SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
hahahah kneusquote:
6x p/d omhoog, hahaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
Kap eens met die jaren 90 meuk. Mijn hele puberteit komt weer terug
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
Kap eens met die jaren 90 meuk. Mijn hele puberteit komt weer terug
Oh waren het dates?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wij hebben ook al 2 dates gehad toch?
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
FXR !Ik kreeg vandaag op mijn sollicitatiegesprek bij Nespresso serieus de vraag wie mijn MMA held is...
woooow...wooooowwquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef Teddyburrr het volgende:
Hey Sapstengel denk je dat een als een meisje jou met moeite tussen de benen laat dat ze dan nooit een "makkelijke slet" voor iemand anders is geweest?
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef Montelly het volgende:
Ik rockte deze zo zwaar op de Havo, ja jonge toen had schuren nog een betekenis.
deze ookquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef Teddyburrr het volgende:
Hey Sapstengel denk je dat een als een meisje jou met moeite tussen de benen laat dat ze dan nooit een "makkelijke slet" voor iemand anders is geweest?
ik elke vrouw schuilt een sletje #wisdomquote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietIk snap ook wel hoe aangetrokken tot iemand zijn werkt.
Maar sommige meisjes zijn gewoon nooit sletjes. En ja die bestaan nog.
Wel Fedor Emilianenko gezegd mag ik hopenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
FXR !Ik kreeg vandaag op mijn sollicitatiegesprek bij Nespresso serieus de vraag wie mijn MMA held is...
Gina Carano...en ze wist ook nog over wie ik het hadquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel Fedor Emilianenko gezegd mag ik hopen
Klopt. En bij een goede vrouw komt die alleen naar boven met haar partner in de slaapkamer.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik elke vrouw schuilt een sletje #wisdom
Ook goedgekeurd, was even vergeten dat vrouwen ook mogen MMA'enquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gina Carano...en ze wist ook nog over wie ik het had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |