Ben je ook direct naar vrouwen toe?quote:
eten, wat een top plan.quote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Het eten is zojuist bezorgd.Ik ga even voetbal kijken, laters!
quote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je ook direct naar vrouwen toe?
"Hoi, hoe ist met u? ik wil je nu" ?
Smakelijk, Ik ga nu ook maar eten klaarmakenquote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Het eten is zojuist bezorgd.Ik ga even voetbal kijken, laters!
quote:Op zondag 13 april 2014 17:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Smakelijk, Ik ga nu ook maar eten klaarmaken![]()
Net gedaan met eten, wat voel ik me terug vol energiequote:
Ik ga mezelf nog even verwennen met B&J.quote:Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Net gedaan met eten, wat voel ik me terug vol energie
Jezelf verwennenquote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga mezelf nog even verwennen met B&J.
Same shit as when people talk about sexquote:
Wat ga je maken?quote:
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?quote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Same shit as when people talk about sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, is het geen leuke foto van jezelf?quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?Of heb ik dat al die tijd verkeerd begrepen?
Syl tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?Of heb ik dat al die tijd verkeerd begrepen?
Haha nee dat is mijn seksistiche humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel kieskeurig met wie ik mijn bed deel
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Er stond een ander afbeeldingquote:Op zondag 13 april 2014 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, is het geen leuke foto van jezelf?
Hij draait niet rond de pot hequote:
Ik ben gewoon beleefd.quote:Op zondag 13 april 2014 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
joahVooral als je van die botterikken gewend bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik beleefd ben, dan flirt ik niet. Ik flirt juist door NIET beleefd te zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |