En de reactie was ook echt des Peter.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:09 schreef LetsGame het volgende:
De zomercliff van seizoen 3 is echt gemeen, pas in seizoen 6 zie je 't ware vervolg
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Na eerst wekenlang te lopen mekkeren dat hij het slachtoffer is in deze hele kwestie
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Na eerst wekenlang te lopen mekkeren dat hij het slachtoffer is in deze hele kwestie
Maar het valt dan ook niet mee om een aardappelneus te hebbenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:16 schreef LetsGame het volgende:
Djuna Hachee moet Tim spelen vind ik, dat maakt de rol iig veel interessanter om naar te kijken.
Dat leadershot van Daantje, ik heb 't altijd lachwekkend gevondenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:16 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10 had nog een leuke groep jongeren en daar komt aan het eind van het seizoen langzaam een einde aan met de komst van Terra en Sylvester en het vertrek van Hedwig. Later krijg je dan ook nog Milan, Daantje, de nieuwe Morris en uiteindelijk de nieuwe Charlie. Allemaal niks.
Die scènes vond ik echt prachtigquote:Op woensdag 30 april 2014 00:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En de reactie was ook echt des Peter.![]()
Hij bleef ook echt onverschillig nadat hij het geloofde:
'Of moet ik je nu ineens mama gaan noemen'! Alsjeblieft, doe me een lol zeg.
De Kwelle Hartman van GTST: Ikke-ikke-ikke en de rest kan...quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:15 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Maar het valt dan ook niet mee om een aardappelneus te hebben
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Kwelle Hartman van GTST: Ikke-ikke-ikke en de rest kan...
[..]![]()
... in een aardappel stikken
quote:
Absoluut!quote:Op woensdag 30 april 2014 00:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die scènes vond ik echt prachtig
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Kwelle Hartman van GTST: Ikke-ikke-ikke en de rest kan...
[..]![]()
... in een aardappel stikken
Dat is een conclusie die ik zelf ook al getrokken hadquote:Op woensdag 30 april 2014 00:21 schreef Frey het volgende:
Misschien is het maar beter dat de prachtige muziek van Ronald Schilperoort niet meer misbruikt wordt voor dit wanproduct.
Op de boxen zal zijn muziek alleen nog maar beter worden.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die ik zelf ook al getrokken had
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
En hij had een waardig afscheid.![]()
Wat me positief verraste eigenlijk.
Dat hij zou vertrekken samen met Djuna Hachee.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat hij zou vertrekken samen met Djuna Hachee.
Ronald is dan ook niet voor niets de onnavolgbare Koning van de Achtergrondmuziekquote:Op woensdag 30 april 2014 00:24 schreef Frey het volgende:
In seizoen 10 heb je op een gegeven moment zoveel herkenbare tunes. Ludo tune, Janine tune, Sanders tune, Robert en Laura tune, Jef en Barbara tune...![]()
![]()
![]()
En in diverse vormen al allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |