Oh als dat zo is dan hoor ik graag haar ervaringen!quote:Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Probje dat ook ooit gedaan! Toch?
[..]
Daarna een paar voor de leuk omdat dat nodig is:quote:Op donderdag 17 april 2014 16:43 schreef Mufasa208 het volgende:
Eerst een voor de lekker, oftewel Hollandse aardbeien:
[ [url=https://dl.dropboxusercontent.com/u/22369621/Food/photo%20%281%29.JPG
Hahaha! Super!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Daarna een paar voor de leuk omdat dat nodig is:
#Shetlandhooligan #Weiland4evah![]()
Jep!quote:Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Probje dat ook ooit gedaan! Toch?
[..]
Ik vond de opleiding inhoudelijk erg tegenvallen. Zal later uitgebreid reageren!quote:Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
En? Was het een leuke opleiding? Of ben je er mee gestopt? Tell me!
Oke ik ben erg benieuwd! DM/PM me anders maar wanneer je tijd hebtquote:Op donderdag 17 april 2014 18:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vond de opleiding inhoudelijk erg tegenvallen. Zal later uitgebreid reageren!
Oja? Vertelquote:Op donderdag 17 april 2014 19:23 schreef Mufasa208 het volgende:
Ooh haiz!
Voeding & Dietitiek? Ook nog een maandje gedaan op een blauwe maandag.
Mmmmmmm.... krijg er honger van als ik er aan denk. Waar ben je geweest?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle rondes sushi compleet soldaat gemaakt, exl. Toetjes en fruit, dessert buffet was erbuiten
50 gerechten gehad metvzijn tweeen dus, damn. Vol nu ook wel
Oh okequote:Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Werd ingeloot voor een leukere studie en die maar afgemaakt.
Handig, dan weet jij vast wel wat ik kan doen tegen shin splints, en hoe ik dat kan voorkomen?quote:
Ik heb het al. Kreeg iedere keer heel erg last van mijn schenen tijdens het hardlopen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:11 schreef Mufasa208 het volgende:
Heb je het al of is het ter preventie? Je hebt er voornamelijk last van met uit ouwen van hardlopen of ook andere activiteiten?
Haha, serieus? Ik ben ook aan het overwegen om met die opleiding te beginnen.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik was heel erg enthousiast!
Positief dingetje: ik heb wel een hele leuke opleiding gevonden, die ik waarschijnlijk nu dus wel kan gaan doen. Ik ben daar ook ontzettend enthousiast over! HBO voeding en dietetiek! Lijkt me super interessant!vandaag sprak ik iemand over die opleiding. Klinkt echt super leuk! Dus zo zie je maar weer, alles is voor een reden
Leuk! Ook op de Haagse hogeschool?quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, serieus? Ik ben ook aan het overwegen om met die opleiding te beginnen.
Hij zit niet in Rotterdam volgens mij, dus als ik hem zou doen inderdaad op de Haagse.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leuk! Ook op de Haagse hogeschool?gaan we samen! Haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |