Dan heb je bij deze twee keuzes:quote:Op zondag 13 april 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee ....
Een motorpak...Dan zou ik eigenlijk gelijk voor een andere toko kiezen
quote:
"We zijn nu een tijdje aan het daten en ik vind je enorm leuk. Ik zou blij en trots zijn als je mijn vriendin kon zijn"quote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben heel direct, maar zelfs ik zou zoiets niet zeggen.
Sterker nog, ik weet niet eens hoe ik het zou zeggen
De eem is hieroquote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze twee keuzes:
Of in stijl met de auto naar de Eem (waar dat ook ligt).
Of in stijl op de motor naar een ander restaurant.
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."quote:Op zondag 13 april 2014 21:16 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
"We zijn nu een tijdje aan het daten en ik vind je enorm leuk. Ik zou blij en trots zijn als je mijn vriendin kon zijn"
En altijd zo een lachje erbij
Al ontdekt, loopt door provincie Utrecht. Ik kom uit het Zuiden des lands. Maar ik ben niet te flauw om kilometers te makenquote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De eem is hierokan ik praktisch fietsen
TSJAK.quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."
Wat heeft dat er nu mee te maken?quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."
Handig is google hequote:Op zondag 13 april 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al ontdekt, loopt door provincie Utrecht. Ik kom uit het Zuiden des lands. Maar ik ben niet te flauw om kilometers te maken
quote:
Dat ze hem ziet als vriend en niet meer dan datquote:
Lijkt me wel zuur...quote:Op zondag 13 april 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze hem ziet als vriend en niet meer dan dat
Been there, done thatquote:
Tja, je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven zeg ik dan.quote:Op zondag 13 april 2014 21:21 schreef complicate het volgende:
Niets doen of zeggen en hopen dat hij dan niet gefriendzoned wordt
You never give up hequote:
idem.quote:
Na je eerste blauwtje wordt het wel steeds makkelijker.quote:Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven zeg ik dan.
quote:
Fijne avond Engeltje!quote:
Neen nooit en dat weet ik nu al.quote:Op zondag 13 april 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ooit wordt het nog wat tussen jullie twee. Ooit, over een jaar of 80 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |