Helemaal mee eens ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:24 schreef LetsGame het volgende:
Na Aukje en Patrick hadden de personages de serie uit moeten verdwijnen.. de personages waren zo verpest na de recasts.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Chemie was inderdaad erg goed ook. Jammer dat Patrick er al zo snel weer uit ging. Maar hij komt in seizoen 11 nog een paar keer even terug als Morris.![]()
Ik baalde toen het in seizoen 13 ineens iemand anders was.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Morris was ook randomly het jongere broertje in plaats van de oudere broer. Dat zal ik echt nooit snappen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Chemie was inderdaad erg goed ook. Jammer dat Patrick er al zo snel weer uit ging. Maar hij komt in seizoen 11 nog een paar keer even terug als Morris.![]()
Ik baalde toen het in seizoen 13 ineens iemand anders was.
Maxime buiten beschouwing gelaten natuurlijk, want dat is een heksquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:36 schreef Frey het volgende:
En hoe zo'n leuk gezin dan uiteindelijk uitgroeit tot het grootste stel monsters dat de serie gekend heeft.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:36 schreef Frey het volgende:
En hoe zo'n leuk gezin dan uiteindelijk uitgroeit tot het grootste stel monsters dat de serie gekend heeft.
Maar dat heb ik nooit een leuk personage gevonden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maxime buiten beschouwing gelaten natuurlijk, want dat is een heks
De enige keren dat ik 'r leuk vond was toen ze in de problemen zatquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nooit een leuk personage gevonden.
En dat was helaas maar weinig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De enige keren dat ik 'r leuk vond was toen ze in de problemen zat![]()
Oh nee, dat is de situatie die ik dus leuk vond
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De enige keren dat ik 'r leuk vond was toen ze in de problemen zat![]()
Oh nee, dat is de situatie die ik dus leuk vond
Ik hoop eigenlijk dat deze persoon tijdens de 5000ste terugkeert om haar met bezemsteel en al Meerdijk uit te jagenquote:
Nickquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat deze persoon tijdens de 5000ste terugkeert om haar met bezemsteel en al Meerdijk uit te jagen
Maar ja, dat zal pas gebeuren in aflevering 10.000 als het zo doorgaat
En dat terwijl Vincent juist geïntroduceerd is om haar een nieuwe verhaallijn te gevenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:43 schreef Sriracha het volgende:
Maxime heeft momenteel ook niet echt meer een rol. het enige wat ze doet is in huize Sanders rondspoken en luistervinken
Ik hoop dat Valentijn mee... Oh nee, wacht, die wordt nu opgevoed door Charlie. Laat maar zittenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Nick![]()
![]()
![]()
De laatste goeie Sanders die erin kwam?
Als Lieke en Aukje in 't buitenland omgewisseld zijn, vind ik 't geen slecht idee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop dat Valentijn mee... Oh nee, wacht, die wordt nu opgevoed door Charlie. Laat maar zitten![]()
In dat geval is Nick inderdaad de laatste goede Sanders die erin kwam ja
Idd maar dat is wel met meer verhaallijnen zo, het begint vaak veelbelovend maar gaat dan als een nachtkaarsje uitquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl Vincent juist geïntroduceerd is om haar een nieuwe verhaallijn te geven
Weer iets waar deze schrijvers totaal niet in slagen
Het veelbelovende begin sla ik tegenwoordig ook over. Nadat ik vorig seizoen haast precies kon voorspellen hoe sommige verhaallijnen zouden verlopen was voor mij de lol er van af. Zeker omdat de uitkomst in mijn voorspelling ook zwaar teleurstellend wasquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:47 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Idd maar dat is wel met meer verhaallijnen zo, het begint vaak veelbelovend maar gaat dan als een nachtkaarsje uit
Ik ken 'm nogquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:48 schreef LetsGame het volgende:
Dit heb ik een paar maanden geleden gemaakt, voor een GTST quiz leader als die in 1998 ook was uitgezonden, wie kent 'm nog?(Hij was nog niet helemaal af)
[ afbeelding ]
Dat had ik ook weer met die geweldige Ludo promo. Toen ben ik weer even gaan kijken en het was ook weer even genieten. Helaas stopte het alweer na 1 actie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:53 schreef Sriracha het volgende:
Haha ik herken het gevoel, zal wel een vorm van wishful thinking zijn waarom ik toch blijf kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |