Jezelf verwennenquote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga mezelf nog even verwennen met B&J.
Same shit as when people talk about sexquote:
Wat ga je maken?quote:
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?quote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Same shit as when people talk about sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, is het geen leuke foto van jezelf?quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?Of heb ik dat al die tijd verkeerd begrepen?
Syl tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar wacht even, als je over seks praat dan wil je toch gewoon seks met degene tegen wie je aan het lullen bent?Of heb ik dat al die tijd verkeerd begrepen?
Haha nee dat is mijn seksistiche humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel kieskeurig met wie ik mijn bed deel
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Er stond een ander afbeeldingquote:Op zondag 13 april 2014 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, is het geen leuke foto van jezelf?
Hij draait niet rond de pot hequote:
Ik ben gewoon beleefd.quote:Op zondag 13 april 2014 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
joahVooral als je van die botterikken gewend bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik beleefd ben, dan flirt ik niet. Ik flirt juist door NIET beleefd te zijn.![]()
net pasta carbonara gemaakt. Damn wat ben ik snelquote:
Zo snel ?quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef habitue het volgende:
[..]
net pasta carbonara gemaakt. Damn wat ben ik snel
quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beleefd.
Laatst hield ik de treindeur even open omdat ik zag dat een dame anders op het perron zou achterblijven. Zij heel blij, en allerlei jongeren gingen giechelen...Je flirt door niet beleefd te zijn? Hoe moet ik mij dat voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik beleefd ben, dan flirt ik niet. Ik flirt juist door NIET beleefd te zijn.
Met basics of gewoon potje carbonara en gekookte pasta?quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef habitue het volgende:
[..]
net pasta carbonara gemaakt. Damn wat ben ik snel
Heet wateropzetten in waterkoker, ondertussen spekjes bakken, pasta koken, spekjes erbij eitje erbij en kaas erbij en voilaquote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo snel ?Ik heb altijd bijna een uur nodig voor eten klaar te maken
Wat is flirten dan voor u?quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Als ik beleefd ben, dan flirt ik niet. Ik flirt juist door NIET beleefd te zijn.
Verkeerd geformuleerd, excuses.quote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je flirt door niet beleefd te zijn? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Ik heb daar een uur voor nodigquote:Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Heet wateropzetten in waterkoker, ondertussen spekjes bakken, pasta koken, spekjes erbij eitje erbij en kaas erbij en voila
Je doet er ei bijquote:Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Heet wateropzetten in waterkoker, ondertussen spekjes bakken, pasta koken, spekjes erbij eitje erbij en kaas erbij en voila
Dus hoe horkerig jij doet tegen een dame destermeer moet zij aan flirten denkenquote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerd, excuses.
Ik flirt juist wanneer ik niet beleefd ben. Beleefd zijn en flirten gaan bij mij niet samen.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je doet er ei bij
Ik doe meestal zo'n bakje kruidencreme/muk mixen met wat water, dan spekjes, champions en uitjes bakken en ondertussen is de pasta dan wel klaar
Dat klopt eigenlijk nietquote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerd, excuses.
Ik flirt juist wanneer ik niet beleefd ben. Beleefd zijn en flirten gaan bij mij niet samen.
Een uur wat.quote:
quote:
Ja ik heb nog nooit in minder dan een uur iets kunnen klaarmakenquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Een uur wat.
Ik ben overal snel mee, soms vinden vrouwen dat wat minder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |