abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:18:27 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140013262
Johnny wegzetten als een op nepotisme drijvende niksnut is te makkelijk en onterecht. Hij is zijn televisiecarrière ook onder aan de ladder begonnen, als runner.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_140013347
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 10:42 schreef Greys het volgende:
Hij heeft de laatste jaren toch best prima programma's gemaakt?
Syndroom, Down met Johnny, Waar is de Mol al vijf seizoenen etc. Nu dat Project P.
Maar misschien keek je die programma's nooit?
Ik vind hem veel meer voorstellen dan die wieven in elk geval.
Dat kijk ik idd niet. Wel stukjes van Waar is de Mol gezien. Dat is toch niet moeilijk om te presenteren... En Project P. twee keer gezien. Ik kan hem geen presentatietalent noemen. En alles is ook aan komen waaien itt tot die zeurkippen.
Hij echt wel profijt van zijn naam. En dat programma nu met voetballers. Wéér zo een makkie van een programma. Over dat liedje met Jan nog maar te zwijgen :')

Ik heb echt niks tegen hem. Maar ik vond zijn opmerkingen gewoon een tikkie onnodig. Staat hij een kwartier later een Oranje liedje te zingen. Is hij zoveel dan? :D

Ieder zijn carrière, zowel van Johnny als die twee wijven. Hij maakte niet één opmerking maar twee of drie. Ik vond het onnodig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 mei 2014 @ 11:24:29 #103
163650 Greys
pi_140013433
Maar hij deed toch niet neerbuigend naar 'de dames' om hun (presentatie)talent?
Hij was gewoon oprecht blij dat hij geen contact met ze had gehouden na dat gezamenlijke klusje. En vroeg of hij er ajb buiten mocht blijven, met een knipoog. Zo vals vond ik hem nou ook weer niet :D
Hij deed toch niet alsof hij veel meer is dan zij? Hij gaf gewoon zijn persoonlijke voorkeur aan. Op zo'n manier zouden wel meer mensen dat mogen doen op tv :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140013672
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:24 schreef Greys het volgende:
Maar hij deed toch niet neerbuigend naar 'de dames' om hun (presentatie)talent?
Hij was gewoon oprecht blij dat hij geen contact met ze had gehouden na dat gezamenlijke klusje. En vroeg of hij er ajb buiten mocht blijven, met een knipoog. Zo vals vond ik hem nou ook weer niet :D
Hij deed toch niet alsof hij veel meer is dan zij? Hij gaf gewoon zijn persoonlijke voorkeur aan. Op zo'n manier zouden wel meer mensen dat mogen doen op tv :9
Met een knipoog? Dat heb ik er echt niet in gezien. Met een serieus gezicht herhalen, half zuchtend ook.

En idd zijn persoonlijke voorkeur, die ik een beetje kinderachtig vond. That's all ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_140014790
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:53 schreef Toeps het volgende:

[..]

Omdat het haar niet gaat om het geld, maar om de aandacht die ze nu krijgt? Dit is toch allemaal hartstikke voordelig voor Touriya? Iedereen was haar vergeten, en hop, daar is ze weer!
Maar het is niet bepaald positieve aandacht die ze dan krijgt, dat doet je niet goed hoor.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:30:29 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_140015358
Mosterd na de maaltijd, maar wil het toch even zeggen. ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Met een knipoog? Dat heb ik er echt niet in gezien. Met een serieus gezicht herhalen, half zuchtend ook.

En idd zijn persoonlijke voorkeur, die ik een beetje kinderachtig vond. That's all ;)
Whow! Jij interpreteert dingen wel heel anders dan ik! Ik vind Johnny gewoon oprecht en authentiek overkomen, terwijl ik Touriya erg gemaakt en berekenend vind.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_140015496
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:10 schreef ntm het volgende:

[..]

Maar het is niet bepaald positieve aandacht die ze dan krijgt, dat doet je niet goed hoor.
In El Eeee zeggen ze altijd, there's no such thing as bad publicity. :P

Maar het plan van Touriya was als ik het goed begrijp ook niet zo zeer de vuile was buiten hangen, danwel de paparazzi tippen waar zij en Sylvie zouden zijn op bepaalde momenten. Waardoor Touriya zich als Sylvies nieuwe BFF kan profileren, wat Touriya natuurlijk veel aandacht geeft. En in het begin van deze gate lukte dat ook aardig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 mei 2014 @ 12:37:27 #108
163650 Greys
pi_140015557
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:35 schreef Toeps het volgende:

[..]

In El Eeee zeggen ze altijd, there's no such thing as bad publicity. :P

Maar het plan van Touriya was als ik het goed begrijp ook niet zo zeer de vuile was buiten hangen, danwel de paparazzi tippen waar zij en Sylvie zouden zijn op bepaalde momenten. Waardoor Touriya zich als Sylvies nieuwe BFF kan profileren, wat Touriya natuurlijk veel aandacht geeft. En in het begin van deze gate lukte dat ook aardig.
Maar dat is alsnog 'je beste vriendin' verraden als ze als doel had om daar gewoon even te vluchten voor de pers. Ze dacht dus aan zichzelf ipv haar zogenaamde vriendin.
Sylvie is haar beter kwijt dan rijk. Logisch dat ze d'r telefoon niet meer opneemt. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140016210
Touriya is lekkerder dan Sylvie maar ik zou ze beide doen. Dit is wat ik er over te zeggen heb.
pi_140016562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:59 schreef Nober het volgende:
Touriya is lekkerder dan Sylvie maar ik zou ze beide doen. Dit is wat ik er over te zeggen heb.
Ze zijn allebei prachtig, ja.

Ik ben benieuwd hoe lang ze nog blijven geiten.
Ik kan me onmiddels ook niet meer voorstellen dat Sylvie een maand niét in het nieuws komt. :')
Zodra Saab weer zwanger is zal er wel weer iets komen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 mei 2014 @ 13:12:00 #111
163650 Greys
pi_140016608
Is Syl inmiddels al niet stiekem een maand niet in het nieuws? :D
Of in elk geval, nieuws dat bij haarzelf vandaan komt? Ze houdt zich aardig gedeisd heb ik het idee.
Dit ligt in een kreuk om Touriya d'r afgang vast (tot ze zelf weer aan de beurt is idd :') ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140016733
Oh ja zelf idd geen maand! Maar ik bedoelde meer geen ex-bff ( :') ), ex, ex-scharrel die uit de school klapt.
Maar zij gaat zich misschien nog eens houden aan de uitspraak minder te delen. Alleen maar goed.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_140018519
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja zelf idd geen maand! Maar ik bedoelde meer geen ex-bff ( :') ), ex, ex-scharrel die uit de school klapt.
Maar zij gaat zich misschien nog eens houden aan de uitspraak minder te delen. Alleen maar goed.
Als de OP klopt dan heeft Sylvie zo'n 5 miljoen euro per jaar (RTL, Hunkemöller, Philips), misschien wel 6... Laat ze lekker lullen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 mei 2014 @ 16:57:38 #114
163650 Greys
pi_140025069
Kennelijk vond niemand bij Costa haar (Touriya) al aardig, omdat ze alles lekte naar de pers :')
Ze hebben een val opgezet destijds kennelijk en ze is er met open ogen ingelopen.

Tenminste, aldus deze mevrouw met vréselijke stem van Telegraaf TV :+

http://www.telegraaf.nl/t(...)ijdens_Costa___.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2014 @ 17:03:21 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_140025247
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:08 schreef Greys het volgende:
Waarom is dat een flauw grapje? :D
Ik denk dat dat best een logische reactie is, toch? Ik zou als ik hem was ook blij zijn dat ik geen dikke vrienden met die 2 wichten ben.
Hij brácht het als een flauw grapje. Zeg dan met een stalen gezicht dat je hen niet per se hoeft te kennen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 mei 2014 @ 17:05:20 #116
163650 Greys
pi_140025320
Daar vond hij het waarschijnlijk dan toch weer te onbelangrijk voor, om dat zo hard te stellen.
Denk ik. En misschien zat ie te zenuwlijen voor het zingen met Jan Smit (sinds wanneer kan Johnny beter zingen dan Jan Smit? :') _O- Viel me op...)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140028954
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:18 schreef Copycat het volgende:
Hij is zijn televisiecarrière ook onder aan de ladder begonnen, als runner.
O? Omdat hij achter de schermen werkte, bedoel je? Dat is toch gewoon een voorkeur?
pi_140029168
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:53 schreef Toeps het volgende:

[..]

Omdat het haar niet gaat om het geld, maar om de aandacht die ze nu krijgt? Dit is toch allemaal hartstikke voordelig voor Touriya? Iedereen was haar vergeten, en hop, daar is ze weer!
Jij wil zeggen dat ze Tourita Sylvie haar verhalen serieus heeft willen verkopen om zelf aandacht te krijgen? Dan krijgt ze alleen maar negatieve aandacht, dus wat is daar het voordeel van? Ze wil toch juist positieve aandacht om zichzelf te 'verkopen' lijkt me. Met al dat kinderachtige gejank gaat dat niet echt, dus ik geloof haar eigenlijk wel dat het haar toch niets oplevert.

Het lijkt een beetje op GTST gemixt met Gossip girl dit, maar op je dertigste moet je dit soort gehuil toch wel voorbij zijn? Het blijft maar doorgaan. Volgende maand blijkt dat Sylvie de ex van Touriya heeft willen verleiden en is ze beste vriendinnen met Nikke van Plessen ofzo. En dan komt er uiteindelijk weer drama.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 mei 2014 @ 19:12:23 #119
163650 Greys
pi_140029263
Ik geloof wel dat Touriya, toen Syl naar LA 'vluchtte' in die toestandentijd, constant stiekem aan de pers heeft laten weten waar ze zouden gaan lunchen, shoppen etc. hoor. Zodat ze zelf lekker vaak op de foto zou komen met Syl. Daar heeft ze wel degelijk iets aan....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 mei 2014 @ 19:20:31 #120
207727 Smallish
Kleintje!
pi_140029583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:12 schreef Greys het volgende:
Ik geloof wel dat Touriya, toen Syl naar LA 'vluchtte' in die toestandentijd, constant stiekem aan de pers heeft laten weten waar ze zouden gaan lunchen, shoppen etc. hoor. Zodat ze zelf lekker vaak op de foto zou komen met Syl. Daar heeft ze wel degelijk iets aan....
Dit geloof ik ook zeker! Het past volledig in het 'me, myself and I' gedrag van mrs. Hayoud.
Is dat zo?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 19:21:17 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140029602
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:03 schreef Fierce. het volgende:

O? Omdat hij achter de schermen werkte, bedoel je? Dat is toch gewoon een voorkeur?
Hoe bedoel je, een voorkeur? Runner is niet echt een droombaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_140029760
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, een voorkeur? Runner is niet echt een droombaan.
Ik weet niet wat een runner is, maar er staat op internet dat hij zijn carrière begon (na de havo!) achter de schermen van een aantal programma's. Dat lijkt mij helemaal niet verkeerd of helemaal onderaan. Ik denk dat er weinig 17/18-jarigen zijn die ergens achter de schermen kunnen werken zonder enige ervaring. Uiteindelijk denk ik wel dat hij veel aan zijn naam heeft te danken, niet iedereen/vrij weinig krijgt zomaar 'eigen' programma's (terwijl heel veel mensen wel studies volgen en heel veel talent hebben) en zó'n talent is hij ook weer niet.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 19:33:05 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140030042
Een runner is een manusje van alles, dat heen en weer rent om dingen op te halen et cetera. Hij begon als runner in de tijd dat ik bij De Mol werkte. Volgens mij deed hij dat werk voor De Vijf Uur Show.
Natuurlijk komt hij vanwege zijn achtergrond eerder 'het wereldje' binnen, maar zonder talent en doorzettingsvermogen was ook hij met zijn bekende achternaam niet op de plek geweest waar hij nu is. Persoonlijk vind ik hem goed presenteren, met name in dat programma met verstandelijk gehandicapten weet hij zich heel goed, respectvol en relaxed staande te houden. Dat is best een kunst.

Nogmaals, zijn carrière tot drijven op nepotisme terugbrengen is te makkelijk en onterecht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 mei 2014 @ 19:34:25 #124
22592 crew  Ole
pi_140030083
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:05 schreef Greys het volgende:
Daar vond hij het waarschijnlijk dan toch weer te onbelangrijk voor, om dat zo hard te stellen.
Denk ik. En misschien zat ie te zenuwlijen voor het zingen met Jan Smit (sinds wanneer kan Johnny beter zingen dan Jan Smit? :') _O- Viel me op...)
mwah, niet zo gek met zo'n moeder en opa.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_140031003
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:12 schreef Greys het volgende:
Ik geloof wel dat Touriya, toen Syl naar LA 'vluchtte' in die toestandentijd, constant stiekem aan de pers heeft laten weten waar ze zouden gaan lunchen, shoppen etc. hoor. Zodat ze zelf lekker vaak op de foto zou komen met Syl. Daar heeft ze wel degelijk iets aan....
Ik vermoed nog steeds dat Syl daar ook iets mee te maken heeft. Oa toen ze zo fijn in St Tropez een ijsje aan het eten was, was de media daar ook bij. Of dat ze naar Spanje moest voor een controle en afscheid nam van Betty op het vliegveld. En met Damian toen ergens op het strand in Frankrijk. Tour was daar niet bij, de media wel. Zou wel heeeel toevallig zijn dat net die ene keer dat ze met Tour op het strand ligt, het alleen van Tour afkomstig zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')