Was een collega bij de Albert Heijn waar ik toen werkte. Meerdere leidinggevenden hadden haar in het magazijn een veeg gegeven, waaronder een 48 jarige groenteboerquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha wtf met wat voor meisjes ga jij om.
Of was jij de stripper? Dan is het wel cool.
lol watquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk geript uit Fotoboek van User
Dat hele FoBo is hilarischquote:
Hahaha damn. Gingers zijn wel altijd gestoord manquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was een collega bij de Albert Heijn waar ik toen werkte. Meerdere leidinggevenden hadden haar in het magazijn een veeg gegeven, waaronder een 48 jarige groenteboer
Kwam haar een tijdje geleden nog tegen, heeft inmiddels een ginger als vriend.
geniaalquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk geript uit Fotoboek van User
Heb jij vakken gevuld!?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was een collega bij de Albert Heijn waar ik toen werkte. Meerdere leidinggevenden hadden haar in het magazijn een veeg gegeven, waaronder een 48 jarige groenteboer
Kwam haar een tijdje geleden nog tegen, heeft inmiddels een ginger als vriend.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha moest zeker vaak op een krukje staan.
snickers plsquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha moest zeker vaak op een krukje staan.
zie groepschat naamquote:
Ik ben pas op de helft van dat FoBoquote:
pc hier gaat helemaal over z'n gier van al die gif's op die page lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben pas op de helft van dat FoBoik ga helemaal stuk
[ afbeelding ]
die tab pakt nu 1,3gig ram bij mijquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
pc hier gaat helemaal over z'n gier van al die gif's op die page lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |