arbeiten tot 17:00, 18:00 gym, 19:30 - ?? bourbonquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:37 schreef Montelly het volgende:
Ik voel hier een echte GYM vibe jongens, hier krijg ik dus echt energie van.
Plan van Aanpak voor vandaaf:
arbeiten tot16:30, 17:00 opskeertje zetten, 19:00 -23:00 chillings, 23:00 - ?? the fuck knows..
Het zal vandaag megadruk zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh man heb echt zin in weer een keertje witte aap (srs) zeker op zo'n mooie warme dag als dit
Bacardi, liters en liters vriendjequote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
arbeiten tot 17:00, 18:00 gym, 19:30 - ?? bourbon
wat wou je doen dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee fucking drinkie ben jou zo zat he. Godverdomme
ethan, gedraag je.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice, je kan me herkennen aan dit shirt.
[ afbeelding ]
neem wel buddyguards meequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik loop morgen wel ff langs Loveland. Effe dat modellenkopje verbouwen
ja snap ik als je het podium niet kan zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
Lovelandwas ik vorig jaar met Qday, wat een ballenfeest. Zelfs on druks.
quaaludes en wat coke van JB d'r bil snuiven, jij?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef Awesome_ het volgende:
etha welke druks ga je allemaal doen met qday
Hou het gwn rustig en ga candyflippen manquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quaaludes en wat coke van JB d'r bil snuiven, jij?
Gruwelijke grap. Etha ik wil je niet opnaaien maar laat je het hierbij zitten?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja snap ik als je het podium niet kan zien
Ik kan altijd het podium zien, dus ik snap niet echt waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Gruwelijke grap. Etha ik wil je niet opnaaien maar laat je het hierbij zitten?
Ah nice, welke fissa?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hou het gwn rustig en ga candyflippen man
ik ken nog een matige grap voor op een rommelmarkt ofzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:11 schreef H1N1 het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke mop? Verveel me stierlijk terwijl ik bergen met werk heb liggen.
Wow ik heb gwn et gevoel dat ik je gedachte kan lezen man. Echt eng gewoon.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ken nog een matige grap voor op een rommelmarkt ofzo
Handig met kingsday
Ja, ik. Vraag mij alles.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ey iemand hier naar stockholm geweest en dan bedoel ik de stad en niet de cocktailbar?
je moet niet denken je moet weten vriendjequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Half jaar in stockholm gewoond dus denk dat ik wel een en ander weet![]()
![]()
Ok ok, ik weet echt alles van stockholm. Ze noemen mij ook wel eens 'dè stockholm' dus dan weet je wel hoe laat het isquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
je moet niet denken je moet weten vriendje
Oh wauw..quote:
vraag maar aan mijquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ey iemand hier naar stockholm geweest en dan bedoel ik de stad en niet de cocktailbar?
Ik kan je een kilo hummus opsturen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vraag maar aan mij
maar voor wat hoort wat
Hou op man. Ik weiger die schijtfilm te kijken, alleen al omdat Paul de Leeuw nadat ie die film had gezien weer de zwartepieten-discussie wilde beginnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lupita Nyong'O oid.
Uit die net zo politiek correcte film 12 years a slave.
Net zoals je jezelf hoort praten op een audio-opname, das ook vet raarquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Is altijd als je zelf een foto maakt toch, is zo'n bepaald effect had ik eens gelezen. Dat je in de spiegel een andere versie van jezelf ziet die niet klopt.
OKE SORRRY HOOR, JA, JE HEBT ME BETRAPT, DJEEZ LOUISEquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh wauw..
Ja wat zijn de leuke activiteiten om daar te doen.
Ga wellicht naar stockholm over 2 weken.
Tenenkrommend vooralquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals je jezelf hoort praten op een audio-opname, das ook vet raar
toen ff een zyzz pose op een tafel gedaan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:52 schreef Drinky het volgende:
Zo, even wat mythen en fabels mijn klas uitgewerkt. Docent zei heel populair dat liften geen explosieve kracht behoeft maar toen zei ik oly lifting wel. Iedereen mond vol tanden.
Ik shine hard.
Ik hoor altijd dat ik een radiostem hebquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tenenkrommend vooralHelemaal als ze presentaties opnemen, ik moet daar echt altijd om huilen.
SCHAT JE HEBT EEN AUDIOBERICHT OP WHATSAPP.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
OKE SORRRY HOOR, JA, JE HEBT ME BETRAPT, DJEEZ LOUISE
JA IK LULDE MAAR DAN HOEF JE NOG NIET ZO TE REAGERE!!!
lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tenenkrommend vooralHelemaal als ze presentaties opnemen, ik moet daar echt altijd om huilen.
toen vroeg een chick mij of ik lift.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
toen ff een zyzz pose op een tafel gedaan?
lekkere gezellige diep doorrookte wiskey sigaren stem?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat ik een radiostem heb.
Maar is echt fucking raar als ik hem terughoor.
Niet terugkijken, zo doe IK dat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee te lief voor mijn appearance.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekkere gezellige diep doorrookte wiskey sigaren stem?
Ik ga dit NU beluisteren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
SCHAT JE HEBT EEN AUDIOBERICHT OP WHATSAPP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |