SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:29 schreef fotostarter het volgende:
Als je het niet wil weten klik dan nietIk.dacht nu komt het een geniale glansrol uit het verleden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als het al bekend was, sorry dan
Eeen beetje een dooie kus dit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Volgens mij is na seizoen 10 nooit meer de belletjestune te horen op seizoen 21 na dan. Hoezo dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:53 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Serieus? Oh, nooit gemerkt eigenlijk. Nja de dvd heeft betere kwaliteit en ik wed dat ze de saxofoon in het begin weer weg laten en er weer belletjestune van gaan maken
en robert en charlie....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef hplaserjet het volgende:
Laat me raden wat er nu gebeurt: Nuran belandt in een rolstoel en loopt dan weer binnen een paar maanden weer, net zoals Sjors, Nina en Lorena
Ben het hier bij deze gewoon mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:16 schreef luftersel het volgende:
Team Aysen.Nuran is echt een wanhopige domme doos.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef Frey het volgende:
Frons Servies is woedend dat zijn tune niet onder die scène is gezet. Hij heeft urenlang lege chipszakjes lopen verfrommelen om de beste klanken te krijgen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef Frey het volgende:
Frons Servies is woedend dat zijn tune niet onder die scène is gezet. Hij heeft urenlang lege chipszakjes lopen verfrommelen om de beste klanken te krijgen.
Dat vond ik nog wel het lachwekkendste aan dit allesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef Frey het volgende:
Nuran gooide zichzelf gewoon door de ruit heen.
Kun je straks ook weer snel veranderen.quote:
Je had haar vingertoppen kunnen helpen, maar nee hoor, meneer moest weer een vete uitvechten in Berkendaal met zijn zoon.quote:
Dan heeft men in gtst is enorm gemist. Arnie is nu een TV producent en vrij succesvol. Hij werd in de gtst tijd wat teveel lastig gevallen op straat ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik leef niet in de GTST wereld.
Ik schijn nog steeds vermist te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |