Ik denk dat je met de roddelpers moet beginnen, volgens mij heeft het gros van de beschuldigingen niets met een van beide dames te maken en alles met de dikke duimen van de roddelredacteuren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef Mani89 het volgende:
Als die 2 heksen aan Sylvie komen vermoord ik ze in hun slaap. #doodsbedreiging
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:35 schreef Leandra het volgende:
Touriya gaat haar Twitter sluiten en Gregs laatste tweet was een "The End" instagram...
Ik denk juist dat ze hun accounts sluiten zodat ze over een tijdje kunnen zeggen 'we hebben de tijd gebruikt om nader tot elkaar te komen' en aan te kondigen dat ze weer bij elkaar zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet nog steeds mijn geld op een echte scheiding bij Tour.
Die foto van Raf er ook bijquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:06 schreef Eef999 het volgende:
Raf gaat zich er ook mee bemoeien![]()
[ afbeelding ]
Ze gaat haar instagram sluiten toch? En niet haar twitter.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:35 schreef Leandra het volgende:
Touriya gaat haar Twitter sluiten en Gregs laatste tweet was een "The End" instagram...
quote:First I want to express how Thankful I am for all my beautiful followers, I hope I inspired you all. After all the media craziness of last few weeks, I have decided to remove my personal insta page coming Monday, as I wish to keep my personal life private and protected! I still hope to inspire you with my team, you can follow @fashionablemoms for all IT-woman, mother, entrepreneur inspirations on life, fashion, beauty, health and kids! Love to you all, God bless you🙏❤️😘#byt #bytouriya.com #fashionablemoms
Zie, ik wist dat ik het had moeten posten.... gisteren stond het ook nog op twitter, en dat ze qua fashionmeuk verder zou gaan met de @bytouriya account.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:52 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze gaat haar instagram sluiten toch? En niet haar twitter.
[..]
Tuurlijk, altijd alles postenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, ik wist dat ik het had moeten posten.... gisteren stond het ook nog op twitter, en dat ze qua fashionmeuk verder zou gaan met de @bytouriya account.
Even kijken of m'n telefoon het nog wel herkent....
[tweet]Bekijk de tweet van @touriyavaughan: https://twitter.com/touriyavaughan/status/459394369179488256[/tweet]
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, daar herkende ik hem ook van. Dit vingertje.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:45 schreef Leandra het volgende:
Is die foto niet uit die reeks dat Raf kwaad zou zijn geweest op Sabia omdat ze eea in de pers gegooid had?
Van maanden geleden, toen ze net in dat huis aan de rivier woonden?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:40 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik was dagen depri [wegens omstandigheden] en zat zonder tranen te huilen in een hoekje..dit topic laat mij weer lachen, en weet ik dat het altijd erger kan! :-P
twitter:touriyavaughan twitterde op woensdag 14-05-2014 om 09:58:21Yes yes, tonight live @RTLLateNight, tune in ❤️ @bytouriya reageer retweet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Greys het volgende:
Ennnnn daar is ze hoor....twitter:touriyavaughan twitterde op woensdag 14-05-2014 om 09:58:21Yes yes, tonight live @RTLLateNight, tune in ❤️ @bytouriya reageer retweet
Dat ByTouriya gedoe zeker. Dat is ook echt gebakken luchtquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:54 schreef Uccie het volgende:
Maar Touriya heeft dus iets te promoten...want anders zou ze er niet zitten.
Ik verwacht niet dat Humberto nou heel veel kritische vragen gaat stellen over haar en Syl, maar voor de zekerheid zet ik de popcorn even klaar.
Oh vast, zo'n "kledinglijn" waar haar gezicht aan gekoppeld is maar verder helemaal niets.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ByTouriya gedoe zeker. Dat is ook echt gebakken lucht
Nee niet eens, het is een 'lifestyle' van fashionable celeb moms waar je alles over kunt lezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh vast, zo'n "kledinglijn" waar haar gezicht aan gekoppeld is maar verder helemaal niets.
Oh daar heb ik echt jaaaaaren op zitten wachten...mijn leven is compleet nuquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
Nee niet eens, het is een 'lifestyle' van fashionable celeb moms waar je alles over kunt lezen.
twitter:marliesdekkers twitterde op woensdag 14-05-2014 om 14:55:24@Touriyavaughan is visiting our office today! We're having lunch and a meeting to talk about our partnership! http://t.co/6v1d4wZW40 reageer retweet
"Ik ken haar al 15 jaar, als ik een verhaal had willen lekken had ik dat al jaren eerder gedaan".quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof best dat Touriya verhalen heeft gelekt, dat is tenslotte haar werk.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
Hahaha, ik vind Johnny wel tof hier.
"Laat mij hier buiten".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |