17 juni is de releasedatumquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:25 schreef degroen1985 het volgende:
weet iemand wanneer seizoen 11 uitkomt.
Het is nog steeds saaiquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:33 schreef roos85 het volgende:
Heb het al tijd niet gezien, niks gemist zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, behalve dan Nuran die zichzelf door de ruit van Lorena's gooitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:33 schreef roos85 het volgende:
Heb het al tijd niet gezien, niks gemist zeker?
Ohquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, behalve dan Nuran die zichzelf door de ruit van Lorena's gooit
Nee, de schrijvers zijn weer uiterst origineel en creatief bezigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh![]()
Gelukkig hebben we nog nooit eerder een dergelijke verhaallijn gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, behalve dan Nuran die zichzelf door de ruit van Lorena's gooit
Ruzie/bitchfight met Sjors over Bingquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ruzie/bitchfight met Sjors over BingAysen wist de twee uit elkaar te halen en probeerde Nuran te kalmeren, waarop die op onverklaarbare wijze ineens achterover donderde, dwars door de ruit van Lorena's heen
Ik kijk het ook niet meer hoor, heel af en toe het einde van een shortie en dan weet ik alweer hoe het zitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]Hihi
Verder iets gemist? Heb al tijdje niet gekeken. Sinds Lucas is getrouwd
yep. mond wijd open, grote verbaasde ogen en kijkend naar aysenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:58 schreef Sriracha het volgende:
Hoe keek Sjors trouwens tijdens dat gevecht? nog steeds als barbie ?
Ze is niet afgevoerd ze ligt heel het weekend in een glazen deur.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:52 schreef Sriracha het volgende:
Ik heb de laatste 2 afleveringen moeten missen maar Nuran is dus blijkbaar na een bitchfight met Sjors (zwaar) gewond afgevoerd?
Haha, dood zal ze dus niet gaan, hooguit wordt ze autochtoonquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze is niet afgevoerd ze ligt heel het weekend in een glazen deur.
Of blijkt ze ineens een món te zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:59 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Haha, dood zal ze dus niet gaan, hooguit wordt ze autochtoon![]()
Uitgegleden over de soap wellichtquote:Op zondag 4 mei 2014 00:20 schreef luftersel het volgende:
Ik snapte sowieso niet wat er nou eigenlijk gebeurde bij die cliff vrijdag. Ze viel dóór de deur, viel toen tegen de post van de deur, en toen weer in Lorena's (dus aan de andere kant van de deur) op de grond. Waar is ze nou precies in gevallen dan?![]()
Ze zal wel een glasscherf tussen d'r ribben hebben gekregen of zoquote:Op zondag 4 mei 2014 00:20 schreef luftersel het volgende:
Ik snapte sowieso niet wat er nou eigenlijk gebeurde bij die cliff vrijdag. Ze viel dóór de deur, viel toen tegen de post van de deur, en toen weer in Lorena's (dus aan de andere kant van de deur) op de grond. Waar is ze nou precies in gevallen dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |