welke kleur hebben ze dan volgens jou malloot? boomstammen zijn gewoon bruin, zo werken bomen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die het over bruine boomstammen heeft he
doe gewoon niet racistisch sap, we zijn wel op fok en je posts gaan gewoon naar justitie.quote:
Nu ga ik pitten met al die vooroordelen over negera dat allemaal bruin werkers zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 23:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
welke kleur hebben ze dan volgens jou malloot? boomstammen zijn gewoon bruin, zo werken bomen.
Aawwquote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee denk het niet![]()
![]()
.
Had ze afgelopen donderdag gebeld, waren in gesprek en zouden terugbellen. Je raadt het al.
Maar nu is het gewoon een principekwestie en wil ik antwoord, morgen even mailen snapje :$
Sorry man heb alleen bomen met witte stam in m'n tuin. Baas in eigen tuin.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
doe gewoon niet racistisch sap, we zijn wel op fok en je posts gaan gewoon naar justitie.
Ja toch.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Aaww![]()
Ze verdienen je niet eens, vieze naaiers
Haha, nou als ik een man EN gay was dan zou ik het ook wel weten hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja toch.
Hé maar elk voordeel hep z'n nadeel, kan nu wel gewoon mijn baard laten staan. Mischien via mijn connecties eckte eckte bureau's proberen. 10% bf, ripped abs bij 43kg, ogen om bij weg te dromen net over de manletgrens. Als ik niet hetero was zou ik het echt wel weten hoor![]()
![]()
lol, al die sjappies zeiken omdat ze gekozen is tot mooiste vrouw ter wereld.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Leonardo gay? Wist niet dat ie van de BBC was.
Ik ben het wel met ze eens hoe kan zij nou de mooiste vrouw ter wereld zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, al die sjappies zeiken omdat ze gekozen is tot mooiste vrouw ter wereld.
Wie is die 'chick' uberhauptquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben het wel met ze eens hoe kan zij nou de mooiste vrouw ter wereld zijn.
Echt politiek correct tot de max dat. Srs, heb nog liever een mooie, schone penis in m'n mond en ben niet eens gay.
Sap, je bent een goede jongen maar wat betreft deze oneliner zit je nu wel aan je quota.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:Srs, heb nog liever een mooie, schone penis in m'n mond en ben niet eens gay.
"oid"quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lupita Nyong'O oid.
Uit die net zo politiek correcte film 12 years a slave.
Die lijstjes kloppen sowieso nooit. Die ene Tulisa werd ook tot sexiest vrouw van 2012 gekozen. Daar klopt ook niets van. Mja, waarom zo'n mega issue van makenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben het wel met ze eens hoe kan zij nou de mooiste vrouw ter wereld zijn.
Echt politiek correct tot de max dat. Srs, heb nog liever een mooie, schone penis in m'n mond en ben niet eens gay.
Doe mee GSR, die meiden squatten niet eens jij kan ze makkelijk hebben, full ass = puntenquote:
hmmm lekker sabbelenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sap, je bent een goede jongen maar wat betreft deze oneliner zit je nu wel aan je quota.
lol, mijn gezicht is niet eens symmetrischquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe mee GSR, die meiden squatten niet eens jij kan ze makkelijk hebben, full ass = punten
pics van je selfiequote:Op vrijdag 25 april 2014 00:08 schreef G.R.S. het volgende:
Als ik in de spiegel kijk zie ik altijd een 8/10 maar zodra ik selfie ga maken dan ben ik opeens een -3/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |