Mag je tijdens de hoofdact altijd bij JB op de schouders?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan altijd het podium zien, dus ik snap niet echt waar hij het over heeft.
Omdat die klein is toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mag je tijdens de hoofdact altijd bij JB op de schouders?
nevurmindquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mag je tijdens de hoofdact altijd bij JB op de schouders?
Dan kun je dr beter eentje nemen die een tijdje lekker heeft rondgeslet en daarmee klaar is en ook klaar is voor next-level burgertrut. Als je zo'n frigide kut hebt die alleen nog maar met dr jeudliefde seks heeft gehad kun je erop wachten dat ze toch ook een keer flink de bloemetjes buiten wil gaan zetten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan Sap wel begrijpen op zich. Gozer is op de leeftijd dat je wilt settlen en de volgende stap in je leven wilt nemen, right.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha mjah maar heeft ook tijd nodig voordat je die stap neemt met iemand.
Maar idd. Vroeger boeide het me niet zoveel, nu zoek ik meer de quality wife material.
Das toch die downie van bb.com?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:17 schreef Drinky het volgende:
Ja, jullie mogen ook met mij praten na mijn fame
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou nou nou wat een agressieDie man controlleerd alleen maar of ze niet verder kunnen doorbuigen en of hun sluitspiertjes ook netjes ontspannen zijn. Hoort allemaal bij de oefening
![]()
daarna gaat i naar de wc om aan z'n vinger te ruiken
Yes man. En het gaat me nog bijzonder makkelijk af. HAd gedacht dat het me meer moeite zou kosten.quote:
Musispark Arnhem. 8Bahn. Morgenavond Derrick May afsluiten. Misschien nog ff uitstapje naar Gele Rijdersplein naar Darko Esser en Steve Rachmad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man lkr hard goan tog
waar ga je heen
quote:
Een beetje gay is okequote:Op vrijdag 25 april 2014 09:19 schreef Drinky het volgende:
Boys, I kid you not maar ik draag nu toch wel mijn gayste outift ooit. Pantalon shorts, overhemd tucked in en Leopard print shades. Ik ga soveel pik pullen vandaag
quote:
`quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:37 schreef Montelly het volgende:
Ik voel hier een echte GYM vibe jongens, hier krijg ik dus echt energie van.
Plan van Aanpak voor vandaaf:
arbeiten tot16:30, 17:00 opskeertje zetten, 19:00 -23:00 chillings, 23:00 - ?? the fuck knows..
Vieren ze daar ook Koningsdag?quote:
Sandrienquote:
Drank is tyfusduurquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ey iemand hier naar stockholm geweest en dan bedoel ik de stad en niet de cocktailbar?
178 masterracequote:Op vrijdag 25 april 2014 11:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Omdat die klein is toch?
Echt heel geestig
mattie van me woont in Noorwegen, die gaat naar Zweden om drank te komen (en ook daar is het tyfusduur, maar wel iets voordeligerquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
3x in de multipost van HANK
drank is in alle noordelijke landen extreem duur. Om alcoholisme een beetje tegen te gaan / in te bannen.
70 euro voor een fles sloeber wijn en 4 gekoelde 2,5% biertjes in IJsland lol![]()
lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mattie van me woont in Noorwegen, die gaat naar Zweden om drank te komen (en ook daar is het tyfusduur, maar wel iets voordeliger) Zweden gaan ook vaak met de boot naar Litouwen om daar drank te komen
![]()
Boks ouwequote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]wtf is dit
[..]
Hou op hoor, anders ga ik puppy pics posten.
Dit standaard een lok profiel hahaha, zit gewoon een Alberto achter met een hele filmcrew hahaquote:
Twee maal meegemaakt. Een keer werd het ook echt freaky met slagroom enzo. Dancing Bear taferelen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb dat gelukkig nooit meegemaakt. Gebeurt dat in NL?
Was een collega bij de Albert Heijn waar ik toen werkte. Meerdere leidinggevenden hadden haar in het magazijn een veeg gegeven, waaronder een 48 jarige groenteboerquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha wtf met wat voor meisjes ga jij om.
Of was jij de stripper? Dan is het wel cool.
lol watquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk geript uit Fotoboek van User
Dat hele FoBo is hilarischquote:
Hahaha damn. Gingers zijn wel altijd gestoord manquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was een collega bij de Albert Heijn waar ik toen werkte. Meerdere leidinggevenden hadden haar in het magazijn een veeg gegeven, waaronder een 48 jarige groenteboer
Kwam haar een tijdje geleden nog tegen, heeft inmiddels een ginger als vriend.
geniaalquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk geript uit Fotoboek van User
Heb jij vakken gevuld!?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was een collega bij de Albert Heijn waar ik toen werkte. Meerdere leidinggevenden hadden haar in het magazijn een veeg gegeven, waaronder een 48 jarige groenteboer
Kwam haar een tijdje geleden nog tegen, heeft inmiddels een ginger als vriend.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha moest zeker vaak op een krukje staan.
snickers plsquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha moest zeker vaak op een krukje staan.
zie groepschat naamquote:
Ik ben pas op de helft van dat FoBoquote:
pc hier gaat helemaal over z'n gier van al die gif's op die page lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben pas op de helft van dat FoBoik ga helemaal stuk
[ afbeelding ]
die tab pakt nu 1,3gig ram bij mijquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
pc hier gaat helemaal over z'n gier van al die gif's op die page lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |