Je merkt echt dat hij zich doodergertquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
Hahaha, ik vind Johnny wel tof hier.
"Laat mij hier buiten".
Ja dat is het mooiste stiekem nog, ze doet Sylvie hier een enorm plezier mee zonder dat ze het door heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:30 schreef SEMTEX het volgende:
Vergeleken bij dit sekreet is Sylvie een engel
twitter:BartEttekoven twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:36:56Als ik Twitter hier zo lees dan heeft Touriya nog een hele kluif om haar eigen PR een beetje op orde te krijgen #rtlln reageer retweet
twitter:MyCrazyTrain twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:36:37Na Touriya en haar nieuwe accent heb ik enorm veel sympathie voor onze jongens Johnny&Jan. #rtlln reageer retweet
twitter:Gcschuurman twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:35:56Wat een nietszeggend stuk onbenul is deze #touriyahaoud ongelooflijke domme doos, jammer #rtlln jullie kunnen beter !!!!!!!!! reageer retweet
twitter:Imnessavp twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:34:12Johnny had een gezicht van #golddiggeralert #rtlln reageer retweet
twitter:iKobus twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:33:55Als Touriya dit terugziet heeft ze ook nog ruzie met zichzelf... Hoop ik #rtlln reageer retweet
twitter:michaelzaayer twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:30:06Kan iemand deze KUDT op het vliegtuig richting EL-EEEEEE sturen? #rtlln #onewayticket reageer retweet
En ga zo maar door. De TouriyaTweets zijn pure cabaretteketettwitter:FASHIONFEVERNL twitterde op woensdag 14-05-2014 om 23:24:04Zeg, kunnen we Touriya Haoud niet koppelen aan Regilio Tuur? #rtlln reageer retweet
quote:'Touriya is een wolf in schaapskleren die mensen gebruikt als ze er zelf beter van kan worden en je daarna net zo gemakkelijk bij het oud vuil zet.'
#rtlln ( --> EDIT: oh dat had je al gezien natuurlijkquote:
#touriyahaoud ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
#rtlln ( --> EDIT: oh dat had je al gezien natuurlijk![]()
)
Janken van het lachen
Voor het eerst dat ik zo'n stukje tekst gewoon klakkeloos voor waarheid aanneem nu.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
En nog liegen ook: http://glamora.ma/2014/05/assistent_was_erbij_toen_touri.html
[..]
Durft ze zichzelf een IT-vrouw te noemen? *huillach*quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, ik wist dat ik het had moeten posten.... gisteren stond het ook nog op twitter, en dat ze qua fashionmeuk verder zou gaan met de @bytouriya account.
Even kijken of m'n telefoon het nog wel herkent....
[tweet]Bekijk de tweet van @touriyavaughan: https://twitter.com/touriyavaughan/status/459394369179488256[/tweet]
[ afbeelding ]
Wist niet dat Joegoslavisch een taal was of zou ze Servo-Kroatisch spreken?quote:Speaks six languages; Dutch, English, German, Arabic, Yuguslavian, Spanish.
Van haar IMDB--profiel.quote:Soon after graduating the private University of Schoevers, with a Communication Degree
schoevers is max HBOquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wist niet dat Joegoslavisch een taal was of zou ze Servo-Kroatisch spreken?
En ze is universitair geschoold blijkt nu:
[..]
Van haar IMDB--profiel.
Ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
University of schoeversIk moest hier keihard om lachen
Blijkbaar!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:09 schreef computergirl het volgende:
ik heb ooit eens een type cursus gedaan bij Schoevers, ben ik nou drs.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |