Ik denk dat je met de roddelpers moet beginnen, volgens mij heeft het gros van de beschuldigingen niets met een van beide dames te maken en alles met de dikke duimen van de roddelredacteuren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef Mani89 het volgende:
Als die 2 heksen aan Sylvie komen vermoord ik ze in hun slaap. #doodsbedreiging
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:35 schreef Leandra het volgende:
Touriya gaat haar Twitter sluiten en Gregs laatste tweet was een "The End" instagram...
Ik denk juist dat ze hun accounts sluiten zodat ze over een tijdje kunnen zeggen 'we hebben de tijd gebruikt om nader tot elkaar te komen' en aan te kondigen dat ze weer bij elkaar zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet nog steeds mijn geld op een echte scheiding bij Tour.
Die foto van Raf er ook bijquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:06 schreef Eef999 het volgende:
Raf gaat zich er ook mee bemoeien![]()
[ afbeelding ]
Ze gaat haar instagram sluiten toch? En niet haar twitter.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:35 schreef Leandra het volgende:
Touriya gaat haar Twitter sluiten en Gregs laatste tweet was een "The End" instagram...
quote:First I want to express how Thankful I am for all my beautiful followers, I hope I inspired you all. After all the media craziness of last few weeks, I have decided to remove my personal insta page coming Monday, as I wish to keep my personal life private and protected! I still hope to inspire you with my team, you can follow @fashionablemoms for all IT-woman, mother, entrepreneur inspirations on life, fashion, beauty, health and kids! Love to you all, God bless you🙏❤️😘#byt #bytouriya.com #fashionablemoms
Zie, ik wist dat ik het had moeten posten.... gisteren stond het ook nog op twitter, en dat ze qua fashionmeuk verder zou gaan met de @bytouriya account.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:52 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze gaat haar instagram sluiten toch? En niet haar twitter.
[..]
Tuurlijk, altijd alles postenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, ik wist dat ik het had moeten posten.... gisteren stond het ook nog op twitter, en dat ze qua fashionmeuk verder zou gaan met de @bytouriya account.
Even kijken of m'n telefoon het nog wel herkent....
[tweet]Bekijk de tweet van @touriyavaughan: https://twitter.com/touriyavaughan/status/459394369179488256[/tweet]
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, daar herkende ik hem ook van. Dit vingertje.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:45 schreef Leandra het volgende:
Is die foto niet uit die reeks dat Raf kwaad zou zijn geweest op Sabia omdat ze eea in de pers gegooid had?
Van maanden geleden, toen ze net in dat huis aan de rivier woonden?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:40 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik was dagen depri [wegens omstandigheden] en zat zonder tranen te huilen in een hoekje..dit topic laat mij weer lachen, en weet ik dat het altijd erger kan! :-P
twitter:touriyavaughan twitterde op woensdag 14-05-2014 om 09:58:21Yes yes, tonight live @RTLLateNight, tune in ❤️ @bytouriya reageer retweet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Greys het volgende:
Ennnnn daar is ze hoor....twitter:touriyavaughan twitterde op woensdag 14-05-2014 om 09:58:21Yes yes, tonight live @RTLLateNight, tune in ❤️ @bytouriya reageer retweet
Dat ByTouriya gedoe zeker. Dat is ook echt gebakken luchtquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:54 schreef Uccie het volgende:
Maar Touriya heeft dus iets te promoten...want anders zou ze er niet zitten.
Ik verwacht niet dat Humberto nou heel veel kritische vragen gaat stellen over haar en Syl, maar voor de zekerheid zet ik de popcorn even klaar.
Oh vast, zo'n "kledinglijn" waar haar gezicht aan gekoppeld is maar verder helemaal niets.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ByTouriya gedoe zeker. Dat is ook echt gebakken lucht
Nee niet eens, het is een 'lifestyle' van fashionable celeb moms waar je alles over kunt lezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh vast, zo'n "kledinglijn" waar haar gezicht aan gekoppeld is maar verder helemaal niets.
Oh daar heb ik echt jaaaaaren op zitten wachten...mijn leven is compleet nuquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
Nee niet eens, het is een 'lifestyle' van fashionable celeb moms waar je alles over kunt lezen.
twitter:marliesdekkers twitterde op woensdag 14-05-2014 om 14:55:24@Touriyavaughan is visiting our office today! We're having lunch and a meeting to talk about our partnership! http://t.co/6v1d4wZW40 reageer retweet
"Ik ken haar al 15 jaar, als ik een verhaal had willen lekken had ik dat al jaren eerder gedaan".quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof best dat Touriya verhalen heeft gelekt, dat is tenslotte haar werk.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
Hahaha, ik vind Johnny wel tof hier.
"Laat mij hier buiten".
Je merkt echt dat hij zich doodergertquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
Hahaha, ik vind Johnny wel tof hier.
"Laat mij hier buiten".
Ja dat is het mooiste stiekem nog, ze doet Sylvie hier een enorm plezier mee zonder dat ze het door heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:30 schreef SEMTEX het volgende:
Vergeleken bij dit sekreet is Sylvie een engel
twitter:BartEttekoven twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:36:56Als ik Twitter hier zo lees dan heeft Touriya nog een hele kluif om haar eigen PR een beetje op orde te krijgen #rtlln reageer retweet
twitter:MyCrazyTrain twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:36:37Na Touriya en haar nieuwe accent heb ik enorm veel sympathie voor onze jongens Johnny&Jan. #rtlln reageer retweet
twitter:Gcschuurman twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:35:56Wat een nietszeggend stuk onbenul is deze #touriyahaoud ongelooflijke domme doos, jammer #rtlln jullie kunnen beter !!!!!!!!! reageer retweet
twitter:Imnessavp twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:34:12Johnny had een gezicht van #golddiggeralert #rtlln reageer retweet
twitter:iKobus twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:33:55Als Touriya dit terugziet heeft ze ook nog ruzie met zichzelf... Hoop ik #rtlln reageer retweet
twitter:michaelzaayer twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:30:06Kan iemand deze KUDT op het vliegtuig richting EL-EEEEEE sturen? #rtlln #onewayticket reageer retweet
En ga zo maar door. De TouriyaTweets zijn pure cabaretteketettwitter:FASHIONFEVERNL twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:24:04Zeg, kunnen we Touriya Haoud niet koppelen aan Regilio Tuur? #rtlln reageer retweet
quote:'Touriya is een wolf in schaapskleren die mensen gebruikt als ze er zelf beter van kan worden en je daarna net zo gemakkelijk bij het oud vuil zet.'
#rtlln ( --> EDIT: oh dat had je al gezien natuurlijkquote:
#touriyahaoud ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
#rtlln ( --> EDIT: oh dat had je al gezien natuurlijk![]()
)
Janken van het lachen
Voor het eerst dat ik zo'n stukje tekst gewoon klakkeloos voor waarheid aanneem nu.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
En nog liegen ook: http://glamora.ma/2014/05/assistent_was_erbij_toen_touri.html
[..]
Durft ze zichzelf een IT-vrouw te noemen? *huillach*quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, ik wist dat ik het had moeten posten.... gisteren stond het ook nog op twitter, en dat ze qua fashionmeuk verder zou gaan met de @bytouriya account.
Even kijken of m'n telefoon het nog wel herkent....
[tweet]Bekijk de tweet van @touriyavaughan: https://twitter.com/touriyavaughan/status/459394369179488256[/tweet]
[ afbeelding ]
Wist niet dat Joegoslavisch een taal was of zou ze Servo-Kroatisch spreken?quote:Speaks six languages; Dutch, English, German, Arabic, Yuguslavian, Spanish.
Van haar IMDB--profiel.quote:Soon after graduating the private University of Schoevers, with a Communication Degree
schoevers is max HBOquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wist niet dat Joegoslavisch een taal was of zou ze Servo-Kroatisch spreken?
En ze is universitair geschoold blijkt nu:
[..]
Van haar IMDB--profiel.
Ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
University of schoeversIk moest hier keihard om lachen
Blijkbaar!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:09 schreef computergirl het volgende:
ik heb ooit eens een type cursus gedaan bij Schoevers, ben ik nou drs.?
Ze blijft permanent in LA, zei ze.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Gaat ze nu met de kids in Nederland wonen?
... waarop Thomas Acda op twitter riep dat ze ons daar allemaal een groot plezier mee doetquote:
Die heb ik dan gemist.quote:
elke keer als je denkt dat het wel over is komt er weer watquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Deze gate is echt the gift that keeps on giving
Daarom denk ik dat het niet waar is wat Touriya zegtquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef ntm het volgende:
Als het waar is wat Touriya zegt, dan is het wel raar dat Sylvie niet gereageerd heeft op haar berichtje. Beweren dat iemand verhalen doorspeelt van jou aan de media voor geld, en vervolgens als diegene contact met je opneemt niks van je laten horen
TOURIYA HAOUD IN TRANENquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:06 schreef kvd het volgende:
http://www.show.nl/rubrieken/celebs/touriya-haoud-in-tranen/
Touriya Haoud spijt van emotionele tweets Sylvie Meisquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn god, is ze weerhttp://www.nu.nl/media/37(...)ets-sylvie-meis.html
Wtf, wat een kampert is die Sabia ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:12 schreef Ole het volgende:
"Sabia heeft me een lief berichtje gestuurd, maar dat ging over mijn scheiding", zegt het model, dat vorige maand bekendmaakte dat haar huwelijk met acteur Greg Vaughn voorbij is. "Het ging helemaal niet over Sylvie."
Omdat het haar niet gaat om het geld, maar om de aandacht die ze nu krijgt? Dit is toch allemaal hartstikke voordelig voor Touriya? Iedereen was haar vergeten, en hop, daar is ze weer!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:17 schreef Fierce. het volgende:
Touriya is wel vaak te zien plotseling. Echt van die puberale wijven alsof ze 16 zijn, maar ik geloof wel dat ze de verhalen over Sylvie niet heeft willen verkopen. Anders kan ze wel goed liegen op live televisie. En inderdaad: waarom zou ze voor een paar honderd euro (weinig) zo'n zeikverhaal gaan verkopen?
Dat kijk ik idd niet. Wel stukjes van Waar is de Mol gezien. Dat is toch niet moeilijk om te presenteren... En Project P. twee keer gezien. Ik kan hem geen presentatietalent noemen. En alles is ook aan komen waaien itt tot die zeurkippen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:42 schreef Greys het volgende:
Hij heeft de laatste jaren toch best prima programma's gemaakt?
Syndroom, Down met Johnny, Waar is de Mol al vijf seizoenen etc. Nu dat Project P.
Maar misschien keek je die programma's nooit?
Ik vind hem veel meer voorstellen dan die wieven in elk geval.
Met een knipoog? Dat heb ik er echt niet in gezien. Met een serieus gezicht herhalen, half zuchtend ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:24 schreef Greys het volgende:
Maar hij deed toch niet neerbuigend naar 'de dames' om hun (presentatie)talent?
Hij was gewoon oprecht blij dat hij geen contact met ze had gehouden na dat gezamenlijke klusje. En vroeg of hij er ajb buiten mocht blijven, met een knipoog. Zo vals vond ik hem nou ook weer niet![]()
Hij deed toch niet alsof hij veel meer is dan zij? Hij gaf gewoon zijn persoonlijke voorkeur aan. Op zo'n manier zouden wel meer mensen dat mogen doen op tv
Maar het is niet bepaald positieve aandacht die ze dan krijgt, dat doet je niet goed hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Omdat het haar niet gaat om het geld, maar om de aandacht die ze nu krijgt? Dit is toch allemaal hartstikke voordelig voor Touriya? Iedereen was haar vergeten, en hop, daar is ze weer!
Whow! Jij interpreteert dingen wel heel anders dan ik! Ik vind Johnny gewoon oprecht en authentiek overkomen, terwijl ik Touriya erg gemaakt en berekenend vind.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een knipoog? Dat heb ik er echt niet in gezien. Met een serieus gezicht herhalen, half zuchtend ook.
En idd zijn persoonlijke voorkeur, die ik een beetje kinderachtig vond. That's all
In El Eeee zeggen ze altijd, there's no such thing as bad publicity.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar het is niet bepaald positieve aandacht die ze dan krijgt, dat doet je niet goed hoor.
Maar dat is alsnog 'je beste vriendin' verraden als ze als doel had om daar gewoon even te vluchten voor de pers. Ze dacht dus aan zichzelf ipv haar zogenaamde vriendin.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
In El Eeee zeggen ze altijd, there's no such thing as bad publicity.
Maar het plan van Touriya was als ik het goed begrijp ook niet zo zeer de vuile was buiten hangen, danwel de paparazzi tippen waar zij en Sylvie zouden zijn op bepaalde momenten. Waardoor Touriya zich als Sylvies nieuwe BFF kan profileren, wat Touriya natuurlijk veel aandacht geeft. En in het begin van deze gate lukte dat ook aardig.
Ze zijn allebei prachtig, ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:59 schreef Nober het volgende:
Touriya is lekkerder dan Sylvie maar ik zou ze beide doen. Dit is wat ik er over te zeggen heb.
Als de OP klopt dan heeft Sylvie zo'n 5 miljoen euro per jaar (RTL, Hunkemöller, Philips), misschien wel 6... Laat ze lekker lullen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja zelf idd geen maand! Maar ik bedoelde meer geen ex-bff (), ex, ex-scharrel die uit de school klapt.
Maar zij gaat zich misschien nog eens houden aan de uitspraak minder te delen. Alleen maar goed.
Hij brácht het als een flauw grapje. Zeg dan met een stalen gezicht dat je hen niet per se hoeft te kennen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:08 schreef Greys het volgende:
Waarom is dat een flauw grapje?
Ik denk dat dat best een logische reactie is, toch? Ik zou als ik hem was ook blij zijn dat ik geen dikke vrienden met die 2 wichten ben.
O? Omdat hij achter de schermen werkte, bedoel je? Dat is toch gewoon een voorkeur?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:18 schreef Copycat het volgende:
Hij is zijn televisiecarrière ook onder aan de ladder begonnen, als runner.
Jij wil zeggen dat ze Tourita Sylvie haar verhalen serieus heeft willen verkopen om zelf aandacht te krijgen? Dan krijgt ze alleen maar negatieve aandacht, dus wat is daar het voordeel van? Ze wil toch juist positieve aandacht om zichzelf te 'verkopen' lijkt me. Met al dat kinderachtige gejank gaat dat niet echt, dus ik geloof haar eigenlijk wel dat het haar toch niets oplevert.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Omdat het haar niet gaat om het geld, maar om de aandacht die ze nu krijgt? Dit is toch allemaal hartstikke voordelig voor Touriya? Iedereen was haar vergeten, en hop, daar is ze weer!
Dit geloof ik ook zeker! Het past volledig in het 'me, myself and I' gedrag van mrs. Hayoud.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:12 schreef Greys het volgende:
Ik geloof wel dat Touriya, toen Syl naar LA 'vluchtte' in die toestandentijd, constant stiekem aan de pers heeft laten weten waar ze zouden gaan lunchen, shoppen etc. hoor. Zodat ze zelf lekker vaak op de foto zou komen met Syl. Daar heeft ze wel degelijk iets aan....
Hoe bedoel je, een voorkeur? Runner is niet echt een droombaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:03 schreef Fierce. het volgende:
O? Omdat hij achter de schermen werkte, bedoel je? Dat is toch gewoon een voorkeur?
Ik weet niet wat een runner is, maar er staat op internet dat hij zijn carrière begon (na de havo!) achter de schermen van een aantal programma's. Dat lijkt mij helemaal niet verkeerd of helemaal onderaan. Ik denk dat er weinig 17/18-jarigen zijn die ergens achter de schermen kunnen werken zonder enige ervaring. Uiteindelijk denk ik wel dat hij veel aan zijn naam heeft te danken, niet iedereen/vrij weinig krijgt zomaar 'eigen' programma's (terwijl heel veel mensen wel studies volgen en heel veel talent hebben) en zó'n talent is hij ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, een voorkeur? Runner is niet echt een droombaan.
mwah, niet zo gek met zo'n moeder en opa.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:05 schreef Greys het volgende:
Daar vond hij het waarschijnlijk dan toch weer te onbelangrijk voor, om dat zo hard te stellen.
Denk ik. En misschien zat ie te zenuwlijen voor het zingen met Jan Smit (sinds wanneer kan Johnny beter zingen dan Jan Smit?![]()
Viel me op...)
Ik vermoed nog steeds dat Syl daar ook iets mee te maken heeft. Oa toen ze zo fijn in St Tropez een ijsje aan het eten was, was de media daar ook bij. Of dat ze naar Spanje moest voor een controle en afscheid nam van Betty op het vliegveld. En met Damian toen ergens op het strand in Frankrijk. Tour was daar niet bij, de media wel. Zou wel heeeel toevallig zijn dat net die ene keer dat ze met Tour op het strand ligt, het alleen van Tour afkomstig zou zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:12 schreef Greys het volgende:
Ik geloof wel dat Touriya, toen Syl naar LA 'vluchtte' in die toestandentijd, constant stiekem aan de pers heeft laten weten waar ze zouden gaan lunchen, shoppen etc. hoor. Zodat ze zelf lekker vaak op de foto zou komen met Syl. Daar heeft ze wel degelijk iets aan....
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef Greys het volgende:
Ik denk inmiddels dat die Fransoos waarmee Syl in bed lag óók stiekem Tour was met een krullenpruik en een voorbindpiemel.
O, dat is wel heel saai lijkt mequote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:33 schreef Copycat het volgende:
Een runner is een manusje van alles, dat heen en weer rent om dingen op te halen et cetera. Hij begon als runner in de tijd dat ik bij De Mol werkte. Volgens mij deed hij dat werk voor De Vijf Uur Show.
Natuurlijk komt hij vanwege zijn achtergrond eerder 'het wereldje' binnen, maar zonder talent en doorzettingsvermogen was ook hij met zijn bekende achternaam niet op de plek geweest waar hij nu is. Persoonlijk vind ik hem goed presenteren, met name in dat programma met verstandelijk gehandicapten weet hij zich heel goed, respectvol en relaxed staande te houden. Dat is best een kunst.
Nogmaals, zijn carrière tot drijven op nepotisme terugbrengen is te makkelijk en onterecht.
Wat heeft ze eraan? Dat de kijkers van Shownieuws weten dat ze lekker aan het shoppen is geweest met Sylvie?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:12 schreef Greys het volgende:
Vast wel betere, maar ik vind Johnny ook gewoon leuk en goedquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:41 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O, dat is wel heel saai lijkt me. Dat programma heb ik niet gezien. Heb wel gezien hoe hij het WKprogramma doet. Ook wel leuk/grappig, maar ik weet zeker dat er wel betere presentatoren/presentatrices/interviewers zijn.
Zegt wie?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:51 schreef Leandra het volgende:
Touriya is lekker bezig, met moederdag was ze in Parijs en als ze gisteravond nog niet terug was heeft ze een schooloptreden van een van haar kinderen gemist.
Dus ze had geen zaken moeten gaan doen in Europa vanwege een schooloptreden?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:51 schreef Leandra het volgende:
Touriya is lekker bezig, met moederdag was ze in Parijs en als ze gisteravond nog niet terug was heeft ze een schooloptreden van een van haar kinderen gemist.
nee hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh, daar komt een wanneer-is-iemand-een-goede-moeder-discussie..
Sylvie staat in Nederland en Duitsland erg in de picture. Het doorspelen van informatie was vooral bedoeld, denk ik, om zelf weer in de picture te komen en wat aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:41 schreef Fierce. het volgende:
Wat heeft ze eraan? Dat de kijkers van Shownieuws weten dat ze lekker aan het shoppen is geweest met Sylvie?En kan best, maar verhalen willen verkopen lijkt me alleen maar dom.
Haha, dit leest zo grappigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef utrecht1970 het volgende:
'Nooit van gehoord', zei Yolanthe.
'Oh jee', dacht ik. 'Dit is een andere wereld'."
ook nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:55 schreef utrecht1970 het volgende:
[ afbeelding ]
Sander Boschker- oud twente doelman
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:17 schreef Lovechild het volgende:
Dus Chantal en Sander zijn pas écht gewoon gebleven?
Kunnen we ook vast in zijn biografie lezen. Want ook als heel gewoon persoon heb je gewoon een biografie hoor.
Wat fijn dat er eindelijk iemand iets vertelt wat we écht nog niet wisten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef utrecht1970 het volgende:
'Yolanthe en Sylvie vinden zichzelf heel wat'
En ook nu half Nederland Sylvie (na haar scheiding) bijna uitkotste. Zulks een toeval.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:58 schreef Leandra het volgende:
Maar ze durft het pas te zeggen nu haar man met pensioen is
Dat is echt zo'n 'ik wil daar echt niet bijhoren hoorrrrrrr'-typetje, maar ondertussen heel hard huilt omdat ze niet met de toffe meisjes mee mag spelenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:58 schreef Leandra het volgende:
Nee, boekje komt nu pas uit dus zegt ze het nu.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:58 schreef Leandra het volgende:
Hadden ze dan ook helemaal gelijk in, aangezien Sander Boschker de veters van Wes of Raffie nog niet mag strikken, en Boschker welgeteld 1 vriendschappelijk interlandje heeft gespeeld, tegenover Rafael 109 en Wesley 97 interlands. Dus ja... dat ze Sander Boschker niet kennen is niet zo gek, die man heeft ook de laatste jaren bij Twente de bank warm zitten houden, en meer niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef utrecht1970 het volgende:
'Oh jee', dacht ik. 'Dit is een andere wereld'."
Dat is dan weer vrij logisch, want niemand (behalve een paar verstokte Twente-gekkies) is geïnteresseerd in Sander Boschker. Dus eigenlijk zijn Sylvie en Yo heel gewoontjes daar in.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:25 schreef utrecht1970 het volgende:
je brengt een boek uit als voetballer en wil veel eraan verdienen, wat doe je dan?
Je neemt wat paragrafen op over haat en nijd tussen de voetballers of voetbalvrouwen en voila gratis publiciteit.
lol, Raffie is maar een hard werkertje. Zo bijzonder is hij ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hadden ze dan ook helemaal gelijk in, aangezien Sander Boschker de veters van Wes of Raffie nog niet mag strikken, en Boschker welgeteld 1 vriendschappelijk interlandje heeft gespeeld, tegenover Rafael 109 en Wesley 97 interlands. Dus ja... dat ze Sander Boschker niet kennen is niet zo gek, die man heeft ook de laatste jaren bij Twente de bank warm zitten houden, en meer niet.
Tegenwoordig bakt hij er weinig meer van en kan hij amper een uur spelen, maar hij heeft niet voor niks 97 interlands gespeeld, dus met die hele generalisatie doe je hem wel iets tekort.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef superniger het volgende:
[..]
lol, Raffie is maar een hard werkertje. Zo bijzonder is hij ook weer niet.
Mjah, als spelersvrouw? Ik kan me best voorstellen dat ze de derde keeper niet kennen. Sowieso, buiten de achterhoek kennen bar weinig mensen Sander Boschker denk ik, behalve de echte voetbalkenners. Zegt ook wel iets over mevrouw Boschker die nu doet of alsof Boschker de nieuwe v/d Sar is.quote:En als je weken lang onder de wk selectie bent dan kan je best de moeite nemen om 23 namen uit je kop te kennen.
Het valt me nog mee dat mevrouw Boschker niet in het bagageruim hoefde, als je het zo steltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hadden ze dan ook helemaal gelijk in, aangezien Sander Boschker de veters van Wes of Raffie nog niet mag strikken, en Boschker welgeteld 1 vriendschappelijk interlandje heeft gespeeld, tegenover Rafael 109 en Wesley 97 interlands. Dus ja... dat ze Sander Boschker niet kennen is niet zo gek, die man heeft ook de laatste jaren bij Twente de bank warm zitten houden, en meer niet.
Mocht ze bij de gewone mensen dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat mevrouw Boschker niet in het bagageruim hoefde, als je het zo stelt
Wow. Kippenvelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:30 schreef roos85 het volgende:
Yo laat zich 12 uur lang opsluiten in een hokje van 1 bij 2 meter.
Dit om aandacht te vragen voor gedwongen prostitutie.
http://www.whosay.com/sta(...)sref=fb&code=HFh8oYV
Dit. Jaloerse bitches.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:22 schreef superniger het volgende:
Al die huismoeders hier die haten op Sander Boschker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is dan weer vrij logisch, want niemand (behalve een paar verstokte Twente-gekkies) is geïnteresseerd in Sander Boschker.
twitter:kluun twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 22:55:09Prachtig en meer dan verdiend eerbetoon van de supporters van FC Twente voor Sander Boschker. Een verademing, deze clubman. #respect reageer retweet
Touriya voorspelt eenzame toekomst voor Sylviequote:Touriya Haoud voorziet eenzaamheid voor haar voormalige vriendin Sylvie Meis. "Op onze leeftijd zijn familie en hechte vriendschappen belangrijk. Maar zij heeft niets meer", concludeert het 36-jarige model in een interview met Story. "Wat als ooit de glitter en glamour ook wegvalt? Op deze manier eindigt zij eenzaam."
Haoud was jarenlang bevriend met de eveneens 36-jarige Meis, maar aan die vriendschap kwam eerder dit jaar abrupt een einde. Meis beschuldigde Haoud ervan dat ze privéverhalen aan de media wilde verkopen. "Ik zou me nooit verlagen tot hetgeen waarvan ik beschuldigd word", vertelt Haoud. "Als ik een verhaal over haar had willen verkopen, dan had ik dat jaren geleden kunnen doen. Ik had een boek kunnen schrijven."
Ook de verhalen dat Haoud tegen Meis samenspant met Sabia Engizek, de nieuwe liefde van Meis' ex Rafael van der Vaart, zijn volgens Haoud onzin. "Sabia en ik hebben geen monsterverbond gesloten."
Haoud heeft wel nog steeds contact met Van der Vaart. "Rafael is een lieve, leuke jongen. En ik gun hem en Sabia alle geluk van de wereld. Dat Rafael voor Sabia viel, was misschien niet de meest ideale situatie. Sabia was toch Sylvies beste vriendin. Maar we zijn allemaal mensen, en gevoelens heb je niet in de hand."
Van der Vaart is volgens Haoud dolgelukkig. "Ik denk dat Rafael bij Sabia heeft gevonden wat hij bij Sylvie miste. Rafael is een echte familieman. Sylvie ging volledig voor haar carrière. Ze was altijd weg. Dat kan niet goed gaan. Dan maak je je relatie kapot. Sabia geeft Rafael nu wat Sylvie hem niet kon geven. Met Sabia kan hij het hechte, warme gezinsleven leiden dat hij altijd zo graag wilde."
Onlangs maakte Haoud bekend dat ook haar huwelijk is gestrand. Desondanks zijn het model en de Amerikaanse acteur Greg Vaughn niet van plan te scheiden. "Al dat gedoe met advocaten, daar hebben we geen zin in." Bovendien sluit Haoud niet uit haar huwelijk weer nieuw leven in te kunnen blazen. "Misschien komen we er wel achter dat er nog genoeg liefde is overgebleven om de draad weer op te pakken."
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:58 schreef -Peach het volgende:
Wie voorspelde de laatste alinea ook alweer?
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef Greys het volgende:
Nu is ze degene kwijt met wie ze dacht hier alle society feestjes af te gaan hollen
Die blijft nu alsnog maar bij Greg, denk ik...
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik denk juist dat ze hun accounts sluiten zodat ze over een tijdje kunnen zeggen 'we hebben de tijd gebruikt om nader tot elkaar te komen' en aan te kondigen dat ze weer bij elkaar zijn
What's new? Yolanthe die aandacht vraagt, goh.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:30 schreef roos85 het volgende:
Yo laat zich 12 uur lang opsluiten in een hokje van 1 bij 2 meter.
Dit om aandacht te vragen voor gedwongen prostitutie.
http://www.whosay.com/sta(...)sref=fb&code=HFh8oYV
Ja, maar heeft ze ontdekt dat Syl een secreet is en Saab toch best ok blijkt te zijn en dat ze door Syl werd zwartgemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Greys het volgende:
Voor iemand die tweette dat het hoofdstuk Sylvie gesloten was en ze er geen woord meer over zou zeggen, een maand ofzo geleden, heeft ze er nog verdómd veel over te zeggen, trouwens![]()
En lekker nog wat steekjes onder water dat Raf zo gelukkig lijkt met Sabia en blablabla.
Nog geen half jaar geleden was ze (Touriya) nog over Sabia aan het twitteren dat ze haar kinderen verwaarloosde e.d. en over haar heen aan het kotsen.
Nieuwe carrière Greys?quote:
Ik heb Syl anders al een hele tijd niet gehoord, sowieso nog helemaal niet over Touriya.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, maar heeft ze ontdekt dat Syl een secreet is en Saab toch best ok blijkt te zijn en dat ze door Syl werd zwartgemaakt.
Zie PIquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Syl anders al een hele tijd niet gehoord, sowieso nog helemaal niet over Touriya.
Heb zo'n flauw vermoeden dat Tour een groter secreet is
Hoe langer ik Sylvie niet hoor, hoe sympathieker ik haar vind worden. Ze lijkt het eindelijk te snappen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Syl anders al een hele tijd niet gehoord, sowieso nog helemaal niet over Touriya.
Heb zo'n flauw vermoeden dat Tour een groter secreet is
Het originele interview, waarin alle negatieve trekjes weer worden weggepoetst door André (die zijn verhaal niet wilde verkopen aan een blad, maar er nu toch instaat):quote:Duitse vriend in de bres voor geplaagde Sylvie Meis
Hoewel de meningen over Sylvie Meis nogal verdeeld zijn, wil de Duitse ontwerper André Borchers geen kwaad woord horen over zijn 'goede vriendin'.
"Als ik lees wat er allemaal in de media verschijnt over Sylvie word ik echt boos", vertelt hij woensdag in het Duitse OK! Magazin.
"De vrouw die daar beschreven wordt, is niet de Sylvie die ik ken. Ze heeft me gered!" Meis zou Borchers uit een Londense gevangenis hebben gehaald, maar daarover wil de Duitser verder niets kwijt.
Hij vertelt wel dat de twee - die elkaar drie jaar geleden via gezamenlijke vrienden leerden kennen - af en toe samen op vakantie gaan. Ze hebben dan allebei hun eigen kamer, maar wel met een tussendeur. "Ze profiteert niet van mij en omgekeerd. Daarom is onze vriendschap vrij van druk. Alles kan, niets moet."
Meis is volgens de ontwerper echt de kwaadste niet. Toen hij namelijk eens ziek op bed lag, stond daar ineens zijn Nederlandse vriendin voor de deur: "Met zelfgemaakte kippensoep." En als de ontwerper op reis is, past Meis ook nog op zijn hond.
Dat kun je toch ook gewoon delegeren?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft een nanny voor haar koter, maar past wel op andermans hónd?
Zouden Raf en Sylvie wel eens uitjes maken met Damian? Echt met zijn drieën?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:16 schreef alors het volgende:
Gezellig naar de dierentuin. Papa kan straks ook mee want die heeft deze zomer toch niets te doen
Dat is BFF Betty Moghaddam, je weet wel, die ene die vrijwel alleen maar over Sylvie en vriendschappen twittertquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden Raf en Sylvie wel eens uitjes maken met Damian? Echt met zijn drieën?
Ik zat te kijken of Sylvie haar nagels tegelijk met de nanny lakt, maar ik ben er nou niet uit of het voorbijgangers zijn of een bevriend stel met kinderen?
Ze heeft altijd goeie zonnebrillen
Leuk outfitje welquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:16 schreef alors het volgende:
Gezellig naar de dierentuin. Papa kan straks ook mee want die heeft deze zomer toch niets te doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een goede stylist: Danie Bles. Die zoekt ze niet zelf uit.quote:
Alleen weet ze het nooit op zichzelf toe te passenquote:Op maandag 9 juni 2014 11:51 schreef Fierce. het volgende:
Ik wil Danie Bles ook wel als stylist, volgens mij is ze echt goed.
Bron?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nu weer een "vriendin" die losgaat over Sylvies obsessie met haar uiterlijk en haar frequente botoxbehandelingen. Houdt het dan nooit op? Sylvie bashen is wel erg makkelijk zo..
Het wordt idd vermoeiend.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nu weer een "vriendin" die losgaat over Sylvies obsessie met haar uiterlijk en haar frequente botoxbehandelingen. Houdt het dan nooit op? Sylvie bashen is wel erg makkelijk zo..
Ah bedankt, ik kon met google niks vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:52 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_aan_de_botox__.html
Vast wel!quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Sabia weer zwanger zijn? Stukje op nu.nl dat ze weer klaar is om een kind te krijgen. Meestal zijn dat verkapte hints
Sylvie bashen is altijd terecht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het zal me niks verbazen als dat haar doel is en ze zelf die berichtjes de wereld in fietst. Is Touriya al terug?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:05 schreef Greys het volgende:
Des te meer 'anonieme goede vrienden' van Sylvie hun mond open trekken met dit soort meuk, des te meer sympathie ik voor háár krijg.
Laarzen tot aan je kruis? Altijd lekker hoerig.quote:
Die outfit had ik niet gequotequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Laarzen tot aan je kruis? Altijd lekker hoerig.![]()
Maar hartje zomer?
Dat, en dan helemaal als ze het doen omdat ze zich "zorgen maken".quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:05 schreef Greys het volgende:
Des te meer 'anonieme goede vrienden' van Sylvie hun mond open trekken met dit soort meuk, des te meer sympathie ik voor háár krijg.
Vooral aangezien het een foto van het EK in '12 is...Tenminste, toen twitterde Barbera Barend deze foto...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:14 schreef Iwanius het volgende:
[ link | afbeelding ]
(Oranje jeans)
Zo te zien heeft ze veel plezier ondanks Raf zijn afwezigheid bij Oranje tijdens dit WK.
Waarom zou Sabia daar zijn als Rafael niet bij de spelers is?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:22 schreef Iwanius het volgende:
Oh..dat wist ik niet. Had'm van Mokkels gehaald en zag dus o.a. de vrouw van Van Persie en dacht dus dat het van dit WK was. My bad.![]()
ik moet morgen naar de kapper. eens kijken of dat blad er ook ligtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:38 schreef superrmama het volgende:
Is sylvie zwanger? Zag net in de winkel iemand met roddelblad, zag niet goed wat er stond, iets met: baby en Sylvie iig! Zal toch niet?
Verwachtte hier wel een antwoord inmiddel, tja, heel nieuwschierig nu ;-)
Ben je al bij de kapper geweest? Hoor net van mijn man dat er zelfs liefdesbaby stond, zuig het niet uit mijn duim. Weet alleen contekst en het blad niet :-(quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik moet morgen naar de kapper. eens kijken of dat blad er ook ligt
het was druk en ik kreeg alleen de story te pakken. daar stond het niet in. alleen wat yolanthegezeur.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef superrmama het volgende:
[..]
Ben je al bij de kapper geweest? Hoor net van mijn man dat er zelfs liefdesbaby stond, zuig het niet uit mijn duim. Weet alleen contekst en het blad niet :-(
Het is echt duidelijk komkommertijd. Alsof Sylvie zich zwanger laat schoppen van de eerste de beste.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef superrmama het volgende:
[..]
Ben je al bij de kapper geweest? Hoor net van mijn man dat er zelfs liefdesbaby stond, zuig het niet uit mijn duim. Weet alleen contekst en het blad niet :-(
Het zou wel een sneer richting Raf en Saab zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is echt duidelijk komkommertijd. Alsof Sylvie zich zwanger laat schoppen van de eerste de beste.
Saab is voor de herfst toch al weer zwanger, dus ik denk dat die er nog geen 1% wakker van zouden kunnen liggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het zou wel een sneer richting Raf en Saab zijn
sneer? die snap ik even niet, zal eerder chanant zijn voor sylvie zelfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het zou wel een sneer richting Raf en Saab zijn
Zag gedeeltelijk een kop van zo'n blad en mijn fantasie sloeg op hol, dacht meteen aan deze gate. Is de Story als ik het goed heb...gaat dus nergens over, sorry ?! :-)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is echt duidelijk komkommertijd. Alsof Sylvie zich zwanger laat schoppen van de eerste de beste.
Zou goed kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Saab is voor de herfst toch al weer zwanger, dus ik denk dat die er nog geen 1% wakker van zouden kunnen liggen.
telegraaf dus ja...quote:'Rafael chanteerde Sylvie op laffe wijze'
Rafael van der Vaart heeft mogelijk straks flink wat uit te leggen aan de schoolleiding van de internationale school in Hamburg, waar zijn zoontje Damián op zit. Hij zou hem onder valse voorwendselen eerder van school hebben gehaald om op vakantie te gaan.
Rafael, Sabia en Damián genoten onlangs van een zonovergoten vakantie in Spanje. Maar Damián moet eigenlijk nog tot 10 juli op school zitten. Toen Rafael echter door een blessure noodgedwongen het WK Voetbal in Brazilië moest missen, besloten de Van der Vaartjes op vakantie te gaan.
Om Damián mee te krijgen, was er echter wel toestemming nodig van moeder Sylvie. Die was tegen de plannen, maar omdat Damián al helemaal lekker was gemaakt door zijn vader, durfde Sylvie haar zoon niet teleur te stellen, zo schrijft De Telegraaf.
De krant heeft het over emotionele chantage van Rafael, die al langere tijd op niet meer zo'n goede voet leeft met zijn ex-vrouw. 'Het is gewoon walgelijk dat ze op zo'n laffe wijze is gechanteerd', zegt een bron dicht bij Sylvie.
Die vakantie zal vast ruimschoots van tevoren aangevraagd zijn, zeg maar weken voordat Rafael wist dat hij niet mee ging naar het WK.quote:
Goh, Sylvie op vakantie op Ibiza.... en Raf zou nu eigenlijk in Brazilië zijn geweest als hij wel meegedaan had met het WK.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:30 schreef alors het volgende:
Sylvie is met Danie op Ibiza
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of duarte had er weer voor moeten opdraaienquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goh, Sylvie op vakantie op Ibiza.... en Raf zou nu eigenlijk in Brazilië zijn geweest als hij wel meegedaan had met het WK.
Ergo; het stond al gewoon in de planning dat Damian nu niet op school zou zijn.
dat chantage gedoe komt over als een lulverhaal uit de duim van de moeder van syl of één van dr vriendinnenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vakantie zal vast ruimschoots van tevoren aangevraagd zijn, zeg maar weken voordat Rafael wist dat hij niet mee ging naar het WK.
Dat ze dan nu tijdens het WK elders op vakantie gaan verbaast me niet zo eigenlijk, het verhaal over "chantage" verbaast me wel....
Denk je dat de Telegraaf niet zelf lulverhalen kan verzinnen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat chantage gedoe komt over als een lulverhaal uit de duim van de moeder van syl of één van dr vriendinnen
Of ze voorkomt het op deze manier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:25 schreef utrecht1970 het volgende:
ik snap niet dat sylvie weer vakantiekiekjes het internet op slingert. ze wordt toch zo gek van de paparazzi, moet je ze vooral elke keer materiaal geven om over te schrijven
ook dat is een optie jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Denk je dat de Telegraaf niet zelf lulverhalen kan verzinnen?
Dat doen WA en Maxima toch ook?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:25 schreef utrecht1970 het volgende:
ik snap niet dat sylvie weer vakantiekiekjes het internet op slingert. ze wordt toch zo gek van de paparazzi, moet je ze vooral elke keer materiaal geven om over te schrijven
Er zou op zich niks mis mee zijn, ware het niet dat ze zich negatief uit heeft gelaten over het feit dat ze zelfs op vakantie wordt gefotografeerd door de paparazzi. Zorg er dan ook voor dat er niet bekend wordt waar je op vakantie bent.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doen WA en Maxima toch ook?
Een paar foto's geven en dan de rest van de vakantie met rust gelaten worden![]()
Nee maar serieus, waarom zou ze geen vakantiefoto's meer mogen posten op twitter of wat da ook?Als het haar eigen keuze is. En wat valt er eigenlijk te schrijven nog inmiddels over 'Sylvie is een weekje weg'? Ze zit er niet met zes toyboys, ofzo.
Dat is toch ook gewoon gezeik, ze belt elke keer zelf de bladen met haar jankverhalenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat 'de fotografen er al zijn'?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Er zou op zich niks mis mee zijn, ware het niet dat ze zich negatief uit heeft gelaten over het feit dat ze zelfs op vakantie wordt gefotografeerd door de paparazzi. Zorg er dan ook voor dat er niet bekend wordt waar je op vakantie bent.
Nu de fotografen er al zijn kan je er vergif op innemen dat ze weer voer voor de bladen kan gaan worden door gekoppeld te worden aan elke man met wie ze praat/danst/tegen lacht. En daarna weer klagen zeker...
http://www.dailymail.co.u(...)-sun-Formentera.htmlquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat 'de fotografen er al zijn'?
Kunnen deze foto's niet gewoon van haarzelf zijn? Telefoonpiccies van twitter ofzo?
Heb het idee dat ze lang niet meer zo hot is als toen hoor, voor de media. Maar misschien ben ik naïef
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)a.html#ixzz35mugYh5iquote:after he reportedlt walked out on her because she couldn’t conceive after undergoing treatment for breast cancer.
Wat voor een slappe opvoeder ben je dan. 'Alles voor mijn prinsje'.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:00 schreef JaneDoe het volgende:
Die was tegen de plannen, maar omdat Damián al helemaal lekker was gemaakt door zijn vader, durfde Sylvie haar zoon niet teleur te stellen, zo schrijft De Telegraaf.
Touriyaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:00 schreef Safira1980 het volgende:
Iemand de laatste Beau Monde gelezen, op de voorpagina stond: "Touriya vertelt alles(...)"... Ik had haast met boodschappen doen, dus heb hem niet opengedaan.. maar heb ik nog wat nieuws gemist over SylvieSaab-gate?
Gewoon een paar kwaliteitsposts doen alsof je al jaren meepost.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:01 schreef Safira1980 het volgende:
(of moet ik eerst even "groeten?" Ben nieuw hier, dus weet nog niet goed hoe het werkt:" Hallo allemaal!")
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon een paar kwaliteitsposts doen alsof je al jaren meepost.
Zo werkt het hier.
Haha!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef Safira1980 het volgende:
Hahaha, ok goed....
@Leandra hmm kwaliteitsposts in de Raf&Sab topic, wordt lastig ben ik bang. Denk. Denk. Denk.
http://www.nu.nl/achterkl(...)st-weer-trouwen.htmlquote:Sylvie Meis wil in de toekomst weer trouwen
Sylvie Meis hoopt in de toekomst weer een keer te trouwen, ondanks het feit dat ze momenteel nog altijd single is.
Dat zegt de ex-vrouw van Rafael van der Vaart in de Duitse Grazia.
Meis doet er alles aan om haar privéleven echt privé te houden, al is dit een hele opgave. "Bijna iedere man met wie ik wel eens afspreek, wordt meteen tot mijn nieuwe vriend gebombardeerd", aldus de presentatrice.
Ondanks de scheiding met Van der Vaart gelooft Meis nog steeds in de liefde. Ze hoopt dan ook ooit weer te trouwen. En misschien dat er zelfs een broertje of zusje voor zoontje Damián in zit, aldus de presentatrice.
Het heeft er waarschijnlijk meer mee te maken of de tumor hormoongevoelig is geweest, en ze dus (voorlopig) in de overgang is gebracht?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet tot wanneer ze niet zwanger mag worden (na haar bestralingen)?
quote:Zus Sabia omgekomen bij auto-ongeluk.
Opnieuw zijn Sabia Engizek en haar geliefde Rafael van der Vaart getroffen door intens verdriet. Sabia’s zus Zahide kwam deze week om het leven bij een auto-ongeluk.
Zahide (37) werd in de Turkse stad Gaziantep geschept door een tegenligger en was op slag dood. Ze was de oudste zus van Sabia, met wie ze een hechte band had.
Het incident vond afgelopen dinsdag plaats. Zahide is inmiddels al begraven, Sabia was daar niet bij. Zij paste in Hamburg op de kinderen van haar andere zus Lydia, die is afgereisd naar Turkije om de man en kinderen van haar overleden zus bij te staan. Met hun ouders zijn alle zussen gebrouilleerd, zij waren dan ook niet bij de uitvaart aanwezig.
In een reactie aan de Telegraaf laat Sabia weten enorm treurig te zijn: „Ik kan het niet bevatten. Hier komen we nooit meer overheen.” Het is het zoveelste leed in het veelbesproken leven van de voetbalvrouw. Breed uitgemeten werd hoe zij het na zijn scheiding met Sylvie Meis aanlegde met Rafael van der Vaart.
Ten tijde van haar relatie met Khalid Bouhlarouz beviel ze in 2008 drie maanden te vroeg van hun dochter, die kort na de geboorte overleed. In december vorig jaar trof het noodlot haar opnieuw: toen verloor ze het kindje van haar en Rafael na negentien weken zwangerschap.
Ze was waarschijnlijk toch te laat. Begraven binnen 24 uur geldt daar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:04 schreef Copycat het volgende:
Tragisch. Maar kon er geen andere kinderoppas worden gevonden, zodat ze zelf ook afscheid van haar zus kon nemen? Lijkt me echt afschuwelijk om niet bij de uitvaart van je zus te kunnen zijn.
Ja, datquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:04 schreef Copycat het volgende:
Tragisch. Maar kon er geen andere kinderoppas worden gevonden, zodat ze zelf ook afscheid van haar zus kon nemen? Lijkt me echt afschuwelijk om niet bij de uitvaart van je zus te kunnen zijn.
Lijkt me niet, want ze paste op de kinderen van haar andere zus die vanuit Hamburg afreisde. In principe had ze dus mee kunnen reizen. Maar er zal vast een goede verklaring voor zijn, zo'n beslissing neem je niet zomaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ze was waarschijnlijk toch te laat. Begraven binnen 24 uur geldt daar.
Daarom dus dat die zus alleen ging. Zodat er nog iemand bij was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want ze paste op de kinderen van haar andere zus die vanuit Hamburg afreisde. In principe had ze dus mee kunnen reizen. Maar er zal vast een goede verklaring voor zijn, zo'n beslissing neem je niet zomaar.
Uhm ja ... Ik geloof dat je mijn punt een beetje mist.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:33 schreef Stimorol- het volgende:
Daarom dus dat die zus alleen ging. Zodat er nog iemand bij was.
Nee. Weet je hoe lastig het is een oppas te regelenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ja ... Ik geloof dat je mijn punt een beetje mist.
Nou nou, dat valt wel mee toch. Of je moet wel enorme rotkinderen hebben, dat verandert de zaak. Rap!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Weet je hoe lastig het is een oppas te regelen
Weet je hoe erg het is om niet bij het afscheid van je zus te zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Weet je hoe lastig het is een oppas te regelen
ik denk dat je nu een beetje vanuit het westerse perspectief denkt, met herdenkingsdienst en koffie na.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het is om niet bij het afscheid van je zus te zijn?
Daar zet je normaal gesproken de hele wereld voor op zijn kop, als dat nodig is.
Er zijn nog maar weinig Turken die geen moslim zijn (tenzij ze Koerdisch zijn, die zijn niet allemaal moslim).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:01 schreef Copycat het volgende:
Nee, vandaar dat de andere zus er wel naartoe is gegaan, dat is eigenlijk een man.
Daarbij: was die zus überhaupt moslima?
IK denk eerder dat die ouders geen contact meer willen met hun dochters.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
En waarom willen die zussen van haar ook geen contact met hun ouders? Wat is dat voor familie?
ze hebben streng islamitische ouders. alle kinderen zijn onder dwang uitgehuwelijkt en ze zijn door hun vader geslagen en mishandeld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
En waarom willen die zussen van haar ook geen contact met hun ouders? Wat is dat voor familie?
Ook goed, maar waarom? Dat gaat wel heel ver, niet bij de begrafenis van je eigen kind zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
IK denk eerder dat die ouders geen contact meer willen met hun dochters.
ze heet sabia overigensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig Turken die geen moslim zijn (tenzij ze Koerdisch zijn, die zijn niet allemaal moslim).
Maar dan nog...
Gezien de levenswijze van Rabia vermoed ik dat ze nou niet uit een bepaald orthodox millieu komt. En vrouwen zijn wel bij begrafenissen. Ze hebben zelfs een bepaalde rol. Ze lopen vaak voorop te wenen en zo.
Ik blijf het heel raar vinden dat Rabia niet is meegegaan.
Dat verklaart een hoop, I guess. Nou ja, Sabia is nogal werelds (om het zwak uit te drukken) en ik vind het wel interessant hoe zo'n breuk tussen ouders en kinderen ontstaat, in welke context dat gebeurt. Het gaat ook niet om één kind dat afvallig/rebels is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze hebben streng islamitische ouders. alle kinderen zijn onder dwang uitgehuwelijkt en ze zijn door hun vader geslagen en mishandeld.
lijkt me reden genoeg om ze nooit meer te willen zien
Duidelijk. En dus denk ik dat we in dit specifieke geval ook de geopperde streng-islamitische begrafeniswetten naar het land der fabelen kunnen verwijzen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
ze hebben streng islamitische ouders. alle kinderen zijn onder dwang uitgehuwelijkt en ze zijn door hun vader geslagen en mishandeld.
lijkt me reden genoeg om ze nooit meer te willen zien
quote:Het incident vond afgelopen dinsdag plaats. Zahide is inmiddels al begraven, Sabia was daar niet bij. Zij paste in Hamburg op de kinderen van haar andere zus Lydia, die is afgereisd naar Turkije om de man en kinderen van haar overleden zus bij te staan. Met hun ouders zijn alle zussen gebrouilleerd, zij waren dan ook niet bij de uitvaart aanwezig.
In Turkije mag de vrouw aanwezig zijn. In Marokko is het niet gebruikelijk, is dan ook cultuur en geen religie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duidelijk. En dus denk ik dat we in dit specifieke geval ook de geopperde streng-islamitische begrafeniswetten naar het land der fabelen kunnen verwijzen.
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is erg lastig om binnen een dag ergens te komen, je moet maar net het geluk hebben om zo'n beetje per direct een vlucht te kunnen regelen. Het scenario dat zus ook niet op tijd was, maar wel is vertrokken om te helpen is waarschijnlijker dan het scenario dat Saab wel mee kon, maar geen oppas kon vinden...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef Greys het volgende:
Er staat wel dat die zus er heen is gegaan, maar om de man en kinderen bij te staan. Het kan dus ook zijn dat zus er ook niet bij was he, bij die begrafenis, maar dat ze daarna is aangekomen om daarná die man en kinderen te ondersteunen in huis enzo een tijdje. (Dus dat het binnen 24 uur moest gebeuren zou alsnóg kunnen bedoel ik.)
[..]
Reacties als ze had kunnen gaan, ze had haar kinderen mee kunnen nemen.quote:
Aan zo'n uitleg hebben wij non-turken meer aan dan alleenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Reacties als ze had kunnen gaan, ze had haar kinderen mee kunnen nemen.
Een Turkse begravenis is anders dan hier. Het moet snel snel snel en gaat gepaard met bijzonder veel emotie en gedoe.
Daar hebben kinderen niets te zoeken. Ik begrijp volledig dat iemand thuis blijft om op de kida te passen.
Zoals het artikel is opgesteld klinkt het alsof Sylvie steun heeft betuigd om daarna meteen de krant te bellen dat ze dat gedaan heeft. Is het nou echt onmogelijk bij deze mensen om elkaar te bellen en dat dan voor zich te houden?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
Moet er nou echt zoiets verschrikkelijks nodig zijn om te verzoenen? Ze lullen allemaal zo om het belang van Damian; konden ze omwille van hem niet eerder om de tafel? Als je er echt voor iemand wilt zijn, ga je er gewoon langs in plaats van dit mediamomentje weer gretig te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |