Slecht nieuws brief doet me denken aan ziekenhuis, srs.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geep![]()
Geachte mevrouw P. de Jong,
Blabla
Met vriendelijke groet,
P. de Jong
Maar dan een achternaam die zelden voorkomt, dus ze dacht dat we haar in de zeik namen.Daarnaast was het een slecht nieuws brief dus was ze daar ook nog boos om.
BROEDER!!!quote:
Hey wijfiequote:
Doet mij aan mijn opleiding denken, srs.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Slecht nieuws brief doet me denken aan ziekenhuis, srs.
Je leeft op het randje. Goedzo brah.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:22 schreef Montelly het volgende:
Nog 9 minuten en ik doe nu al geen tering, so so badboy
Ik verveel me de hele dag al de pleuris. Nog 27 min...quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:22 schreef Montelly het volgende:
Nog 9 minuten en ik doe nu al geen tering, so so badboy
Hai baequote:
Oh, een klant. Tnx brah.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geep![]()
Geachte mevrouw P. de Jong,
Blabla
Met vriendelijke groet,
P. de Jong
Maar dan een achternaam die zelden voorkomt, dus ze dacht dat we haar in de zeik namen.Daarnaast was het een slecht nieuws brief dus was ze daar ook nog boos om.
Hahahaha, idd. wtf. Ik nam een handje en dacht dat het smaakte naar pure chocolade, maar dat was wel even anders.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gruwelijk fijn spul dit![]()
![]()
De eerste keer die nasmaak
Mijn vriendin heel droogjes er uit flappen: "Oh die nasmaak, net sperma".quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, idd. wtf. Ik nam een handje en dacht dat het smaakte naar pure chocolade, maar dat was wel even anders.Het is iig wel superlekker door de havermout.
Frozenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef Klokov het volgende:
Welke film ga ik vanavond kijken, zeg het maar!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mijn vriendin heel droogjes er uit flappen: "Oh die nasmaak, net sperma".
2 seconden later ---->![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
![]()
Zo schattigquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
![]()
Met JB toch?quote:
Filthquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef Klokov het volgende:
Welke film ga ik vanavond kijken, zeg het maar!
Die B&J Greek Yoghurt is goddelijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, idd. wtf. Ik nam een handje en dacht dat het smaakte naar pure chocolade, maar dat was wel even anders.Het is iig wel superlekker door de havermout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |