Ja, ik. Vraag mij alles.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ey iemand hier naar stockholm geweest en dan bedoel ik de stad en niet de cocktailbar?
je moet niet denken je moet weten vriendjequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Half jaar in stockholm gewoond dus denk dat ik wel een en ander weet![]()
![]()
Ok ok, ik weet echt alles van stockholm. Ze noemen mij ook wel eens 'dè stockholm' dus dan weet je wel hoe laat het isquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
je moet niet denken je moet weten vriendje
Oh wauw..quote:
vraag maar aan mijquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ey iemand hier naar stockholm geweest en dan bedoel ik de stad en niet de cocktailbar?
Ik kan je een kilo hummus opsturen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vraag maar aan mij
maar voor wat hoort wat
Hou op man. Ik weiger die schijtfilm te kijken, alleen al omdat Paul de Leeuw nadat ie die film had gezien weer de zwartepieten-discussie wilde beginnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lupita Nyong'O oid.
Uit die net zo politiek correcte film 12 years a slave.
Net zoals je jezelf hoort praten op een audio-opname, das ook vet raarquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Is altijd als je zelf een foto maakt toch, is zo'n bepaald effect had ik eens gelezen. Dat je in de spiegel een andere versie van jezelf ziet die niet klopt.
OKE SORRRY HOOR, JA, JE HEBT ME BETRAPT, DJEEZ LOUISEquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh wauw..
Ja wat zijn de leuke activiteiten om daar te doen.
Ga wellicht naar stockholm over 2 weken.
Tenenkrommend vooralquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals je jezelf hoort praten op een audio-opname, das ook vet raar
toen ff een zyzz pose op een tafel gedaan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:52 schreef Drinky het volgende:
Zo, even wat mythen en fabels mijn klas uitgewerkt. Docent zei heel populair dat liften geen explosieve kracht behoeft maar toen zei ik oly lifting wel. Iedereen mond vol tanden.
Ik shine hard.
Ik hoor altijd dat ik een radiostem hebquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tenenkrommend vooralHelemaal als ze presentaties opnemen, ik moet daar echt altijd om huilen.
SCHAT JE HEBT EEN AUDIOBERICHT OP WHATSAPP.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
OKE SORRRY HOOR, JA, JE HEBT ME BETRAPT, DJEEZ LOUISE
JA IK LULDE MAAR DAN HOEF JE NOG NIET ZO TE REAGERE!!!
lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tenenkrommend vooralHelemaal als ze presentaties opnemen, ik moet daar echt altijd om huilen.
toen vroeg een chick mij of ik lift.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
toen ff een zyzz pose op een tafel gedaan?
lekkere gezellige diep doorrookte wiskey sigaren stem?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat ik een radiostem heb.
Maar is echt fucking raar als ik hem terughoor.
Niet terugkijken, zo doe IK dat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee te lief voor mijn appearance.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekkere gezellige diep doorrookte wiskey sigaren stem?
Ik ga dit NU beluisteren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
SCHAT JE HEBT EEN AUDIOBERICHT OP WHATSAPP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |