Als het dan zo gebracht wordt dat het erg is dan vind ik het prima, maar lucas is wel erg irritrant als personagequote:Op zondag 4 mei 2014 00:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik gisteren een glimps op te vangen van nog een blauwe plek op Lucas' arm. Dus je ziet niet dat ie mishandeld wordt, maar het is wel zo. Karig, zoals gewoonlijk.
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als ie dat dan nog overleefd, staan de Fokkers beneden klaar met fietsen om hem mee te verminken. Met spikes. En fietsbellen. "Want dat klinkt zo leuk."
En daana verkracht.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:37 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft die Willem trouwens iets met Tim gedaan ofzo? Iets door z'n eten gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:55 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik zie dat ze weer erg origineel bezig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze briljante schrijvers hebben hier wekenlang intens over nagedacht waarschijnlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 11:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zie dat ze weer erg origineel bezig zijn
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, van mij hadden Lucas, Nina en Maxime net zo goed door die ruit gemogenEn dan het liefst met dodelijke afloop
![]()
Oja, samen rolstoelen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen ze de moeder van Nuran weer van stal haalen?
Dat er dan ook iets verlamd was waardoor ze haar irritante snebbel een x dicht zou houdenquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Och ja hoor, Laura is er natuurlijk gelijk weer bij. Regilio Tuur 2.0
Logisch toch, dat glas is door die heule zaak gevlogen bij de val en in d'r borst terecht gekomenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:14 schreef luftersel het volgende:
Ah, het was dus een stuk glas in d'r borst. Hoe kan dat nou weer.
Ze viel met d'r rug tegen het glas... En toen met d'r rug op de grond... Tussendoor viel ze wel tegen de zijkant van de deur aan, maar dat kan nooit zo'n langwerpig stuk glas zijn geweest.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Logisch toch, dat glas is door die heule zaak gevlogen bij de val en in d'r borst terecht gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |