abonnement Unibet Coolblue
  Vis een optie? dinsdag 22 april 2014 @ 10:48:51 #1
70532 loveli
N
pi_139139679
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:03:01 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139139993
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:47 schreef loveli het volgende:
Is de ontsteking al weg? Weet niet hoeveel last je hebt van crohn, maar het lijkt me dat je immuunsysteem daar een optater van krijgt. Bij slecht helende wonden kan honing de huid helpen. De suiker gaat bacteriegroei tegen en werkt ook ontstekingsremmend. Oraal gebruik van suiker is slecht, net als varkensvlees (beide ontstekingsbevorderend), visolie/omega-3 juist goed (ontstekingsremmend).
Nou, de ontsteking is minder IMHO. Want eerst was hij echt onwijs pijnlijk, kon ik er niet op lopen of niks, tenen amper bewegen en echt heel strak gespannen. Nu is hij nog wat roodjes en komt er wat pus uit. Maar kan er zonder pijn op lopen, kan de tenen normaal bewegen, ect.

Niet klikken als je niet tegen een wondje kan (klein wondje, geen gapend gat ofzo)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen last van de crohn. Maar stond tot en met vrijdag wel op medicatie die dus blijkbaar mijn witte bloedcellen flink heeft gereduceerd. Moest ik ook mee stoppen. En tot voorkort op imuumsupressiva.

Over die visolie bestaan dus tegensprekende artikelen. De 1 looft het en de andere zegt juist dat het de wondheling kan stagneren.

En voor wat betreft de honing, dat was geen normale honing toch? Ik ga er zelf maar even niet aan kloten, heb ooit aan de andere voet een infectie gehad met 3 weken ziekenhuisopname, gebeurt me niet nog eens. Dit is eigenlijk een drukzweer van de schoenen. Je moet zo zien : De tailors bunion wreef telkens tegen de schoenrand aan wat druk gaf, waardoor het is gaan zweren.

Ik had alleen gehoopt dat de wond algeheel genezen was na een week. Maar goed, mijn wonden genezen sowieso erg slecht ivm de medicatie van crohn (die ik dus voorheen had).

Ik heb in iedergeval extra eiwitten tot mij genomen omdat eiwitten natuurlijk ook wondgenezing bevorderd. Nog even terug komen op die visolie, ik lees her en der dat dat dan met een minimale EPA van 1000mg en DHA van 1500mg per capsule moet zijn?

Merk gewoon dat het me mateloos irriteer dat ik niet kan bewegen. Ook voor mijn reuma. Zit nu een week thuis en heb overal last van, als ik in beweging ben/blijf veel minder.

Morgen weer naar de ortho. Beter geeft hij groenlicht om iig te lopen en te fietsen, hetzij met brede schoenen. En ik hoop dat ie een zalf of desnoods wonddressing heeft om het snel te laten helen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? dinsdag 22 april 2014 @ 11:18:47 #3
70532 loveli
N
pi_139140369
Honing - geen verhitte honing. Voor medische cremes wordt een speciale honing gebruikt met extra goede antibacteriele werking, maar koudgeslingerde honing werkt ook. Bij een open been en brandwonden schijnt het wondgenezing te verbeteren. Het werd duizenden jaren geleden al gebruikt. Nu kun je gestandaardiseerde zalven kopen, of een goedkopere pot koudgeslingerde honing.

Visolie ga ik nazoeken. Het zou de ontsteking iig moeten remmen. Verhouding EPA/DHA ligt bij de goedkopere prepraten nogal eens scheef, als er minder dan 1000 mg in zit gewoon 3 capsules slikken ipv 1 :+ Het is iig goed voor je darmen, net als magnesium.
En ik weet niet of je aan probiotica doet, maar na een AB-kuur kan dat zeker geen kwaad.

Is die ontsteking aan je andere voet toevallig of ben je gevoeliger voor wondjes/ontstekingen? Doe voorzichtig met je voet, liever een dag langer zitten en goed genezen dan belasten en langer zoet (honingzoet :') ) zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 22 april 2014 @ 11:48:40 #4
70532 loveli
N
pi_139141196
Meestal doen ze niet veel meer dan vette gazen aanraden, zodat je wond niet vastkleeft. Sodabadje al geprobeerd? Zo houd je het goed schoon.

Mijn regime toen ik een ontstoken wondje had: sodabadje, honing @ wond, gaasje erop, elastomull zwachtel erom (kon op de huid geen plakpleister hebben, elastomull hecht aan zichzelf).
crap in = crap out
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:22:27 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139144039
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:18 schreef loveli het volgende:
Honing - geen verhitte honing. Voor medische cremes wordt een speciale honing gebruikt met extra goede antibacteriele werking, maar koudgeslingerde honing werkt ook. Bij een open been en brandwonden schijnt het wondgenezing te verbeteren. Het werd duizenden jaren geleden al gebruikt. Nu kun je gestandaardiseerde zalven kopen, of een goedkopere pot koudgeslingerde honing.
Zal het morgen eens aan de ortho voorleggen. Er is ook een speciale wounddressing. Oxyzyme voor niet helende wonden.

quote:
Visolie ga ik nazoeken. Het zou de ontsteking iig moeten remmen. Verhouding EPA/DHA ligt bij de goedkopere prepraten nogal eens scheef, als er minder dan 1000 mg in zit gewoon 3 capsules slikken ipv 1 :+ Het is iig goed voor je darmen, net als magnesium.
En ik weet niet of je aan probiotica doet, maar na een AB-kuur kan dat zeker geen kwaad.
Mijn visolie heeft EPA 180mg DHA 120mg, dus dan zou ik 10 pillen moeten nemen ofzo _O- Nee, probiotica doe ik nooit aan. Misschien maar wel ff doen ook. Want AB vernietigd ook goede bacteriën natuulk.

quote:
Is die ontsteking aan je andere voet toevallig of ben je gevoeliger voor wondjes/ontstekingen? Doe voorzichtig met je voet, liever een dag langer zitten en goed genezen dan belasten en langer zoet (honingzoet :') ) zijn.
Ben daar gevoelig voor. Omdat ik Humira gebruikt(e) ligt mijn afweersysteem op zijn gat. Kleinste wond op mijn hand bv begint altijd gelijk te ontsteken. Normaal los ik dat op door er een snee in te maken met een scalpel, waardoor het pus weg kan, en dan heelt het binnen een week. Maar toen ik vroeg of de ortho dat bij mijn voet wilde doen vond hij dat een bijzonder slecht plan :')

Ja je hebt ook wel gelijk hoor, maar ik baal er gewoon van dat ik niet eens ff mag fietsen ofzo. Vooral met dit weer. Naja, kijken wat de orthopeed morgen te melden heeft iig.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:24:44 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139144127
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:48 schreef loveli het volgende:
Meestal doen ze niet veel meer dan vette gazen aanraden, zodat je wond niet vastkleeft. Sodabadje al geprobeerd? Zo houd je het goed schoon.

Mijn regime toen ik een ontstoken wondje had: sodabadje, honing @ wond, gaasje erop, elastomull zwachtel erom (kon op de huid geen plakpleister hebben, elastomull hecht aan zichzelf).
Biotex badje. Orthopeed zei dat dat overbodig was, ik vond van niet. Dus heb hem ff in de biotex gehad.

Heb nu of sensitive pleister erom of zwachtel idd, alleen wilde hem gewoon droog hebben maar er komt nog steeds wat pus uit :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139147255
Als er nog een ontsteking in de diepte zit is biotex aan te raden, zodat het makkelijker aan de oppervlakte kan komen. Is het alleen de oppervlakte dan moet je juist geen biotex gebruiken, het maakt de huid weker zodat het juist gevoeliger is voor infecties.
pi_139148193
Hoooooi
Ik heb van goede vrijdag tot tweede paasdag non-stop gegeten...

:D
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:41:41 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139149687
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als er nog een ontsteking in de diepte zit is biotex aan te raden, zodat het makkelijker aan de oppervlakte kan komen. Is het alleen de oppervlakte dan moet je juist geen biotex gebruiken, het maakt de huid weker zodat het juist gevoeliger is voor infecties.
Ik durf er zelf niet aan te prutsen, eerlijk gezegd. Beetje bang dat het erger gaat worden. Maar goed, het is al 100000% beter dan vorige week iig :o Dus heb ergens wel goede hoop voor morgen. Maar goed, morgen maar ff goed vragen hoe ik dit ook kan voorkomen en hoe ik in godsnaam schoenen ga dragen :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? dinsdag 22 april 2014 @ 16:47:35 #10
70532 loveli
N
pi_139149916
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:41 schreef Qwea het volgende:
hoe ik in godsnaam schoenen ga dragen :')
Jezus Nikes!
crap in = crap out
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:57:34 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139150322
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Jezus Nikes!
[ afbeelding ]
Ja, die droeg ik altijd. Heb nooit wat anders aan ;(

Ooh wacht! Teenslippers. :')

Kun je niet mee sporten ;(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139150486
:W

Haha, ik vond het nomnom vogeltje wel grappig.

Sterkte Qwea, het zag er niet prettig uit ;(
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:02:47 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139150504
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:02 schreef An24 het volgende:
:W

Haha, ik vond het nomnom vogeltje wel grappig.

Sterkte Qwea, het zag er niet prettig uit ;(
Nou ja, het zag er vd week erger uit :P maar thnx O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139151109
Staat de foto in het vorige topic? O-)
pi_139151530
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Staat de foto in het vorige topic? O-)
:Y voorlaatste post geloof ik :X

Edit: ohw nee, gewoon even naar boven scrollen :')
pi_139151731
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef An24 het volgende:

[..]

:Y voorlaatste post geloof ik :X

Edit: ohw nee, gewoon even naar boven scrollen :')
Ja ik heb 'm gevonden :D Gaat zo langzaam dit topic de laatste tijd :P

Qwea, wondje ziet er best netjes uit toch, niet zo diep en lijkt aardig te genezen. Nog wel wat geel en je kan 'm denk ik best droog houden zo.

@Li: honing, grappig dat je dat zegt. In het verpleeghuis was mijn supervisor er ook voor, daarom heb ik er tijdens de opleiding eens een praatje over gemaakt en de conclusie was dat het niet beter* was dan alleen verbanden of ander desinfectiemateriaal zoals povidonjood, chloorhexidine of zilver.
*beter is in dit geval, snellere genezingstijd, minder pijn of betere functionaliteit. Sterker nog: honing deed meer pijn dan povidonjood.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:48:23 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139151960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja ik heb 'm gevonden :D Gaat zo langzaam dit topic de laatste tijd :P

Qwea, wondje ziet er best netjes uit toch, niet zo diep en lijkt aardig te genezen. Nog wel wat geel en je kan 'm denk ik best droog houden zo.
Ja, dat was vorige week dus heel anders. Dieprood ook echt helemaal op de wreef, ontzettend pijnlijk, ect. Er komt wat pus uit nu nog, maar voor de rest heb ik er geen last meer van. Weet dus alleen niet wat erop te doen qua bedekking. Als ik op de bank zit heb ik er niks op. Maar als ik ff moet lopen (plassen, ff koken, ect) knal ik er nu een pleister omheen en 's nachts ook. Gevolg : Hecht aan wond ivm pus, hoppa, wond los :') En douchen doe ik die voet ook maar ff niet meer.

quote:
@Li: honing, grappig dat je dat zegt. In het verpleeghuis was mijn supervisor er ook voor, daarom heb ik er tijdens de opleiding eens een praatje over gemaakt en de conclusie was dat het niet beter* was dan alleen verbanden of ander desinfectiemateriaal zoals povidonjood, chloorhexidine of zilver.
*beter is in dit geval, snellere genezingstijd, minder pijn of betere functionaliteit. Sterker nog: honing deed meer pijn dan povidonjood.
Kan ik er betadine opsmeren denk je? Of zal ik dat gewoon maar laten?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139151995
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat was vorige week dus heel anders. Dieprood ook echt helemaal op de wreef, ontzettend pijnlijk, ect. Er komt wat pus uit nu nog, maar voor de rest heb ik er geen last meer van. Weet dus alleen niet wat erop te doen qua bedekking. Als ik op de bank zit heb ik er niks op. Maar als ik ff moet lopen (plassen, ff koken, ect) knal ik er nu een pleister omheen en 's nachts ook. Gevolg : Hecht aan wond ivm pus, hoppa, wond los :') En douchen doe ik die voet ook maar ff niet meer.

[..]

Kan ik er betadine opsmeren denk je? Of zal ik dat gewoon maar laten?
Sommige betadine prikt. Daarom opletten dat het povidonjood is. Ook zo'n vies kleurtje, net zo desinfecterend en prikt niet.
Beetje vaseline op je gaasje tegen het plakken aan de wond kan wel. Douchen zou ik juist wel doen, kan de viezigheid lekker uitspoelen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:51:29 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139152035
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Betadine prikt. Daarom beter povidonjood. Ook zo'n vies kleurtje, net zo desinfecterend en prikt niet.
Beetje vaseline op je gaasje tegen het plakken aan de wond kan wel. Douchen zou ik juist wel doen, kan de viezigheid lekker uitspoelen.
maar als ik douche, wordt die wond weer week en is het weer open.. Vaseline en gaasje heb ik wel :Y Povidonjood ook volgens mij wel, ergens. Thnx :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139152349
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

maar als ik douche, wordt die wond weer week en is het weer open.. Vaseline en gaasje heb ik wel :Y Povidonjood ook volgens mij wel, ergens. Thnx :D
Even de wond uitspoelen is juist wel lekker. Open zonder viezigheid is niet erg. Goeie huid die gaat groeien over een berg pus is wel erg. Maar als je niet wil hoeft t niet.
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:26:01 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139154857
Zal ik er maar eens een OT lijstje in gooien?
o. havermout met kokos en cacaobits
t. appel en banaan
l. salade met geitenkaas + bakje 0% yoghurt
t. half stukje taart + zoute haring
d. chili con carne + 2 bonbons

Het de theraband weer herontdekt. Drie dagen 2x per dag tijdens het tandenpoetsen mijn beenspieren getraind. Nu spierpijn in mijn billen :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_139162170
Doe ik ook mee, ok? :P

O: 2 stuk knackebrod met pindakaas, volkorenbeschuitje met roomboter en pure hagelslag :9~
T: 2 appeltjes
L: 2 volkoren boterhammen met zuivelspread, stuk paprika, stuk komkommer en een tomaat.
TTe druk op werk :{ }:|
D: Zelfde als gisteren, quesedillas met avocadosalade. (hopelijk goed geschreven, gaar hoofd is gaar nu)
S: Bootcamp
T: wheyshake, zo nog wat fruit en dan lekker slapen.

Ik heb voor de gein eens met een stappentellerappje op mn telefoon gelopen, geen idee hoe nauwkeurig dat ding is maar ik zat om 18:00 op de 8150 stappen. Toen moest ik nog gaan sporten, volgens het sporthorloge van de trainer hebben we 4.5 km hardlopen gehad dus die stappen zullen wel verdubbeld zijn :+
pi_139162637
En ik:

Vastendag lijstje:

O: gekookt eitje, sinaasappel
T: koffie, water, thee
B: wat core oefeningen en mijn yoga challenge oefeningen
D: salade met gemengde sla, courgette, rode ui, champignons, kipfilet, pijnboompitjes, parmezaan, olijfolie en vijgen-dadel azijn

:9
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:09:36 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139162842
Well what the hell

O: 2x spelt, kaas, smeerkaas, bakje kwark, verse jus
L: 4x spelt, muisjes, pindakaas, filet american, smeerkaas
T: appel met bakje kwark
D: zilvervliesrijst, wokgroente, kipfilet sausje gemaakt van yoghurt, sambal, 2drupjes sojasaus en italiaanse kruiden
T: appel
T2: 2x volkoren beschuit muisjes
T3: pakje sultana

"Wat een kutlijstje,Q!!!" Yeah, tell me about it ;(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139163075
Okee ik ook
O: appel, yoghurt met muesli
L 3 boterhammen kipkerriesalade
D runderworstje met sperziebonen en aardappelen
T radler grapefruit (prima te doen), 2 paaseitjes, handje chips
pi_139163344
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Okee ik ook
O: appel, yoghurt met muesli
L 3 boterhammen kipkerriesalade
D runderworstje met sperziebonen en aardappelen
T radler grapefruit (prima te doen), 2 paaseitjes, handje chips
Een handje chips! Dat vind ik knap. Ik vreet door. Daarom alleen in het weekend hier :')
pi_139163546
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Een handje chips! Dat vind ik knap. Ik vreet door. Daarom alleen in het weekend hier :')
Ik heb met chocola en chips nog altijd last van het 'het moet op'- syndroom. Moet het nu maar gewoon even niet meer in huis halen :+
pi_139164076
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Een handje chips! Dat vind ik knap. Ik vreet door. Daarom alleen in het weekend hier :')
Vriend zit naast me, schrokt alles naar binnen en ik ga langzaam met een handje :')
pi_139164296
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vriend zit naast me, schrokt alles naar binnen en ik ga langzaam met een handje :')
_O_

Voorbeeld: "doe maar een klein schaaltje nibbits Freudmans!"

En dan 1 voor 1 zo langzaam weg knagen....(daarom neem ik de sticks)

En dan de rest van de zak :P :+
pi_139164361
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:21 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb met chocola en chips nog altijd last van het 'het moet op'- syndroom. Moet het nu maar gewoon even niet meer in huis halen :+
Dat dus :+
pi_139164546
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef An24 het volgende:

[..]

_O_

Voorbeeld: "doe maar een klein schaaltje nibbits Freudmans!"

En dan 1 voor 1 zo langzaam weg knagen....(daarom neem ik de sticks)

En dan de rest van de zak :P :+
zo herkenbaar!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? woensdag 23 april 2014 @ 01:29:34 #32
70532 loveli
N
pi_139170119
Nibbits.. die heb ik al meer dan 20 jaar niet meer gezien..
/oud

Eetlijstje van vandaag fucked up omdat 'men' in de keuken besloot dat groente gekruid moet worden met e621-troep. Morgen weer een dag :')
crap in = crap out
  woensdag 23 april 2014 @ 12:07:19 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139176487
Lekker, ben dol op cijfers :9

Trouwens, zelf vind ik het heerlijk, bodylotion te gebruiken onder de douche
Nu eigen merk Kruidvat, van 2.99 , , nu 1euro
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 23 april 2014 @ 12:09:24 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139176559
Wacht op een pakketje (nieuwe telefoon) geschatte levertijd tussen 8:30 en 22:30 :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139176680
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker, ben dol op cijfers :9

Trouwens, zelf vind ik het heerlijk, bodylotion te gebruiken onder de douche
Nu eigen merk Kruidvat, van 2.99 , , nu 1euro
De gewone, of die ervoor bedoeld is?
Hou ook wel van uitgebreid douchen en scrubben enzo, maar de oude leidingen hier zijn er minder fan van ;(
  woensdag 23 april 2014 @ 12:32:47 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139177156
Jeuj! Mag weer lopen en fietsen. Dus kan morgen fietsen bij de fysio en de armen trainen *O* wel nog een week AB wand het was een naar wondje. Mag ook nog niet hardlopen of crosstrainen enzo.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 23 april 2014 @ 12:49:07 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139177595
Goed nieuws Q *O*

Puff, in shower bodymilk, staat ook boj de bodylotions
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 23 april 2014 @ 13:18:31 #38
70532 loveli
N
pi_139178240
Q, niet meteen de marathon doen.
crap in = crap out
pi_139178959
Mijn lijstje van vandaag:

O: smoothie met aardbei, havermout en alpro kokosmelk
T: een biscuitje met een beerje aardbeienjam (moet nog op van Pasen :P ) en een dadel
L: noodles met worteltjes, ui, knoflook, lenteui en een beetje kimchi
T: hmm misschien een cracker met kipfilet en een halve paprika
D: nog geen idee. Moet heel nodig boodschappen doen, dus ik beslis wel in de supermarkt!
S: fitnessen
T: wheyshake

Door shin splints heb ik alweer een week niet kunnen sporten, om mn benen rust te geven. Vandaag dus voor t eerst weer naar de sportschool, gelukkig. Heb het echt gemist..
Ik weet niet of het handig is om deze week al te gaan hardlopen. Ik wil wel heel graag :( wat denken jullie?
Denk dat ik sowieso maar eens langs een fysio ga.. elke keer weer een week moeten rusten omdat ik een keertje ben gaan hardlopen lijkt me niet normaal. Hardlopen wil ik iig niet opgeven.
  Vis een optie? woensdag 23 april 2014 @ 13:50:22 #40
70532 loveli
N
pi_139179067
Het woordje "alweer" lijkt me aanleiding om rustiger aan te doen.
crap in = crap out
  woensdag 23 april 2014 @ 16:01:25 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139183425
Lijst:
O: boterham kaas, beschuit achterham, beschuit boter/suiker, beker melk
T's: appel,paar dropjes, gekookt ei
L: gegrilde biefstuk, gegrilde groente overgoten met kruidenboter
T's: nog wat dropjes, peer, mandarijn
D: gekookte worteltjes, gewokte spinazie met champignons enzo, gestoomde koolvispakketjes, beetje aardappelchips.
T: kwark, vla en bramen

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 23-04-2014 16:08:53 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139185392
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
bakje 0% yoghurt

Wat zit er dan niet in? Lijkt me sterk dat het om een bakje zonder yoghurt gaat.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 23 april 2014 @ 17:20:33 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139185938
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:18 schreef loveli het volgende:
Q, niet meteen de marathon doen.
Nee, was ik ook NIET van plan. Kan er amper een schoen om. Maar fietsen gaat wel goed (op opa sloffen) dus ga lekker chill fietsen morgen bij de fysio. En armen trainen gebruik ik mijn voet toch niet voor. Heb speciale wondverbanddinges gekregen. Het is volgens de orthopeed een zeer naar plekje. Moet de AB ook voortzetten en Woensdag terugkomen. En 2x per dag goed spoelen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 23 april 2014 @ 17:21:20 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139185961
quote:
5s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:01 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wat zit er dan niet in? Lijkt me sterk dat het om een bakje zonder yoghurt gaat.
_O- vet, dodo
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139186595
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- vet, dodo
Oh ja, dat klinkt ook best logisch. |:( :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_139193119
oooo ik zit alweer in de wijn. ik las namelijk ergens een artikel dat het prima is om 1 fles rode wijn per dag te drinken. bron: de telegraaf

http://www.telegraaf.nl/g(...)_niet_slecht___.html
Worry is a misuse of imagination
pi_139193320
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:48 schreef Probability het volgende:
oooo ik zit alweer in de wijn. ik las namelijk ergens een artikel dat het prima is om 1 fles rode wijn per dag te drinken. bron: de telegraaf

http://www.telegraaf.nl/g(...)_niet_slecht___.html
:D 13 glazen per dag zonder schade :')
pi_139193400
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:D 13 glazen per dag zonder schade :')
o nee max 3 hoor
Worry is a misuse of imagination
pi_139193459
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef xuryah het volgende:

[..]

En? Was het een leuke opleiding? Of ben je er mee gestopt? Tell me! :)
oooo ik zou nog reageren
wat wil je weten?
Worry is a misuse of imagination
pi_139194543
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef Probability het volgende:

[..]

oooo ik zou nog reageren
wat wil je weten?
Heb je de opleiding afgemaakt? :p
Wat vond je er van?
pi_139208351
Ik moet zo ongelooflijk veel doen vandaag, dat ik zit te Fok!ken :'). Morgen eindpresentatie van mn onderzoek en vandaag nog even snel wat resultaten bij elkaar schrapen. Oh en die hele presentatie maken natuurlijk. Zal wel weer een lange dag worden, >12 uur.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_139209565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:46 schreef xuryah het volgende:

Door shin splints heb ik alweer een week niet kunnen sporten, om mn benen rust te geven. Vandaag dus voor t eerst weer naar de sportschool, gelukkig. Heb het echt gemist..
Ik weet niet of het handig is om deze week al te gaan hardlopen. Ik wil wel heel graag :( wat denken jullie?
Denk dat ik sowieso maar eens langs een fysio ga.. elke keer weer een week moeten rusten omdat ik een keertje ben gaan hardlopen lijkt me niet normaal. Hardlopen wil ik iig niet opgeven.
En dan heb ik me ook nog niet eens aan mijn woord gehouden om er een verhaaltje over te schrijven. }:|

Dus onder het motto niet lullen maar poetsen, hierbij.

Afhankelijk van de mate last kan worden de klachten verergerd al bij het lopen of tijdens het weer starten van het hardlopen. Heb je al last van verergering van de last bij het lopen... dan mag je super rustig aan doen.

Maar sowieso in beide gevallen:
• Rek de kuiten op, zowel met gestrekte als met gebogen knie. Dit om zowel de m. gastrocnemius als de m. soleus te rekken.
• Rek de voetheffer



Dit meerdere malen per dag (minstens 2x). Hou dan voor elk been de rek er 15-20 seconden op, dan voel je de rek wat doffer worden en kun je de volgende herhaling iets verder. Dit doe je dan eerst 5 maal en bouw je op tot 10x.

Verder is dit eigenlijk een prima artikeltje:
http://walking.about.com/cs/medleg/ht/htshinsplints.htm

Sidenote: nu is er recentelijk onderzoek dat het schoeisel niet zou uitmaken. Maar... wat sowieso wel een goed idee is zeker bij langdurige klachten om eens laten kijken naar je mobiliteit in je heupen, knieen en enkels als ook de standen hiervan en je houding. Om dan ook eens een loopanalyse te laten doen.

Wat sowieso ook geen kwaad zou kunnen is om spierversterkende oefeningen voor je onderbeen te toen als ook stabiliteitstraining. En als je weer gaat opbouwen met hardlopen, doe dat dan op een zachte ondergrond.
pi_139210205
goedemiddag

Hier weer eens een lijstje :

o: smoothie (fruit&spinazie)
T: 1 plak ontbijtkoek
L: brood met kipfilet en 2 eieren
T: ?
D:pasta met gehakt en veel groente
S: sportschool (cardio en KT)
T: kwark
pi_139210499
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

En dan heb ik me ook nog niet eens aan mijn woord gehouden om er een verhaaltje over te schrijven. }:|

Dus onder het motto niet lullen maar poetsen, hierbij.

Afhankelijk van de mate last kan worden de klachten verergerd al bij het lopen of tijdens het weer starten van het hardlopen. Heb je al last van verergering van de last bij het lopen... dan mag je super rustig aan doen.

Maar sowieso in beide gevallen:
• Rek de kuiten op, zowel met gestrekte als met gebogen knie. Dit om zowel de m. gastrocnemius als de m. soleus te rekken.
• Rek de voetheffer

[ afbeelding ]

Dit meerdere malen per dag (minstens 2x). Hou dan voor elk been de rek er 15-20 seconden op, dan voel je de rek wat doffer worden en kun je de volgende herhaling iets verder. Dit doe je dan eerst 5 maal en bouw je op tot 10x.

Verder is dit eigenlijk een prima artikeltje:
http://walking.about.com/cs/medleg/ht/htshinsplints.htm

Sidenote: nu is er recentelijk onderzoek dat het schoeisel niet zou uitmaken. Maar... wat sowieso wel een goed idee is zeker bij langdurige klachten om eens laten kijken naar je mobiliteit in je heupen, knieen en enkels als ook de standen hiervan en je houding. Om dan ook eens een loopanalyse te laten doen.

Wat sowieso ook geen kwaad zou kunnen is om spierversterkende oefeningen voor je onderbeen te toen als ook stabiliteitstraining. En als je weer gaat opbouwen met hardlopen, doe dat dan op een zachte ondergrond.
Als ik dit zo lees, mis ik hardlopen weer wat minder. Al die blessures die ik ook had ;( Met yoga nog nooit zo weinig blessures gehad en ik ben nu super strak :+
pi_139210995
Zeker met EDS is het uitkijken idd! Sommige lopen zo weg en bouwen uit zonder enige klachten, anderen hebben dan overal pijntjes. Opbouw is dan ook zo belangrijk... Maarja, toen ik nog 15 kilo lichter was liep ik op een paar skateschoenen op het dooie gemakkie een kilometertje of 15, hoefde alleen erna een week mijn kuiten niet te trainen. :+
pi_139211008
Ja, hoi, ik heb er dus echt fucking moeite mee om weer in het ritme te komen :') Mijn leven heeft op dit moment geen ritme.. ik reis van hot naar her, moet soms spontaan werken, net Pasen geweest, Koningsdag en 5 mei komen er nog aan.. Pff. En dan heb ik totaal geen zin meer om ook nog te sporten, maar ondertussen baal ik wel van dat ik weken van trainen in de prullenbak gooi als ik niet verder ga met fitness. Ik eet nu wat fruit en dan spring ik snel op de fiets naar de sportschool voordat ik me wéér bedenk.

Vandaag probeer ik echt mijn best te doen maar het loopt alweer niet zoals het moet. Zie ontbijt en lunch maar als 'verkeerd om' vandaag.
O: ciabatta met rucola, roomkaas, gerookte zalm
T: appel, peer, banaan
S: 10 min crosstrainer, KT zolang het duurt, 30 min fiets
L: kwark met muesli en honing, evt. een mueslibol erbij
D: sperzieboontjes met kipfilet, misschien een beetje rijst

Even door MFP gegooid, dit komt uit rond de 1250 kcal. Ik heb echt het inschattingsvermogen van een deurbel blijkbaar. Maar ik ga ik me aan dit lijstje houden en dan zie ik nog wel welke T's er bij komen. :P :')

[ Bericht 17% gewijzigd door PluisigNijntje op 24-04-2014 12:43:37 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_139211026
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:15 schreef An24 het volgende:

[..]

, hierbij.

Afhankelijk van de mate last kan worden de klachten verergerd al bij het lopen of tijdens het weer starten van het hardlopen. Heb je al last van verergering van de last bij het lopen... dan mag je super rustig aan doen.

Maar sowieso in beide gevallen:
• Rek de kuiten op, zowel met gestrekte als met gebogen knie. Dit om zowel de m. gastrocnemius als de m. soleus te rekken.
• Rek de voetheffer

[ afbeelding ]

Dit meerdere malen per dag (minstens 2x). Hou dan voor elk been de rek er 15-20 seconden op, dan voel je de rek wat doffer worden en kun je de volgende herhaling iets verder. Dit doe je dan eerst 5 maal en bouw je op tot 10x.

Verder is dit eigenlijk een prima artikeltje:
http://walking.about.com/cs/medleg/ht/htshinsplints.htm

Sidenote: nu is er recentelijk onderzoek dat het schoeisel niet zou uitmaken. Maar... wat sowieso wel een goed idee is zeker bij langdurige klachten om eens laten kijken naar je mobiliteit in je heupen, knieen en enkels als ook de standen hiervan en je houding. Om dan ook eens een loopanalyse te laten doen.

Wat sowieso ook geen kwaad zou kunnen is om spierversterkende oefeningen voor je onderbeen te toen als ook stabiliteitstraining. En als je weer gaat opbouwen met hardlopen, doe dat dan op een zachte ondergrond.
Als ik dit zo lees, mis ik hardlopen weer wat minder. Al die blessures die ik ook had ;( Met yoga nog nooit zo weinig blessures gehad en ik ben nu super strak :+
[/quote]

Heb besloten om nooit meer te gaan hardlopen hahaha
Wil wel weer yoga
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 24 april 2014 @ 12:48:56 #58
70532 loveli
N
pi_139211358
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:33 schreef Mufasa208 het volgende:
Zeker met EDS is het uitkijken idd! Sommige lopen zo weg en bouwen uit zonder enige klachten, anderen hebben dan overal pijntjes. Opbouw is dan ook zo belangrijk... Maarja, toen ik nog 15 kilo lichter was liep ik op een paar skateschoenen op het dooie gemakkie een kilometertje of 15, hoefde alleen erna een week mijn kuiten niet te trainen. :+
Ok.. wat is je plan om die overtollige 15 kilo weer kwijt te raken? :+
crap in = crap out
pi_139211827
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Ok.. wat is je plan om die overtollige 15 kilo weer kwijt te raken? :+
http://www.bierdieet.nl/ ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139211904
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Ok.. wat is je plan om die overtollige 15 kilo weer kwijt te raken? :+
Iig niet hardlopen. :D

En mijn extra 15KG is allemaal puur functionele massa! Nou okay, niet allemaal.

* Mufasa208 weer op zijn fiets stapt.
  donderdag 24 april 2014 @ 19:45:22 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139224540
Moe

Lijst:
O: kwark/vla/kwiwi
T's: 250 gr. rauwe wortel, halve komkommer, paprika, cup a soup mosterdsoep, beker melk
L: bakje raspatat speciaal, broodje hamburger speciaal, beker melk, wat tomaatjes, grote kom tomatencremesoep met ballen
T's: 2 appels, mandarijn,, peer, paar dropjes, blokje choco
D:Roergebakken verse spinazie met kruiden/knof/tomaat/ui, daarbij broccoli en peultjes, tagliatelle met room/kaas/pancetta en een stukje gegrilde tonijnmoot
T: Kom aardbeien met verse slagroom en pure xxl hagelslag en een scheutje Likeurtje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 24 april 2014 @ 21:23:28 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139229298
Lig ik eindelijk, gaat het hard onweren.
Nou jw, beter dan blessures. ..

Succes mustafa met vijftien kg, je bent een echte man dus moet kunnen voor kerst
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139229835
Hardlopen :X

Ik ben tegenwoordig weer consequent aan het sporten en zal mijn bestmdoen weer lijstjes te posten.

O: speltvlokken met amandelmelk handje blauwe bessen en 1 banaan
T: handje pistache en een speltboterham met pure chocoslag
L: 3 speltboterhammen, twee kipfilet en 1 frambozenjam bio
T: vergeten
S: uurtje sportschool, rugtraining en zijkant benen
D: preischotel uit oven met beetje room en parmezaan
T: 2 handjes nibb its
Water als drinken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139230200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

En dan heb ik me ook nog niet eens aan mijn woord gehouden om er een verhaaltje over te schrijven. }:|

Dus onder het motto niet lullen maar poetsen, hierbij.

Afhankelijk van de mate last kan worden de klachten verergerd al bij het lopen of tijdens het weer starten van het hardlopen. Heb je al last van verergering van de last bij het lopen... dan mag je super rustig aan doen.

Maar sowieso in beide gevallen:
• Rek de kuiten op, zowel met gestrekte als met gebogen knie. Dit om zowel de m. gastrocnemius als de m. soleus te rekken.
• Rek de voetheffer

[ afbeelding ]

Dit meerdere malen per dag (minstens 2x). Hou dan voor elk been de rek er 15-20 seconden op, dan voel je de rek wat doffer worden en kun je de volgende herhaling iets verder. Dit doe je dan eerst 5 maal en bouw je op tot 10x.

Verder is dit eigenlijk een prima artikeltje:
http://walking.about.com/cs/medleg/ht/htshinsplints.htm

Sidenote: nu is er recentelijk onderzoek dat het schoeisel niet zou uitmaken. Maar... wat sowieso wel een goed idee is zeker bij langdurige klachten om eens laten kijken naar je mobiliteit in je heupen, knieen en enkels als ook de standen hiervan en je houding. Om dan ook eens een loopanalyse te laten doen.

Wat sowieso ook geen kwaad zou kunnen is om spierversterkende oefeningen voor je onderbeen te toen als ook stabiliteitstraining. En als je weer gaat opbouwen met hardlopen, doe dat dan op een zachte ondergrond.
Thanks Mufasa! Daar kan ik wat mee. Hoelang is het verstandig om niet te gaan hardlopen nu? Is het nodig om ook langs een fysio te gaan? Of zal die zeggen dat het niet erg genoeg is ofzo?
Ik heb iedere x als ik weer ga hardlopen weer last er van.. heb nu al bijna 2 weken rust (niet hardlopen, wel cardio en kracht @sportschool)
pi_139230424
Mijn lijstje van vandaag was echt slecht.. beetje dankzij mn werk vandaag.

O: volkoren broodje filet americain
L: een appel
D: kipsate, aardappelpartjes en een gezonde salade
T: een zoete aardappel brownie

S: 6 uur lang achter elkaar gestaan

Mn benen voelen nu aan alsof ik een legday had in de sportschool :') mn billen trouwens ook... morgen heb ik echt spierpijn jongen. Niet normaal. Straks nog ff een bakje kwark met fruit weg eten denk ik. Anders kom ik echt niet aan die kcals!
pi_139235885
Zo, weer een flink uur techniek-training gehad vanavond. Die ga ik morgen voelen :X
Lijstje typt jiet handig via telefoon, maar vandaag was een fijne dag O+
  Vis een optie? donderdag 24 april 2014 @ 23:56:07 #67
70532 loveli
N
pi_139237406
:O :z
crap in = crap out
pi_139241313
Kan niet slapen
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 25 april 2014 @ 05:09:04 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139241318
Ik wel maar mag niet meer :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139241322
Heb veel (leuke) dingen te doen dus denk dat ik daarom niet kan slapen
En een deadline
En volgens mij ben ik verliefd o o o
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 25 april 2014 @ 05:15:05 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139241324
Verliefd!! O+ oww spannend.

:* voor je slapeloosheid en succes met deadline!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139241326
En ik 'voel' de drukte en onrust in de stad :D

Ik heb een strak schema van:
Douchen, supermarkt, zonnebank, studieadviseur, deadline, ...... toevallig zien, lunchen, bbqen en feesten
Worry is a misuse of imagination
pi_139241646
Leuk prob! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 25 april 2014 @ 07:36:46 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139241676
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 07:32 schreef Goodbye het volgende:
Leuk prob! O+
Hoe was je verjaardag, babe?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139241754
O het is niet wederzijds hoor
Denk ik


Vannacht lekker recept gevonden !
Worry is a misuse of imagination
pi_139241765
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 07:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoe was je verjaardag, babe?
Leuk! Toffe cadeaus gehad en 's avonds ook even een hapje gegeten met A. Zelf naar toe gereden ook :7

Moet nu wel weer even goed op m'n eten letten, ik hou maar niet op met snaaien :'). Maar nu dus wel :P.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_139242052
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 07:48 schreef Probability het volgende:
O het is niet wederzijds hoor
Denk ik


Vannacht lekker recept gevonden !
Gewoon verliefd zijn is ook leuk toch? :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_139248258
verliefd zijn is zo leuk :D

Mijn lijstje van vandaag :

O: smoothie
T: liga
L: 3 bth met pindakaas
T: fruit
D: lasagne met kip/spinazie/ui/tomaat etc etc
S: hardlopen/KT sportschool
T: kwark

Vanavond en morgen Koningsnacht/dag! Gaan jullie het nog " vieren" ?
pi_139251714
2 uur lang sporten met 1 broodje filet americain in mijn buik was geen goed idee :') ben maar naar huis gegaan omdat ik bang was dat ik ging flauwvallen.. les voor de volgende keer: meer eten voor t sporten.

Zo maar stevig lunchen dan. En heb nog geen idee wat ik vanavond ga eten. Iemand een idee? Iets met paprika iig!

En nee ik ga denk ik niks doen vanavond. Iedereen heeft al andere plannen :P morgen wel.. vriend wilt op een kleedje zitten :x yay.
En jij Emily?
pi_139252317
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:05 schreef xuryah het volgende:
2 uur lang sporten met 1 broodje filet americain in mijn buik was geen goed idee :') ben maar naar huis gegaan omdat ik bang was dat ik ging flauwvallen.. les voor de volgende keer: meer eten voor t sporten.

Zo maar stevig lunchen dan. En heb nog geen idee wat ik vanavond ga eten. Iemand een idee? Iets met paprika iig!

En nee ik ga denk ik niks doen vanavond. Iedereen heeft al andere plannen :P morgen wel.. vriend wilt op een kleedje zitten :x yay.
En jij Emily?
Ik ga vanavond hardlopen en de sportschool in (heb niet gelezen dat de sportschool vanavond dicht is/ morgen wel) Daarna komen er waarschijnlijk wat vrienden van mij en mijn vriend langs :)

Morgen hoop ik dat het lekker weer wordt dan kan ik in ieder geval van de zon genieten :) en in de avond hoop ik lekker uit eten met mijn vriend :) Daar heb ik gewoon zin in met dit weer!

Ik wil eigenlijk vanavond de BBQ aan ipv lasagne .. Het is prachtig weer buiten, maar ik weet niet hoelaat ik klaar ben van de sportschool :)

2 uur sporten zonder goed ontbijt is misschien ook wel iets te veel van het goede.. Wat heb je getraind? Werd je niet trillerig? Wel goed dat je op tijd bent gestopt :)

een kleedje? bedoel je rommelmarkt?

Nog een uurtje dan stop ik voor vandaag en ga ik naar huis (heb vandaag geen zin meer)..
pi_139252794
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:24 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ik ga vanavond hardlopen en de sportschool in (heb niet gelezen dat de sportschool vanavond dicht is/ morgen wel) Daarna komen er waarschijnlijk wat vrienden van mij en mijn vriend langs :)

Morgen hoop ik dat het lekker weer wordt dan kan ik in ieder geval van de zon genieten :) en in de avond hoop ik lekker uit eten met mijn vriend :) Daar heb ik gewoon zin in met dit weer!

Ik wil eigenlijk vanavond de BBQ aan ipv lasagne .. Het is prachtig weer buiten, maar ik weet niet hoelaat ik klaar ben van de sportschool :)

2 uur sporten zonder goed ontbijt is misschien ook wel iets te veel van het goede.. Wat heb je getraind? Werd je niet trillerig? Wel goed dat je op tijd bent gestopt :)

een kleedje? bedoel je rommelmarkt?

Nog een uurtje dan stop ik voor vandaag en ga ik naar huis (heb vandaag geen zin meer)..
Ahh klinkt leuk en lekker allemaal! Ik zou ook wel willen bbqen :) tis idd lekker weer.
Vandaag is ook geen speciale dag ofzo, dus lijkt me dat hij gewoon open is ja.

Heb 60 min cardio gedaan en een uurtje rug, schouders, kuiten, schouders, buik getraind. Was niet trillerig maar wel licht in mn hoofd.
Wat ga jij doen in de sportschool?

Ja op een rommelmarkt zitten idd :P hij heeft nog een hoop troep waar hij van af wilt. Ik heb geen troep, dus zit ik er maar een beetje bij... :P hoop ook dat t mooi weer gaat worden dus.
pi_139253388
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ahh klinkt leuk en lekker allemaal! Ik zou ook wel willen bbqen :) tis idd lekker weer.
Vandaag is ook geen speciale dag ofzo, dus lijkt me dat hij gewoon open is ja.

Heb 60 min cardio gedaan en een uurtje rug, schouders, kuiten, schouders, buik getraind. Was niet trillerig maar wel licht in mn hoofd.
Wat ga jij doen in de sportschool?

Ja op een rommelmarkt zitten idd :P hij heeft nog een hoop troep waar hij van af wilt. Ik heb geen troep, dus zit ik er maar een beetje bij... :P hoop ook dat t mooi weer gaat worden dus.
:) Ik ga hardlopend naar de sportschool (ongeveer 5km heen/5 km terug) en daar ga ik een uurtje bodypumpen :D

Ja het is echt heerlijk! Ik mag over een half uurtje naar huis dus dan kan ik er eindelijk van genieten!

Ben wel toe aan weekend.. Vorig weekend was zo druk.. Nu ook een druk weekend maar 1 zonder echte verplichtingen :D (vorig weekend familie/schoonfamilie)
pi_139254699
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 08:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gewoon verliefd zijn is ook leuk toch? :P
Wel een stuk leuker indien wederzijds IMHO :+
pi_139255140
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Wel een stuk leuker indien wederzijds IMHO :+
Haha, ja, maar prob zei "denk ik", dus wie weet ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 25 april 2014 @ 18:04:02 #85
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139256599
Eindelijk iemand die het opviel dat ik afgevallen ben :') "Hey, je hebt niet meer zo'n bol hoofd als eerst" Ja, ik ben 10 kg kwijt. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139257116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:04 schreef kanovinnie het volgende:
Eindelijk iemand die het opviel dat ik afgevallen ben :') "Hey, je hebt niet meer zo'n bol hoofd als eerst" Ja, ik ben 10 kg kwijt. :P
Altijd leuk, van die complimenten die eigenlijk verkapte beledigingen zijn :+.

Ok, ik heb een beetje een probleem met mijn eetpatroon en misschien weet iemand hier wel een oplossing. Omdat ik zo vreselijk druk ben met mijn stage bestaat mijn huidige eetpatroon uit onderstaand lijstje. Over een paar dagen ga ik voor een week op studiereis. Wat ik tijdens mijn vorige vakantie merkte, is dat ik veel meer ging eten ('omdat het moet') en daar eigenlijk best ziek van werd (en niet eens een normale portie weg kreeg). Buikkramp, misselijk, steeds willen zitten/uitrusten. Wat ik nu eigenlijk ook 'gewend' ben (even zitten als je moe bent/net hebt gegeten). Wat is een goede manier om dit rustig op te bouwen? Situatie op studiereis: hostelontbijt, lunch uit een supermarkt en 's avonds pizza/pasta en bier :'). Dat laatste laat ik dus sowieso maar staan.

O: Kom chocoladecornflakes met lactosevrije melk. Glas vitaminebruismeuk.
L: Pistoletje brie, saucijzenbroodje
T: Blikje cola
D: Twix oid
T: Handje chips, koekje

(Ja ik weet, dramatisch. Zo goed als geen eiwitten, bijna alleen maar suiker en die vitaminemeuk is het enige dat bijna telt als gezond. Maar als ik thuiskom om 11 uur wil ik echt alleen maar een serie kijken en slapen. Dit ritme duurt nog maar een paar dagen, dan ben ik klaar. Het gaat me nu dus om het opbouwen naar normale voeding).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 25 april 2014 @ 18:30:33 #87
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139257153
Damn, dat je zo weinig kan eten en kan functioneren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139257165
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:30 schreef kanovinnie het volgende:
Damn, dat je zo weinig kan eten en kan functioneren.
Je wil ook niet weten hoe mijn huid en figuur er nu uit zien :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 25 april 2014 @ 18:32:40 #89
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139257194
Eten dan muts. Daar maak je toch tijd voor? Of mag je geen pauze's houden?
1 keer per 3 dagen oid is het toch wel mogelijk om een voorraad eten te koken? Eet je 3 dagen hetzelfde maar dan kan je iig normaal avondeten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139257320
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
Eten dan muts. Daar maak je toch tijd voor? Of mag je geen pauze's houden?
1 keer per 3 dagen oid is het toch wel mogelijk om een voorraad eten te koken? Eet je 3 dagen hetzelfde maar dan kan je iig normaal avondeten.
Dat deed ik tot 3 weken geleden ook ja! Enorme batch gezonde meuk maken in het weekend, en doordeweeks opeten (tijdens lunch, rustig de hele week hetzelfde). Het is er allemaal een beetje ingeslopen, de steeds langere dagen, doorwerken in het weekend en geen tijd maken voor koken. Ik word hier ook niet toe gedwongen, dit is allemaal mn eigen schuld want ik wil bepaalde dingen afhebben :P. Nu wil ik dus weten hoe ik dit weer op kan bouwen zonder meteen ziek te worden van het volume. Warm lunchen zal inderdaad stap 1 worden. Oh misschien handig te vertellen: ik heb geen hongergevoel op het moment, dus ik heb het niet door dat het al laat is en de winkels al sluiten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 25 april 2014 @ 18:40:52 #91
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139257408
Warme lunch hoeft niet perse, doe ik ook nooit, maar gewoon meer eten in het algemeen.... 's avonds een paar broodjes moet toch wel te doen zijn? En koop anders wat dingen die langer houdbaar zijn? Afbakbroodjes, crackers, fruit, kwark+musli etc?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139259140
Jezelf gewoon in het weekend aan het werk zetten.
Uurtje je best doen en je hebt voor een week eten joh!! :o

Lijstje van vandaag
O: speltvlokken met amandelmelk, blauwe bessen en 1 banaan
T: Half bakje pistache
L: 2 speltboterhammen kipfilet, 1 speltboterham pure hagelslag en 2 kontjes speltbrood jam
S: uurtje sporten, allerlei gedoe met gewichtjes en buikspieroefeningen
D: sperziebonen met home made gehaktbal en een paar krieltjes (niet zelf gekookt :') ).
D2: Bio Griekse yoghurt (soort; lepel staat rechtop) met een halve mango erdoor
T: studentenhaver
T: nog geen idee wat de avond brengt
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139266061
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
Jezelf gewoon in het weekend aan het werk zetten.
Uurtje je best doen en je hebt voor een week eten joh!! :o
Moet je wel thuis zijn in het weekend oO<. Dus vanaf morgen aan de afhaal/kant en klaar. Alsnog wel tijdens lunch, alles sluit hier vroeg en ik heb alleen overdag soms honger. Indiase groentecurry enzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 25 april 2014 @ 23:07:59 #94
70532 loveli
N
pi_139266171
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:05 schreef xuryah het volgende:
[..] vriend wilt [..]
De taalpurist in me kan het niet door de vingers zien.
ik wil
jij wilt
hij wil zonder t

http://www.ikzegookmaarwa(...)l-maar-zij-wou-niet/
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 april 2014 @ 23:21:26 #95
70532 loveli
N
pi_139266616
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Altijd leuk, van die complimenten die eigenlijk verkapte beledigingen zijn :+.

Ok, ik heb een beetje een probleem met mijn eetpatroon en misschien weet iemand hier wel een oplossing. Omdat ik zo vreselijk druk ben met mijn stage bestaat mijn huidige eetpatroon uit onderstaand lijstje. Over een paar dagen ga ik voor een week op studiereis. Wat ik tijdens mijn vorige vakantie merkte, is dat ik veel meer ging eten ('omdat het moet') en daar eigenlijk best ziek van werd (en niet eens een normale portie weg kreeg). Buikkramp, misselijk, steeds willen zitten/uitrusten. Wat ik nu eigenlijk ook 'gewend' ben (even zitten als je moe bent/net hebt gegeten). Wat is een goede manier om dit rustig op te bouwen? Situatie op studiereis: hostelontbijt, lunch uit een supermarkt en 's avonds pizza/pasta en bier :'). Dat laatste laat ik dus sowieso maar staan.

O: Kom chocoladecornflakes met lactosevrije melk. Glas vitaminebruismeuk.
L: Pistoletje brie, saucijzenbroodje
T: Blikje cola
D: Twix oid
T: Handje chips, koekje

(Ja ik weet, dramatisch. Zo goed als geen eiwitten, bijna alleen maar suiker en die vitaminemeuk is het enige dat bijna telt als gezond. Maar als ik thuiskom om 11 uur wil ik echt alleen maar een serie kijken en slapen. Dit ritme duurt nog maar een paar dagen, dan ben ik klaar. Het gaat me nu dus om het opbouwen naar normale voeding).
Wow..

Rijstwafel met pindakaas als snelle T (of als D)? Paar gekookte eitjes ergens tussendoor frummelen? Bananen die makkelijk weghappen?

Van zo'n eetpatroon zouden mijn darmen ook van de rel raken. Op reis de goede dingen opzoeken. Tijdens mijn wintersport at ik tussen de middag de bak tonijn leeg van het saladebuffet, in sommige supermarkten heb je ook schepsalades waar je goede keuzes kunt maken. En anders kun je met een blikje tonijn, blikje zwarte bonen/linzen/whatever jij lekker vindt en een lik mayo ook een redelijke lunch bij elkaar mixen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 april 2014 @ 23:28:01 #96
70532 loveli
N
pi_139266807
:W Hallo lurkert :P
crap in = crap out
pi_139268648
:W

Vandaag een bruiloft van vrienden gehad. freudmans en ik hebben ook ieder een dell gefotografeerd, dus nu dood! Ik heb lekker mee gegeten met taart en lekkers, dus maar even geen lijstje :') Eens kijken wat de EDS schade is als ik morgenochtend wakker word :X
  zaterdag 26 april 2014 @ 12:10:16 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139275372
Mijn lijstje van vandaag :')

O: Kwark
L : 2x spelt rosbief
S: 15km gefietst over de dijk.
T : Ws 6 bier (die heb ik iig berekend)
D : Sla met kipfilet en wat yoghurt erdoor met een bakkie griekse yoghurt
T: Banaan
T: Kwark
T: Appel

:')

Gisteren was het :

O: 2x spelt kaas 1x kwark
L: 4x spelt, muisjes, pindakaas, kalkoenfilet en smeerkaas. Bakkie kwark
T : 3 biertjes
D : 1,5e pannenkoek (groot. Pannenkoekenhuis) die halve met kaas en spek maar de spek heb ik eraf gepleurd, was niet lekker. En die hele met banaan, appel, rozijnen en kokos. En 3 bolletjes chocomouse
T: Bakkie kwark met banaan

Morgen wordt ook niet geweldig want bockbier tour.

Ik vind mijn lijstje van vandaag en morgen eigenlijk niet zo heel erg slecht, afgezien van de bier, maar die is ingecalculeerd.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 26 april 2014 @ 12:34:54 #99
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139275911
Hoi! :W
Na enig lurken zal ik me hier ook eens melden :)

SPOILER: Voorstelpraatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje van gisteren:

S.: 15km fietsen
O.: 2x wasa volkoren knäckebröd, 1x 30+ kaas, 1 appel.
L.: 500ml optimel kwark, 40gr muesli, 2 kiwi's.
S.: 21km fietsen.
T.: 2x rijstwafel, 1x 30+ kaas, 200ml magere melk. 1 appel.
D.: curry (kipfilet, wokgroente, light kokosmelk en rode currypasta) met noodles. 250ml biogarde roeryoghurt.
T.: 50gr tutti frutti

Voorlopige lijstje voor vandaag:
O.: 200ml magere yoghurt, 40gr muesli
L.: 1 speltbroodje met "uitsmijter" (ei, rookvlees, 30+ kaas), 200ml magere melk.
S.: wandelen of fietsen.
T.: 1 appel en 1 kiwi.
D.: volkoren pasta met saus van mager rundergehakt, roerbakgroente en Bertolli pastasaus pittig (uit zak). 250ml biogarde roeryoghurt.

Weet nog niet of ik vanavond ook nog iets wil/nodig heb als tussendoortje. Hangt ook af van hoe intensief ik beweeg vandaag :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139276353
Chico, ik weet niet waar je lab is, maar is er geen mensa in de buurt waar je een avondmaaltijd kan nemen? Ik weet dat het niet hip is om zo tussendoor te gaan eten, maar dan zorg je wel beter voor jezelf.

Hier gisteravond naar de vrijmarkt geweest en geeindigd bij het speciaalbiercafe :9 maar wel een beetje brakjes nu en ik werd niet blij van het rokje dat ik niet meer paste.
Lijstje van gister:
O dubbele boterham pindakaas
T appel
L dubbele boterham rauwe ham
T handje amandelen
D sushi van bliktonijn met beetje mayo en wasabi en komkommer en rauwe zalm met avocado :9 met een radler
T door de stad sjouwen, biertjes drinken. Ondanks alle verleidingen alleen met nootjes meegedaan.

Vandaag
O dubbele boterham hagelslag
T appel
L lunch in het park
D?
  zaterdag 26 april 2014 @ 18:55:47 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139282678
Lijstje
o. havermout met zaadjes, vruchtjes en kokos
t. appel
l. 2 vietnamese loempias + 3 stukjes kibbeling
t. banaan + hapje suikerspin
d. 500 gram witte asperges met botersaus en hollandaisesaus + een geweldige braadworst gebakken in de actifry + 4 nieuwe aardappeltjes + 4 aardbeien
t. straks denk ik nog wat aardbeien en/of frambozen
b. rondsjokken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 26 april 2014 @ 19:33:32 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139283635
Duvel, duvel, duvelz duvel, Duvel enzo
Appel, bittergarnituur, shoarma schotel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 26 april 2014 @ 19:35:28 #103
70532 loveli
N
pi_139283687
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Duvel, duvel, duvelz duvel, Duvel enzo
Appel, bittergarnituur, shoarma schotel
Geen oranjebitter?
crap in = crap out
  zaterdag 26 april 2014 @ 22:33:37 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139288820
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen oranjebitter?
Nee, jij?
Mijn lijst voor vandaag is echt dramatisch
o: boterham kaas, beschuit ham, beschuit jam, cappuccino, beker melk
B: 10 km wandelen
D: 4 duvels, 5 cola-berenburgs, 2 bitterballen, 2 kipnuggets, 8 fricandellen. appel, kiwi
T: aardbeien, kwark, appel stoofperen
Trusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139290018
Jeetje uniek, wat moet je met zo veel zooi? Ik zou daar misselijk van worden. Waarom doe je dat?
pi_139290078
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee, jij?
Mijn lijst voor vandaag is echt dramatisch
o: boterham kaas, beschuit ham, beschuit jam, cappuccino, beker melk
B: 10 km wandelen
D: 4 duvels, 5 cola-berenburgs, 2 bitterballen, 2 kipnuggets, 8 fricandellen. appel, kiwi
T: aardbeien, kwark, appel stoofperen
Trusten
Mijn lijst van gisteren was ook zo leuk :')

O: 2 volkorenboterhammen pindakaas
T: peer
L: 3 volkorenboterhammen kaas, rauwkost, bakje kwark
T: 2 kiwi's. Lading dropjes -.-
D: pasta met champignons, prei en kaas.
En daarna heel veel bierxnogmeer bier

Als je O vanaf een uur of 4 's nachts al telt dan is mijn O vandaag... bier :')
En anders:
O/L: 3 volkorenboterhammen. 1 pindakaas, 1 eiersalade, 1 zuivelspread
T: 2 koekjes
D: zelfde als gisteren
T: schaaltje yoghurt.

En voor morgen zoiets op de planning:
O: overnight oats
S: 2 uur bootcamp (uur power, uur obstacle)
L: bootcamppicknick. Ik heb nu fruit, cherrytomaatjes, zelfgebakken brood en hummus klaar liggen.
De T&D moet ik nog plannen.
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:18:39 #107
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139290279
Schaamteloze zelf-quote :7

quote:
7s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:34 schreef Yuki het volgende:

<knip>

Voorlopige Uiteindelijke lijstje voor vandaag:
O.: 200ml magere yoghurt, 40gr muesli
L.: 1 speltbroodje met "uitsmijter" (ei, rookvlees, 30+ kaas), 200ml magere melk.
S.: 25km fietsen
T.: 1 appel en 1 kiwi.
D.: volkoren pasta met saus van mager rundergehakt, roerbakgroente en Bertolli pastasaus pittig (uit zak). 250ml biogarde roeryoghurt.
T.: 50gr tutti frutti
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139290319
Die van jou ziet er een stuk beter uit dan die van mij Yuki. En welkom hier :W :)
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:21:37 #109
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139290361
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
Die van jou ziet er een stuk beter uit dan die van mij Yuki. En welkom hier :W :)
Haha, ik heb me héél bewust ver gehouden van koningsnacht en -dag feesten. Dat scheelt! ;)

En thanks! :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:22:30 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139290391
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 23:10 schreef An24 het volgende:
Jeetje uniek, wat moet je met zo veel zooi? Ik zou daar misselijk van worden. Waarom doe je dat?
Zelfmoord maar dan niet instant. Als je toch doodgaat dan met lekkere dingen

lekker DE :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139290487
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zelfmoord maar dan niet instant. Als je toch doodgaat dan met lekkere dingen

lekker DE :D
Lekker ontwijkend antwoord, as usual :')

Ik geloof dat ik maar gewoon niet meer ga reageren :+
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:31:53 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139290706
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 23:25 schreef An24 het volgende:

[..]

Lekker ontwijkend antwoord, as usual :')

Ik geloof dat ik maar gewoon niet meer ga reageren :+
Eerlijk??
Ik weet het niet, echt niet.. Ben gewoon een drama.

Jou vastendagen vind ik ook niet fijn om te lezen.

Hebben we nou ruzie? dat wil ik niet hoor :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139291045
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Eerlijk??
Ik weet het niet, echt niet.. Ben gewoon een drama.

Jou vastendagen vind ik ook niet fijn om te lezen.

Hebben we nou ruzie? dat wil ik niet hoor :*
Mjah, heel eerlijk gezegd denk ik dat jij eet om niet te hoeven nadenken. En dat je lichaam je daardoor signalen geeft dat het tussen de oren niet zo goed gaat, zoals je dipjes, maar dat jij daar slecht naar luistert.

/psychologie koude grond.

We hebben geen ruzie. Ik vertel gewoon eens eerlijk iets over wat ik denk dat andere mensen hier ook misschien wel kunnen denken, maar dat niet zeggen.

Ik dacht gewoon eens de zorg eerlijk te uiten :*
pi_139291135
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Haha, ik heb me héél bewust ver gehouden van koningsnacht en -dag feesten. Dat scheelt! ;)

En thanks! :)
Ik mijd normaal dat oranje-gebeuren ook altijd hoor, maar nu met een leuke groep de stad in/pre-party/after-party en je scharrel tegenkomen... :9 heeft wel een positieve uitwerking op mijn humeur.

Morgen maar weer normaal doen.
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:47:52 #115
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139291288
Slettebak!

Bij hoge uitzondering weer eens een lijstje van mijn hand:

O: 4 boterhammen met kipfilet
L: Afbakstokbrood met stroop en 2 tosti's met kaas en spek
T: handje chcoladerozijnen en 5 paaseitjes
S:35 km fietsen
Bier
T: Wat halve aardbeitjes en stukjes meloen, chips en notjes
Bier
D: 2 hamburgers, bier 1.5 worstje, bier 2 speklapjes en een karbonade. bier Stokbroodjes, salade
bier
bier
S:53 km fietsen (beetje verkeerd gereden)
T: Snelle jelle onderweg naar huis
Nu nog maar even een bak met vla en vlokken.

#bulkday :P

[ Bericht 5% gewijzigd door kanovinnie op 27-04-2014 00:15:59 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 27 april 2014 @ 00:13:53 #116
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139292244
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2014 23:43 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik mijd normaal dat oranje-gebeuren ook altijd hoor, maar nu met een leuke groep de stad in/pre-party/after-party en je scharrel tegenkomen... :9 heeft wel een positieve uitwerking op mijn humeur.

Morgen maar weer normaal doen.
Ooeehhhhh! :D

Joh, morgen fikse bootcamp workout. Dan zweet je 't er wel uit :+

Ik heb morgen een hardloopevenementje, in de hoop dat m'n benen het toestaan. 5km door de duinen hobbelen, plus heen en weer fietsen naar de AV (14km).
Nu nog ff bedenken wat een verstandig ontbijt is... Ik loop op zich prima op een nuchtere maag, maar aangezien ik al om kwart voor 8 naast m'n bed sta en de start om 11uur is, lijkt me dat geen goede plan.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Vis een optie? zondag 27 april 2014 @ 00:33:42 #117
70532 loveli
N
pi_139292922
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee, jij?
Mijn lijst voor vandaag is echt dramatisch
o: boterham kaas, beschuit ham, beschuit jam, cappuccino, beker melk
B: 10 km wandelen
D: 4 duvels, 5 cola-berenburgs, 2 bitterballen, 2 kipnuggets, 8 fricandellen. appel, kiwi
T: aardbeien, kwark, appel stoofperen
Trusten
Bij mij slechts 1 oranje tompouce voor de sfeer. En ook trusten, want mijn wekker gaat over minder dan 6 uur :')
crap in = crap out
  zondag 27 april 2014 @ 08:49:07 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139295854
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 00:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij mij slechts 1 oranje tompouce voor de sfeer. En ook trusten, want mijn wekker gaat over minder dan 6 uur :')
Oeh, ook al zo lekker.
Succes vandaag!

8 frikadellen waren 8 iniminie stukjes, bij elkaar een frikadel.

Lief van je An.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139295856
Lijstje van gister:
O dubbele boterham hagelslag
T appel
L klein bakje yoghurt met muesli
T in het park met vrienden: 3 mozarella tomaatjes, 1 empanada, stukje geitenkaasquiche, 3 rolletjes wijnbladeren met rijst, olijfjes, 2 biertjes
T daarna bij iemand thuis plakje zelfgemaakte cake, minidonut, halve koek, handje m&m's
T cup a soup tomaat

Het was gezellig maar zoveel gegeten :@ vriend wilde nog naar de snackbar... Maar toen ik niet meewilde ging ie ook maar naar huis.,
pi_139295864
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 08:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oeh, ook al zo lekker.
Succes vandaag!

8 frikadellen waren 8 iniminie stukjes, bij elkaar een frikadel.

Lief van je An.
Als het 1 frikandel was vind ik je lijstje helemaal niet zo indrukwekkend :D
pi_139296172
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 08:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oeh, ook al zo lekker.
Succes vandaag!

8 frikadellen waren 8 iniminie stukjes, bij elkaar een frikadel.

Lief van je An.
Dat scheelt al natuurlijk.

Ik heb gister ook een tompouce op. Was erg lekker. In de avond met zijn vieren tapas gegeten en dan voornamelijk groenten en kaas O+
  zondag 27 april 2014 @ 09:42:11 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139296230
Mijn lijstjes zijn echt om te janken. Morgen weer sporten en dan is het klaar met bier enzulks. Zal eens flink gaan cutten ook.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139297243
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 09:42 schreef Qwea het volgende:
Mijn lijstjes zijn echt om te janken. Morgen weer sporten en dan is het klaar met bier enzulks. Zal eens flink gaan cutten ook.
Same here..
pi_139303532
Hoi! Hoe is t hier?
Heb drukke tijden achter de rug, prive en werk. Soms zo lange dagen op werk dat de supers al dicht zijn, maar daar kies ik zelf voor. Seminars, workshops, jongtalentenprogramma's enzo. Wel erg leuk iig :) Gelukkig verkopen tankstations ook maaltijdsalades dus kan ik toch nog soort van gezond eten.
En als ik vrije tijd heb ben ik veel cardioen buiten, heb de sportschool al een maand niet van binnen gezien. Denk dat ik wel wat te weinig eet, want nu 85 kg. Gaat denk ik iets te hard eraf en dat is jammer, want ik wil niet voor niks hebben staan beulen in de sportschool.
Gister niet al te best gegeten (nou ja vooral gedronken :@ ) en s avonds sushi. Viel mee voor koningsdag ;) Was wel erg gezellig :)
Verder gaan de dingen als vanouds, vandaag boot verkocht en woensdag een date :D
  zondag 27 april 2014 @ 15:01:00 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139303825
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef the85mc het volgende:
Verder gaan de dingen als vanouds, vandaag boot verkocht en woensdag een date :D
:D

Zelfspot ftw *O*

Ik ook druk, weinig gefokt lately! Het viel zelfs m'n mister al op :') :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 27 april 2014 @ 16:22:55 #126
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139307460
Vandaag:
O: 2 afbakstokbrooden. 1 met pindakaas en 1 met stroop
T: Snelle jelle
S: wedstrijd wielrennen, 43 km.
T Banaan
L: 6 broodjes met 3 gebakken eieren.

D gaat pannekoeken worden. Maar hoeveel en waarmee.... Dat is nog een verrassing.

SPOILER: Niet lezen als je een hekel aan opscheppen hebt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139307521
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:22 schreef kanovinnie het volgende:

SPOILER: Niet lezen als je een hekel aan opscheppen hebt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics or it didn't happen oO<
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 27 april 2014 @ 16:30:10 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139307806
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen oO<
Vanmorgen:

:P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 27 april 2014 @ 16:36:18 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139308077
Haha 85mc :D

Maria O+

Lijstje voor vandaag:
O: boterham boter/kaas/mosterd, 2 volk. beschuit met aardbeien, perfect grote gekookt ei, beker melk
T's: paar druiven, 6 radijsjes, appel
B: 7 km wandelen
L: pistolet met gebakken champignons/ui/lever met daarover kruidenboter :9, ijsberslasalade
T's: peer, aardbeien, paar dropjes
D: bloemkool, gegrilde tonijnfilet, zoetzure komkommersalade, paar ovenfrietjes
T: kwark, vla en aardbeien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139308221
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Vanmorgen:
[ afbeelding ]
:P
^O^
pi_139308406
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 23:10 schreef An24 het volgende:
Jeetje uniek, wat moet je met zo veel zooi? Ik zou daar misselijk van worden. Waarom doe je dat?
Lekker toch af en toe
Worry is a misuse of imagination
  zondag 27 april 2014 @ 17:00:46 #132
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139309133
Les van vandaag: Koop geen bakje druiven om een keer 's avonds op te eten. Die halen het einde van de eerste dag niet eens :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 27 april 2014 @ 18:12:31 #133
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139311442
Lijstje van vandaag:

O: 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas, kop koffie en beker melk
S: 7km fietsen. 5km hardlopen + in- en uitlopen. 8km fietsen.
L: Optimel Griekse yoghurt framboos met 50gr muesli
T: 2 rijstwafels met 30+ kaas. 1 appel.
D: gekookte aardappels, sperziebonen en rundertartaar. 250ml biogarde roeryoghurt.
T: 1 kiwi

Wellicht nog wat druiven erbij vanavond :9
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 27 april 2014 @ 18:34:26 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139312108
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah, heel eerlijk gezegd denk ik dat jij eet om niet te hoeven nadenken. En dat je lichaam je daardoor signalen geeft dat het tussen de oren niet zo goed gaat, zoals je dipjes, maar dat jij daar slecht naar luistert.

/psychologie koude grond.

We hebben geen ruzie. Ik vertel gewoon eens eerlijk iets over wat ik denk dat andere mensen hier ook misschien wel kunnen denken, maar dat niet zeggen.

Ik dacht gewoon eens de zorg eerlijk te uiten :*
De rest nog niet gelezen, maar ik vind het eetpatroon van uniek niet zo raar. Af en toe springt ze flink uit de band en de andere dagen eet uniek heel veel groente + wat lekkers. Ik heb zelf ook meer moeite met vastendagen :@ , maar dat heeft ook te maken met het feit dat we het hier een aantal malen flink fout hebben zien gaan met meiden die volledig doorsloegen in hun eetgewoonten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 27 april 2014 @ 18:41:24 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139312341
Lijstje van mij
o. magere yoghurt met verse aardbeien
t. appel en banaan
l. salade van stevige botersla, hand tuinkruiden en wilde kruiden, tomaten, komkommer, lavendel-citroenazijn en drupje olijfolie + 100 gram kipfilet met kaas en ham + bakje aardbeien met toefje slagroom + stukje pure choco
t. klein zakje paprikachips
d. 100 gram gerookte zalm, een pot rode bieten en een saus van yoghurt met mierikswortelcreme + 2 gevulde pepertjes + blokje kaas + klein stukje chocolade als toetje
t. wortels

[ Bericht 18% gewijzigd door Tinkepink op 27-04-2014 19:47:06 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_139313363
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Vanmorgen:
[ afbeelding ]
:P
Toffe foto! ^O^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_139313569
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De rest nog niet gelezen, maar ik vind het eetpatroon van uniek niet zo raar. Af en toe springt ze flink uit de band en de andere dagen eet uniek heel veel groente + wat lekkers. Ik heb zelf ook meer moeite met vastendagen :@ , maar dat heeft ook te maken met het feit dat we het hier een aantal malen flink fout hebben zien gaan met meiden die volledig doorsloegen in hun eetgewoonten.
Er is wel een emotiepatroon te zien, als Uniek niet lekker in haar vel zit of alleen thuis is duikt ze vaak de koelkast in als ik het goed volg.

Lijstjes zijn ook hier niet top

Gisteren
O: Griekse bio yoghurt met 1 banaan en chia plus goji erdoor (250 gram)
En toen ging het mis...
T: handje studentenhaver
D: kipsaté schotel met frites en mayo

Dat was het icm te weinig drinken want het was stikdruk.

Vandaag:
O (laat): 2 amaranth crackers met 1 ei en 2 amaranth crackers met pure chocopasta :9
T: studentenhaver
T: 4 frietjes (je hebt mensen die de mac aantrekkelijk vinden) en 1 hapje kipnugget (mennn wat zijn die dingen vies!!
S: flink stuk wandelen uptempo
D: kom tomatensoep van "de soepfabriek" (luie mensenmethode maar toch bio) met gemengde sla en avocado, mijn paprika vond een vroegtijdige dood helaas.
T: nog geen idee maar er moet zeker nog wat bij

Tel hier nog maar een fles cranberrysap bij op (cranberry met appelsap gemengd, goed te drinken).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 27 april 2014 @ 19:56:16 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139315226
quote:
2s.gif Op zondag 27 april 2014 18:12 schreef Yuki het volgende:
Lijstje van vandaag:

O: 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas, kop koffie en beker melk
S: 7km fietsen. 5km hardlopen + in- en uitlopen. 8km fietsen.
L: Optimel Griekse yoghurt framboos met 50gr muesli
T: 2 rijstwafels met 30+ kaas. 1 appel.
D: gekookte aardappels, sperziebonen en rundertartaar. 250ml biogarde roeryoghurt.
T: 1 kiwi

Wellicht nog wat druiven erbij vanavond :9
Daar mag wel wat bij? Kom ik weer met mijn augurkjes met ham, gekookt eitje, volkoren cracker met wat lekkers

Kano :9 Kom je hier even langsfietsen ;)

Thanks Tink... Hoe is het met je?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 27 april 2014 @ 19:57:40 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139315266
Oeh, had (de derde bak deze week) aardbeien gehaald bij de Lidl, was het vandaag maar 99 cent voor 500 gram hollandse w/
En een bak champignons voor 29 cent.
Ik hou ervan :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139315889
Soms is onderzoek gewoon stom. Als je producten uit elkaar vallen een paar dagen voor de deadline waardoor je niet weet of je werk gelukt is, bijvoorbeeld :'). En dat dan bij bijna elk product, opeens. En ook geen tijd om uit te zoeken waarom en hoe ik dit zou moeten fixen. Joepie.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 27 april 2014 @ 20:16:04 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139316100
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Daar mag wel wat bij? Kom ik weer met mijn augurkjes met ham, gekookt eitje, volkoren cracker met wat lekkers

Kano :9 Kom je hier even langsfietsen ;)

Thanks Tink... Hoe is het met je?
Goed. Ben cursussen aan het doen, heb een paar aanbiedingen gekregen om een bedrijf te beginnen met zakenpartner, doe nog steeds onderzoek naar het beginnen van een all-american-restaurant a la Friendly's, etc. etc. Wel twee kilo te stevig waardoor mijn broeken wat te strak zitten, maar verder gaat alles goed.

Hoe gaat het met jou?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 27 april 2014 @ 20:17:48 #142
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139316174
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Daar mag wel wat bij? Kom ik weer met mijn augurkjes met ham, gekookt eitje, volkoren cracker met wat lekkers

Kano :9 Kom je hier even langsfietsen ;)

Thanks Tink... Hoe is het met je?
Er is nog een beker melk bij gekomen (moest op :P) en er komt sowieso nog iets bij in de vorm van fruit.

Verder is dit al bewust meer dan ik normaal eet (dwz: een dag zonder sporten)... En ik ben nog niet toe aan stabiliseren; er moet nog ruim 4kilo af voor ik op m'n streefgewicht ben.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 27 april 2014 @ 20:20:24 #143
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139316305
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Er is wel een emotiepatroon te zien, als Uniek niet lekker in haar vel zit of alleen thuis is duikt ze vaak de koelkast in als ik het goed volg.

Och, het lijstje waar de discussie over ontstond was een prachtig koningsnacht/dag-ish lijstje voor zover ik het onthouden heb.

Lijstje hier:
O: 2 volkoren boterhammen met zuivelspread, schaaltje magere yoghurt
S: Power Bootcamp, Obstacle bootcamp
lateL: Stuk zelfgebakken lijnzaadbrood met hummus, wat cherrytomaatjes. Bak gemengd fruit (bosbessen, bramen, frambozen).
D: Risotto met ui, koolraap, kastanjechampignons en crème fraîche
T: Straks een stukje chocolade. Misschien nog iets van een cracker + beleg.

Ow en lichaamsmeting gehad. Vetpercentage, bmi, gewicht etc naar beneden en spiermassa omhoog O+
  zondag 27 april 2014 @ 20:48:04 #144
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139317919
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Toffe foto! ^O^
Thanks :D
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:40 schreef An24 het volgende:

[..]

^O^
Bedankt!
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Daar mag wel wat bij? Kom ik weer met mijn augurkjes met ham, gekookt eitje, volkoren cracker met wat lekkers

Kano :9 Kom je hier even langsfietsen ;)

Thanks Tink... Hoe is het met je?
Waar moet ik heen?
*op de fiets stapt*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? zondag 27 april 2014 @ 21:06:47 #145
70532 loveli
N
pi_139318998
quote:
13s.gif Op zondag 27 april 2014 20:11 schreef Chicolate het volgende:
Soms is onderzoek gewoon stom. Als je producten uit elkaar vallen een paar dagen voor de deadline waardoor je niet weet of je werk gelukt is, bijvoorbeeld :'). En dat dan bij bijna elk product, opeens. En ook geen tijd om uit te zoeken waarom en hoe ik dit zou moeten fixen. Joepie.
Wel voldoende gegevens om een aanbeveling te doen voor verder onderzoek? Uit elkaar vallen van product is ook onderzoeksresultaat.
crap in = crap out
  zondag 27 april 2014 @ 21:13:10 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139319301
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Goed. Ben cursussen aan het doen, heb een paar aanbiedingen gekregen om een bedrijf te beginnen met zakenpartner, doe nog steeds onderzoek naar het beginnen van een all-american-restaurant a la Friendly's, etc. etc. Wel twee kilo te stevig waardoor mijn broeken wat te strak zitten, maar verder gaat alles goed.

Hoe gaat het met jou?
Wow, als je het van de grond brengt dan kom ik bij je eten, absoluut!

Hier goed, gezond, werk, liefde ^O^
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 27 april 2014 @ 21:19:15 #147
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139319659
quote:
17s.gif Op zondag 27 april 2014 20:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ow en lichaamsmeting gehad. Vetpercentage, bmi, gewicht etc naar beneden en spiermassa omhoog O+
Good job!! ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139322977
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel voldoende gegevens om een aanbeveling te doen voor verder onderzoek? Uit elkaar vallen van product is ook onderzoeksresultaat.
Dat is een beetje het probleem, ik heb eigenlijk geen flauw idee wat er tijdens mijn reactie gebeurd tot ik het kan zuiveren. Dus als dit mn target was dat uit elkaar is gevallen dan weet ik wel hoe je het kunt zuiveren, maar ik weet dus niet eens óf dit mn target was of iets random anders. Dus op het moment is het advies 'nog een keer proberen en dan zo en zo zuiveren en dan zelf maar uitzoeken of de reactie deed wat ie moet doen'. Beetje suf :+ (en getuigt van weinig inzicht etc).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 27 april 2014 @ 22:25:30 #149
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139323858
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 22:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem, ik heb eigenlijk geen flauw idee wat er tijdens mijn reactie gebeurd tot ik het kan zuiveren. Dus als dit mn target was dat uit elkaar is gevallen dan weet ik wel hoe je het kunt zuiveren, maar ik weet dus niet eens óf dit mn target was of iets random anders. Dus op het moment is het advies 'nog een keer proberen en dan zo en zo zuiveren en dan zelf maar uitzoeken of de reactie deed wat ie moet doen'. Beetje suf :+ (en getuigt van weinig inzicht etc).
Tijdens mn cursus stagebegeleiding heb ik geleerd dat geen resultaat ook altijd lab-resultaat is :+ Maar of je daar zo mee aan kan komen bij een onderzoek is nog maar de vraag :P
pi_139324603
quote:
17s.gif Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Tijdens mn cursus stagebegeleiding heb ik geleerd dat geen resultaat ook altijd lab-resultaat is :+ Maar of je daar zo mee aan kan komen bij een onderzoek is nog maar de vraag :P
Nou dat is niet helemaal waar :P. 'Ik heb alles op de grond laten vallen' wordt niet geaccepteerd als resultaat :+. 'Werkt niet' wel, want dan kan je uitleggen waarom niet en hoe je dat kan veranderen. Maar 'ging kapot en ik weet eigenlijk niet wat het was' is een resultaat waar helemaal niemand wat mee kan :P. Daar kan je lang en kort over praten: je weet eigenlijk nog steeds níets extra tov het niet geprobeerd hebben, of nouja, je weet dat je *iets* instabiels gemaakt hebt.

Ook leuk: stofje zuiveren en opnieuw analyseren, het was hiervoor schoner dan nu :'). Nouja het is misschien ook wel tijd om naar huis te gaan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_139326384
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De rest nog niet gelezen, maar ik vind het eetpatroon van uniek niet zo raar. Af en toe springt ze flink uit de band en de andere dagen eet uniek heel veel groente + wat lekkers. Ik heb zelf ook meer moeite met vastendagen :@ , maar dat heeft ook te maken met het feit dat we het hier een aantal malen flink fout hebben zien gaan met meiden die volledig doorsloegen in hun eetgewoonten.
Wat MI-etje zegt. Wat ik opvallend vind is dat er veel kritiek is op mijn eetpatroon, maar dat uniek zich bijna dagelijks vol stopt met suiker, ook al zit er veel groenten tussen. Allemaal prima, maar als je kijkt naar het verschil in resultaat: uniek vond laatst dat ze iets te hard aan kwam, terwijl ze heel slank is, de vele dipjes, ofwel ups en downs, vaak en veel eten, altijd bezig en weg moeten zijn...etc, dan kan je je afvragen welk eetpatroon voor meer balans zorgt. En nogmaals, niet om af te kraken, maar af en toe een kritische blik uit zorg kan geen kwaad.
  zondag 27 april 2014 @ 23:18:38 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139326733
Ik ben uberhaupt wel benieuwd wat nu zo'n beetje de slankie-tendens is, loopt nogal uiteen geloof ik? :Y

We hadden de SHE-tijden, de lowcarb tijden, de eet-vooral-niet-te-weinig-tijden, de gezonde-vet-promotie, de weetikwattes :+

Zelf weet ik vaak van gekkigheid niet waar ik me aan moet willen houden, heb van alles gelezen maar veel is ook hype :+ Al reageert mijn buik redelijk op speltbrood geloof ik (en slecht op stress en prefab slaatjes-voor-op-brood :P).

Achja, we keep going w/

Oh en ik kreeg een hartje van Uniek, hartje! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139327694
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben uberhaupt wel benieuwd wat nu zo'n beetje de slankie-tendens is, loopt nogal uiteen geloof ik? :Y

We hadden de SHE-tijden, de lowcarb tijden, de eet-vooral-niet-te-weinig-tijden, de gezonde-vet-promotie, de weetikwattes :+

Zelf weet ik vaak van gekkigheid niet waar ik me aan moet willen houden, heb van alles gelezen maar veel is ook hype :+ Al reageert mijn buik redelijk op speltbrood geloof ik (en slecht op stress en prefab slaatjes-voor-op-brood :P).

Achja, we keep going w/

Oh en ik kreeg een hartje van Uniek, hartje! O+
Joh, ieders lijf is zo verschillend. Kijken wat het beste voor jou werkt toch? Maar ik denk dat het wel goed is om af en toe goed te kijken en het roer om te gooien als je niet lekker in je vel zit, zowel fysiek en mentaal. Maar ook daar zullen mensen verschillend over denken. Wat zijn we toch complexe wezens :+
  maandag 28 april 2014 @ 05:14:32 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139330338
Moet alweer weg :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_139330713
Mijn slankie-tendens is: Fuck, ik moet over 2,5 maand weer in bikini. En daar wil ik me wel prettig bij voelen, dus even kappen met snaaien en weer wat meer gaan sporten :P.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 28 april 2014 @ 09:01:00 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139331410
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 07:48 schreef Goodbye het volgende:
Mijn slankie-tendens is: Fuck, ik moet over 2,5 maand weer in bikini. En daar wil ik me wel prettig bij voelen, dus even kappen met snaaien en weer wat meer gaan sporten :P.
_O-

Ik heb vanmorgen besloten dat ik er toch nog iets af wil. Ik Kwam van 98 naar 73/74. Ik wil eigenlijk naar 70. Dan is net dat kleine beetje wat ik eraf wil, eraf :Y

Alleen, nu komt het: Hoe :P Ik eet rond de 2000/2300kcal en sport best veel (4x per week. Alleen de laatste 2 weken niet want voet). De laatste 2 weken waren drama met eten. Bier, snacks, alles. Dus ik ga vanaf vandaag cutten. Maar, naar hoeveel? 1500? 1700? Ik dacht eerst zelf ff 1500 voor een weekje ofzo. Daarna 1700 totdat ik die kilo's eraf heb. Maar, dan zit je met spiermassa. Heb aardig wat opgebouwd en moet natuurlijk niet te weinig eten voor die krengen.

Dus, iemand tips? :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 09:07:41 #157
70532 loveli
N
pi_139331504
Spiergeheugen, als je spiermassa hebt gehad krijg je het sneller terug dan wanneer je het niet had. En hele grote open deur, met AB kuur en ontstoken voet moet je niet bieren/snacken. Eerst herstellen, dan kijken of er nog wat af moet en of je spieren kwijt bent.

En wil je kilo's kwijt voor het nummertje of zitten er nog centimeters in de weg? Broekmaat 26 lijkt me slank genoeg.
crap in = crap out
  maandag 28 april 2014 @ 09:08:21 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139331519
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 23:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Joh, ieders lijf is zo verschillend. Kijken wat het beste voor jou werkt toch? Maar ik denk dat het wel goed is om af en toe goed te kijken en het roer om te gooien als je niet lekker in je vel zit, zowel fysiek en mentaal. Maar ook daar zullen mensen verschillend over denken. Wat zijn we toch complexe wezens :+
Is ook! Vind het alleen lastig om dit lijf aan allerhande experimenten te onderwerpen om te kijken wat werkt :P

Maarja nu eerst maar weer Normaal doen (whatever that may be :+ ) en dan zie ik wel verder :Y

GeeBee :D iig top dat je kennelijk dichtbij bikinishape bent toch? Dat betekent ws. dat je dat in de ogen van anderen al bent :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 28 april 2014 @ 09:13:14 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139331606
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 09:07 schreef loveli het volgende:
Spiergeheugen, als je spiermassa hebt gehad krijg je het sneller terug dan wanneer je het niet had. En hele grote open deur, met AB kuur en ontstoken voet moet je niet bieren/snacken. Eerst herstellen, dan kijken of er nog wat af moet en of je spieren kwijt bent.
AB kun je prima bieren. Is geen enkel probleem. Staat namelijk gewoon in de bijsluiter dat je alles mag eten en drinken, ook alcohol. En zo extreem was het nou ook weer niet. Sinds Vrijdag bier.. (3 stuks. Zaterdag 1 en gisteren 8 want bockbier tour :') ) maar het is gewoon niet de manier waarop ik voor de blessure at en dat moet ik gewoon even weer aanpassen, dus dat ga ik nu doen.

quote:
En wil je kilo's kwijt voor het nummertje of zitten er nog centimeters in de weg? Broekmaat 26 lijkt me slank genoeg.
Cm's in de weg. Nummertje boeit me niet. Ik merk gewoon dat mijn bovenbenen IMHO nog wat te dik zijn en ik erger me ook nog aan die kleine teugels aan de zijkant van mijn buik. Het is allemaal niet echt heel boeiend hoor, maar ik wil het wel gewoon kwijt. En met alleen stabiel blijven en buikspieren trainen / boven bovenbenen trainen kom ik er niet, want dat doe ik al :P Dus dan is de enige logische oplossing minder innemen om nog wat af te vallen en zo vet kwijt te raken en meer spiermassa op te bouwen / strakker te worden.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 28 april 2014 @ 09:26:53 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139331921
Even serieus Qwea, maar wat voor model broeken koop jij dat je in maat 26 van broeken past en toch te dikke bovenbenen hebt? Extreem wijde boyfriendjeans ofzo?

Ik heb nu maat 28 van strakke modellen, maat 27 van boyfriendjeans en ik kan mijn benen met de beste wil van de wereld niet te dik noemen. Is het niet eerder dat de VORM van je benen je niet bevalt? Mijn benen bijvoorbeeld zijn mooi slank, met uitzondering van 2 cm aan de binnenkant van mijn bovenbeen helemaal bovenin. En dat mag er best af van mij :P Ga ik doen door middel van hardlopen en gerichte oefeningen (waarvan ik uit ervaring weet dat ze bij mij echt helpen).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 09:36:52 #161
70532 loveli
N
pi_139332119
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 09:13 schreef Qwea het volgende:
AB kun je prima bieren. Is geen enkel probleem. Staat namelijk gewoon in de bijsluiter dat je alles mag eten en drinken, ook alcohol.
De bijsluiter vertelt je dat er geen rare interacties zijn tussen AB en alcohol. Gezond verstand vertelt mij dat een van een ontsteking herstellend lijf geen baat heeft bij alcohol. Verder wordt ook je halve darmflora om zeep geholpen door AB, kan me voorstellen dat je spijsvertering er ook niet blij van wordt.

Mijn lijf reageert wellicht wat kritischer op AB en alcoholica, ik hoef het niet eens te proberen.

En hier broekmaat 27 t/m 29 afhankelijk van het merk, benen zijn dik ( :') ) in orde.
crap in = crap out
pi_139332182
Maria, dat valt wel mee hoor :+, zulke hoge eisen stel ik niet. Drie tot vijf kilo en ik ben blij. Kilo of acht en ik zou echt strakkk zijn.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_139332979
:s) hoi :W
Worry is a misuse of imagination
  maandag 28 april 2014 @ 10:19:53 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139332981
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
Even serieus Qwea, maar wat voor model broeken koop jij dat je in maat 26 van broeken past en toch te dikke bovenbenen hebt? Extreem wijde boyfriendjeans ofzo?

Ik heb nu maat 28 van strakke modellen, maat 27 van boyfriendjeans en ik kan mijn benen met de beste wil van de wereld niet te dik noemen. Is het niet eerder dat de VORM van je benen je niet bevalt? Mijn benen bijvoorbeeld zijn mooi slank, met uitzondering van 2 cm aan de binnenkant van mijn bovenbeen helemaal bovenin. En dat mag er best af van mij :P Ga ik doen door middel van hardlopen en gerichte oefeningen (waarvan ik uit ervaring weet dat ze bij mij echt helpen).
Ik zal als ik thuis ben pic plaatsen. En heb gewoon ltb jeans. Of levi's, of carcia, ect.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139333005
Goedemorgen :)

Wat een feestje was het afgelopen weekend! Nu weer terug naar een normaal ritme..

Broekmaat 26? Dat is vrij klein toch? :) Ik zou er erg blij mee zijn.. denk dat ik nu in een 28/29 zit (moet duidelijk weer eens broeken kopen)
pi_139333051
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
Even serieus Qwea, maar wat voor model broeken koop jij dat je in maat 26 van broeken past en toch te dikke bovenbenen hebt? Extreem wijde boyfriendjeans ofzo?

Ik heb nu maat 28 van strakke modellen, maat 27 van boyfriendjeans en ik kan mijn benen met de beste wil van de wereld niet te dik noemen. Is het niet eerder dat de VORM van je benen je niet bevalt? Mijn benen bijvoorbeeld zijn mooi slank, met uitzondering van 2 cm aan de binnenkant van mijn bovenbeen helemaal bovenin. En dat mag er best af van mij :P Ga ik doen door middel van hardlopen en gerichte oefeningen (waarvan ik uit ervaring weet dat ze bij mij echt helpen).
Is Qwea niet een stukje kleiner/kortere benen?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 28 april 2014 @ 10:23:44 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139333068
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 10:20 schreef emily-p het volgende:
Goedemorgen :)

Wat een feestje was het afgelopen weekend! Nu weer terug naar een normaal ritme..

Broekmaat 26? Dat is vrij klein toch? :) Ik zou er erg blij mee zijn.. denk dat ik nu in een 28/29 zit (moet duidelijk weer eens broeken kopen)
27. 26 paste net niet om de benen. 27 os bij de taille te wijd.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 28 april 2014 @ 10:23:59 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139333073
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 10:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Is Qwea niet een stukje kleiner/kortere benen?
1.83 hiero
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 28 april 2014 @ 10:24:26 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139333087
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 10:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Is Qwea niet een stukje kleiner/kortere benen?
Nee man, ik ben 1.64 ofzo :D Heel veel zal het niet schelen, tenzij Qwea 1.50 is.
Edit: nee dus :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_139333108
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 10:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

1.83 hiero
Haha he? Dan kan je nooit dikke benen hebben :D

Ik heb maat 29 en slanke benen..
Worry is a misuse of imagination
  maandag 28 april 2014 @ 10:27:52 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139333159
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 10:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha he? Dan kan je nooit dikke benen hebben :D

Ik heb maat 29 en slanke benen..
Ik heb echt wel stevige boven benen hoor... (Vind ik) ik ga het vanmiddag laten zien.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 10:30:32 #172
70532 loveli
N
pi_139333226
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 10:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb echt wel stevige boven benen hoor... (Vind ik) ik ga het vanmiddag laten zien.
Of je pakt een meetlint ;)
crap in = crap out
  maandag 28 april 2014 @ 10:33:00 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139333280
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 10:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Of je pakt een meetlint ;)
Ja, been there done that :P zal straks ff kijken.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 28 april 2014 @ 10:34:12 #174
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139333324
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 10:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee man, ik ben 1.64 ofzo :D Heel veel zal het niet schelen, tenzij Qwea 1.50 is.
Edit: nee dus :P
Ik ben 1,63, pas in een 28 nu maar ik vind mn benen echt alles behalve slank momenteel hoor. Buik/benen zijn beetje uit verhouding geraakt.
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 10:47:41 #175
70532 loveli
N
pi_139333730
Bouw en verhoudingen kunnen veel verschil maken. Spiegel jezelf niet teveel aan anderen, kijk naar wat de mogelijkheden van je eigen lijf zijn. Als het je bouw is om stevigere benen te hebben met een slanke taille, staar je niet blind op je benen.

Vond deze post heel treffend, beter nu blij zijn met hoe je eruit ziet dan het achteraf pas beseffen:
quote:
14s.gif Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, ik heb altijd overgewicht gehad. Geboren met 5 kilo. Nooit ernstig, gewoon een kilo of 5 te veel toen ik ging puberen denk ik. Rond m'n 16-17e zal ik 75 ofzo gewogen hebben, maar ik vond mezelf een vet varken. Achteraf gezien zag ik er geweldig uit, mooie curves, gewoon iets ronder dan de standaard plank. Na m'n 19e alles wat in m'n buurt kwam in m'n muil gestopt. Nu zie ik eruit zoals ik me toen voelde.
crap in = crap out
pi_139335114
Dunne benen zijn niet per se mooie benen

Vorm doet heel veel..
Worry is a misuse of imagination
pi_139335292
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
Even serieus Qwea, maar wat voor model broeken koop jij dat je in maat 26 van broeken past en toch te dikke bovenbenen hebt? Extreem wijde boyfriendjeans ofzo?

Ik heb nu maat 28 van strakke modellen, maat 27 van boyfriendjeans en ik kan mijn benen met de beste wil van de wereld niet te dik noemen. Is het niet eerder dat de VORM van je benen je niet bevalt? Mijn benen bijvoorbeeld zijn mooi slank, met uitzondering van 2 cm aan de binnenkant van mijn bovenbeen helemaal bovenin. En dat mag er best af van mij :P Ga ik doen door middel van hardlopen en gerichte oefeningen (waarvan ik uit ervaring weet dat ze bij mij echt helpen).
Linkje naar die oefeningen? oO< Enige wat bij mij helpt is héél veel afvallen en daarna spier aankomen. Maar daar heb ik niet zoveel zin in eigenlijk. Wel in dat spier aankomen, maar niet in het heel veel afvallen want ribben tellen is niet sexy, ook niet als je daar slankere benen voor terugkrijgt.

Ik heb geen idee wat mijn broekmaat is. Ik had laatst een skinny (H&M) met een beetje rek in 38 (normale damesmaten) en dat was de eerste keer dat middel en benen dezelfde maat hadden :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 28 april 2014 @ 12:21:39 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139336728
Ja, paas die oefeningen eens? :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139337168
Ola!

Ik kom hier mijn neus weer laten zien.

SSDD: 72 kg bij 1.64 cm en als iemand aan mijn dijen uit wil leggen dat dat spek er een keer af mag, graag :P

BMI van 27 dus volgens de hartstichting zit ik in fase oranje, oh oh :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 28 april 2014 @ 12:37:33 #180
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139337198
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 10:47 schreef loveli het volgende:
Bouw en verhoudingen kunnen veel verschil maken. Spiegel jezelf niet teveel aan anderen, kijk naar wat de mogelijkheden van je eigen lijf zijn. Als het je bouw is om stevigere benen te hebben met een slanke taille, staar je niet blind op je benen.

Vond deze post heel treffend, beter nu blij zijn met hoe je eruit ziet dan het achteraf pas beseffen:

[..]

Na jarenlang dik zijn en nu een 'normaal' gewicht/lichaam te hebben is het wel lastig om de mogelijkheden van je lijf te kennen. Dat kost gewoon tijd. Ja, ik zie er veel beter uit dan 2 jaar geleden en ik voel mij ook veel beter en gelukkiger, maar soms werkt mn hoofd nog niet mee op die manier.
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 13:24:50 #181
70532 loveli
N
pi_139338562
WB Aurum!
crap in = crap out
  maandag 28 april 2014 @ 13:28:32 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139338682
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 12:36 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!

Ik kom hier mijn neus weer laten zien.

SSDD: 72 kg bij 1.64 cm en als iemand aan mijn dijen uit wil leggen dat dat spek er een keer af mag, graag :P

BMI van 27 dus volgens de hartstichting zit ik in fase oranje, oh oh :+
Lol, ik moest lachen om het andere topic. Tsjonge jonge :')

WB :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139339102
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 12:36 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!

Ik kom hier mijn neus weer laten zien.

SSDD: 72 kg bij 1.64 cm en als iemand aan mijn dijen uit wil leggen dat dat spek er een keer af mag, graag :P

BMI van 27 dus volgens de hartstichting zit ik in fase oranje, oh oh :+
Deden ze in dieet stom :P?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 28 april 2014 @ 13:44:47 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139339168
quote:
12s.gif Op maandag 28 april 2014 13:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Deden ze in dieet stom :P?
understatement :+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139339245
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 13:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

understatement :+
Haha ja als vanmiddag al iets
Ach ( :'))
Worry is a misuse of imagination
pi_139339414
Ik houd het op: we agree to disagree :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139339447
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 12:36 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!

Ik kom hier mijn neus weer laten zien.

SSDD: 72 kg bij 1.64 cm en als iemand aan mijn dijen uit wil leggen dat dat spek er een keer af mag, graag :P

BMI van 27 dus volgens de hartstichting zit ik in fase oranje, oh oh :+
Je werd een beetje uitgekotst he? Moet je maar een beetje invoelend doen :P ;)
pi_139339605
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 10:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, been there done that :P zal straks ff kijken.
Volgens mij zit het een beetje tussen de oren. Of je hebt gewoon spierrondingen gekregen van al dat gesport. Ik ben klein en als ik voller ben, zet ik goed aan op de benen. Nu ben ik redelijk strak met slanke benen. De verhoudingen ongeveer:

1.66

Bilomtrek: 91
Bovenbeen: 52 (ook hier de vetjes aan de binnenkant :')
Buik: 80
Taille: 67
Borst: 90
  maandag 28 april 2014 @ 14:02:04 #189
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139339680
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 13:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Je werd een beetje uitgekotst he? Moet je maar een beetje invoelend doen :P ;)
Lol en vooral ook niet je best willen doen. Zoals de discussie waardoor Q en ik hier nu lekker posten :P

Hoi aurum :W hier bijna dezelfde stats, ben dus benieuwd hoe jij t gaat doen :)
  maandag 28 april 2014 @ 14:08:20 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139339843
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 13:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Volgens mij zit het een beetje tussen de oren. Of je hebt gewoon spierrondingen gekregen van al dat gesport. Ik ben klein en als ik voller ben, zet ik goed aan op de benen. Nu ben ik redelijk strak met slanke benen. De verhoudingen ongeveer:

1.66

Bilomtrek: 91
Bovenbeen: 52 (ook hier de vetjes aan de binnenkant :')
Buik: 80
Taille: 67
Borst: 90
Hiero :

Bovenbeen : 58
Buik : 75,5
Bovenarmen : 29,5

http://i62.tinypic.com/23tpjfc.jpg

Ik vind ze best stevig. En ja, mijn spiegel is vies :P

Mijn bovenbenen hebben niet echt veel spieren :P Echt vetjes hoor :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 28 april 2014 @ 14:09:38 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139339871
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 14:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Lol en vooral ook niet je best willen doen. Zoals de discussie waardoor Q en ik hier nu lekker posten :P

Hoi aurum :W hier bijna dezelfde stats, ben dus benieuwd hoe jij t gaat doen :)
Nou echt hoor, dieet :') Godsamme. Janken, janken, janken, maar niet iets willen veranderen :') Jank dan niet :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 14:16:36 #192
70532 loveli
N
pi_139340111
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 13:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Volgens mij zit het een beetje tussen de oren. Of je hebt gewoon spierrondingen gekregen van al dat gesport. Ik ben klein en als ik voller ben, zet ik goed aan op de benen. Nu ben ik redelijk strak met slanke benen. De verhoudingen ongeveer:

1.66

Bilomtrek: 91
Bovenbeen: 52 (ook hier de vetjes aan de binnenkant :')
Buik: 80
Taille: 67
Borst: 90
Bovenbeen 53,5 zonder aanstootgevende vetjes, taille 70 met wat vetjes waar ik aanstoot aan neem (maar niet genoeg om ongezoete koffie te drinken), bilomtrek (waar best nog wat vet bij mag) breedste punt 96.
Bovenarm ontspannen 29, aangespannen 31,5.
/hulk
crap in = crap out
pi_139340140
Hoe kun je het beste je buikomtrek meten?
Ik doe t over mn navel, maar ben bang dat ik t de ene x misschien strakker doe dan de andere x ofzo.
Ik schrok wel beetje van mijn buikomtrek toen ik het ging meten.. :'(
pi_139340236
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 14:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hiero :

Bovenbeen : 58
Buik : 75,5
Bovenarmen : 29,5

http://i62.tinypic.com/23tpjfc.jpg

Ik vind ze best stevig. En ja, mijn spiegel is vies :P

Mijn bovenbenen hebben niet echt veel spieren :P Echt vetjes hoor :Y
Voor jouw lengte prima cijfers lijkt me. Maar ik snap wel wat je bedoelt. :Y

Strak buikje trouwens. Ik heb vooral last van bloating door stomme darmen, maar daar zitten bij mij nog wat vetjes.
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 14:20:15 #195
70532 loveli
N
pi_139340246
Buikomtrek is imho onzin*, je moet de tailleomtrek hebben (dunste punt).

*Excuses als ik iemand voor het hoofd stoot met deze veroordelende opmerking.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 14:20:51 #196
70532 loveli
N
pi_139340266
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 14:20 schreef An24 het volgende:
Strak buikje trouwens.
Ik zie geen buik op die foto :')
crap in = crap out
pi_139340301
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:17 schreef xuryah het volgende:
Hoe kun je het beste je buikomtrek meten?
Ik doe t over mn navel, maar ben bang dat ik t de ene x misschien strakker doe dan de andere x ofzo.
Ik schrok wel beetje van mijn buikomtrek toen ik het ging meten.. :'(
Taille smalste plek, buik net onder de navel.
pi_139340330
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zie geen buik op die foto :')
En die cijfers gaven geen indruk? :{w
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 14:23:40 #199
70532 loveli
N
pi_139340370
:@
crap in = crap out
pi_139340868
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 14:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Lol en vooral ook niet je best willen doen. Zoals de discussie waardoor Q en ik hier nu lekker posten :P

Hoi aurum :W hier bijna dezelfde stats, ben dus benieuwd hoe jij t gaat doen :)
ik val niet zo snel af qua kg's, daar zet ik teveel spiermassa voor aan :')

Bij mij gaat t om de cm's, die kg's zijn bijzaak :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 28 april 2014 @ 14:40:16 #201
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139340922
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik val niet zo snel af qua kg's, daar zet ik teveel spiermassa voor aan :')

Bij mij gaat t om de cm's, die kg's zijn bijzaak :Y
Dito. Ik ben vanaf augustus vorig jaar een record :') van 5 kg afgevallen. Maar mn taille is wel meer dan 20cm slanker, bijvoorbeeld. En mn vetpercentage is omlaag :)
pi_139341113
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 14:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Taille smalste plek, buik net onder de navel.
Zo meet ik ook altijd

taille is 72
buik onder navel 81 (daar moet echt nog wat af!!!)
bovenbeen 58
armen : 28 cm
  maandag 28 april 2014 @ 14:47:04 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139341177
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 14:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Voor jouw lengte prima cijfers lijkt me. Maar ik snap wel wat je bedoelt. :Y

Strak buikje trouwens. Ik heb vooral last van bloating door stomme darmen, maar daar zitten bij mij nog wat vetjes.
Ik heb ook wat vetjes nog hoor op mijn buik. Niet veel meer, maar ik erger me wel helemaal kapot aan die "neukteugeltjes" die er nog zitten :') En ja, fijn dat je snapt wat ik bedoel qua benen. Nou ja, nu nog kijken hoe ik het beste dat eraf krijg. Want logica zou zijn, afvallen. Maar je kan niet gericht afvallen :') Dus dan heb ik straks zo'n ingevallen smoelwerk of mijn ribben (die je nu al netjes kan tellen als ik mijn handen omhoog doe) die echt helemaal uitsteken. Dat wil ik dan weer niet :')

/firstworldproblems
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 28 april 2014 @ 14:48:03 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139341202
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:20 schreef loveli het volgende:
Buikomtrek is imho onzin*, je moet de tailleomtrek hebben (dunste punt).

*Excuses als ik iemand voor het hoofd stoot met deze veroordelende opmerking.
Doe even normaal en leef je eens in ofzo :{w on-invoelend persoon :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 14:54:04 #205
70532 loveli
N
pi_139341392
Omdat taille een makkelijk te meten punt is, smalste stuk punt uit. Pas als je geen taille hebt omdat appel meet je de buikomtrek op de plek waar je een taille zou vermoeden.
crap in = crap out
  maandag 28 april 2014 @ 14:56:49 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_139341484
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dito. Ik ben vanaf augustus vorig jaar een record :') van 5 kg afgevallen. Maar mn taille is wel meer dan 20cm slanker, bijvoorbeeld. En mn vetpercentage is omlaag :)
Ik vind het nu wel jammer dat ik geen percentages weet van m'n vetst. :')

Gelukkig wel de cm's. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_139341514
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef loveli het volgende:
Omdat taille een makkelijk te meten punt is, smalste stuk punt uit. Pas als je geen taille hebt omdat appel meet je de buikomtrek op de plek waar je een taille zou vermoeden.
je kan ook last hebben van een smal taille en eronder breed zijn (bij mij verschilt het toch aardig wat cm's..) En wanneer je buikomtrek boven de 88 cm is zou het ongezond zijn.. lijkt mij niet dat dat om taille gaat toch? :)
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 15:00:10 #208
70532 loveli
N
pi_139341610
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:57 schreef emily-p het volgende:

[..]

je kan ook last hebben van een smal taille en eronder breed zijn (bij mij verschilt het toch aardig wat cm's..) En wanneer je buikomtrek boven de 88 cm is zou het ongezond zijn.. lijkt mij niet dat dat om taille gaat toch? :)
Jawel. Smalle taille en eronder breed is een peerfiguur, buik op stokjes is appelfiguur. Iemand met appelfiguur heeft meer kans op hart/vaatziektes.
crap in = crap out
  maandag 28 april 2014 @ 15:02:51 #209
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139341693
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vind het nu wel jammer dat ik geen percentages weet van m'n vetst. :')

Gelukkig wel de cm's. O+
Ik wil t niet weten. Lopend lipoom was ik.
pi_139342350
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vind het nu wel jammer dat ik geen percentages weet van m'n vetst. :')

Gelukkig wel de cm's. O+
Ik weet t allebei niet :'(
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  maandag 28 april 2014 @ 15:28:27 #211
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_139342577
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 15:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik wil t niet weten. Lopend lipoom was ik.
Ik kwel mezelf graag. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_139342605
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 14:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb ook wat vetjes nog hoor op mijn buik. Niet veel meer, maar ik erger me wel helemaal kapot aan die "neukteugeltjes" die er nog zitten :') En ja, fijn dat je snapt wat ik bedoel qua benen. Nou ja, nu nog kijken hoe ik het beste dat eraf krijg. Want logica zou zijn, afvallen. Maar je kan niet gericht afvallen :') Dus dan heb ik straks zo'n ingevallen smoelwerk of mijn ribben (die je nu al netjes kan tellen als ik mijn handen omhoog doe) die echt helemaal uitsteken. Dat wil ik dan weer niet :')

/firstworldproblems
je hebt 'normale' benen, niet stevig of zo
Worry is a misuse of imagination
pi_139342906
ik heb net 500 gram nootjes opgegeten.
iets met gezonde vetten of zo?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 16:00:44 #214
70532 loveli
N
pi_139343729
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 14:47 schreef Qwea het volgende:
Maar je kan niet gericht afvallen :')
Mwah ja nee. Globaal gaat het overal vanaf. Maar transport van energie van je kleine teen naar je armspier is verder dan transport van arm naar armspier. Alleen het lokale effect is niet zodanig dat je door buikspieroefeningen alleen buikvet verbrandt.
En nu we het toch over die armen hebben, daar sla je vet op omdat het handig is lokaal vet op te slaan voor als er borstvoeding nodig is. Mannen krijgen niet zulke dikke bovenarmen als vrouwen.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 16:01:00 #215
70532 loveli
N
pi_139343744
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef Probability het volgende:
ik heb net 500 gram nootjes opgegeten.
iets met gezonde vetten of zo?
Tenzij borrelnoten :')
crap in = crap out
pi_139343947
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Tenzij borrelnoten :')
Nee ongezouten noten

Maar toch :')
Worry is a misuse of imagination
  maandag 28 april 2014 @ 16:58:18 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139345577
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Mwah ja nee. Globaal gaat het overal vanaf. Maar transport van energie van je kleine teen naar je armspier is verder dan transport van arm naar armspier. Alleen het lokale effect is niet zodanig dat je door buikspieroefeningen alleen buikvet verbrandt.
En nu we het toch over die armen hebben, daar sla je vet op omdat het handig is lokaal vet op te slaan voor als er borstvoeding nodig is. Mannen krijgen niet zulke dikke bovenarmen als vrouwen.
Mijn armen zijn juist helemaal prima. Dat is echt puur spieren.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139346243
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 14:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hiero :

Bovenbeen : 58
Buik : 75,5
Bovenarmen : 29,5

http://i62.tinypic.com/23tpjfc.jpg

Ik vind ze best stevig. En ja, mijn spiegel is vies :P

Mijn bovenbenen hebben niet echt veel spieren :P Echt vetjes hoor :Y
Dat ziet er bekend uit ;)

Laat eens een vetmeting doen op je bovenbenen?
Ik heb broekmaat 29 atm en mijn bovenbenen zijn steviger ;) lipoedeem related wel maar soit.

Heup en taillemaat?
Mijn buik is dikker en m'n bovenarmen hetzelfde.

Specs alhier:

borst: 85
taille: 68-69
Buik: 80
heupen: 98
bovenbenen: 58
armen: 30

Uit mijn hoofd dan wel..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139346605
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 16:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn armen zijn juist helemaal prima. Dat is echt puur spieren.
Dat heb ik hier ook. Mijn armen zijn zo goed als droog getraind!

Over bewegen gesproken :+ Soms heeft yoga er rare poses tussen zitten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er best maf uit. Raar om mezelf dat te zien doen _O-
  maandag 28 april 2014 @ 20:59:13 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139353363
Ben jij dat? :D awesome.

Enige nare aan afvallen ; kleinere tetten!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 28 april 2014 @ 21:12:11 #221
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139353866
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 20:59 schreef Qwea het volgende:
Ben jij dat? :D awesome.

Enige nare aan afvallen ; kleinere tetten!
Kleinere tetten? Nee, in verhouding zijn ze nu helemaal huge :')
pi_139353893
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 17:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat heb ik hier ook. Mijn armen zijn zo goed als droog getraind!

Over bewegen gesproken :+ Soms heeft yoga er rare poses tussen zitten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er best maf uit. Raar om mezelf dat te zien doen _O-
Maakt Freudmans die foto nou of heb je een tripod aan je plafond hangen? :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139353949
Ik heb supersets in mijn schema, daarna heb je ook superhonger :+

Mijn D was wentelteefjes, zo lekker :9~

En de belastingdienst is snel met uitbetalen, volgende week komen de centjes binnen *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139353990
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:12 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Maakt Freudmans die foto nou of heb je een tripod aan je plafond hangen? :P
Freud heeft deze gemaakt ja. Doet hij ook meestal bij de armbalans. Al het overige is met een timer te doen :+

Ik denk dat hij blij is als de challenge over is. Nog twee dagen _O-
pi_139354029
Het nadeel van "ons" vrouwen is dat je bovenlijf altijd als eerste droog wordt...maar die benen dat duurt en duurt en duurt. Lang leve de hormoonhuishouding /sarcasm.

Zelfs ik heb een gespierde rug/schouders/armen....maar dan zak je naar mijn heupen en dan vraag je je af of ik uberhaupt ooit een sportschool gezien heb. :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139354116
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
Het nadeel van "ons" vrouwen is dat je bovenlijf altijd als eerste droog wordt...maar die benen dat duurt en duurt en duurt. Lang leve de hormoonhuishouding /sarcasm.

Zelfs ik heb een gespierde rug/schouders/armen....maar dan zak je naar mijn heupen en dan vraag je je af of ik uberhaupt ooit een sportschool gezien heb. :')
Eens. Ik ben bijna af. Nog wat op de buik en op de kont. Tis even doorzetten, maar dan heb je wat. En dan nog zo houden :+
  maandag 28 april 2014 @ 21:28:01 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139354608
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
Het nadeel van "ons" vrouwen is dat je bovenlijf altijd als eerste droog wordt...maar die benen dat duurt en duurt en duurt. Lang leve de hormoonhuishouding /sarcasm.

Zelfs ik heb een gespierde rug/schouders/armen....maar dan zak je naar mijn heupen en dan vraag je je af of ik uberhaupt ooit een sportschool gezien heb. :')
Dat! :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 28 april 2014 @ 21:40:06 #228
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139355138
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
Het nadeel van "ons" vrouwen is dat je bovenlijf altijd als eerste droog wordt...maar die benen dat duurt en duurt en duurt. Lang leve de hormoonhuishouding /sarcasm.

Zelfs ik heb een gespierde rug/schouders/armen....maar dan zak je naar mijn heupen en dan vraag je je af of ik uberhaupt ooit een sportschool gezien heb. :')
Gelukkig heb ik nooit een sportschool van binnen bekeken O+ :P

Ben ook ernstig nieuwsgierig naar de foto's van gisteren, hahaha. Zaten wel een paar toffe tussen van mn obstacle-training.
pi_139355839
Hoi!
Lol @ aurum in dieet.. That escalated quickly :P

Heb vanavond lekker eindje gefietst, nieuwe routes in het bos ontdekt :) Blijft mooi!
Ik heb me al tijden niet opgemeten, is wel wat anders denk ik door KT, iets meer traps, borstomtrek,bovenbenen en billen dan voor ik trainde bij de sportschool. Laatste keer zat ik op 119 cm borstomtrek.. Ik weet wel waar dat gewicht is gaan zitten geloof ik. Ik merk in sprints op de fiets wel dat ik nog wat meer power heb door krachttrainen. Als ik dr zin in heb trek ik na ieder stoplicht door tot over de 40 km/u op de mtb :') En het dan raar vinden dat ik na 35 km gesloopt ben
  maandag 28 april 2014 @ 22:08:49 #230
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139356508
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
Het nadeel van "ons" vrouwen is dat je bovenlijf altijd als eerste droog wordt...maar die benen dat duurt en duurt en duurt. Lang leve de hormoonhuishouding /sarcasm.

Zelfs ik heb een gespierde rug/schouders/armen....maar dan zak je naar mijn heupen en dan vraag je je af of ik uberhaupt ooit een sportschool gezien heb. :')
Zo. Herkenbaar. :')

Lijstje:

O: 1 volkoren boterham met kipfilet.
L: Optimel Griekse yoghurt met 40gr muesli. 1 appel.
T: 1 kiwi, 1 appel.
D: nasi goreng met 140gr komkommer on the side. Schaaltje magere yoghurt.
T: 230gr witte druiven. 1 beker magere melk.

Beweging: 8,3km fietsen (woon-werk station + een beetje extra).
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139357727
Ook hier maar weer eens een lijstje

O: 2 rijstwafels pindakaas
T: appel, banaan
L: bord salade , bak kwark met muesli
T: appel, pakje volkoren koekjes
S: 45 min fitness
D: couscoussalade met o.a. gerookte kip en avocado
T: 2 volkoren toastjes brie
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 28 april 2014 @ 22:50:06 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139358604
Doe's gek.

O: twee sneetjes speltbrood met kaas, sla, alfalfa
L: twee sneetjes speltbrood - 1 met zalmsalade en alfalfa en 1 met smeerkaas en alfalfa
T: thee met honing
T: twee sneetjes speltbrood met smeerkaas
S: ongeveer1,5 uur bootcamp (joggen en oefeningen
T: Waldkorncracker pure chocopasta
D: volkorenpenne carbonara
T: vla met aardbeien

Veel toch wel :o al zijn plakkies brood best klein.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_139359013
Hoe gaat het met je buik Maria? Heb je nog veel last? Volgens mij niet he?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 28 april 2014 @ 23:01:14 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_139359085
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:59 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe gaat het met je buik Maria? Heb je nog veel last? Volgens mij niet he?
Nee gaat stukken beter, thanks! O+

Speelt alleen nog bietje op met stress enzo, maar dat gaat redelijk :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 28 april 2014 @ 23:15:37 #235
70532 loveli
N
pi_139359741
O hai, goede/drukke dag gehad met vette zalm, boontjes. Morgen weer druk.
crap in = crap out
  maandag 28 april 2014 @ 23:23:02 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139360026
O: 1 spelt kalkoenfilet, 1 bakje kwark
S: 30 min fietsen fitness en 45 min KT.
B: 20 min fietsen ziekenhuid
L: 4x spelt, kalkoenfilet, runderrookvlees, smeerkaas en rosbief. Bakje kwark.
T: Banaan
D: Wortelen, aardappelen, jus, varkenshaas, griekse yoghurt 0% vet.
T: Appel
T: Bakje kwark
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139365104
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
Het nadeel van "ons" vrouwen is dat je bovenlijf altijd als eerste droog wordt...maar die benen dat duurt en duurt en duurt. Lang leve de hormoonhuishouding /sarcasm.

Zelfs ik heb een gespierde rug/schouders/armen....maar dan zak je naar mijn heupen en dan vraag je je af of ik uberhaupt ooit een sportschool gezien heb. :')
Vind benen traininen dan ook ineens het meest nuttige :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139365552
Lijstje:

O: speltvlokken met amandelmelk en aardbeitjes :9
T: nootjes wmbt
L: speltboterhammen met kookworst en jam/hagelslag
T: salade met geitenkaas en een bak yoghurt met een banaan of ander fruit
S: benentraindag :D
D: bij een vriendin, taco's waarschijnlijk
T: vroeg naar bed
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139365601
Fietsupdate: ben toch el cheapo gegaan en voor een goedkope tweedehands gegaan :@
Van 't weekend dus even getest en niks mee aan de hand alleen nog niet echte hellingen mee genomen dus is nog afwachten of 'ie het dan trekt met mijn lompe lichaam maar tandwielen lijken me prima in orde. :)

Nu nog even opzoek naar een goede zadel :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139365690
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 23:15 schreef loveli het volgende:
O hai, goede/drukke dag gehad met vette zalm, boontjes. Morgen weer druk.
^O^ Met leuke dingen I pressume :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139365705
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:44 schreef Ml-etje het volgende:
Vind benen traininen dan ook ineens het meest nuttige :D
:Y

Ik zie ook wel vooruitgang, maar het duurt even voor het de buitenwereld ook opvalt :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139365711
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee gaat stukken beter, thanks! O+

Speelt alleen nog bietje op met stress enzo, maar dat gaat redelijk :Y
"If life hands you bietjes, don't make Borsjtsj! make life take the bietjes back! Get mad! I don't want your damn bietjes, what am I supposed to do with these? Demand to see life's manager. Make life rue the day it thought it could give Maria Etcetera bietjes. Do you know who I am? I'm the woman who's gonna burn your house down! With the bietjes. I'm going to to get my engineers to invent a combustible bietje that burns your house down!"
:P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139365718
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:Y

Ik zie ook wel vooruitgang, maar het duurt even voor het de buitenwereld ook opvalt :')
Centimeteren tot ik suf word, maar 'n broeken zitten net ff te strak op mijn bovenbenen ;(
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139365733
Klinkt goed Vaiz! Is het een racefiets ofzo?

Mijn lijstje voor vandaag:

T: 2 choco eiwitmuffins
L: geroosterde groenten, wat kipfilet
T: frambozensmoothie
S: uurtje prutsen met yoga...net doen alsof ik lenig ben :D
D: korstloze quiche lorraine, toetje van kwark/frambozen en honing
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139365802
MTB, wil wel af en toe het bos in kunnen duiken :)

En ik op zo'n dun racefietsje ziet er al snel zo uit:

:+ :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:38:07 #246
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_139365867
Fietsen met daadwerkelijke banden. O+

Voordeel aan mtb/atb-achtigen: er valt bizar goed zelf aan te sleutelen ook. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_139365945
Goedemorgen

Lijstje van vandaag:

O: kwark
T: net 1 merci chocolaatje (collega is jarig)
L:boterhammen met kipfilet/pindakaas
T:smoothie/fruit
D: pasta met paprika tomaat ui kip
S: fietsen/KT
T: ?
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2014 @ 09:47:07 #248
70532 loveli
N
pi_139366058
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^O^ Met leuke dingen I pressume :)
Gisteren: selfies maken op minder courante locaties.

Vandaag: moet ik Duits bier meenemen voor je?
crap in = crap out
pi_139366202
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:42 schreef emily-p het volgende:
Goedemorgen

Lijstje van vandaag:

O: kwark
T: net 1 merci chocolaatje (collega is jarig)
L:boterhammen met kipfilet/pindakaas
T:smoothie/fruit
D: pasta met paprika tomaat ui kip
S: fietsen/KT
T: ?
Ik weet niet of je de kwark al op hebt, maar je zou de helft kunnen bewaren voor het slapengaan. Dan eet je iets vullends voor het slapengaan en het helpt je herstel :)

LOL@Vaiz :D

@Li: Kan je dat duckstadbier weer regelen? O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139366287
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de kwark al op hebt, maar je zou de helft kunnen bewaren voor het slapengaan. Dan eet je iets vullends voor het slapengaan en het helpt je herstel :)

LOL@Vaiz :D

@Li: Kan je dat duckstadbier weer regelen? O+
Ik heb altijd kwark in huis :)

Wat zou je aanraden 2x kwark op een dag of in de ochtend iets anders eten ?
pi_139366334
Duckstadbier :? :D *googlen gaat*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_139366565
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:59 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ik heb altijd kwark in huis :)

Wat zou je aanraden 2x kwark op een dag of in de ochtend iets anders eten ?
Mjaah, het is maar net wat je wil/lekker vindt etc.

Je kan bijv. ook ontbijten met eitjes of idd kwark/ mix van yoghurt en kwark, stukjes veel of als een broodeter bent: brood of een bak pap.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139366822
Mijn lijstje:

O: kwark, met fruit en wat superfoods
T: appeltje
L: omelet met champignons en prei
T: smoothie met ananas en alpro kokosmelk
D: mexicaanse ovenschotel, met gehakt, homemade tomatensaus, jalapenos, homemade tortillachips, ui, etc. En dan later een klodder kwark er overheen.
T: misschien een havermout bosbes muffin, want die ga ik vanavond bakken voor morgen met vriendinnen :)
pi_139366923
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mjaah, het is maar net wat je wil/lekker vindt etc.

Je kan bijv. ook ontbijten met eitjes of idd kwark/ mix van yoghurt en kwark, stukjes veel of als een broodeter bent: brood of een bak pap.
Ik kan inderdaad wel eitjes eten in de ochtend :D
pi_139368000
Ik heb overal in mijn benen spierpijn vandaag.. Gister was legday en ik voel echt alles , ik heb KT met een vriend van mij gedaan en dat was pittig (en ik wilde mezelf niet laten kennen natuurlijk)! Daarna nog naar huis hardgelopen en vanmorgen op mijn fiets was ik zo langzaam...

Vanavond ga ik maar voor fietsen en een armen/buik training :)
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:03:50 #256
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139373869
(Voorlopig) lijstje

O: 1 volkoren boterham met 30+ kaas
L: 3 volkoren boterhammen, 1x 30+ kaas, 2x kipfilet. 1 kiwi, 1 appel.
S: sportschool (spinnen of andere cardio, KT)
T: nog geen idee... Vergeten mee te nemen 8)7
D: maaltijdsoep. 200ml magere yoghurt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139374861
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:13 schreef emily-p het volgende:
Ik heb overal in mijn benen spierpijn vandaag.. Gister was legday en ik voel echt alles , ik heb KT met een vriend van mij gedaan en dat was pittig (en ik wilde mezelf niet laten kennen natuurlijk)! Daarna nog naar huis hardgelopen en vanmorgen op mijn fiets was ik zo langzaam...

Vanavond ga ik maar voor fietsen en een armen/buik training :)
Spierpijnboks :') Zondag benen gedaan, gister gedeadlift en vandaag rondhobbelen alsof ik 65+ ben.

@ Yuki: Lijstje lijkt me weinig, dus misschien nog iets na je D ?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:34:06 #258
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139375045
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Spierpijnboks :') Zondag benen gedaan, gister gedeadlift en vandaag rondhobbelen alsof ik 65+ ben.

@ Yuki: Lijstje lijkt me weinig, dus misschien nog iets na je D ?
Ja, dat zie ik nu ook. Misschien nog maar ff een (boterham met) gekookt ei toevoegen aan m'n D. En wat rauwkost.

En na m'n D pak ik misschien nog wel wat, afhankelijk van hoe laat ik eet en naar bed ga.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139375509
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Spierpijnboks :') Zondag benen gedaan, gister gedeadlift en vandaag rondhobbelen alsof ik 65+ ben.

@ Yuki: Lijstje lijkt me weinig, dus misschien nog iets na je D ?
haha ja ik voel me dan altijd als een 85 jarige haha, maar toch is het altijd ook een heerlijk gevoel!
pi_139380656
Chocolaaaaa :') mijn collega is echt evil!

Vandaag een aantal 16-jarige meiden in het pand@work.
Die hebben serieus meer dan een muffintop en dat op die leeftijd :o
Ik zie dat steeds meer.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139380744
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:33 schreef V1z0R het volgende:
MTB, wil wel af en toe het bos in kunnen duiken :)

En ik op zo'n dun racefietsje ziet er al snel zo uit:
[ afbeelding ]
:+ :D
:D
pi_139380996
Middag!

Lijstje gisteren:

O: Speltbrood met boter en kaas, plak ontbijtkoek met boter, thee met melk
L: Salade van gemengde sla, galia meloen, pijnboompitten, rauwe ham, olijfolie en dadel-vijgen azijn
T: stukje pure chocolade en thee
B: 30 min yoga
D: Aardappelen, spinazie, stukje kipfilet en appelmoes
T: alleen thee

Vandaag vastendag:

O: een zacht gekookt eitje, 150 gram galiameloen
T: water, thee, zwarte koffie
B: oefenen van yoga handstand voor de challenge
D: salade van gemengde sla, geroosterde venkel en courgette, rauwe ham en pijnboompitjes en munt. Met een mayo van ei, olie, basilicum en sinaasappel
T: alleen thee
pi_139385274
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
Chocolaaaaa :') mijn collega is echt evil!

Vandaag een aantal 16-jarige meiden in het pand@work.
Die hebben serieus meer dan een muffintop en dat op die leeftijd :o
Ik zie dat steeds meer.
Slecht eten/te weinig sporten?
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:34:45 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139388015
Ik heb oplossing gevonden voor het constante hongergevoel 's morgens; geitenmelk! Sterker nog: warme geitenmelk! Het ruikt en smaakt zo sterk dat iedere trek verdwijnt :')

o. warme geitenmelk met havermout, beetje kokos, cacaobits en 100 gram diepvriesvruchten
t. appel, banaan, 5 dropjes
l. kleine salade in de La Place
t. frikandelbroodje }:| Had dus duidelijk meer moeten eten als lunch
d. salade van 100 gram peultjes, halve appel, 75 gram fetakaas, halve avocado
t. klein stukje chocolade
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:38:44 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_139388187
Geitenmelk :r
Ja dan hoef je echt NOOIT meer wat. Was op Gran Canaria.. Zat daar op de cappuccinoapparaat... nou dat gebruik je ook maar 1 x, gatverdamme!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:49:15 #266
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139388704
Bweeuurrrrk! :r
Geitenmelk, geitenyoghurt, geitenkaas... Mij niet gezien :N

Ik heb een beetje erg enthousiast gesport :+ en nu moeite om niet te weinig te eten.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:58:32 #267
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_139392859
Ah eindelijk voor t eerst sinds ziek-zijn weer eens normaal gesport. Nog wel oppassen om niet al gelijk weer gigantisch mn grenzen op te zoeken en mijn lichaam echt tijd te gunnen om te herstellen, maar wat is dit weer lekker O+

Lijssie:
O: magere yoghurt met aardbeien en muesli
T: banaan
L: 2 volkorenboterhammen met kaas/ei. Stuk zoete puntpaprika, stuk komkommer.
T: Sultana (even snel gegeten toen patiënt in omkleedruimte was, pfff :') drukdrukdruk)
D: Snijbonen, paprika, prei, vega-wokstukjes, beetje woksaus en rijst.
S: bootcamp
T: cracker met pindakaas en een wheyshake.
  dinsdag 29 april 2014 @ 22:21:12 #268
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139394019
Mên, wat had ik dat sporten nodig zeg... Heerlijk! O+

Definitief lijstje :)

O: 1 volkoren boterham met 30+ kaas
L: 3 volkoren boterhammen, 1x 30+ kaas, 2x kipfilet. 1 kiwi, 1 appel.
S: 50min spinnen. 45min kracht. 15min crosstrainer. 10min roeien.
T: geen, want niets bij me en geen tijd om iets te halen.
D: goed gevulde tomatensoep + 2 volkoren boterhammen, 2 eitjes en 1x 30+ kaas + komkommer en cherrytomaatjes.
T: 200ml magere yoghurt, 1 appel.

Oh ja, en nog 4,5km gefietst (woon-station en vv).
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139395006
Blegh.. van mijn lijstje is niks terecht gekomen helaas. Buikgriep :(
pi_139395464
Kinderen zijn soms zo leuk. :D

Vriendin op visite met haar dochter, dochter tekent een hand door eerst haar eigen hand als omtrek te gebruiken.

"Kun je ook een hoofd tekenen?", vraag ik. Zij antwoord van niet en ik draag het idee aan om haar hoofd als omtrek te gebruiken.

Je ziet haar ogen groot worden, legt haar gezicht plat op een blad papier en haar hoofd omtrekken met een potlood. Het resultaat was artistiek. :P
pi_139402676

mweheheheh :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139402893
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 08:25 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
mweheheheh :D
:D
pi_139403145
oh An, je had me gister keihard uitgelachen.

Ik liep al krom van de spierpijn dus dacht ik doe wel beginnerslesje 1 (die had ik vorige keer ook gedaan) en lesje 2 achter elkaar. Lesje 2 zou over stretching gaan, ik denk da's wel relaxed met mijn uber spierpijn.

Lesje 1 ging an sich nog wel goed. Lesje 2 was allemaal uber flexibele dingen :D Aan het eind moest ik een brug doen :') Ik vroeg me halverwege af a) waar ik aan begonnen was en b) ik was blij dat mijn wederhelft niet thuis was.

Van de week lesje 2 nog maar een keer doen :+

Goede nieuws was wel dat de spierpijn minder was na die sessie :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139403174
Wat voor lesjes zijn dat :D?
Worry is a misuse of imagination
pi_139403207
Goedemorgen!

Hier is de spierpijn gelukkig ook een stuk minder :)

Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 eieren
T: smoothie /fruit
L: boterhammen met filet americain/pindakaas
S: hardlopen/kracht
D: vis met rijst en groente
T:kwark

:)
pi_139403211
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:05 schreef Probability het volgende:
Wat voor lesjes zijn dat :D?
Ja ik ben ook wel benieuwd :)
pi_139403264
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139403335
quote:
Omg haar accent en blijheid :') even wennen
Worry is a misuse of imagination
pi_139403434
Ik heb al 3 maanden niet gesport (gips)
Ga dit zo maar eens proberen!

-edit-

Haha heftig was even vergeten dat ik tot voor kort niet eens kon lopen. Goed idee om dit iedere ochtend te doen! Even pauze hoor :')

[ Bericht 34% gewijzigd door Probability op 30-04-2014 09:49:56 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_139404321
Mega eng om op het gebroken puntje van m'n teen te staan :D ben wel meteen wakker en heb minder buikpijn. Vanavond nog een keer!
Worry is a misuse of imagination
pi_139405144
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:14 schreef Probability het volgende:
Mega eng om op het gebroken puntje van m'n teen te staan :D ben wel meteen wakker en heb minder buikpijn. Vanavond nog een keer!
Deed het pijn?
Ik ga ook eens even kijken naar het filmpje :)
  woensdag 30 april 2014 @ 10:55:34 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139405342
Na de lunch maar weer de KT oppakken na 3 weken *O*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139405903
ik knal er nog ff een lijstje in:

T: 2 choco muffins
L: Tzatziki met kip
T: havermoutshake
T: snickers
S: benen
D: rijst, spinazie en een tartaartje
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 30 april 2014 @ 11:23:13 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139406121
Ooh hier lijstje. Nog steeds aan het cutten.

O : 2x spelt. 1x jam 1x kaas
L : 4x spelt, 1x pindakaas, 1x muisjes, 1x kalkoenfilet, 1x runderrookvlees
S : Woei, KT en 30 min fiestsen in de sportschool. Cross kan nog niet :(
T : Whey Isolaat
D : Spitskool, aardappelen, jus, kipfilet en 0% vet griekse yoghurt
T : 2x gekookt eitje
T2 : Appel met bakje kwark
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139407344
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:55 schreef Qwea het volgende:
Na de lunch maar weer de KT oppakken na 3 weken *O*
succes!!
Wat ga je trainen? :)
pi_139409191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:03 schreef _aurum_ het volgende:
oh An, je had me gister keihard uitgelachen.

Ik liep al krom van de spierpijn dus dacht ik doe wel beginnerslesje 1 (die had ik vorige keer ook gedaan) en lesje 2 achter elkaar. Lesje 2 zou over stretching gaan, ik denk da's wel relaxed met mijn uber spierpijn.

Lesje 1 ging an sich nog wel goed. Lesje 2 was allemaal uber flexibele dingen :D Aan het eind moest ik een brug doen :') Ik vroeg me halverwege af a) waar ik aan begonnen was en b) ik was blij dat mijn wederhelft niet thuis was.

Van de week lesje 2 nog maar een keer doen :+

Goede nieuws was wel dat de spierpijn minder was na die sessie :P
Haha, zo ging het bij mij twee jaar geleden ook. Ik voel me nog steeds een beginner en heb ook na twee jaar pas het het gevoel dat ik echt meer lening en goed sterk begin te worden. Alles op zijn tijd 😉
pi_139410191
Ik kom maar weer even enthousiast meedoen *O*
Werd vanmorgen wakker met veel motivatie en ben dus maar direct naar de sportschool gegaan, uurtje KT, kwartiertje fietsen +2x10min fietsen om er te komen. Voelt goed!

Lijstje:
O:kwark, muesli, honing
T:banaan
L: 2 eieren op brood en een restje paddestoelensoep (beetje veel, bwuh :') )
T: overslaan vanwege beetje zware lunch,of een appel
D: halve kipfilet met 250 gram sperziebonen. Twijfel nog over rijst. (Dit had ik gister al gepland maar ging niet door)

Ik wil ook thuis yoga doen maar ik durf niet :') ben zo stijf als een plank en de KT maakt het alleen maar erger naar m'n gevoel :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 30 april 2014 @ 13:33:10 #288
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139410276
Waarom ga je in godsnaam in de sportschool fietsen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139410283
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik kom maar weer even enthousiast meedoen *O*
Werd vanmorgen wakker met veel motivatie en ben dus maar direct naar de sportschool gegaan, uurtje KT, kwartiertje fietsen +2x10min fietsen om er te komen. Voelt goed!

Lijstje:
O:kwark, muesli, honing
T:banaan
L: 2 eieren op brood en een restje paddestoelensoep (beetje veel, bwuh :') )
T: overslaan vanwege beetje zware lunch,of een appel
D: halve kipfilet met 250 gram sperziebonen. Twijfel nog over rijst. (Dit had ik gister al gepland maar ging niet door)

Ik wil ook thuis yoga doen maar ik durf niet :') ben zo stijf als een plank en de KT maakt het alleen maar erger naar m'n gevoel :P
Dat is nu precies de reden om het wel te doen >:) ;)
pi_139410422
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom ga je in godsnaam in de sportschool fietsen
Omdat ik er toch al was? :P

An, ja true :') maar het voelt tegenstrijdig
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 30 april 2014 @ 14:05:24 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139411477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:05 schreef emily-p het volgende:

[..]

succes!!
Wat ga je trainen? :)
Benen! Die zijn al 3 weken niet getraint. En buik. Zit nu op de fiets voor 45 min.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 30 april 2014 @ 14:06:07 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139411502
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom ga je in godsnaam in de sportschool fietsen
Waarom in godsnaam niet?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139411530
Lijstje:

O: speltbrood met boter en kaas, thee met melk
T: 8 honingdropjes en een stukje rittersport wit/hazelnoot
L: haricots verts, een ei met wat ketchup en oude kaas
D: volkoren penne met 'Annie gehaktballen in tomatensaus' misschien met een beetje kaas

Carbs en kaas galore vandaag *O*
  woensdag 30 april 2014 @ 14:07:03 #294
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139411533
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam niet?
Op de fiets heen, op de fiets terug, en dan in de sportschool nog fietsen? Ga dan iets anders qua cardio doen denk ik dan
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:07:48 #295
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139411558
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef An24 het volgende:
Lijstje:

O: speltbrood met boter en kaas, thee met melk
T: 8 honingdropjes en een stukje rittersport wit/hazelnoot
L: haricots verts, een ei met wat ketchup en oude kaas
D: volkoren penne met 'Annie gehaktballen in tomatensaus' misschoen met een beetje kaas

Carbs en kaas galore vandaag *O*
Hoeveel calorieën werk je dagelijks naar binnen want ik zie altijd hele kleine lijstjes bij jou :o
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:19:17 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139411935
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Op de fiets heen, op de fiets terug, en dan in de sportschool nog fietsen? Ga dan iets anders qua cardio doen denk ik dan
Wat een bullshit. Boeit dat nou, als je maar cardio doet.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_139411967
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Benen! Die zijn al 3 weken niet getraint. En buik. Zit nu op de fiets voor 45 min.
:) Dat wordt spierpijn morgen of niet?

Ik zou ook gewoon fietsen.. cardio is cardio :)
  woensdag 30 april 2014 @ 14:25:32 #298
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139412105
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Boeit dat nou, als je maar cardio doet.
Sorry, ik zal mijn mening weer wegstoppen. :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:25:53 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139412115
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef emily-p het volgende:

[..]

:) Dat wordt spierpijn morgen of niet?

Ik zou ook gewoon fietsen.. cardio is cardio :)
Denk het niet. Heb zelden spierpijn. Klap er straks ook whey in dus dan valt het helemaal wel mee :)

Ja lekker boeiend ook. Als je maar gewoon cardio doet. Doe nu ook fietsen, lekker belangrijk.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 30 april 2014 @ 14:26:10 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_139412129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Sorry, ik zal mijn mening weer wegstoppen. :')
Goed plan.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 30 april 2014 @ 14:26:52 #301
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139412155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef emily-p het volgende:
cardio is cardio
Ja want hardlopen en fietsen zijn qua inspanning ook echt 1:1 te vergelijken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')