Ik heb Syl anders al een hele tijd niet gehoord, sowieso nog helemaal niet over Touriya.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, maar heeft ze ontdekt dat Syl een secreet is en Saab toch best ok blijkt te zijn en dat ze door Syl werd zwartgemaakt.
Zie PIquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Syl anders al een hele tijd niet gehoord, sowieso nog helemaal niet over Touriya.
Heb zo'n flauw vermoeden dat Tour een groter secreet is
Hoe langer ik Sylvie niet hoor, hoe sympathieker ik haar vind worden. Ze lijkt het eindelijk te snappen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Syl anders al een hele tijd niet gehoord, sowieso nog helemaal niet over Touriya.
Heb zo'n flauw vermoeden dat Tour een groter secreet is
Het originele interview, waarin alle negatieve trekjes weer worden weggepoetst door André (die zijn verhaal niet wilde verkopen aan een blad, maar er nu toch instaat):quote:Duitse vriend in de bres voor geplaagde Sylvie Meis
Hoewel de meningen over Sylvie Meis nogal verdeeld zijn, wil de Duitse ontwerper André Borchers geen kwaad woord horen over zijn 'goede vriendin'.
"Als ik lees wat er allemaal in de media verschijnt over Sylvie word ik echt boos", vertelt hij woensdag in het Duitse OK! Magazin.
"De vrouw die daar beschreven wordt, is niet de Sylvie die ik ken. Ze heeft me gered!" Meis zou Borchers uit een Londense gevangenis hebben gehaald, maar daarover wil de Duitser verder niets kwijt.
Hij vertelt wel dat de twee - die elkaar drie jaar geleden via gezamenlijke vrienden leerden kennen - af en toe samen op vakantie gaan. Ze hebben dan allebei hun eigen kamer, maar wel met een tussendeur. "Ze profiteert niet van mij en omgekeerd. Daarom is onze vriendschap vrij van druk. Alles kan, niets moet."
Meis is volgens de ontwerper echt de kwaadste niet. Toen hij namelijk eens ziek op bed lag, stond daar ineens zijn Nederlandse vriendin voor de deur: "Met zelfgemaakte kippensoep." En als de ontwerper op reis is, past Meis ook nog op zijn hond.
Dat kun je toch ook gewoon delegeren?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft een nanny voor haar koter, maar past wel op andermans hónd?
Zouden Raf en Sylvie wel eens uitjes maken met Damian? Echt met zijn drieën?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:16 schreef alors het volgende:
Gezellig naar de dierentuin. Papa kan straks ook mee want die heeft deze zomer toch niets te doen
Dat is BFF Betty Moghaddam, je weet wel, die ene die vrijwel alleen maar over Sylvie en vriendschappen twittertquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden Raf en Sylvie wel eens uitjes maken met Damian? Echt met zijn drieën?
Ik zat te kijken of Sylvie haar nagels tegelijk met de nanny lakt, maar ik ben er nou niet uit of het voorbijgangers zijn of een bevriend stel met kinderen?
Ze heeft altijd goeie zonnebrillen
Leuk outfitje welquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:16 schreef alors het volgende:
Gezellig naar de dierentuin. Papa kan straks ook mee want die heeft deze zomer toch niets te doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een goede stylist: Danie Bles. Die zoekt ze niet zelf uit.quote:
Alleen weet ze het nooit op zichzelf toe te passenquote:Op maandag 9 juni 2014 11:51 schreef Fierce. het volgende:
Ik wil Danie Bles ook wel als stylist, volgens mij is ze echt goed.
Bron?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nu weer een "vriendin" die losgaat over Sylvies obsessie met haar uiterlijk en haar frequente botoxbehandelingen. Houdt het dan nooit op? Sylvie bashen is wel erg makkelijk zo..
Het wordt idd vermoeiend.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nu weer een "vriendin" die losgaat over Sylvies obsessie met haar uiterlijk en haar frequente botoxbehandelingen. Houdt het dan nooit op? Sylvie bashen is wel erg makkelijk zo..
Ah bedankt, ik kon met google niks vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:52 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_aan_de_botox__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |