Ik zeg ook doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik eigenlijk ook wel. Maar op een gegeven moment werd het misschien een beetje too much voor sommige mensen en toen zijn we op DM overgegaan. Maar ik vind het wel zonde dat enkele geniale momenten nu nooit gedeeld zijn.![]()
Dit weekend misschien eens wat selecties maken.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed naar "HET COMPLETE ELFDE SEIZOEN" kijkt, zie je heel licht nog "HET COMPLETE TIENDE SEIZOEN" staan![]()
Is dat het?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed naar "HET COMPLETE ELFDE SEIZOEN" kijkt, zie je heel licht nog "HET COMPLETE TIENDE SEIZOEN" staan![]()
Kom maar op hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Frey het volgende:
Nee, de topics zijn niet meer te vullen met stof van de huidige serie. Maar als we alles van de DM hier hadden gepost, dan was de boel zowat geëxplodeerd.
Maar wat humor tussendoor kan best wel, afgewisseld met gesprekken over het verleden. Anders krijg je alleen maar geklaag, wat overigens ook leuk kan zijn hoor.
Frons Servies heeft al het kookgerei ingepikt om muziek mee te kunnen maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef DjinN het volgende:
Weer eten bestellen? Kunnen ze niet koken ofzo daar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:14 schreef degroen1985 het volgende:
spoiler aankomende vrijdag aysen nuran en sjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler aankomende vrijdag aysen nuran en sjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:19 schreef Frey het volgende:
[..]De Aysen actrice mag wel wat meer emotie tonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een ongeluk!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:06 schreef LetsGame het volgende:
Oeh, zal Aysen nog een moord op haar geweten hebben?
Geld teveelquote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef DjinN het volgende:
Weer eten bestellen? Kunnen ze niet koken ofzo daar ?
Het lijkt er wel op jaquote:
Geen flikkerquote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op jaAl vraag ik me af waar Lucas dat vandaan haalt. Hij voert geen flikker uit
Hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef Frey het volgende:
De cover van seizoen 11 doet me denken aan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef PeterKelder het volgende:
Het valt me trouwens nu pas op datDat zijn allemaal "ondergeschikten" he ... figurantjes ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als die lui die je heel interessant of juist niet ziet doen in de Rosenboom en De Koning ....
Dan nog is het weer eens verre van realistisch. Al was het maar zo'n muts die achter die sapbar staat die een poging onderneemt, maar nee hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal "ondergeschikten" he ... figurantjes ....
Net als die lui die je heel interessant of juist niet ziet doen in de Rosenboom en De Koning ....
95% van GTST is verre van realistisch .....quote:Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het weer eens verre van realistisch. Al was het maar zo'n muts die achter die sapbar staat die een poging onderneemt, maar nee hoor
Ik leef niet in de GTST wereld.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef Globali het volgende:
Er zijn blijkbaar mensen die echt leven in de gtst wereld.
spoiler aankomende vrijdag aysen nuran en sjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ja, maar de makers beweren dat ze de serie steeds realistischer makenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
95% van GTST is verre van realistisch .....
bianca nog nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
Gaat Rikki nu iets met Anton krijgen ofzo? Heeft ze alle Bouwhuisjes gehad
En Edwin. Maar die is dood en homo, al is bij GTST niets uit te sluiten.quote:
De muziek vind ik nog niet eens zo slecht. De rest wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Shortie voor morgen:
http://rtlxl.nl/#!/goede-(...)e0-afe2-77ae269eb1ba
Wat is dit voor een kutmuziek op het eindeHeeft Ludo achter de knoppen van de regie-tafel gezeten om een Italiaans-muziek-bandje te starten ofzo?
Jezus man, wat een slecht gemonteerde cliff.![]()
![]()
![]()
Voor de gelegenheid de shortie maar eens bekeken, en inderdaad. Dit is echt een misselijkmakend slecht aftreksel van het ongeluk van Jef bij Ludo. En dát was al een slap aftreksel van Roberts spiegelongeluk. Maar ja, deze hele serie is op zich al een slap aftreksel van wat het ooit was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
De muziek vind ik nog niet eens zo slecht. De rest wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef Claude_Viole het volgende:
Pete![]()
![]()
Zie: 15:23:Die rol is hem blijkbaar op het lijf geschreven. Hij speelde ook al een gijzelaar in FlodderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Land of the free. Home of the brave.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die rol is hem blijkbaar op het lijf geschreven. Hij speelde ook al een gijzelaar in Flodder
Michiel Varga was echt briljant gecast als Pete Jenssens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die rol is hem blijkbaar op het lijf geschreven. Hij speelde ook al een gijzelaar in Flodder
Die heeft ze ook gehad ...quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En Edwin. Maar die is dood en homo, al is bij GTST niets uit te sluiten.
Dat heb ik dan gemist. Kan me alleen Edwin en Wiet nog herinneren. Rikki is toch na Sil overgegaan op Sjoerd. Wanneer was Edwin dan?quote:
Maar dat was na zijn rol in Flodder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Michiel Varga was echt briljant gecast als Pete Jenssens.
In het filmpje zie je ook echt wat een sadist hij was. Vooral als het over Damian gaat.
Ik geloof dat je gelijk hebt .... kan er ook niks over terugvinden ....quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Kan me alleen Edwin en Wiet nog herinneren. Rikki is toch na Sil overgegaan op Sjoerd. Wanneer was Edwin dan?
Rikkie en Edwin hebben niks gehad idd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik geloof dat je gelijk hebt .... kan er ook niks over terugvinden ....
Frey weet tenminste wat kwaliteit is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:14 schreef Frey het volgende:
Geef mij seizoen 9 maar weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als het al bekend was, sorry dan![]()
Beide leaders staan op Youtube..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef GTSTFreakje het volgende:
Aangezien ik zo dom ben om mijn wachtwoord te vergeten, en mijn e-mail waarmee ik me mee heb aangemeld bij FOK, ook het niet meer doet ben ik maar terug onder dezelfde naam, alleen het enige verschil is is dat er nu freakje staat ipv freak![]()
Maar goed, ik ben zooooooo benieuwd naar de leader van seizoen 11.
Serieus? Oh, nooit gemerkt eigenlijk. Nja de dvd heeft betere kwaliteit en ik wed dat ze de saxofoon in het begin weer weg laten en er weer belletjestune van gaan makenquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:29 schreef fotostarter het volgende:
Als je het niet wil weten klik dan nietIk.dacht nu komt het een geniale glansrol uit het verleden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als het al bekend was, sorry dan
Eeen beetje een dooie kus dit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Volgens mij is na seizoen 10 nooit meer de belletjestune te horen op seizoen 21 na dan. Hoezo dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:53 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Serieus? Oh, nooit gemerkt eigenlijk. Nja de dvd heeft betere kwaliteit en ik wed dat ze de saxofoon in het begin weer weg laten en er weer belletjestune van gaan maken
en robert en charlie....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef hplaserjet het volgende:
Laat me raden wat er nu gebeurt: Nuran belandt in een rolstoel en loopt dan weer binnen een paar maanden weer, net zoals Sjors, Nina en Lorena
Ben het hier bij deze gewoon mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:16 schreef luftersel het volgende:
Team Aysen.Nuran is echt een wanhopige domme doos.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef Frey het volgende:
Frons Servies is woedend dat zijn tune niet onder die scène is gezet. Hij heeft urenlang lege chipszakjes lopen verfrommelen om de beste klanken te krijgen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef Frey het volgende:
Frons Servies is woedend dat zijn tune niet onder die scène is gezet. Hij heeft urenlang lege chipszakjes lopen verfrommelen om de beste klanken te krijgen.
Dat vond ik nog wel het lachwekkendste aan dit allesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef Frey het volgende:
Nuran gooide zichzelf gewoon door de ruit heen.
Kun je straks ook weer snel veranderen.quote:
Je had haar vingertoppen kunnen helpen, maar nee hoor, meneer moest weer een vete uitvechten in Berkendaal met zijn zoon.quote:
Dan heeft men in gtst is enorm gemist. Arnie is nu een TV producent en vrij succesvol. Hij werd in de gtst tijd wat teveel lastig gevallen op straat ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik leef niet in de GTST wereld.
Ik schijn nog steeds vermist te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
17 juni is de releasedatumquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:25 schreef degroen1985 het volgende:
weet iemand wanneer seizoen 11 uitkomt.
Het is nog steeds saaiquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:33 schreef roos85 het volgende:
Heb het al tijd niet gezien, niks gemist zeker?
Geen idee, behalve dan Nuran die zichzelf door de ruit van Lorena's gooitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:33 schreef roos85 het volgende:
Heb het al tijd niet gezien, niks gemist zeker?
Ohquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, behalve dan Nuran die zichzelf door de ruit van Lorena's gooit
Nee, de schrijvers zijn weer uiterst origineel en creatief bezigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh![]()
Gelukkig hebben we nog nooit eerder een dergelijke verhaallijn gehad
Waarom?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, behalve dan Nuran die zichzelf door de ruit van Lorena's gooit
Ruzie/bitchfight met Sjors over Bingquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ruzie/bitchfight met Sjors over BingAysen wist de twee uit elkaar te halen en probeerde Nuran te kalmeren, waarop die op onverklaarbare wijze ineens achterover donderde, dwars door de ruit van Lorena's heen
Ik kijk het ook niet meer hoor, heel af en toe het einde van een shortie en dan weet ik alweer hoe het zitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]Hihi
Verder iets gemist? Heb al tijdje niet gekeken. Sinds Lucas is getrouwd
yep. mond wijd open, grote verbaasde ogen en kijkend naar aysenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:58 schreef Sriracha het volgende:
Hoe keek Sjors trouwens tijdens dat gevecht? nog steeds als barbie ?
Ze is niet afgevoerd ze ligt heel het weekend in een glazen deur.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:52 schreef Sriracha het volgende:
Ik heb de laatste 2 afleveringen moeten missen maar Nuran is dus blijkbaar na een bitchfight met Sjors (zwaar) gewond afgevoerd?
Haha, dood zal ze dus niet gaan, hooguit wordt ze autochtoonquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze is niet afgevoerd ze ligt heel het weekend in een glazen deur.
Of blijkt ze ineens een món te zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:59 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Haha, dood zal ze dus niet gaan, hooguit wordt ze autochtoon![]()
Uitgegleden over de soap wellichtquote:Op zondag 4 mei 2014 00:20 schreef luftersel het volgende:
Ik snapte sowieso niet wat er nou eigenlijk gebeurde bij die cliff vrijdag. Ze viel dóór de deur, viel toen tegen de post van de deur, en toen weer in Lorena's (dus aan de andere kant van de deur) op de grond. Waar is ze nou precies in gevallen dan?![]()
Ze zal wel een glasscherf tussen d'r ribben hebben gekregen of zoquote:Op zondag 4 mei 2014 00:20 schreef luftersel het volgende:
Ik snapte sowieso niet wat er nou eigenlijk gebeurde bij die cliff vrijdag. Ze viel dóór de deur, viel toen tegen de post van de deur, en toen weer in Lorena's (dus aan de andere kant van de deur) op de grond. Waar is ze nou precies in gevallen dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |