Jij weet drommels goed dat ik geen hommootje ben dus Ff dimmequote:Op vrijdag 25 april 2014 07:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
omdat ik vandaag moet werken hommootje
je houdt van mannen met een vagina toch? Fantaseksueel dan haha.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij weet drommels goed dat ik geen hommootje ben dus Ff dimme
quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
je houdt van mannen met een vagina toch? Fantaseksueel dan haha.
Iedere vrouw wordt vroeg of laat nieuwsgierig hoe het is om rond te sletten. Heeft ze dat nog niet gedaan voordat je met haar gaat is de kans groter dat ze je vroeg of laat aan de kant schuiven 'omdat ik wil weten hoe het is om vrij te zijn'.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. En bij een goede vrouw komt die alleen naar boven met haar partner in de slaapkamer.
Inderdaad, heerlijk zo'n mangina.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
je houdt van mannen met een vagina toch? Fantaseksueel dan haha.
5 gr pep en 15 gr wiet ligt klaarquote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Jahr00n het volgende:
hoe ziek gaan jullie het maken met koningsdag
Naar de kloten!quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man lkr hard goan tog
waar ga je heen
Als je nou s middags al een bommetje pep pakt heb je niet tot maandagochtend plafonddienstquote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
's ochtends vroeg met tas bier, golds gym singlet aan en paar pillen op zak de stad in. Dan hele dag stampen lekker doorgaan 's nachts misschien nakje pep erbij.
Hele jaar voor gewerkt dit dagje.
Niet ouder dan 22 denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
goeie dag zeg.
zo een lijf op z'n wat? 18e?![]()
lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niet ouder dan 22 denk ikIk stuur die foto net naar mijn vriend met ''you in 2 years'', nu issie boos
Haha sorryquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:54 schreef Ethanolic het volgende:
chick zeg dan ff dat het kpd is
ik zit op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |