Misschien wel een goed ideequote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg haar dat je haar graag zou willen als vriendinnetje![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet wat ik wil en/of van haar vindt
quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja serieus niet twijfelen.quote:
Dat komt de sfeer enkel ten goede.quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De meeste mannen in pak![]()
Ik opper dat omdat ik weet dat je daar daadwerkelijk aan het water kan eten
Ach boodschap is altijd hetzelfde, waarom rond de pot draaien. Direct zijn is beter.quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:
"Ik wil dat jij de drager van mijn kind bent."
quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:
"Ik wil dat jij de drager van mijn kind bent."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee ....quote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat komt de sfeer enkel ten goede.
Voorkeur voor donkerblauw of lichtgrijs pak?
Heb ook een motorpak maar daar heb ik geen stropdas bij.
En hoe doe je dat?quote:
Ik ben heel direct, maar zelfs ik zou zoiets niet zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach boodschap is altijd hetzelfde, waarom rond de pot draaien. Direct zijn is beter.
Dan heb je bij deze twee keuzes:quote:Op zondag 13 april 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee ....
Een motorpak...Dan zou ik eigenlijk gelijk voor een andere toko kiezen
quote:
"We zijn nu een tijdje aan het daten en ik vind je enorm leuk. Ik zou blij en trots zijn als je mijn vriendin kon zijn"quote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben heel direct, maar zelfs ik zou zoiets niet zeggen.
Sterker nog, ik weet niet eens hoe ik het zou zeggen
De eem is hieroquote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze twee keuzes:
Of in stijl met de auto naar de Eem (waar dat ook ligt).
Of in stijl op de motor naar een ander restaurant.
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."quote:Op zondag 13 april 2014 21:16 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
"We zijn nu een tijdje aan het daten en ik vind je enorm leuk. Ik zou blij en trots zijn als je mijn vriendin kon zijn"
En altijd zo een lachje erbij
Al ontdekt, loopt door provincie Utrecht. Ik kom uit het Zuiden des lands. Maar ik ben niet te flauw om kilometers te makenquote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De eem is hierokan ik praktisch fietsen
TSJAK.quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."
Wat heeft dat er nu mee te maken?quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."
Handig is google hequote:Op zondag 13 april 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al ontdekt, loopt door provincie Utrecht. Ik kom uit het Zuiden des lands. Maar ik ben niet te flauw om kilometers te maken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |