Ik ben geen italiaanse.... dus lekker boeiend...quote:Op zondag 13 april 2014 20:45 schreef habitue het volgende:
[..]Zoals de Italianen hem ooit bedacht hebben.
Ik haat koken met bakjes en zakjes
Het was een geintje compli kijk eens goed.quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit in minder dan een uur iets kunnen klaarmaken![]()
Hehe heb je dan al eens voor iemand gekookt die niet tevreden was ?
Ja, zoiets.quote:Op zondag 13 april 2014 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus hoe horkerig jij doet tegen een dame destermeer moet zij aan flirten denken
Mja klinkt als een actie van mijn broDie is best bot.... maar wel lekker direct
Wat ben je snelquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Pasta rosso met kip maak ik in 15 minuten klaar... Of zelfs sneller als het verse pasta is.
Water koken, in een pan gieten, pasta erin.
Kip bakken in een hapjespan, wat kipkruiden en pijnboompitten erbij, daarna wat ui, knoflook, rode pesto erbij. Daarna wat rozemarijn. Als het goed is de pasta ook klaar, dus kan je dat afgieten en daarna in je hapjespan deponeren. Wat basilicum erbij en klaar.
Mhehehe het is geen F1 hoorquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Een uur wat.
Ik ben overal snel mee, soms vinden vrouwen dat wat minder.![]()
Ja ik zondig soms ook welquote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef -Engel- het volgende:
Ligt aan mijn -ik doe gezond bui---- en hoe lang ik die dag al gewerkt heb
Wanneer ik (te) beleefd ben raak ik snel in de friendzone.quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk nietwant dan flirt je toch niet?
Ik heb weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Pasta rosso met kip maak ik in 15 minuten klaar... Of zelfs sneller als het verse pasta is.
Water koken, in een pan gieten, pasta erin.
Kip bakken in een hapjespan, wat kipkruiden en pijnboompitten erbij, daarna wat ui, knoflook, rode pesto erbij. Daarna wat rozemarijn. Als het goed is de pasta ook klaar, dus kan je dat afgieten en daarna in je hapjespan deponeren. Wat basilicum erbij en klaar.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer ik (te) beleefd ben raak ik snel in de friendzone.
Te bot ook dusquote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op die fietsquote:Op zondag 13 april 2014 20:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Het was een geintje compli kijk eens goed.
Met beleefd zijn kom je nergens bij vrouwenquote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Waar is syl en wat heb je met hem gedaan?!quote:Op zondag 13 april 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit soort taalgebruik ben je niet van me gewend hè?
Nee, de laatste tijd meer in de pot dan erbuitenquote:
Ik heb dit geleerd bij Vapiano.quote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb weer wat geleerd vandaag
Nice... nu nog onthouden
In de pot ?quote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, de laatste tijd meer in de pot dan erbuiten
Klopt. Je moet meer durvenquote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onzinquote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met beleefd zijn kom je nergens bij vrouwen
Vrouwen...quote:Op zondag 13 april 2014 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Komt niet altijd over ... zal ik je zo maar ff zeggen
Ik probeer me te integrerenquote:
Zoals ik al zei nice..... en niet veel anders dan die met groene pestoquote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb dit geleerd bij Vapiano.Daar bestelde ik een keer Pasta met pesto rosso (dat is hetzelfde gerecht, maar dan zonder kipfiltet). Ik kon gewoon zien hoe het werd klaargemaakt.
Dat heb ik vervolgens thuis een paar keer geprobeerd en aangevuld met 100g kipfilet per persoon.
kloptquote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel Faxiequote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenquote:
syl schuilt achter m'n baard.quote:Op zondag 13 april 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Waar is syl en wat heb je met hem gedaan?!![]()
quote:[..]
Nee, de laatste tijd meer in de pot dan erbuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |