Naar haar huis toch?quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weten jullie ook al waar het heen gaat?
Dat uiteindelijk wel, of zijn huis natuurlijk.quote:
Een kusje bij afscheid!quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef complicate het volgende:
Nu weten we nog steeds niet of Tijn gezoend heeft
quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan duik je eerst even het bed in![]()
In alle serieusheid: als het moment er is en het voelt goed, dan lekker doen. Of het nu date 1 of date 7374 is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercikesquote:
Nee niet echt, ik hoop op meer dan alleen vriendschapquote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weten jullie ook al waar het heen gaat?
Ik vermoed eigenlijk dat jij dat wel doetquote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef habitue het volgende:
Zoenen op de eerste date., snap niet dat mensen dat doen zo snel.
De Eem? Ach, try everything once. Ik heb nog wel ergens een pak liggen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is dichterbij inderdaad, maar ik heb een voorkeur voor de Eem
Met zo'n post icon zou ik dat ook vermoeden ja..quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat jij dat wel doet
Spanning opbouwen, heerlijkquote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Nah, ik ben voorstander van rustig opbouwen.
Op een moment moet je dat uit kunnen spreken Tijn. Dat is heel lastig, dat weet ik. Maar als je duidelijkheid wilt, moet je dat doen in plaats van hopen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik hoop op meer dan alleen vriendschap
Gaarne gedaan deerne.quote:
Zeg haar dat je haar graag zou willen als vriendinnetjequote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik hoop op meer dan alleen vriendschap
Ja, dat is echt heerlijk jaquote:
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet wat ik wil en/of van haar vindtquote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een moment moet je dat uit kunnen spreken Tijn. Dat is heel lastig, dat weet ik. Maar als je duidelijkheid wilt, moet je dat doen in plaats van hopen.
De meeste mannen in pakquote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Eem? Ach, try everything once. Ik heb nog wel ergens een pak liggen.
Misschien wel een goed ideequote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg haar dat je haar graag zou willen als vriendinnetje![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet wat ik wil en/of van haar vindt
quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja serieus niet twijfelen.quote:
Dat komt de sfeer enkel ten goede.quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De meeste mannen in pak![]()
Ik opper dat omdat ik weet dat je daar daadwerkelijk aan het water kan eten
Ach boodschap is altijd hetzelfde, waarom rond de pot draaien. Direct zijn is beter.quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:
"Ik wil dat jij de drager van mijn kind bent."
quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:
"Ik wil dat jij de drager van mijn kind bent."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee ....quote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat komt de sfeer enkel ten goede.
Voorkeur voor donkerblauw of lichtgrijs pak?
Heb ook een motorpak maar daar heb ik geen stropdas bij.
En hoe doe je dat?quote:
Ik ben heel direct, maar zelfs ik zou zoiets niet zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach boodschap is altijd hetzelfde, waarom rond de pot draaien. Direct zijn is beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |