Ze blijft permanent in LA, zei ze.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Gaat ze nu met de kids in Nederland wonen?
... waarop Thomas Acda op twitter riep dat ze ons daar allemaal een groot plezier mee doetquote:
Die heb ik dan gemist.quote:
elke keer als je denkt dat het wel over is komt er weer watquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Deze gate is echt the gift that keeps on giving
Daarom denk ik dat het niet waar is wat Touriya zegtquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef ntm het volgende:
Als het waar is wat Touriya zegt, dan is het wel raar dat Sylvie niet gereageerd heeft op haar berichtje. Beweren dat iemand verhalen doorspeelt van jou aan de media voor geld, en vervolgens als diegene contact met je opneemt niks van je laten horen
TOURIYA HAOUD IN TRANENquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:06 schreef kvd het volgende:
http://www.show.nl/rubrieken/celebs/touriya-haoud-in-tranen/
Touriya Haoud spijt van emotionele tweets Sylvie Meisquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn god, is ze weerhttp://www.nu.nl/media/37(...)ets-sylvie-meis.html
Wtf, wat een kampert is die Sabia ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:12 schreef Ole het volgende:
"Sabia heeft me een lief berichtje gestuurd, maar dat ging over mijn scheiding", zegt het model, dat vorige maand bekendmaakte dat haar huwelijk met acteur Greg Vaughn voorbij is. "Het ging helemaal niet over Sylvie."
Omdat het haar niet gaat om het geld, maar om de aandacht die ze nu krijgt? Dit is toch allemaal hartstikke voordelig voor Touriya? Iedereen was haar vergeten, en hop, daar is ze weer!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:17 schreef Fierce. het volgende:
Touriya is wel vaak te zien plotseling. Echt van die puberale wijven alsof ze 16 zijn, maar ik geloof wel dat ze de verhalen over Sylvie niet heeft willen verkopen. Anders kan ze wel goed liegen op live televisie. En inderdaad: waarom zou ze voor een paar honderd euro (weinig) zo'n zeikverhaal gaan verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |