quote:
quote:
Nee er was niet echt ruzie maar ze vertelde me dus dat ze lesbisch is op een bizarre manier en wist niet goed wat zeggenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee er was niet echt ruzie maar ze vertelde me dus dat ze lesbisch is op een bizarre manier en wist niet goed wat zeggenmaar ondertussen is het weer ok tussen ons
Oh ja die mag in de OPquote:
Niet echtquote:Op zondag 13 april 2014 12:18 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Je hebt er toch geen "dingen" voor hoeven doen om het goed te maken he?
Well done.quote:Op zondag 13 april 2014 12:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Done. De grote versie heb ik wel achter een link geplaatst, want het is bijna 5MB.
Ik denk niet dat Danny dat erg vindt en dat is alles wat teltquote:Op zondag 13 april 2014 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor die mobiele fokkers is een plaatje van 5MB anders wel irritant hoor.
quote:Op zondag 13 april 2014 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
http://9gag.tv/p/aKN8Y7/l(...)is-adorable?ref=fbl9
Waaauw kippenvel!quote:
Ohayoquote:
WORST!!! HAHAHAA!!@!@~!!!111quote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat staat er voor vanavond op het menu?
Awel ik weet niet ik ben te lui om te koken vandaagquote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat staat er voor vanavond op het menu?
quote:Op zondag 13 april 2014 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een Döner schotel besteld.
Liever iemand thuis hebben die iets anders klaarmaakt hihahoquote:Op zondag 13 april 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Zou wel handig zijn he ,altijd iemand thuis hebben die eten klaarmaakt
Ja, dat zou wel handig zijn inderdaad. Ik heb vaak geen zin om te koken na een lange werkdag.quote:Op zondag 13 april 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Zou wel handig zijn he ,altijd iemand thuis hebben die eten klaarmaakt
Volgens mij heb je al een tijdje geen contact gehad met vrouwen..quote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever iemand thuis hebben die iets anders klaarmaakt hihaho
Ik ook niet, sterker nog ik haat hetquote:Op zondag 13 april 2014 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel handig zijn inderdaad. Ik heb vaak geen zin om te koken na een lange werkdag.
Het valt wat tegen jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al een tijdje geen contact gehad met vrouwen..
Ik zie dat je steeds bezig bent met leden te rekruterenquote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever iemand thuis hebben die iets anders klaarmaakt hihaho
Uitkomenquote:Op zondag 13 april 2014 17:42 schreef Faxie het volgende:
Oke oke ik ga al
Er gaat toch niks serieus uitkomen vandaag
Wat ben je directquote:Op zondag 13 april 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al een tijdje geen contact gehad met vrouwen..
Ik verwacht eigenlijk geen nieuwe leden meerquote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zie dat je steeds bezig bent met leden te rekruteren
Oh hoe kom het ? Geen succes ?quote:Op zondag 13 april 2014 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk geen nieuwe leden meer![]()
Ben je ook direct naar vrouwen toe?quote:
eten, wat een top plan.quote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Het eten is zojuist bezorgd.Ik ga even voetbal kijken, laters!
quote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je ook direct naar vrouwen toe?
"Hoi, hoe ist met u? ik wil je nu" ?
Smakelijk, Ik ga nu ook maar eten klaarmakenquote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Het eten is zojuist bezorgd.Ik ga even voetbal kijken, laters!
quote:Op zondag 13 april 2014 17:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Smakelijk, Ik ga nu ook maar eten klaarmaken![]()
Net gedaan met eten, wat voel ik me terug vol energiequote:
Ik ga mezelf nog even verwennen met B&J.quote:Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Net gedaan met eten, wat voel ik me terug vol energie
Jezelf verwennenquote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga mezelf nog even verwennen met B&J.
Same shit as when people talk about sexquote:
Wat ga je maken?quote:
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?quote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Same shit as when people talk about sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, is het geen leuke foto van jezelf?quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?Of heb ik dat al die tijd verkeerd begrepen?
Syl tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?Of heb ik dat al die tijd verkeerd begrepen?
Haha nee dat is mijn seksistiche humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel kieskeurig met wie ik mijn bed deel
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Er stond een ander afbeeldingquote:Op zondag 13 april 2014 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, is het geen leuke foto van jezelf?
Hij draait niet rond de pot hequote:
Ik ben gewoon beleefd.quote:Op zondag 13 april 2014 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
joahVooral als je van die botterikken gewend bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik beleefd ben, dan flirt ik niet. Ik flirt juist door NIET beleefd te zijn.![]()
net pasta carbonara gemaakt. Damn wat ben ik snelquote:
Zo snel ?quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef habitue het volgende:
[..]
net pasta carbonara gemaakt. Damn wat ben ik snel
quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beleefd.
Laatst hield ik de treindeur even open omdat ik zag dat een dame anders op het perron zou achterblijven. Zij heel blij, en allerlei jongeren gingen giechelen...Je flirt door niet beleefd te zijn? Hoe moet ik mij dat voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik beleefd ben, dan flirt ik niet. Ik flirt juist door NIET beleefd te zijn.
Met basics of gewoon potje carbonara en gekookte pasta?quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef habitue het volgende:
[..]
net pasta carbonara gemaakt. Damn wat ben ik snel
Heet wateropzetten in waterkoker, ondertussen spekjes bakken, pasta koken, spekjes erbij eitje erbij en kaas erbij en voilaquote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo snel ?Ik heb altijd bijna een uur nodig voor eten klaar te maken
Wat is flirten dan voor u?quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Als ik beleefd ben, dan flirt ik niet. Ik flirt juist door NIET beleefd te zijn.
Verkeerd geformuleerd, excuses.quote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je flirt door niet beleefd te zijn? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Ik heb daar een uur voor nodigquote:Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Heet wateropzetten in waterkoker, ondertussen spekjes bakken, pasta koken, spekjes erbij eitje erbij en kaas erbij en voila
Je doet er ei bijquote:Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Heet wateropzetten in waterkoker, ondertussen spekjes bakken, pasta koken, spekjes erbij eitje erbij en kaas erbij en voila
Dus hoe horkerig jij doet tegen een dame destermeer moet zij aan flirten denkenquote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerd, excuses.
Ik flirt juist wanneer ik niet beleefd ben. Beleefd zijn en flirten gaan bij mij niet samen.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je doet er ei bij
Ik doe meestal zo'n bakje kruidencreme/muk mixen met wat water, dan spekjes, champions en uitjes bakken en ondertussen is de pasta dan wel klaar
Dat klopt eigenlijk nietquote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerd, excuses.
Ik flirt juist wanneer ik niet beleefd ben. Beleefd zijn en flirten gaan bij mij niet samen.
Een uur wat.quote:
quote:
Ja ik heb nog nooit in minder dan een uur iets kunnen klaarmakenquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Een uur wat.
Ik ben overal snel mee, soms vinden vrouwen dat wat minder.![]()
Ik ben geen italiaanse.... dus lekker boeiend...quote:Op zondag 13 april 2014 20:45 schreef habitue het volgende:
[..]Zoals de Italianen hem ooit bedacht hebben.
Ik haat koken met bakjes en zakjes
Het was een geintje compli kijk eens goed.quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit in minder dan een uur iets kunnen klaarmaken![]()
Hehe heb je dan al eens voor iemand gekookt die niet tevreden was ?
Ja, zoiets.quote:Op zondag 13 april 2014 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus hoe horkerig jij doet tegen een dame destermeer moet zij aan flirten denken
Mja klinkt als een actie van mijn broDie is best bot.... maar wel lekker direct
Wat ben je snelquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Pasta rosso met kip maak ik in 15 minuten klaar... Of zelfs sneller als het verse pasta is.
Water koken, in een pan gieten, pasta erin.
Kip bakken in een hapjespan, wat kipkruiden en pijnboompitten erbij, daarna wat ui, knoflook, rode pesto erbij. Daarna wat rozemarijn. Als het goed is de pasta ook klaar, dus kan je dat afgieten en daarna in je hapjespan deponeren. Wat basilicum erbij en klaar.
Mhehehe het is geen F1 hoorquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Een uur wat.
Ik ben overal snel mee, soms vinden vrouwen dat wat minder.![]()
Ja ik zondig soms ook welquote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef -Engel- het volgende:
Ligt aan mijn -ik doe gezond bui---- en hoe lang ik die dag al gewerkt heb
Wanneer ik (te) beleefd ben raak ik snel in de friendzone.quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk nietwant dan flirt je toch niet?
Ik heb weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Pasta rosso met kip maak ik in 15 minuten klaar... Of zelfs sneller als het verse pasta is.
Water koken, in een pan gieten, pasta erin.
Kip bakken in een hapjespan, wat kipkruiden en pijnboompitten erbij, daarna wat ui, knoflook, rode pesto erbij. Daarna wat rozemarijn. Als het goed is de pasta ook klaar, dus kan je dat afgieten en daarna in je hapjespan deponeren. Wat basilicum erbij en klaar.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer ik (te) beleefd ben raak ik snel in de friendzone.
Te bot ook dusquote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op die fietsquote:Op zondag 13 april 2014 20:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Het was een geintje compli kijk eens goed.
Met beleefd zijn kom je nergens bij vrouwenquote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Waar is syl en wat heb je met hem gedaan?!quote:Op zondag 13 april 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit soort taalgebruik ben je niet van me gewend hè?
Nee, de laatste tijd meer in de pot dan erbuitenquote:
Ik heb dit geleerd bij Vapiano.quote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb weer wat geleerd vandaag
Nice... nu nog onthouden
In de pot ?quote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, de laatste tijd meer in de pot dan erbuiten
Klopt. Je moet meer durvenquote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onzinquote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met beleefd zijn kom je nergens bij vrouwen
Vrouwen...quote:Op zondag 13 april 2014 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Komt niet altijd over ... zal ik je zo maar ff zeggen
Ik probeer me te integrerenquote:
Zoals ik al zei nice..... en niet veel anders dan die met groene pestoquote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb dit geleerd bij Vapiano.Daar bestelde ik een keer Pasta met pesto rosso (dat is hetzelfde gerecht, maar dan zonder kipfiltet). Ik kon gewoon zien hoe het werd klaargemaakt.
Dat heb ik vervolgens thuis een paar keer geprobeerd en aangevuld met 100g kipfilet per persoon.
kloptquote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel Faxiequote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenquote:
syl schuilt achter m'n baard.quote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Waar is syl en wat heb je met hem gedaan?!![]()
quote:[..]
Nee, de laatste tijd meer in de pot dan erbuiten
Misschien, maar soms wordt galantheid wel gewaardeerd. En dan moet je ook gewoon lef kunnen tonen op een nette manier.quote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
+1quote:
btje tussen beleefd en bot in... beleefd... want een dame wil graag gepamperd worden (althans deze wel) en bot omdat stiekum heeeeeeeeeeeeel erg mannelijk en meestal best direct isquote:Op zondag 13 april 2014 20:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
te beleefd: friendzone
te bot: friendzone
Beleefd: mwah
bot:
zoiets?
groene pestoquote:Op zondag 13 april 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei nice..... en niet veel anders dan die met groene pesto
Intermidiatenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, maar soms wordt galantheid wel gewaardeerd. En dan moet je ook gewoon lef kunnen tonen op een nette manier.
Wellesquote:
Try againquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Daarom, galante duidelijkheid. Kan goed samen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
btje tussen beleefd en bot in... beleefd... want een dame wil graag gepamperd worden (althans deze wel) en bot omdat stiekum heeeeeeeeeeeeel erg mannelijk en meestal best direct is
Ik zal eens iets in jou schuivenquote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welles ....
Kiek uit...of ik schuif die keu ergens waar die niet wil zijn
intermidiatenquote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Intermidiaten
(Ja, ik bral ook maar wat)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Op een plaats waar de zon niet schijnt!quote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welles ....
Kiek uit...of ik schuif die keu ergens waar die niet wil zijn
Zijn er apps voor op m'n Android-toestel of iPhone om te bepalen of ik beleefd dan wel bot ben? Uiteraard afgestemd op de vrouw tegenover/naast me...quote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
btje tussen beleefd en bot in... beleefd... want een dame wil graag gepamperd worden (althans deze wel) en bot omdat stiekum heeeeeeeeeeeeel erg mannelijk en meestal best direct is
Pas maar op he; jijquote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Intermidiaten
(Ja, ik bral ook maar wat)
Kijk... Thijs die snapt mequote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, galante duidelijkheid. Kan goed samen.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, galante duidelijkheid. Kan goed samen.
Nee, maar ik had dat ergens gehoord al was het Engels. Ging in de strekking van:quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Avond Tijn, hoe gaat het?Wat heb jij beleefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet zo veel bijzondersnaar mijn date geweest beetje spelletjes gedaan en wat gekletst.
Vervolg op wat?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een plaats waar de zon niet schijnt!
Wie zegt dat?quote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat wil je niet... dus daar hoef ik geen vrees voor te hebben
Hoiquote:
Niet gezoend ?quote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb jij beleefd?
Ik niet zo veel bijzondersnaar mijn date geweest beetje spelletjes gedaan en wat gekletst.
[..]
Vervolg op wat?
Nee, dat is te eenvoudigquote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er apps voor op m'n Android-toestel of iPhone om te bepalen of ik beleefd dan wel bot ben? Uiteraard afgestemd op de vrouw tegenover/naast me...
Ben voor jou niet bangquote:
Mooi. Dan kan ik u bij deze wel even uitnodigen voor een diner bij kaarslicht aan de Seine?quote:
Volgens mij bedoelen ze iemand die het nog niet weet wat hij/zij isquote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar ik had dat ergens gehoord al was het Engels. Ging in de strekking van:
"..because you are a good boy, or girl, or intermidiate..."
Ja, does not make sense
Kusjes geven is leukquote:
Nou op je date dusquote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb jij beleefd?
[..]
Vervolg op wat?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben voor jou niet bang
[..]
Mooi. Dan kan ik u bij deze wel even uitnodigen voor een diner bij kaarslicht aan de Seine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij goed. Dan is hetquote:
Preciesquote:Op zondag 13 april 2014 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze iemand die het nog niet weet wat hij/zij is
Ik zou dat niet zo rap zeggenquote:
Idd Zoenenquote:
Ik kan het enkel rap typenquote:
Zo ben je dus beleefd Faxiequote:
Alleen een kusje bij afscheid verder nietquote:
Ik ben bij haar thuis geweest spelletje gedaan en wat gekletstquote:
Dat kan u....maar ik kan niet op uw uitnodiging ingaan ... want meneer>>> la Seine c'est Parisquote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben voor jou niet bang
[..]
Mooi. Dan kan ik u bij deze wel even uitnodigen voor een diner bij kaarslicht aan de Seine?
Nee, dan duik je eerst even het bed inquote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet op een eerste (of tweede) date.![]()
Dan aan de Maas.quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan u....maar ik kan niet op uw uitnodiging ingaan ... want meneer>>> la Seine c'est Paris
Kusjes geven hoort gewoon natuurlijk te zijn, maar idd niet zo snelquote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet op een eerste (of tweede) date.![]()
Weten jullie ook al waar het heen gaat?quote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen een kusje bij afscheid verder niet
[..]
Ik ben bij haar thuis geweest spelletje gedaan en wat gekletst
Naar haar huis toch?quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weten jullie ook al waar het heen gaat?
Dat uiteindelijk wel, of zijn huis natuurlijk.quote:
Een kusje bij afscheid!quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef complicate het volgende:
Nu weten we nog steeds niet of Tijn gezoend heeft
quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan duik je eerst even het bed in![]()
In alle serieusheid: als het moment er is en het voelt goed, dan lekker doen. Of het nu date 1 of date 7374 is
Mercikesquote:
Nee niet echt, ik hoop op meer dan alleen vriendschapquote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weten jullie ook al waar het heen gaat?
Ik vermoed eigenlijk dat jij dat wel doetquote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef habitue het volgende:
Zoenen op de eerste date., snap niet dat mensen dat doen zo snel.
De Eem? Ach, try everything once. Ik heb nog wel ergens een pak liggen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is dichterbij inderdaad, maar ik heb een voorkeur voor de Eem
Met zo'n post icon zou ik dat ook vermoeden ja..quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat jij dat wel doet
Spanning opbouwen, heerlijkquote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Nah, ik ben voorstander van rustig opbouwen.
Op een moment moet je dat uit kunnen spreken Tijn. Dat is heel lastig, dat weet ik. Maar als je duidelijkheid wilt, moet je dat doen in plaats van hopen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik hoop op meer dan alleen vriendschap
Gaarne gedaan deerne.quote:
Zeg haar dat je haar graag zou willen als vriendinnetjequote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik hoop op meer dan alleen vriendschap
Ja, dat is echt heerlijk jaquote:
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet wat ik wil en/of van haar vindtquote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een moment moet je dat uit kunnen spreken Tijn. Dat is heel lastig, dat weet ik. Maar als je duidelijkheid wilt, moet je dat doen in plaats van hopen.
De meeste mannen in pakquote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Eem? Ach, try everything once. Ik heb nog wel ergens een pak liggen.
Misschien wel een goed ideequote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg haar dat je haar graag zou willen als vriendinnetje![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet wat ik wil en/of van haar vindt
quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja serieus niet twijfelen.quote:
Dat komt de sfeer enkel ten goede.quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De meeste mannen in pak![]()
Ik opper dat omdat ik weet dat je daar daadwerkelijk aan het water kan eten
Ach boodschap is altijd hetzelfde, waarom rond de pot draaien. Direct zijn is beter.quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:
"Ik wil dat jij de drager van mijn kind bent."
quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:
"Ik wil dat jij de drager van mijn kind bent."
Geen idee ....quote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat komt de sfeer enkel ten goede.
Voorkeur voor donkerblauw of lichtgrijs pak?
Heb ook een motorpak maar daar heb ik geen stropdas bij.
En hoe doe je dat?quote:
Ik ben heel direct, maar zelfs ik zou zoiets niet zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach boodschap is altijd hetzelfde, waarom rond de pot draaien. Direct zijn is beter.
Dan heb je bij deze twee keuzes:quote:Op zondag 13 april 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee ....
Een motorpak...Dan zou ik eigenlijk gelijk voor een andere toko kiezen
quote:
"We zijn nu een tijdje aan het daten en ik vind je enorm leuk. Ik zou blij en trots zijn als je mijn vriendin kon zijn"quote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben heel direct, maar zelfs ik zou zoiets niet zeggen.
Sterker nog, ik weet niet eens hoe ik het zou zeggen
De eem is hieroquote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze twee keuzes:
Of in stijl met de auto naar de Eem (waar dat ook ligt).
Of in stijl op de motor naar een ander restaurant.
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."quote:Op zondag 13 april 2014 21:16 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
"We zijn nu een tijdje aan het daten en ik vind je enorm leuk. Ik zou blij en trots zijn als je mijn vriendin kon zijn"
En altijd zo een lachje erbij
Al ontdekt, loopt door provincie Utrecht. Ik kom uit het Zuiden des lands. Maar ik ben niet te flauw om kilometers te makenquote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De eem is hierokan ik praktisch fietsen
TSJAK.quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."
Wat heeft dat er nu mee te maken?quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."
Handig is google hequote:Op zondag 13 april 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al ontdekt, loopt door provincie Utrecht. Ik kom uit het Zuiden des lands. Maar ik ben niet te flauw om kilometers te maken
quote:
Dat ze hem ziet als vriend en niet meer dan datquote:
Lijkt me wel zuur...quote:Op zondag 13 april 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze hem ziet als vriend en niet meer dan dat
Been there, done thatquote:
Tja, je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven zeg ik dan.quote:Op zondag 13 april 2014 21:21 schreef complicate het volgende:
Niets doen of zeggen en hopen dat hij dan niet gefriendzoned wordt
You never give up hequote:
idem.quote:
Na je eerste blauwtje wordt het wel steeds makkelijker.quote:Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven zeg ik dan.
quote:
Fijne avond Engeltje!quote:
Neen nooit en dat weet ik nu al.quote:Op zondag 13 april 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ooit wordt het nog wat tussen jullie twee. Ooit, over een jaar of 80 ofzo.
Toch welquote:
Ik heb me al een idee gemaakt over u. Niets aan te doen.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb al me al een idee gemaakt over u. Niets aan te doen.
Are you sure about that ?quote:Op zondag 13 april 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over 80 jaar ben je dement en kan je je dit niet meer herinneren.
Ik hou me er eerlijk gezegd niet zo mee bezig of het wel of niet gebeurt, just let it happen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat jij dat wel doet
It happens when you let it happenquote:Op zondag 13 april 2014 21:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik hou me er eerlijk gezegd niet zo mee bezig of het wel of niet gebeurt, just let it happen.
Ik ga het niet tegenhouden puur omdat het de eerste date is.quote:
OK just let it happen Habitue, let it happenquote:Op zondag 13 april 2014 21:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ga het niet tegenhouden puur omdat het de eerste date is.
quote:Op zondag 13 april 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb me al een idee gemaakt over u. Niets aan te doen.
Slaap zachtquote:
Trusten man!quote:
So true.quote:
Dat is wel heel knap jaquote:Op zondag 13 april 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Friendzoned vóór de eerste date.Wow!
Ik heb voorlopig geen eerste date geplandquote:Op zondag 13 april 2014 21:30 schreef complicate het volgende:
[..]
OK just let it happen Habitue, let it happen
Maar wel een 2e, 3e, 4e...quote:Op zondag 13 april 2014 21:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen eerste date gepland
Thought you were dating someonequote:Op zondag 13 april 2014 21:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen eerste date gepland
Plagiaatquote:
Moet ik een onderzoek instellen?quote:
Hou nu maar op neen is neenquote:
Arme Faxie. Doet zo zijn bestquote:
Ja graagquote:
Mooi. Doe ik wel even een intakegesprek en maak ik even een offertequote:
Sounds like a dealquote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi. Doe ik wel even een intakegesprek en maak ik even een offerte
Mooi. Een dezer dagen komt het concept jouw kant op.quote:
Half rolletje wc papier nodig?quote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet het niet [ afbeelding ] Ik ben altijd zo lief voor haar [ afbeelding ] Fuck my life [ afbeelding ]
Als er iets is wat ik vaak terug lees hier in R&P is dat vrouwen schijnbaar op klootzakken vallen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet het niet [ afbeelding ] Ik ben altijd zo lief voor haar [ afbeelding ] Fuck my life [ afbeelding ]
Doe maar een volle rol keukenpapierquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Half rolletje wc papier nodig?
Owjaquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik vaak terug lees hier in R&P is dat vrouwen schijnbaar op klootzakken vallen.
Conceptquote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi. Een dezer dagen komt het concept jouw kant op.
En op dikke broekzakkenquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik vaak terug lees hier in R&P is dat vrouwen schijnbaar op klootzakken vallen.
Wat ben je liefquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Half rolletje wc papier nodig?
quote:
DOA Beach Vollybal!!quote:
Jij fapt overal opquote:
Ik ben niet verbaasdquote:
Nee het idee dat je...quote:
Complicate strooit met alles wat ze kan missenquote:
Het heeft een gat...quote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelfs op een baksteen met een barst erin?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zat weer te modden, heb de medailles van bf3 in bf2 gekregen
Proficiat ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op zondag 13 april 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Complicate strooit met alles wat ze kan missen
Gelukkig kun je toch geen voorstelling van me maken.quote:
Wie weet kan ik dat welquote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Gelukkig kun je toch geen voorstelling van me maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |