quote:
quote:
Nee er was niet echt ruzie maar ze vertelde me dus dat ze lesbisch is op een bizarre manier en wist niet goed wat zeggenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee er was niet echt ruzie maar ze vertelde me dus dat ze lesbisch is op een bizarre manier en wist niet goed wat zeggenmaar ondertussen is het weer ok tussen ons
Oh ja die mag in de OPquote:
Niet echtquote:Op zondag 13 april 2014 12:18 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Je hebt er toch geen "dingen" voor hoeven doen om het goed te maken he?
Well done.quote:Op zondag 13 april 2014 12:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Done. De grote versie heb ik wel achter een link geplaatst, want het is bijna 5MB.
Ik denk niet dat Danny dat erg vindt en dat is alles wat teltquote:Op zondag 13 april 2014 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor die mobiele fokkers is een plaatje van 5MB anders wel irritant hoor.
quote:Op zondag 13 april 2014 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
http://9gag.tv/p/aKN8Y7/l(...)is-adorable?ref=fbl9
Waaauw kippenvel!quote:
Ohayoquote:
WORST!!! HAHAHAA!!@!@~!!!111quote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat staat er voor vanavond op het menu?
Awel ik weet niet ik ben te lui om te koken vandaagquote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat staat er voor vanavond op het menu?
quote:Op zondag 13 april 2014 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een Döner schotel besteld.
Liever iemand thuis hebben die iets anders klaarmaakt hihahoquote:Op zondag 13 april 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Zou wel handig zijn he ,altijd iemand thuis hebben die eten klaarmaakt
Ja, dat zou wel handig zijn inderdaad. Ik heb vaak geen zin om te koken na een lange werkdag.quote:Op zondag 13 april 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Zou wel handig zijn he ,altijd iemand thuis hebben die eten klaarmaakt
Volgens mij heb je al een tijdje geen contact gehad met vrouwen..quote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever iemand thuis hebben die iets anders klaarmaakt hihaho
Ik ook niet, sterker nog ik haat hetquote:Op zondag 13 april 2014 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel handig zijn inderdaad. Ik heb vaak geen zin om te koken na een lange werkdag.
Het valt wat tegen jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al een tijdje geen contact gehad met vrouwen..
Ik zie dat je steeds bezig bent met leden te rekruterenquote:Op zondag 13 april 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever iemand thuis hebben die iets anders klaarmaakt hihaho
Uitkomenquote:Op zondag 13 april 2014 17:42 schreef Faxie het volgende:
Oke oke ik ga al
Er gaat toch niks serieus uitkomen vandaag
Wat ben je directquote:Op zondag 13 april 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al een tijdje geen contact gehad met vrouwen..
Ik verwacht eigenlijk geen nieuwe leden meerquote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zie dat je steeds bezig bent met leden te rekruteren
Oh hoe kom het ? Geen succes ?quote:Op zondag 13 april 2014 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk geen nieuwe leden meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |