Misschien, maar soms wordt galantheid wel gewaardeerd. En dan moet je ook gewoon lef kunnen tonen op een nette manier.quote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met beleefd zijn kom je nergens bij vrouwen
+1quote:
btje tussen beleefd en bot in... beleefd... want een dame wil graag gepamperd worden (althans deze wel) en bot omdat stiekum heeeeeeeeeeeeel erg mannelijk en meestal best direct isquote:Op zondag 13 april 2014 20:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
te beleefd: friendzone
te bot: friendzone
Beleefd: mwah
bot:
zoiets?
groene pestoquote:Op zondag 13 april 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei nice..... en niet veel anders dan die met groene pesto
Intermidiatenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, maar soms wordt galantheid wel gewaardeerd. En dan moet je ook gewoon lef kunnen tonen op een nette manier.
Wellesquote:
Try againquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Daarom, galante duidelijkheid. Kan goed samen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
btje tussen beleefd en bot in... beleefd... want een dame wil graag gepamperd worden (althans deze wel) en bot omdat stiekum heeeeeeeeeeeeel erg mannelijk en meestal best direct is
Ik zal eens iets in jou schuivenquote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welles ....
Kiek uit...of ik schuif die keu ergens waar die niet wil zijn
intermidiatenquote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Intermidiaten
(Ja, ik bral ook maar wat)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Op een plaats waar de zon niet schijnt!quote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welles ....
Kiek uit...of ik schuif die keu ergens waar die niet wil zijn
Zijn er apps voor op m'n Android-toestel of iPhone om te bepalen of ik beleefd dan wel bot ben? Uiteraard afgestemd op de vrouw tegenover/naast me...quote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
btje tussen beleefd en bot in... beleefd... want een dame wil graag gepamperd worden (althans deze wel) en bot omdat stiekum heeeeeeeeeeeeel erg mannelijk en meestal best direct is
Pas maar op he; jijquote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Intermidiaten
(Ja, ik bral ook maar wat)
Kijk... Thijs die snapt mequote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, galante duidelijkheid. Kan goed samen.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, galante duidelijkheid. Kan goed samen.
Nee, maar ik had dat ergens gehoord al was het Engels. Ging in de strekking van:quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:57 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Avond Tijn, hoe gaat het?Wat heb jij beleefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet zo veel bijzondersnaar mijn date geweest beetje spelletjes gedaan en wat gekletst.
Vervolg op wat?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |