quote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer ik (te) beleefd ben raak ik snel in de friendzone.
Te bot ook dusquote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op die fietsquote:Op zondag 13 april 2014 20:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Het was een geintje compli kijk eens goed.
Met beleefd zijn kom je nergens bij vrouwenquote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Waar is syl en wat heb je met hem gedaan?!quote:Op zondag 13 april 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit soort taalgebruik ben je niet van me gewend hè?
Nee, de laatste tijd meer in de pot dan erbuitenquote:
Ik heb dit geleerd bij Vapiano.quote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb weer wat geleerd vandaag
Nice... nu nog onthouden
In de pot ?quote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, de laatste tijd meer in de pot dan erbuiten
Klopt. Je moet meer durvenquote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onzinquote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met beleefd zijn kom je nergens bij vrouwen
Vrouwen...quote:Op zondag 13 april 2014 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Komt niet altijd over ... zal ik je zo maar ff zeggen
Ik probeer me te integrerenquote:
Zoals ik al zei nice..... en niet veel anders dan die met groene pestoquote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb dit geleerd bij Vapiano.Daar bestelde ik een keer Pasta met pesto rosso (dat is hetzelfde gerecht, maar dan zonder kipfiltet). Ik kon gewoon zien hoe het werd klaargemaakt.
Dat heb ik vervolgens thuis een paar keer geprobeerd en aangevuld met 100g kipfilet per persoon.
kloptquote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel Faxiequote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenquote:
syl schuilt achter m'n baard.quote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Waar is syl en wat heb je met hem gedaan?!![]()
quote:[..]
Nee, de laatste tijd meer in de pot dan erbuiten
Misschien, maar soms wordt galantheid wel gewaardeerd. En dan moet je ook gewoon lef kunnen tonen op een nette manier.quote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
+1quote:
btje tussen beleefd en bot in... beleefd... want een dame wil graag gepamperd worden (althans deze wel) en bot omdat stiekum heeeeeeeeeeeeel erg mannelijk en meestal best direct isquote:Op zondag 13 april 2014 20:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
te beleefd: friendzone
te bot: friendzone
Beleefd: mwah
bot:
zoiets?
groene pestoquote:Op zondag 13 april 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei nice..... en niet veel anders dan die met groene pesto
Intermidiatenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, maar soms wordt galantheid wel gewaardeerd. En dan moet je ook gewoon lef kunnen tonen op een nette manier.
Wellesquote:
Try againquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Daarom, galante duidelijkheid. Kan goed samen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
btje tussen beleefd en bot in... beleefd... want een dame wil graag gepamperd worden (althans deze wel) en bot omdat stiekum heeeeeeeeeeeeel erg mannelijk en meestal best direct is
Ik zal eens iets in jou schuivenquote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welles ....
Kiek uit...of ik schuif die keu ergens waar die niet wil zijn
intermidiatenquote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Intermidiaten
(Ja, ik bral ook maar wat)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Op een plaats waar de zon niet schijnt!quote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welles ....
Kiek uit...of ik schuif die keu ergens waar die niet wil zijn
Zijn er apps voor op m'n Android-toestel of iPhone om te bepalen of ik beleefd dan wel bot ben? Uiteraard afgestemd op de vrouw tegenover/naast me...quote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
btje tussen beleefd en bot in... beleefd... want een dame wil graag gepamperd worden (althans deze wel) en bot omdat stiekum heeeeeeeeeeeeel erg mannelijk en meestal best direct is
Pas maar op he; jijquote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Intermidiaten
(Ja, ik bral ook maar wat)
Kijk... Thijs die snapt mequote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, galante duidelijkheid. Kan goed samen.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, galante duidelijkheid. Kan goed samen.
Nee, maar ik had dat ergens gehoord al was het Engels. Ging in de strekking van:quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Avond Tijn, hoe gaat het?Wat heb jij beleefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet zo veel bijzondersnaar mijn date geweest beetje spelletjes gedaan en wat gekletst.
Vervolg op wat?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een plaats waar de zon niet schijnt!
Wie zegt dat?quote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat wil je niet... dus daar hoef ik geen vrees voor te hebben
Hoiquote:
Niet gezoend ?quote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb jij beleefd?
Ik niet zo veel bijzondersnaar mijn date geweest beetje spelletjes gedaan en wat gekletst.
[..]
Vervolg op wat?
Nee, dat is te eenvoudigquote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er apps voor op m'n Android-toestel of iPhone om te bepalen of ik beleefd dan wel bot ben? Uiteraard afgestemd op de vrouw tegenover/naast me...
Ben voor jou niet bangquote:
Mooi. Dan kan ik u bij deze wel even uitnodigen voor een diner bij kaarslicht aan de Seine?quote:
Volgens mij bedoelen ze iemand die het nog niet weet wat hij/zij isquote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar ik had dat ergens gehoord al was het Engels. Ging in de strekking van:
"..because you are a good boy, or girl, or intermidiate..."
Ja, does not make sense
Kusjes geven is leukquote:
Nou op je date dusquote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb jij beleefd?
[..]
Vervolg op wat?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben voor jou niet bang
[..]
Mooi. Dan kan ik u bij deze wel even uitnodigen voor een diner bij kaarslicht aan de Seine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij goed. Dan is hetquote:
Preciesquote:Op zondag 13 april 2014 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze iemand die het nog niet weet wat hij/zij is
Ik zou dat niet zo rap zeggenquote:
Idd Zoenenquote:
Ik kan het enkel rap typenquote:
Zo ben je dus beleefd Faxiequote:
Alleen een kusje bij afscheid verder nietquote:
Ik ben bij haar thuis geweest spelletje gedaan en wat gekletstquote:
Dat kan u....maar ik kan niet op uw uitnodiging ingaan ... want meneer>>> la Seine c'est Parisquote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben voor jou niet bang
[..]
Mooi. Dan kan ik u bij deze wel even uitnodigen voor een diner bij kaarslicht aan de Seine?
Nee, dan duik je eerst even het bed inquote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet op een eerste (of tweede) date.![]()
Dan aan de Maas.quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan u....maar ik kan niet op uw uitnodiging ingaan ... want meneer>>> la Seine c'est Paris
Kusjes geven hoort gewoon natuurlijk te zijn, maar idd niet zo snelquote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet op een eerste (of tweede) date.![]()
Weten jullie ook al waar het heen gaat?quote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen een kusje bij afscheid verder niet
[..]
Ik ben bij haar thuis geweest spelletje gedaan en wat gekletst
Naar haar huis toch?quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weten jullie ook al waar het heen gaat?
Dat uiteindelijk wel, of zijn huis natuurlijk.quote:
Een kusje bij afscheid!quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef complicate het volgende:
Nu weten we nog steeds niet of Tijn gezoend heeft
quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan duik je eerst even het bed in![]()
In alle serieusheid: als het moment er is en het voelt goed, dan lekker doen. Of het nu date 1 of date 7374 is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercikesquote:
Nee niet echt, ik hoop op meer dan alleen vriendschapquote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weten jullie ook al waar het heen gaat?
Ik vermoed eigenlijk dat jij dat wel doetquote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef habitue het volgende:
Zoenen op de eerste date., snap niet dat mensen dat doen zo snel.
De Eem? Ach, try everything once. Ik heb nog wel ergens een pak liggen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is dichterbij inderdaad, maar ik heb een voorkeur voor de Eem
Met zo'n post icon zou ik dat ook vermoeden ja..quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat jij dat wel doet
Spanning opbouwen, heerlijkquote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Nah, ik ben voorstander van rustig opbouwen.
Op een moment moet je dat uit kunnen spreken Tijn. Dat is heel lastig, dat weet ik. Maar als je duidelijkheid wilt, moet je dat doen in plaats van hopen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik hoop op meer dan alleen vriendschap
Gaarne gedaan deerne.quote:
Zeg haar dat je haar graag zou willen als vriendinnetjequote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik hoop op meer dan alleen vriendschap
Ja, dat is echt heerlijk jaquote:
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet wat ik wil en/of van haar vindtquote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een moment moet je dat uit kunnen spreken Tijn. Dat is heel lastig, dat weet ik. Maar als je duidelijkheid wilt, moet je dat doen in plaats van hopen.
De meeste mannen in pakquote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Eem? Ach, try everything once. Ik heb nog wel ergens een pak liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |