don't judgequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
don't judgeWenkbrauwen en ogen staan te ver uit elkaar, kraaienpoten bij gezicht, neplachje, donkere ogen en zwak futloos haar. -20/10 zou beter zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
slechte lens op je phonequote:Op vrijdag 25 april 2014 00:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, mijn gezicht is niet eens symmetrisch![]()
Als ik in de spiegel kijk zie ik altijd een 8/10 maar zodra ik selfie ga maken dan ben ik opeens een -3/10
Haha, thanks, had erger verwachtquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wenkbrauwen en ogen staan te ver uit elkaar, kraaienpoten bij gezicht, neplachje, donkere ogen en zwak futloos haar. -20/10 zou beter zijn
Dat sowieso.quote:
Klopt, het heeft ook te maken met de juiste hoek, lichtinval etc.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Is altijd als je zelf een foto maakt toch, is zo'n bepaald effect had ik eens gelezen. Dat je in de spiegel een andere versie van jezelf ziet die niet klopt.
ja bedoel wil je niet de grond in stampen maar ik zou daar mijn huisgenoot niet eens op afsturen en hij heeft met een mexicaan, als je mijn drift vangt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, thanks, had erger verwacht
[..]
Dat sowieso.
[..]
Klopt, het heeft ook te maken met de juiste hoek, lichtinval etc.
Srs, maakt niets uit joh. Vrijheid van meningsuiting en alles hiero.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja bedoel wil je niet de grond in stampen maar ik zou daar mijn huisgenoot niet eens op afsturen en hij heeft met een mexicaan, als je mijn drift vangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Srs, maakt niets uit joh. Vrijheid van meningsuiting en alles hiero.Geeft niet je kan nog altijd dima pullen mischien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
dima is alleen maar geïnteresseerd in camhoertjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geeft niet je kan nog altijd dima pullen mischien.
Haha mjah maar heeft ook tijd nodig voordat je die stap neemt met iemand.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan Sap wel begrijpen op zich. Gozer is op de leeftijd dat je wilt settlen en de volgende stap in je leven wilt nemen, right.
Precies ja. Een vrouw die hetzelfde zoekt en slim is zal idd niet heel snel het bed induiken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha mjah maar heeft ook tijd nodig voordat je die stap neemt met iemand.
Maar idd. Vroeger boeide het me niet zoveel, nu zoek ik meer de quality wife material.
Truly pissening.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:17 schreef Drinky het volgende:
Ja, jullie mogen ook met mij praten na mijn fame
[ afbeelding ]
nou nou nou wat een agressiequote:Op donderdag 24 april 2014 18:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan daar echt boos om worden!!!! Vies ventje die je zo vastpakt.
Zou hem zo hard slaan!
Wrm ben je nu dan wakker skklquote:Op vrijdag 25 april 2014 07:08 schreef no1uknow het volgende:
Dat dere loonslaaf leventje, vroeg uit bed elke dag ben ik blij dat ik nog ga studeren 😜😜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |