quote:Op maandag 5 mei 2014 20:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Och ja hoor, Laura is er natuurlijk gelijk weer bij. Regilio Tuur 2.0
Logisch toch, dat glas is door die heule zaak gevlogen bij de val en in d'r borst terecht gekomenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:14 schreef luftersel het volgende:
Ah, het was dus een stuk glas in d'r borst. Hoe kan dat nou weer.
Ze viel met d'r rug tegen het glas... En toen met d'r rug op de grond... Tussendoor viel ze wel tegen de zijkant van de deur aan, maar dat kan nooit zo'n langwerpig stuk glas zijn geweest.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Logisch toch, dat glas is door die heule zaak gevlogen bij de val en in d'r borst terecht gekomen
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zie dat ze weer erg origineel bezig zijnEn nog gelijk krijgen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit keer kwam het toch eigenlijk ook allemaal door Bing? Sjors is wel schijnheilig, maar dit is niet haar schuld. Het is meer de schuld van Bing en Nuran zelf.quote:
Aflevering is vanmorgen al geweest hequote:Op maandag 5 mei 2014 20:41 schreef Meike26 het volgende:
En misschien ook half-zijdig verlamd... er zitten hier toekomstig schrijvers in dit topic
Huh, hoezo dat?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Aflevering is vanmorgen al geweest he
Die denken "same shit, different day".quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef maily het volgende:
En dat personeel bij Lorena's werkt ook gewoon door als de bazin aan het matten is
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het verbaast me dat ze nog niet loeide van de pijn van hetgeen wat ze heeft opgelopen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef hplaserjet het volgende:
Laat me raden wat er nu gebeurt: Nuran belandt in een rolstoel en loopt dan weer binnen een paar maanden weer, net zoals Sjors, Nina en Lorena
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |