pc hier gaat helemaal over z'n gier van al die gif's op die page lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben pas op de helft van dat FoBoik ga helemaal stuk
[ afbeelding ]
die tab pakt nu 1,3gig ram bij mijquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
pc hier gaat helemaal over z'n gier van al die gif's op die page lol
dm haar ze zoekt seksdates samen met haar vriendin m/vquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Mooie meid ook die lalavy.
Maar fobo laadt een beetje kut met poverty internet
Whahha ik lol ook altijd hard als ik de naam Jeff hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
Mwehehe sprak net iemand die zich voorstelde als Jeff.
ja nee Coxhead lolquote:
Stay classyquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef Montelly het volgende:
Ik weet niet hoor boiis, ik heb mijn frinkandel al door haar grotje gehaald
'Zal ik mijn telefoonnummer nog even geven?'quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha ik lol ook altijd hard als ik de naam Jeff hoor![]()
Haha, collega had vandaag een brief gestuurd naar iemand die exact dezelfde initialen en achternaam hadden als hem (slecht nieuws bericht overigens). Kreeg haar boos aan de telefoon met de vraag of we wel helemaal spoorden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nee Coxhead lol
maar aan de telefoon haheheh, dan klinkt dat anders heah
haha
in een stuip gelegen achteraf
Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, collega had vandaag een brief gestuurd naar iemand die exact dezelfde initialen en achternaam hadden als hem (slecht nieuws bericht overigens). Kreeg haar boos aan de telefoon met de vraag of we wel helemaal spoorden.
JeffPlant.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha ik lol ook altijd hard als ik de naam Jeff hoor![]()
Geepquote:
Jawohl.quote:
Slecht nieuws brief doet me denken aan ziekenhuis, srs.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geep![]()
Geachte mevrouw P. de Jong,
Blabla
Met vriendelijke groet,
P. de Jong
Maar dan een achternaam die zelden voorkomt, dus ze dacht dat we haar in de zeik namen.Daarnaast was het een slecht nieuws brief dus was ze daar ook nog boos om.
BROEDER!!!quote:
Hey wijfiequote:
Doet mij aan mijn opleiding denken, srs.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Slecht nieuws brief doet me denken aan ziekenhuis, srs.
Je leeft op het randje. Goedzo brah.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:22 schreef Montelly het volgende:
Nog 9 minuten en ik doe nu al geen tering, so so badboy
Ik verveel me de hele dag al de pleuris. Nog 27 min...quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:22 schreef Montelly het volgende:
Nog 9 minuten en ik doe nu al geen tering, so so badboy
Hai baequote:
Oh, een klant. Tnx brah.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geep![]()
Geachte mevrouw P. de Jong,
Blabla
Met vriendelijke groet,
P. de Jong
Maar dan een achternaam die zelden voorkomt, dus ze dacht dat we haar in de zeik namen.Daarnaast was het een slecht nieuws brief dus was ze daar ook nog boos om.
Hahahaha, idd. wtf. Ik nam een handje en dacht dat het smaakte naar pure chocolade, maar dat was wel even anders.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gruwelijk fijn spul dit![]()
![]()
De eerste keer die nasmaak
Mijn vriendin heel droogjes er uit flappen: "Oh die nasmaak, net sperma".quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, idd. wtf. Ik nam een handje en dacht dat het smaakte naar pure chocolade, maar dat was wel even anders.Het is iig wel superlekker door de havermout.
Frozenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:50 schreef Klokov het volgende:
Welke film ga ik vanavond kijken, zeg het maar!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mijn vriendin heel droogjes er uit flappen: "Oh die nasmaak, net sperma".
2 seconden later ---->![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |