Vast wel!quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Sabia weer zwanger zijn? Stukje op nu.nl dat ze weer klaar is om een kind te krijgen. Meestal zijn dat verkapte hints
Sylvie bashen is altijd terecht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nu weer een "vriendin" die losgaat over Sylvies obsessie met haar uiterlijk en haar frequente botoxbehandelingen. Houdt het dan nooit op? Sylvie bashen is wel erg makkelijk zo..
Het zal me niks verbazen als dat haar doel is en ze zelf die berichtjes de wereld in fietst. Is Touriya al terug?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:05 schreef Greys het volgende:
Des te meer 'anonieme goede vrienden' van Sylvie hun mond open trekken met dit soort meuk, des te meer sympathie ik voor háár krijg.
Laarzen tot aan je kruis? Altijd lekker hoerig.quote:
Die outfit had ik niet gequotequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Laarzen tot aan je kruis? Altijd lekker hoerig.![]()
Maar hartje zomer?
Dat, en dan helemaal als ze het doen omdat ze zich "zorgen maken".quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:05 schreef Greys het volgende:
Des te meer 'anonieme goede vrienden' van Sylvie hun mond open trekken met dit soort meuk, des te meer sympathie ik voor háár krijg.
Vooral aangezien het een foto van het EK in '12 is...Tenminste, toen twitterde Barbera Barend deze foto...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:14 schreef Iwanius het volgende:
[ link | afbeelding ]
(Oranje jeans)
Zo te zien heeft ze veel plezier ondanks Raf zijn afwezigheid bij Oranje tijdens dit WK.
Waarom zou Sabia daar zijn als Rafael niet bij de spelers is?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:22 schreef Iwanius het volgende:
Oh..dat wist ik niet. Had'm van Mokkels gehaald en zag dus o.a. de vrouw van Van Persie en dacht dus dat het van dit WK was. My bad.![]()
ik moet morgen naar de kapper. eens kijken of dat blad er ook ligtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:38 schreef superrmama het volgende:
Is sylvie zwanger? Zag net in de winkel iemand met roddelblad, zag niet goed wat er stond, iets met: baby en Sylvie iig! Zal toch niet?
Verwachtte hier wel een antwoord inmiddel, tja, heel nieuwschierig nu ;-)
Ben je al bij de kapper geweest? Hoor net van mijn man dat er zelfs liefdesbaby stond, zuig het niet uit mijn duim. Weet alleen contekst en het blad niet :-(quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik moet morgen naar de kapper. eens kijken of dat blad er ook ligt
het was druk en ik kreeg alleen de story te pakken. daar stond het niet in. alleen wat yolanthegezeur.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef superrmama het volgende:
[..]
Ben je al bij de kapper geweest? Hoor net van mijn man dat er zelfs liefdesbaby stond, zuig het niet uit mijn duim. Weet alleen contekst en het blad niet :-(
Het is echt duidelijk komkommertijd. Alsof Sylvie zich zwanger laat schoppen van de eerste de beste.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef superrmama het volgende:
[..]
Ben je al bij de kapper geweest? Hoor net van mijn man dat er zelfs liefdesbaby stond, zuig het niet uit mijn duim. Weet alleen contekst en het blad niet :-(
Het zou wel een sneer richting Raf en Saab zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is echt duidelijk komkommertijd. Alsof Sylvie zich zwanger laat schoppen van de eerste de beste.
Saab is voor de herfst toch al weer zwanger, dus ik denk dat die er nog geen 1% wakker van zouden kunnen liggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het zou wel een sneer richting Raf en Saab zijn
sneer? die snap ik even niet, zal eerder chanant zijn voor sylvie zelfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het zou wel een sneer richting Raf en Saab zijn
Zag gedeeltelijk een kop van zo'n blad en mijn fantasie sloeg op hol, dacht meteen aan deze gate. Is de Story als ik het goed heb...gaat dus nergens over, sorry ?! :-)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is echt duidelijk komkommertijd. Alsof Sylvie zich zwanger laat schoppen van de eerste de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |