quote:
quote:
Nee er was niet echt ruzie maar ze vertelde me dus dat ze lesbisch is op een bizarre manier en wist niet goed wat zeggenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee er was niet echt ruzie maar ze vertelde me dus dat ze lesbisch is op een bizarre manier en wist niet goed wat zeggenmaar ondertussen is het weer ok tussen ons
Oh ja die mag in de OPquote:
Niet echtquote:Op zondag 13 april 2014 12:18 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Je hebt er toch geen "dingen" voor hoeven doen om het goed te maken he?
Well done.quote:Op zondag 13 april 2014 12:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Done. De grote versie heb ik wel achter een link geplaatst, want het is bijna 5MB.
Ik denk niet dat Danny dat erg vindt en dat is alles wat teltquote:Op zondag 13 april 2014 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor die mobiele fokkers is een plaatje van 5MB anders wel irritant hoor.
quote:Op zondag 13 april 2014 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
http://9gag.tv/p/aKN8Y7/l(...)is-adorable?ref=fbl9
Waaauw kippenvel!quote:
Ohayoquote:
WORST!!! HAHAHAA!!@!@~!!!111quote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat staat er voor vanavond op het menu?
Awel ik weet niet ik ben te lui om te koken vandaagquote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat staat er voor vanavond op het menu?
quote:Op zondag 13 april 2014 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een Döner schotel besteld.
Liever iemand thuis hebben die iets anders klaarmaakt hihahoquote:Op zondag 13 april 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Zou wel handig zijn he ,altijd iemand thuis hebben die eten klaarmaakt
Ja, dat zou wel handig zijn inderdaad. Ik heb vaak geen zin om te koken na een lange werkdag.quote:Op zondag 13 april 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Zou wel handig zijn he ,altijd iemand thuis hebben die eten klaarmaakt
Volgens mij heb je al een tijdje geen contact gehad met vrouwen..quote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever iemand thuis hebben die iets anders klaarmaakt hihaho
Ik ook niet, sterker nog ik haat hetquote:Op zondag 13 april 2014 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel handig zijn inderdaad. Ik heb vaak geen zin om te koken na een lange werkdag.
Het valt wat tegen jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al een tijdje geen contact gehad met vrouwen..
Ik zie dat je steeds bezig bent met leden te rekruterenquote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever iemand thuis hebben die iets anders klaarmaakt hihaho
Uitkomenquote:Op zondag 13 april 2014 17:42 schreef Faxie het volgende:
Oke oke ik ga al
Er gaat toch niks serieus uitkomen vandaag
Wat ben je directquote:Op zondag 13 april 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al een tijdje geen contact gehad met vrouwen..
Ik verwacht eigenlijk geen nieuwe leden meerquote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zie dat je steeds bezig bent met leden te rekruteren
Oh hoe kom het ? Geen succes ?quote:Op zondag 13 april 2014 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk geen nieuwe leden meer![]()
Ben je ook direct naar vrouwen toe?quote:
eten, wat een top plan.quote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Het eten is zojuist bezorgd.Ik ga even voetbal kijken, laters!
quote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je ook direct naar vrouwen toe?
"Hoi, hoe ist met u? ik wil je nu" ?
Smakelijk, Ik ga nu ook maar eten klaarmakenquote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Het eten is zojuist bezorgd.Ik ga even voetbal kijken, laters!
quote:Op zondag 13 april 2014 17:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Smakelijk, Ik ga nu ook maar eten klaarmaken![]()
Net gedaan met eten, wat voel ik me terug vol energiequote:
Ik ga mezelf nog even verwennen met B&J.quote:Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Net gedaan met eten, wat voel ik me terug vol energie
Jezelf verwennenquote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga mezelf nog even verwennen met B&J.
Same shit as when people talk about sexquote:
Wat ga je maken?quote:
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?quote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Same shit as when people talk about sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, is het geen leuke foto van jezelf?quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?Of heb ik dat al die tijd verkeerd begrepen?
Syl tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?Of heb ik dat al die tijd verkeerd begrepen?
Haha nee dat is mijn seksistiche humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel kieskeurig met wie ik mijn bed deel
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Er stond een ander afbeeldingquote:Op zondag 13 april 2014 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, is het geen leuke foto van jezelf?
Hij draait niet rond de pot hequote:
Ik ben gewoon beleefd.quote:Op zondag 13 april 2014 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
joahVooral als je van die botterikken gewend bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik beleefd ben, dan flirt ik niet. Ik flirt juist door NIET beleefd te zijn.![]()
net pasta carbonara gemaakt. Damn wat ben ik snelquote:
Zo snel ?quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef habitue het volgende:
[..]
net pasta carbonara gemaakt. Damn wat ben ik snel
quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beleefd.
Laatst hield ik de treindeur even open omdat ik zag dat een dame anders op het perron zou achterblijven. Zij heel blij, en allerlei jongeren gingen giechelen...Je flirt door niet beleefd te zijn? Hoe moet ik mij dat voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik beleefd ben, dan flirt ik niet. Ik flirt juist door NIET beleefd te zijn.
Met basics of gewoon potje carbonara en gekookte pasta?quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef habitue het volgende:
[..]
net pasta carbonara gemaakt. Damn wat ben ik snel
Heet wateropzetten in waterkoker, ondertussen spekjes bakken, pasta koken, spekjes erbij eitje erbij en kaas erbij en voilaquote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo snel ?Ik heb altijd bijna een uur nodig voor eten klaar te maken
Wat is flirten dan voor u?quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Als ik beleefd ben, dan flirt ik niet. Ik flirt juist door NIET beleefd te zijn.
Verkeerd geformuleerd, excuses.quote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je flirt door niet beleefd te zijn? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Ik heb daar een uur voor nodigquote:Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Heet wateropzetten in waterkoker, ondertussen spekjes bakken, pasta koken, spekjes erbij eitje erbij en kaas erbij en voila
Je doet er ei bijquote:Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Heet wateropzetten in waterkoker, ondertussen spekjes bakken, pasta koken, spekjes erbij eitje erbij en kaas erbij en voila
Dus hoe horkerig jij doet tegen een dame destermeer moet zij aan flirten denkenquote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerd, excuses.
Ik flirt juist wanneer ik niet beleefd ben. Beleefd zijn en flirten gaan bij mij niet samen.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je doet er ei bij
Ik doe meestal zo'n bakje kruidencreme/muk mixen met wat water, dan spekjes, champions en uitjes bakken en ondertussen is de pasta dan wel klaar
Dat klopt eigenlijk nietquote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerd, excuses.
Ik flirt juist wanneer ik niet beleefd ben. Beleefd zijn en flirten gaan bij mij niet samen.
Een uur wat.quote:
quote:
Ja ik heb nog nooit in minder dan een uur iets kunnen klaarmakenquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Een uur wat.
Ik ben overal snel mee, soms vinden vrouwen dat wat minder.![]()
Ik ben geen italiaanse.... dus lekker boeiend...quote:Op zondag 13 april 2014 20:45 schreef habitue het volgende:
[..]Zoals de Italianen hem ooit bedacht hebben.
Ik haat koken met bakjes en zakjes
Het was een geintje compli kijk eens goed.quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit in minder dan een uur iets kunnen klaarmaken![]()
Hehe heb je dan al eens voor iemand gekookt die niet tevreden was ?
Ja, zoiets.quote:Op zondag 13 april 2014 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus hoe horkerig jij doet tegen een dame destermeer moet zij aan flirten denken
Mja klinkt als een actie van mijn broDie is best bot.... maar wel lekker direct
Wat ben je snelquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Pasta rosso met kip maak ik in 15 minuten klaar... Of zelfs sneller als het verse pasta is.
Water koken, in een pan gieten, pasta erin.
Kip bakken in een hapjespan, wat kipkruiden en pijnboompitten erbij, daarna wat ui, knoflook, rode pesto erbij. Daarna wat rozemarijn. Als het goed is de pasta ook klaar, dus kan je dat afgieten en daarna in je hapjespan deponeren. Wat basilicum erbij en klaar.
Mhehehe het is geen F1 hoorquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Een uur wat.
Ik ben overal snel mee, soms vinden vrouwen dat wat minder.![]()
Ja ik zondig soms ook welquote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef -Engel- het volgende:
Ligt aan mijn -ik doe gezond bui---- en hoe lang ik die dag al gewerkt heb
Wanneer ik (te) beleefd ben raak ik snel in de friendzone.quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk nietwant dan flirt je toch niet?
Ik heb weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Pasta rosso met kip maak ik in 15 minuten klaar... Of zelfs sneller als het verse pasta is.
Water koken, in een pan gieten, pasta erin.
Kip bakken in een hapjespan, wat kipkruiden en pijnboompitten erbij, daarna wat ui, knoflook, rode pesto erbij. Daarna wat rozemarijn. Als het goed is de pasta ook klaar, dus kan je dat afgieten en daarna in je hapjespan deponeren. Wat basilicum erbij en klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |