quote:
Op vrijdag 25 april 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:Kan Sap wel begrijpen op zich. Gozer is op de leeftijd dat je wilt settlen en de volgende stap in je leven wilt nemen, right.
Dan kun je dr beter eentje nemen die een tijdje lekker heeft rondgeslet en daarmee klaar is en ook klaar is voor next-level burgertrut. Als je zo'n frigide kut hebt die alleen nog maar met dr jeudliefde seks heeft gehad kun je erop wachten dat ze toch ook een keer flink de bloemetjes buiten wil gaan zetten.
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:[..]
Haha mjah maar heeft ook tijd nodig voordat je die stap neemt met iemand.
Maar idd. Vroeger boeide het me niet zoveel, nu zoek ik meer de quality wife material.

quote:
Das toch die downie van bb.com?
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 07:14 schreef RaymondK het volgende:[..]
nou nou nou wat een agressie

Die man controlleerd alleen maar of ze niet verder kunnen doorbuigen en of hun sluitspiertjes ook netjes ontspannen zijn. Hoort allemaal bij de oefening
daarna gaat i naar de wc om aan z'n vinger te ruiken

quote:
Yes man. En het gaat me nog bijzonder makkelijk af. HAd gedacht dat het me meer moeite zou kosten.
quote:
Musispark Arnhem. 8Bahn. Morgenavond Derrick May afsluiten. Misschien nog ff uitstapje naar Gele Rijdersplein naar Darko Esser en Steve Rachmad.
quote:

_!
quote:
Op vrijdag 25 april 2014 09:19 schreef Drinky het volgende:Boys, I kid you not maar ik draag nu toch wel mijn gayste outift ooit. Pantalon shorts, overhemd tucked in en Leopard print shades. Ik ga soveel pik pullen vandaag

Een beetje gay is oke

quote:

quote:
Op vrijdag 25 april 2014 09:37 schreef Montelly het volgende:Ik voel hier een echte GYM vibe jongens, hier krijg ik dus echt energie van.
Plan van Aanpak voor vandaaf:
arbeiten tot16:30, 17:00 opskeertje zetten, 19:00 -23:00 chillings, 23:00 - ?? the fuck knows..
`
Zolang arbeiten ja? 13:30 klaar hier. Thuis de boel ff opruimen, uurtje tukken, eten en dan door tot morgennacht

quote:
Vieren ze daar ook Koningsdag?
quote:
Sandrien

Steve Rachmad

De rest is wel kakka
quote:
Drank is tyfusduur
Behulpzaam als een waterkraan.
Op
woensdag 29 april 2015 16:30 schreef
seto het volgende: