Ik zeg ook doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik eigenlijk ook wel. Maar op een gegeven moment werd het misschien een beetje too much voor sommige mensen en toen zijn we op DM overgegaan. Maar ik vind het wel zonde dat enkele geniale momenten nu nooit gedeeld zijn.![]()
Dit weekend misschien eens wat selecties maken.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed naar "HET COMPLETE ELFDE SEIZOEN" kijkt, zie je heel licht nog "HET COMPLETE TIENDE SEIZOEN" staan![]()
Is dat het?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed naar "HET COMPLETE ELFDE SEIZOEN" kijkt, zie je heel licht nog "HET COMPLETE TIENDE SEIZOEN" staan![]()
Kom maar op hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Frey het volgende:
Nee, de topics zijn niet meer te vullen met stof van de huidige serie. Maar als we alles van de DM hier hadden gepost, dan was de boel zowat geëxplodeerd.
Maar wat humor tussendoor kan best wel, afgewisseld met gesprekken over het verleden. Anders krijg je alleen maar geklaag, wat overigens ook leuk kan zijn hoor.
Frons Servies heeft al het kookgerei ingepikt om muziek mee te kunnen maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef DjinN het volgende:
Weer eten bestellen? Kunnen ze niet koken ofzo daar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:14 schreef degroen1985 het volgende:
spoiler aankomende vrijdag aysen nuran en sjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:14 schreef degroen1985 het volgende:
spoiler aankomende vrijdag aysen nuran en sjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:19 schreef Frey het volgende:
[..]De Aysen actrice mag wel wat meer emotie tonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een ongeluk!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:06 schreef LetsGame het volgende:
Oeh, zal Aysen nog een moord op haar geweten hebben?
Geld teveelquote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef DjinN het volgende:
Weer eten bestellen? Kunnen ze niet koken ofzo daar ?
Het lijkt er wel op jaquote:
Geen flikkerquote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op jaAl vraag ik me af waar Lucas dat vandaan haalt. Hij voert geen flikker uit
Hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef Frey het volgende:
De cover van seizoen 11 doet me denken aan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef PeterKelder het volgende:
Het valt me trouwens nu pas op datDat zijn allemaal "ondergeschikten" he ... figurantjes ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als die lui die je heel interessant of juist niet ziet doen in de Rosenboom en De Koning ....
Dan nog is het weer eens verre van realistisch. Al was het maar zo'n muts die achter die sapbar staat die een poging onderneemt, maar nee hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal "ondergeschikten" he ... figurantjes ....
Net als die lui die je heel interessant of juist niet ziet doen in de Rosenboom en De Koning ....
95% van GTST is verre van realistisch .....quote:Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het weer eens verre van realistisch. Al was het maar zo'n muts die achter die sapbar staat die een poging onderneemt, maar nee hoor
Ik leef niet in de GTST wereld.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef Globali het volgende:
Er zijn blijkbaar mensen die echt leven in de gtst wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |