Een handje chips! Dat vind ik knap. Ik vreet door. Daarom alleen in het weekend hierquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Okee ik ook
O: appel, yoghurt met muesli
L 3 boterhammen kipkerriesalade
D runderworstje met sperziebonen en aardappelen
T radler grapefruit (prima te doen), 2 paaseitjes, handje chips
Ik heb met chocola en chips nog altijd last van het 'het moet op'- syndroom. Moet het nu maar gewoon even niet meer in huis halenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Een handje chips! Dat vind ik knap. Ik vreet door. Daarom alleen in het weekend hier
Vriend zit naast me, schrokt alles naar binnen en ik ga langzaam met een handjequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Een handje chips! Dat vind ik knap. Ik vreet door. Daarom alleen in het weekend hier
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vriend zit naast me, schrokt alles naar binnen en ik ga langzaam met een handje
Dat dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb met chocola en chips nog altijd last van het 'het moet op'- syndroom. Moet het nu maar gewoon even niet meer in huis halen
zo herkenbaar!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Voorbeeld: "doe maar een klein schaaltje nibbits Freudmans!"
En dan 1 voor 1 zo langzaam weg knagen....(daarom neem ik de sticks)
En dan de rest van de zak![]()
De gewone, of die ervoor bedoeld is?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker, ben dol op cijfers
Trouwens, zelf vind ik het heerlijk, bodylotion te gebruiken onder de douche
Nu eigen merk Kruidvat, van 2.99 , , nu 1euro
Wat zit er dan niet in? Lijkt me sterk dat het om een bakje zonder yoghurt gaat.quote:
Nee, was ik ook NIET van plan. Kan er amper een schoen om. Maar fietsen gaat wel goed (op opa sloffen) dus ga lekker chill fietsen morgen bij de fysio. En armen trainen gebruik ik mijn voet toch niet voor. Heb speciale wondverbanddinges gekregen. Het is volgens de orthopeed een zeer naar plekje. Moet de AB ook voortzetten en Woensdag terugkomen. En 2x per dag goed spoelen.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat zit er dan niet in? Lijkt me sterk dat het om een bakje zonder yoghurt gaat.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:48 schreef Probability het volgende:
oooo ik zit alweer in de wijn. ik las namelijk ergens een artikel dat het prima is om 1 fles rode wijn per dag te drinken. bron: de telegraaf
http://www.telegraaf.nl/g(...)_niet_slecht___.html
o nee max 3 hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 20:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]13 glazen per dag zonder schade
oooo ik zou nog reagerenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
En? Was het een leuke opleiding? Of ben je er mee gestopt? Tell me!
Heb je de opleiding afgemaakt? :pquote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef Probability het volgende:
[..]
oooo ik zou nog reageren
wat wil je weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |