pubic fatquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:16 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat je 2,5cm aan penis gained voor elke 16kg die je afvalt
lkr manquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:14 schreef Montelly het volgende:
Ik ga vandaag alles stukmaken, werk, gym, Witte de withstraat, v-halsje, D-squared schoentjes, denim
ALLES STUKMAKEN
ja daarom de Leopard print shadesquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:23 schreef Ethanolic het volgende:
Echt zo vet, live-updates van Drinky die naar buiten gaat.
Heb je ook al zoiets gezien als een zon?
Fucking saai man, verveel me de pesttyfus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:25 schreef Drinky het volgende:
Hey ethan hoe gaat het met je bank, loopt 'ie lekker?
quote:
zijn dat die dingen die je tussen je bips stopt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:28 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens zal ik mn wedges aandoen vandaag of niet??
heb je nog tips om die giga 2 dagen pomp te houden ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:27 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ga zo ook naar buiten.
Wiva
Wifebeater
Adidas broek
New balance
Sickke ray ban aviator
Nike petje
wanneer word je CEO?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Fucking saai man, verveel me de pesttyfus.
[..]![]()
Witte Aap en NRC, zal waarschijnlijk te tipsy sijn voor Blenderquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr man
Zie ik je bij Blender vanavond?
Iedere twee uur neem ik noxi pro inquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je nog tips om die giga 2 dagen pomp te houden ?
Nice, je kan me herkennen aan dit shirt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Witte Aap en NRC, zal waarschijnlijk te tipsy sijn voor Blender
Nee fucking drinkie ben jou zo zat he. Godverdommequote:Op vrijdag 25 april 2014 09:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
zijn dat die dingen die je tussen je bips stopt?
Oh man heb echt zin in weer een keertje witte aap (srs) zeker op zo'n mooie warme dag als ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Witte Aap en NRC, zal waarschijnlijk te tipsy sijn voor Blender
kom eraan gr grquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh man heb echt zin in witte aap (srs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |