SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
hahahah kneusquote:
6x p/d omhoog, hahaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
Kap eens met die jaren 90 meuk. Mijn hele puberteit komt weer terug
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
Kap eens met die jaren 90 meuk. Mijn hele puberteit komt weer terug
Oh waren het dates?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wij hebben ook al 2 dates gehad toch?
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
FXR !Ik kreeg vandaag op mijn sollicitatiegesprek bij Nespresso serieus de vraag wie mijn MMA held is...
woooow...wooooowwquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef Teddyburrr het volgende:
Hey Sapstengel denk je dat een als een meisje jou met moeite tussen de benen laat dat ze dan nooit een "makkelijke slet" voor iemand anders is geweest?
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef Montelly het volgende:
Ik rockte deze zo zwaar op de Havo, ja jonge toen had schuren nog een betekenis.
deze ookquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef Teddyburrr het volgende:
Hey Sapstengel denk je dat een als een meisje jou met moeite tussen de benen laat dat ze dan nooit een "makkelijke slet" voor iemand anders is geweest?
ik elke vrouw schuilt een sletje #wisdomquote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietIk snap ook wel hoe aangetrokken tot iemand zijn werkt.
Maar sommige meisjes zijn gewoon nooit sletjes. En ja die bestaan nog.
Wel Fedor Emilianenko gezegd mag ik hopenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
FXR !Ik kreeg vandaag op mijn sollicitatiegesprek bij Nespresso serieus de vraag wie mijn MMA held is...
Gina Carano...en ze wist ook nog over wie ik het hadquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel Fedor Emilianenko gezegd mag ik hopen
Klopt. En bij een goede vrouw komt die alleen naar boven met haar partner in de slaapkamer.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik elke vrouw schuilt een sletje #wisdom
Ook goedgekeurd, was even vergeten dat vrouwen ook mogen MMA'enquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gina Carano...en ze wist ook nog over wie ik het had.
man die test levelsquote:
Words of truthquote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. En bij een goede vrouw komt die alleen naar boven met haar partner in de slaapkamer.
volgende week tekent ze bij de UFCquote:Op donderdag 24 april 2014 23:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ook goedgekeurd, was even vergeten dat vrouwen ook mogen MMA'en
lol ze moet wel kunnen neukne snapjequote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietIk snap ook wel hoe aangetrokken tot iemand zijn werkt.
Maar sommige meisjes zijn gewoon nooit sletjes. En ja die bestaan nog.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. En bij een goede vrouw komt die alleen naar boven met haar partner in de slaapkamer.
quote:
misschien kunnen ze over een paar jaar een verse maken voor Sapquote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol ze moet wel kunnen neukne snapje
Bijna 1,5 jaar single alweer..#livelovelaugh merk wel dat ik steeds minder trek krijg in iets vasts..dit went zo snel.quote:
Vinger je ethan met die vieze typvingers, getsiederrie jakie ik dacht dat jij een net meisje was.quote:
hmm lekker genieten meidquote:Op donderdag 24 april 2014 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bijna 1,5 jaar single alweer..#livelovelaugh merk wel dat ik steeds minder trek krijg in iets vasts..dit went zo snel.
loveland vriendjequote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Jahr00n het volgende:
hoe ziek gaan jullie het maken met koningsdag
's ochtends vroeg met tas bier, golds gym singlet aan en paar pillen op zak de stad in. Dan hele dag stampen lekker doorgaan 's nachts misschien nakje pep erbij.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Jahr00n het volgende:
heb je aids?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bijna 1,5 jaar single alweer..#livelovelaugh merk wel dat ik steeds minder trek krijg in iets vasts..dit went zo snel.
klinkt lekker manquote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
's ochtends vroeg met tas bier, golds gym singlet aan en paar pillen op zak de stad in. Dan hele dag stampen lekker doorgaan 's nachts misschien nakje pep erbij.
Een negerlul?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
klinkt lekker man
ff lekker bruine boompje erin en knallen de hele dag door
doe ik
Ben je nou aangenomen??quote:Op donderdag 24 april 2014 23:41 schreef Drinky het volgende:
Heb trouwens al een tijdje niet meer zo'n akward gesprek met een chick gevoerd.
wat ben jij voor mafkeesquote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Een negerlul?
Loop je dan niet de hele dag moeilijk?
Nee denk het nietquote:
Ik ben niet degene die het over bruine boomstammen heeft hequote:
welke kleur hebben ze dan volgens jou malloot? boomstammen zijn gewoon bruin, zo werken bomen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die het over bruine boomstammen heeft he
doe gewoon niet racistisch sap, we zijn wel op fok en je posts gaan gewoon naar justitie.quote:
Nu ga ik pitten met al die vooroordelen over negera dat allemaal bruin werkers zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 23:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
welke kleur hebben ze dan volgens jou malloot? boomstammen zijn gewoon bruin, zo werken bomen.
Aawwquote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee denk het niet![]()
![]()
.
Had ze afgelopen donderdag gebeld, waren in gesprek en zouden terugbellen. Je raadt het al.
Maar nu is het gewoon een principekwestie en wil ik antwoord, morgen even mailen snapje :$
Sorry man heb alleen bomen met witte stam in m'n tuin. Baas in eigen tuin.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
doe gewoon niet racistisch sap, we zijn wel op fok en je posts gaan gewoon naar justitie.
Ja toch.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Aaww![]()
Ze verdienen je niet eens, vieze naaiers
Haha, nou als ik een man EN gay was dan zou ik het ook wel weten hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja toch.
Hé maar elk voordeel hep z'n nadeel, kan nu wel gewoon mijn baard laten staan. Mischien via mijn connecties eckte eckte bureau's proberen. 10% bf, ripped abs bij 43kg, ogen om bij weg te dromen net over de manletgrens. Als ik niet hetero was zou ik het echt wel weten hoor![]()
![]()
lol, al die sjappies zeiken omdat ze gekozen is tot mooiste vrouw ter wereld.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Leonardo gay? Wist niet dat ie van de BBC was.
Ik ben het wel met ze eens hoe kan zij nou de mooiste vrouw ter wereld zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, al die sjappies zeiken omdat ze gekozen is tot mooiste vrouw ter wereld.
Wie is die 'chick' uberhauptquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben het wel met ze eens hoe kan zij nou de mooiste vrouw ter wereld zijn.
Echt politiek correct tot de max dat. Srs, heb nog liever een mooie, schone penis in m'n mond en ben niet eens gay.
Sap, je bent een goede jongen maar wat betreft deze oneliner zit je nu wel aan je quota.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:Srs, heb nog liever een mooie, schone penis in m'n mond en ben niet eens gay.
"oid"quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lupita Nyong'O oid.
Uit die net zo politiek correcte film 12 years a slave.
Die lijstjes kloppen sowieso nooit. Die ene Tulisa werd ook tot sexiest vrouw van 2012 gekozen. Daar klopt ook niets van. Mja, waarom zo'n mega issue van makenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben het wel met ze eens hoe kan zij nou de mooiste vrouw ter wereld zijn.
Echt politiek correct tot de max dat. Srs, heb nog liever een mooie, schone penis in m'n mond en ben niet eens gay.
Doe mee GSR, die meiden squatten niet eens jij kan ze makkelijk hebben, full ass = puntenquote:
hmmm lekker sabbelenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sap, je bent een goede jongen maar wat betreft deze oneliner zit je nu wel aan je quota.
lol, mijn gezicht is niet eens symmetrischquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe mee GSR, die meiden squatten niet eens jij kan ze makkelijk hebben, full ass = punten
pics van je selfiequote:Op vrijdag 25 april 2014 00:08 schreef G.R.S. het volgende:
Als ik in de spiegel kijk zie ik altijd een 8/10 maar zodra ik selfie ga maken dan ben ik opeens een -3/10
don't judgequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
don't judgeWenkbrauwen en ogen staan te ver uit elkaar, kraaienpoten bij gezicht, neplachje, donkere ogen en zwak futloos haar. -20/10 zou beter zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
slechte lens op je phonequote:Op vrijdag 25 april 2014 00:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, mijn gezicht is niet eens symmetrisch![]()
Als ik in de spiegel kijk zie ik altijd een 8/10 maar zodra ik selfie ga maken dan ben ik opeens een -3/10
Haha, thanks, had erger verwachtquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wenkbrauwen en ogen staan te ver uit elkaar, kraaienpoten bij gezicht, neplachje, donkere ogen en zwak futloos haar. -20/10 zou beter zijn
Dat sowieso.quote:
Klopt, het heeft ook te maken met de juiste hoek, lichtinval etc.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Is altijd als je zelf een foto maakt toch, is zo'n bepaald effect had ik eens gelezen. Dat je in de spiegel een andere versie van jezelf ziet die niet klopt.
ja bedoel wil je niet de grond in stampen maar ik zou daar mijn huisgenoot niet eens op afsturen en hij heeft met een mexicaan, als je mijn drift vangt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, thanks, had erger verwacht
[..]
Dat sowieso.
[..]
Klopt, het heeft ook te maken met de juiste hoek, lichtinval etc.
Srs, maakt niets uit joh. Vrijheid van meningsuiting en alles hiero.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja bedoel wil je niet de grond in stampen maar ik zou daar mijn huisgenoot niet eens op afsturen en hij heeft met een mexicaan, als je mijn drift vangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Srs, maakt niets uit joh. Vrijheid van meningsuiting en alles hiero.Geeft niet je kan nog altijd dima pullen mischien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
dima is alleen maar geïnteresseerd in camhoertjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geeft niet je kan nog altijd dima pullen mischien.
Haha mjah maar heeft ook tijd nodig voordat je die stap neemt met iemand.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan Sap wel begrijpen op zich. Gozer is op de leeftijd dat je wilt settlen en de volgende stap in je leven wilt nemen, right.
Precies ja. Een vrouw die hetzelfde zoekt en slim is zal idd niet heel snel het bed induiken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha mjah maar heeft ook tijd nodig voordat je die stap neemt met iemand.
Maar idd. Vroeger boeide het me niet zoveel, nu zoek ik meer de quality wife material.
Truly pissening.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:17 schreef Drinky het volgende:
Ja, jullie mogen ook met mij praten na mijn fame
[ afbeelding ]
nou nou nou wat een agressiequote:Op donderdag 24 april 2014 18:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan daar echt boos om worden!!!! Vies ventje die je zo vastpakt.
Zou hem zo hard slaan!
Wrm ben je nu dan wakker skklquote:Op vrijdag 25 april 2014 07:08 schreef no1uknow het volgende:
Dat dere loonslaaf leventje, vroeg uit bed elke dag ben ik blij dat ik nog ga studeren 😜😜
Jij weet drommels goed dat ik geen hommootje ben dus Ff dimmequote:Op vrijdag 25 april 2014 07:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
omdat ik vandaag moet werken hommootje
je houdt van mannen met een vagina toch? Fantaseksueel dan haha.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij weet drommels goed dat ik geen hommootje ben dus Ff dimme
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
je houdt van mannen met een vagina toch? Fantaseksueel dan haha.
Iedere vrouw wordt vroeg of laat nieuwsgierig hoe het is om rond te sletten. Heeft ze dat nog niet gedaan voordat je met haar gaat is de kans groter dat ze je vroeg of laat aan de kant schuiven 'omdat ik wil weten hoe het is om vrij te zijn'.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk zo'n mangina.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
je houdt van mannen met een vagina toch? Fantaseksueel dan haha.
5 gr pep en 15 gr wiet ligt klaarquote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Jahr00n het volgende:
Naar de kloten!quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man lkr hard goan tog
waar ga je heen
Als je nou s middags al een bommetje pep pakt heb je niet tot maandagochtend plafonddienstquote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
's ochtends vroeg met tas bier, golds gym singlet aan en paar pillen op zak de stad in. Dan hele dag stampen lekker doorgaan 's nachts misschien nakje pep erbij.
Hele jaar voor gewerkt dit dagje.
Niet ouder dan 22 denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
goeie dag zeg.
zo een lijf op z'n wat? 18e?![]()
lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niet ouder dan 22 denk ikIk stuur die foto net naar mijn vriend met ''you in 2 years'', nu issie boos
Haha sorryquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:54 schreef Ethanolic het volgende:
chick zeg dan ff dat het kpd is
ik zit op kantoor
pubic fatquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:16 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat je 2,5cm aan penis gained voor elke 16kg die je afvalt
lkr manquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:14 schreef Montelly het volgende:
Ik ga vandaag alles stukmaken, werk, gym, Witte de withstraat, v-halsje, D-squared schoentjes, denim
ALLES STUKMAKEN
ja daarom de Leopard print shadesquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:23 schreef Ethanolic het volgende:
Echt zo vet, live-updates van Drinky die naar buiten gaat.
Heb je ook al zoiets gezien als een zon?
Fucking saai man, verveel me de pesttyfus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:25 schreef Drinky het volgende:
Hey ethan hoe gaat het met je bank, loopt 'ie lekker?
quote:
zijn dat die dingen die je tussen je bips stopt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:28 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens zal ik mn wedges aandoen vandaag of niet??
heb je nog tips om die giga 2 dagen pomp te houden ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:27 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ga zo ook naar buiten.
Wiva
Wifebeater
Adidas broek
New balance
Sickke ray ban aviator
Nike petje
wanneer word je CEO?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Fucking saai man, verveel me de pesttyfus.
[..]![]()
Witte Aap en NRC, zal waarschijnlijk te tipsy sijn voor Blenderquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr man
Zie ik je bij Blender vanavond?
Iedere twee uur neem ik noxi pro inquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je nog tips om die giga 2 dagen pomp te houden ?
Nice, je kan me herkennen aan dit shirt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Witte Aap en NRC, zal waarschijnlijk te tipsy sijn voor Blender
Nee fucking drinkie ben jou zo zat he. Godverdommequote:Op vrijdag 25 april 2014 09:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
zijn dat die dingen die je tussen je bips stopt?
Oh man heb echt zin in weer een keertje witte aap (srs) zeker op zo'n mooie warme dag als ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Witte Aap en NRC, zal waarschijnlijk te tipsy sijn voor Blender
kom eraan gr grquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh man heb echt zin in witte aap (srs)
arbeiten tot 17:00, 18:00 gym, 19:30 - ?? bourbonquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:37 schreef Montelly het volgende:
Ik voel hier een echte GYM vibe jongens, hier krijg ik dus echt energie van.
Plan van Aanpak voor vandaaf:
arbeiten tot16:30, 17:00 opskeertje zetten, 19:00 -23:00 chillings, 23:00 - ?? the fuck knows..
Het zal vandaag megadruk zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh man heb echt zin in weer een keertje witte aap (srs) zeker op zo'n mooie warme dag als dit
Bacardi, liters en liters vriendjequote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
arbeiten tot 17:00, 18:00 gym, 19:30 - ?? bourbon
wat wou je doen dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee fucking drinkie ben jou zo zat he. Godverdomme
ethan, gedraag je.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice, je kan me herkennen aan dit shirt.
[ afbeelding ]
neem wel buddyguards meequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik loop morgen wel ff langs Loveland. Effe dat modellenkopje verbouwen
ja snap ik als je het podium niet kan zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
Lovelandwas ik vorig jaar met Qday, wat een ballenfeest. Zelfs on druks.
quaaludes en wat coke van JB d'r bil snuiven, jij?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef Awesome_ het volgende:
etha welke druks ga je allemaal doen met qday
Hou het gwn rustig en ga candyflippen manquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quaaludes en wat coke van JB d'r bil snuiven, jij?
Gruwelijke grap. Etha ik wil je niet opnaaien maar laat je het hierbij zitten?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja snap ik als je het podium niet kan zien
Ik kan altijd het podium zien, dus ik snap niet echt waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Gruwelijke grap. Etha ik wil je niet opnaaien maar laat je het hierbij zitten?
Ah nice, welke fissa?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hou het gwn rustig en ga candyflippen man
ik ken nog een matige grap voor op een rommelmarkt ofzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef H1N1 het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke mop? Verveel me stierlijk terwijl ik bergen met werk heb liggen.
Wow ik heb gwn et gevoel dat ik je gedachte kan lezen man. Echt eng gewoon.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ken nog een matige grap voor op een rommelmarkt ofzo
Handig met kingsday
Ja, ik. Vraag mij alles.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ey iemand hier naar stockholm geweest en dan bedoel ik de stad en niet de cocktailbar?
je moet niet denken je moet weten vriendjequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Half jaar in stockholm gewoond dus denk dat ik wel een en ander weet![]()
![]()
Ok ok, ik weet echt alles van stockholm. Ze noemen mij ook wel eens 'dè stockholm' dus dan weet je wel hoe laat het isquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
je moet niet denken je moet weten vriendje
Oh wauw..quote:
vraag maar aan mijquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ey iemand hier naar stockholm geweest en dan bedoel ik de stad en niet de cocktailbar?
Ik kan je een kilo hummus opsturen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vraag maar aan mij
maar voor wat hoort wat
Hou op man. Ik weiger die schijtfilm te kijken, alleen al omdat Paul de Leeuw nadat ie die film had gezien weer de zwartepieten-discussie wilde beginnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lupita Nyong'O oid.
Uit die net zo politiek correcte film 12 years a slave.
Net zoals je jezelf hoort praten op een audio-opname, das ook vet raarquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Is altijd als je zelf een foto maakt toch, is zo'n bepaald effect had ik eens gelezen. Dat je in de spiegel een andere versie van jezelf ziet die niet klopt.
OKE SORRRY HOOR, JA, JE HEBT ME BETRAPT, DJEEZ LOUISEquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh wauw..
Ja wat zijn de leuke activiteiten om daar te doen.
Ga wellicht naar stockholm over 2 weken.
Tenenkrommend vooralquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals je jezelf hoort praten op een audio-opname, das ook vet raar
toen ff een zyzz pose op een tafel gedaan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:52 schreef Drinky het volgende:
Zo, even wat mythen en fabels mijn klas uitgewerkt. Docent zei heel populair dat liften geen explosieve kracht behoeft maar toen zei ik oly lifting wel. Iedereen mond vol tanden.
Ik shine hard.
Ik hoor altijd dat ik een radiostem hebquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tenenkrommend vooralHelemaal als ze presentaties opnemen, ik moet daar echt altijd om huilen.
SCHAT JE HEBT EEN AUDIOBERICHT OP WHATSAPP.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
OKE SORRRY HOOR, JA, JE HEBT ME BETRAPT, DJEEZ LOUISE
JA IK LULDE MAAR DAN HOEF JE NOG NIET ZO TE REAGERE!!!
lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tenenkrommend vooralHelemaal als ze presentaties opnemen, ik moet daar echt altijd om huilen.
toen vroeg een chick mij of ik lift.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
toen ff een zyzz pose op een tafel gedaan?
lekkere gezellige diep doorrookte wiskey sigaren stem?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat ik een radiostem heb.
Maar is echt fucking raar als ik hem terughoor.
Niet terugkijken, zo doe IK dat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee te lief voor mijn appearance.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekkere gezellige diep doorrookte wiskey sigaren stem?
Ik ga dit NU beluisteren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
SCHAT JE HEBT EEN AUDIOBERICHT OP WHATSAPP.
Mag je tijdens de hoofdact altijd bij JB op de schouders?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan altijd het podium zien, dus ik snap niet echt waar hij het over heeft.
Omdat die klein is toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mag je tijdens de hoofdact altijd bij JB op de schouders?
nevurmindquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mag je tijdens de hoofdact altijd bij JB op de schouders?
Dan kun je dr beter eentje nemen die een tijdje lekker heeft rondgeslet en daarmee klaar is en ook klaar is voor next-level burgertrut. Als je zo'n frigide kut hebt die alleen nog maar met dr jeudliefde seks heeft gehad kun je erop wachten dat ze toch ook een keer flink de bloemetjes buiten wil gaan zetten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan Sap wel begrijpen op zich. Gozer is op de leeftijd dat je wilt settlen en de volgende stap in je leven wilt nemen, right.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha mjah maar heeft ook tijd nodig voordat je die stap neemt met iemand.
Maar idd. Vroeger boeide het me niet zoveel, nu zoek ik meer de quality wife material.
Das toch die downie van bb.com?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:17 schreef Drinky het volgende:
Ja, jullie mogen ook met mij praten na mijn fame
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou nou nou wat een agressieDie man controlleerd alleen maar of ze niet verder kunnen doorbuigen en of hun sluitspiertjes ook netjes ontspannen zijn. Hoort allemaal bij de oefening
![]()
daarna gaat i naar de wc om aan z'n vinger te ruiken
Yes man. En het gaat me nog bijzonder makkelijk af. HAd gedacht dat het me meer moeite zou kosten.quote:
Musispark Arnhem. 8Bahn. Morgenavond Derrick May afsluiten. Misschien nog ff uitstapje naar Gele Rijdersplein naar Darko Esser en Steve Rachmad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man lkr hard goan tog
waar ga je heen
quote:
Een beetje gay is okequote:Op vrijdag 25 april 2014 09:19 schreef Drinky het volgende:
Boys, I kid you not maar ik draag nu toch wel mijn gayste outift ooit. Pantalon shorts, overhemd tucked in en Leopard print shades. Ik ga soveel pik pullen vandaag
quote:
`quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:37 schreef Montelly het volgende:
Ik voel hier een echte GYM vibe jongens, hier krijg ik dus echt energie van.
Plan van Aanpak voor vandaaf:
arbeiten tot16:30, 17:00 opskeertje zetten, 19:00 -23:00 chillings, 23:00 - ?? the fuck knows..
Vieren ze daar ook Koningsdag?quote:
Sandrienquote:
Drank is tyfusduurquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
178 masterracequote:Op vrijdag 25 april 2014 11:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Omdat die klein is toch?
Echt heel geestig
mattie van me woont in Noorwegen, die gaat naar Zweden om drank te komen (en ook daar is het tyfusduur, maar wel iets voordeligerquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
3x in de multipost van HANK
drank is in alle noordelijke landen extreem duur. Om alcoholisme een beetje tegen te gaan / in te bannen.
70 euro voor een fles sloeber wijn en 4 gekoelde 2,5% biertjes in IJsland lol![]()
lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mattie van me woont in Noorwegen, die gaat naar Zweden om drank te komen (en ook daar is het tyfusduur, maar wel iets voordeliger) Zweden gaan ook vaak met de boot naar Litouwen om daar drank te komen
![]()
Boks ouwequote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]wtf is dit
[..]
Hou op hoor, anders ga ik puppy pics posten.
Dit standaard een lok profiel hahaha, zit gewoon een Alberto achter met een hele filmcrew hahaquote:
Twee maal meegemaakt. Een keer werd het ook echt freaky met slagroom enzo. Dancing Bear taferelen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb dat gelukkig nooit meegemaakt. Gebeurt dat in NL?
Was een collega bij de Albert Heijn waar ik toen werkte. Meerdere leidinggevenden hadden haar in het magazijn een veeg gegeven, waaronder een 48 jarige groenteboerquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha wtf met wat voor meisjes ga jij om.
Of was jij de stripper? Dan is het wel cool.
lol watquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk geript uit Fotoboek van User
Dat hele FoBo is hilarischquote:
Hahaha damn. Gingers zijn wel altijd gestoord manquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was een collega bij de Albert Heijn waar ik toen werkte. Meerdere leidinggevenden hadden haar in het magazijn een veeg gegeven, waaronder een 48 jarige groenteboer
Kwam haar een tijdje geleden nog tegen, heeft inmiddels een ginger als vriend.
geniaalquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk geript uit Fotoboek van User
Heb jij vakken gevuld!?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was een collega bij de Albert Heijn waar ik toen werkte. Meerdere leidinggevenden hadden haar in het magazijn een veeg gegeven, waaronder een 48 jarige groenteboer
Kwam haar een tijdje geleden nog tegen, heeft inmiddels een ginger als vriend.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha moest zeker vaak op een krukje staan.
snickers plsquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha moest zeker vaak op een krukje staan.
zie groepschat naamquote:
Ik ben pas op de helft van dat FoBoquote:
pc hier gaat helemaal over z'n gier van al die gif's op die page lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben pas op de helft van dat FoBoik ga helemaal stuk
[ afbeelding ]
die tab pakt nu 1,3gig ram bij mijquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
pc hier gaat helemaal over z'n gier van al die gif's op die page lol
dm haar ze zoekt seksdates samen met haar vriendin m/vquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Mooie meid ook die lalavy.
Maar fobo laadt een beetje kut met poverty internet
Whahha ik lol ook altijd hard als ik de naam Jeff hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
Mwehehe sprak net iemand die zich voorstelde als Jeff.
ja nee Coxhead lolquote:
Stay classyquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef Montelly het volgende:
Ik weet niet hoor boiis, ik heb mijn frinkandel al door haar grotje gehaald
'Zal ik mijn telefoonnummer nog even geven?'quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha ik lol ook altijd hard als ik de naam Jeff hoor![]()
Haha, collega had vandaag een brief gestuurd naar iemand die exact dezelfde initialen en achternaam hadden als hem (slecht nieuws bericht overigens). Kreeg haar boos aan de telefoon met de vraag of we wel helemaal spoorden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nee Coxhead lol
maar aan de telefoon haheheh, dan klinkt dat anders heah
haha
in een stuip gelegen achteraf
Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, collega had vandaag een brief gestuurd naar iemand die exact dezelfde initialen en achternaam hadden als hem (slecht nieuws bericht overigens). Kreeg haar boos aan de telefoon met de vraag of we wel helemaal spoorden.
JeffPlant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha ik lol ook altijd hard als ik de naam Jeff hoor![]()
Geepquote:
Jawohl.quote:
Slecht nieuws brief doet me denken aan ziekenhuis, srs.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geep![]()
Geachte mevrouw P. de Jong,
Blabla
Met vriendelijke groet,
P. de Jong
Maar dan een achternaam die zelden voorkomt, dus ze dacht dat we haar in de zeik namen.Daarnaast was het een slecht nieuws brief dus was ze daar ook nog boos om.
BROEDER!!!quote:
Hey wijfiequote:
Doet mij aan mijn opleiding denken, srs.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Slecht nieuws brief doet me denken aan ziekenhuis, srs.
Je leeft op het randje. Goedzo brah.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:22 schreef Montelly het volgende:
Nog 9 minuten en ik doe nu al geen tering, so so badboy
Ik verveel me de hele dag al de pleuris. Nog 27 min...quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:22 schreef Montelly het volgende:
Nog 9 minuten en ik doe nu al geen tering, so so badboy
Hai baequote:
Oh, een klant. Tnx brah.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geep![]()
Geachte mevrouw P. de Jong,
Blabla
Met vriendelijke groet,
P. de Jong
Maar dan een achternaam die zelden voorkomt, dus ze dacht dat we haar in de zeik namen.Daarnaast was het een slecht nieuws brief dus was ze daar ook nog boos om.
Hahahaha, idd. wtf. Ik nam een handje en dacht dat het smaakte naar pure chocolade, maar dat was wel even anders.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gruwelijk fijn spul dit![]()
![]()
De eerste keer die nasmaak
Mijn vriendin heel droogjes er uit flappen: "Oh die nasmaak, net sperma".quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, idd. wtf. Ik nam een handje en dacht dat het smaakte naar pure chocolade, maar dat was wel even anders.Het is iig wel superlekker door de havermout.
Frozenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef Klokov het volgende:
Welke film ga ik vanavond kijken, zeg het maar!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mijn vriendin heel droogjes er uit flappen: "Oh die nasmaak, net sperma".
2 seconden later ---->![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
![]()
Zo schattigquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
![]()
Met JB toch?quote:
Filthquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef Klokov het volgende:
Welke film ga ik vanavond kijken, zeg het maar!
Die B&J Greek Yoghurt is goddelijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, idd. wtf. Ik nam een handje en dacht dat het smaakte naar pure chocolade, maar dat was wel even anders.Het is iig wel superlekker door de havermout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |