quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
De nieuwe vuurpijl laat zeer duidelijk zien hoe de koers van de serie momenteel verloopt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
De nieuwe vuurpijl laat zeer duidelijk zien hoe de koers van de serie momenteel verloopt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:28 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Het ergste is nog dat hij nog blijft lachen ook.
Absoluut!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Frey het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)2b6-07a8e291f738.mp4
Blijft toch zonde dat we hier nooit een vervolg van hebben kunnen zien.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:37 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, hij heeft telekinetische krachten
Ze viel tegen de zijkant van de deur aanquote:Op maandag 5 mei 2014 20:14 schreef luftersel het volgende:
Ah, het was dus een stuk glas in d'r borst. Hoe kan dat nou weer.
De zijkant van de deur had geen langwerpig uitstekende stukken glas. Dat kon je zien...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze viel tegen de zijkant van de deur aan
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Frey het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)2b6-07a8e291f738.mp4
Blijft toch zonde dat we hier nooit een vervolg van hebben kunnen zien.
Dat was de bad mojo van Bingquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
De zijkant van de deur had geen langwerpig uitstekende stukken glas. Dat kon je zien...![]()
Maar goed, ik zal wel de enige zijn geweest die zelfs daar nog op let.
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:46 schreef vencodark het volgende:
Zoals iedereen gelijk op bezoek ging bij Nuran.
Mens heeft net te horen gekregen dat ze halfzijdig verlamd is en ze willen er een theekransje van maken.
Rikki mocht met die domme tekening van Bram (bijzonder snel gemaakt, aangezien hij eerst naar de crèche zou gaan maar last minute toch niet en Rikki al gelijk klaar was om te gaan), direct rechtsomkeert maken.
Schitterend.![]()
Verder natuurlijk een afgrijselijke verhaallijn. Herhaling en zeker al zo snel en simpelweg de schuld aan Bing geven. Wtf!![]()
Gelukkig vind ik Menno nog interessant. Dat van Vincent en Maxime duurt echt overdreven lang.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Sriracha het volgende:
Zal Jef leuk vinden als hij al zijn theelepeltjes krom in de la terugvindt
Klopt ja, echt fucking kinderachtig. Het zou de serie sowieso goed doen als ze die domme, onrealistische zooi er eens wat meer uit zouden halen. Tjeetje wat is het beroerd de laatste tijd, krijg soms gewoon plaatsvervangende schaamte van hoe bagger slecht het is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Storend aan GTST is dat voor alles altijd een schuldige moet worden aangewezen'En dit is jouw schuld!' zelfs wanneer ik denk dat schuld helemaal niet ter sprake hoort te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |