quote:Op woensdag 30 april 2014 21:14 schreef degroen1985 het volgende:
spoiler aankomende vrijdag aysen nuran en sjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ja, maar de makers beweren dat ze de serie steeds realistischer makenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
95% van GTST is verre van realistisch .....
bianca nog nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
Gaat Rikki nu iets met Anton krijgen ofzo? Heeft ze alle Bouwhuisjes gehad
En Edwin. Maar die is dood en homo, al is bij GTST niets uit te sluiten.quote:
De muziek vind ik nog niet eens zo slecht. De rest wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Shortie voor morgen:
http://rtlxl.nl/#!/goede-(...)e0-afe2-77ae269eb1ba
Wat is dit voor een kutmuziek op het eindeHeeft Ludo achter de knoppen van de regie-tafel gezeten om een Italiaans-muziek-bandje te starten ofzo?
Jezus man, wat een slecht gemonteerde cliff.![]()
![]()
![]()
Voor de gelegenheid de shortie maar eens bekeken, en inderdaad. Dit is echt een misselijkmakend slecht aftreksel van het ongeluk van Jef bij Ludo. En dát was al een slap aftreksel van Roberts spiegelongeluk. Maar ja, deze hele serie is op zich al een slap aftreksel van wat het ooit was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
De muziek vind ik nog niet eens zo slecht. De rest wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef Claude_Viole het volgende:
Pete![]()
![]()
Zie: 15:23:Die rol is hem blijkbaar op het lijf geschreven. Hij speelde ook al een gijzelaar in FlodderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Land of the free. Home of the brave.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die rol is hem blijkbaar op het lijf geschreven. Hij speelde ook al een gijzelaar in Flodder
Michiel Varga was echt briljant gecast als Pete Jenssens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die rol is hem blijkbaar op het lijf geschreven. Hij speelde ook al een gijzelaar in Flodder
Die heeft ze ook gehad ...quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En Edwin. Maar die is dood en homo, al is bij GTST niets uit te sluiten.
Dat heb ik dan gemist. Kan me alleen Edwin en Wiet nog herinneren. Rikki is toch na Sil overgegaan op Sjoerd. Wanneer was Edwin dan?quote:
Maar dat was na zijn rol in Flodder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Michiel Varga was echt briljant gecast als Pete Jenssens.
In het filmpje zie je ook echt wat een sadist hij was. Vooral als het over Damian gaat.
Ik geloof dat je gelijk hebt .... kan er ook niks over terugvinden ....quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Kan me alleen Edwin en Wiet nog herinneren. Rikki is toch na Sil overgegaan op Sjoerd. Wanneer was Edwin dan?
Rikkie en Edwin hebben niks gehad idd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik geloof dat je gelijk hebt .... kan er ook niks over terugvinden ....
Frey weet tenminste wat kwaliteit is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:14 schreef Frey het volgende:
Geef mij seizoen 9 maar weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als het al bekend was, sorry dan![]()
Beide leaders staan op Youtube..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef GTSTFreakje het volgende:
Aangezien ik zo dom ben om mijn wachtwoord te vergeten, en mijn e-mail waarmee ik me mee heb aangemeld bij FOK, ook het niet meer doet ben ik maar terug onder dezelfde naam, alleen het enige verschil is is dat er nu freakje staat ipv freak![]()
Maar goed, ik ben zooooooo benieuwd naar de leader van seizoen 11.
Serieus? Oh, nooit gemerkt eigenlijk. Nja de dvd heeft betere kwaliteit en ik wed dat ze de saxofoon in het begin weer weg laten en er weer belletjestune van gaan makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |