Bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een plaats waar de zon niet schijnt!
Wie zegt dat?quote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat wil je niet... dus daar hoef ik geen vrees voor te hebben
Hoiquote:
Niet gezoend ?quote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb jij beleefd?
Ik niet zo veel bijzondersnaar mijn date geweest beetje spelletjes gedaan en wat gekletst.
[..]
Vervolg op wat?
Nee, dat is te eenvoudigquote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er apps voor op m'n Android-toestel of iPhone om te bepalen of ik beleefd dan wel bot ben? Uiteraard afgestemd op de vrouw tegenover/naast me...
Ben voor jou niet bangquote:
Mooi. Dan kan ik u bij deze wel even uitnodigen voor een diner bij kaarslicht aan de Seine?quote:
Volgens mij bedoelen ze iemand die het nog niet weet wat hij/zij isquote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar ik had dat ergens gehoord al was het Engels. Ging in de strekking van:
"..because you are a good boy, or girl, or intermidiate..."
Ja, does not make sense
Kusjes geven is leukquote:
Nou op je date dusquote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb jij beleefd?
Ik niet zo veel bijzondersnaar mijn date geweest beetje spelletjes gedaan en wat gekletst.
[..]
Vervolg op wat?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben voor jou niet bang
[..]
Mooi. Dan kan ik u bij deze wel even uitnodigen voor een diner bij kaarslicht aan de Seine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij goed. Dan is hetquote:
Preciesquote:Op zondag 13 april 2014 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze iemand die het nog niet weet wat hij/zij is
Ik zou dat niet zo rap zeggenquote:
Idd Zoenenquote:
Ik kan het enkel rap typenquote:
Zo ben je dus beleefd Faxiequote:
Alleen een kusje bij afscheid verder nietquote:
Ik ben bij haar thuis geweest spelletje gedaan en wat gekletstquote:
Dat kan u....maar ik kan niet op uw uitnodiging ingaan ... want meneer>>> la Seine c'est Parisquote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben voor jou niet bang
[..]
Mooi. Dan kan ik u bij deze wel even uitnodigen voor een diner bij kaarslicht aan de Seine?
Nee, dan duik je eerst even het bed inquote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet op een eerste (of tweede) date.![]()
Dan aan de Maas.quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan u....maar ik kan niet op uw uitnodiging ingaan ... want meneer>>> la Seine c'est Paris
Kusjes geven hoort gewoon natuurlijk te zijn, maar idd niet zo snelquote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet op een eerste (of tweede) date.![]()
Weten jullie ook al waar het heen gaat?quote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen een kusje bij afscheid verder niet
[..]
Ik ben bij haar thuis geweest spelletje gedaan en wat gekletst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |