Misschien wel een goed ideequote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg haar dat je haar graag zou willen als vriendinnetje![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet wat ik wil en/of van haar vindt
quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja serieus niet twijfelen.quote:
Dat komt de sfeer enkel ten goede.quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De meeste mannen in pak![]()
Ik opper dat omdat ik weet dat je daar daadwerkelijk aan het water kan eten
Ach boodschap is altijd hetzelfde, waarom rond de pot draaien. Direct zijn is beter.quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:
"Ik wil dat jij de drager van mijn kind bent."
quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die leeftijdscategorie wel voorbij zijn. Al kan het nog steeds werken. Het klinkt in ieder geval beter dan:
"Ik wil dat jij de drager van mijn kind bent."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee ....quote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat komt de sfeer enkel ten goede.
Voorkeur voor donkerblauw of lichtgrijs pak?
Heb ook een motorpak maar daar heb ik geen stropdas bij.
En hoe doe je dat?quote:
Ik ben heel direct, maar zelfs ik zou zoiets niet zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach boodschap is altijd hetzelfde, waarom rond de pot draaien. Direct zijn is beter.
Dan heb je bij deze twee keuzes:quote:Op zondag 13 april 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee ....
Een motorpak...Dan zou ik eigenlijk gelijk voor een andere toko kiezen
quote:
"We zijn nu een tijdje aan het daten en ik vind je enorm leuk. Ik zou blij en trots zijn als je mijn vriendin kon zijn"quote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben heel direct, maar zelfs ik zou zoiets niet zeggen.
Sterker nog, ik weet niet eens hoe ik het zou zeggen
De eem is hieroquote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze twee keuzes:
Of in stijl met de auto naar de Eem (waar dat ook ligt).
Of in stijl op de motor naar een ander restaurant.
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."quote:Op zondag 13 april 2014 21:16 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
"We zijn nu een tijdje aan het daten en ik vind je enorm leuk. Ik zou blij en trots zijn als je mijn vriendin kon zijn"
En altijd zo een lachje erbij
Al ontdekt, loopt door provincie Utrecht. Ik kom uit het Zuiden des lands. Maar ik ben niet te flauw om kilometers te makenquote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De eem is hierokan ik praktisch fietsen
TSJAK.quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."
Wat heeft dat er nu mee te maken?quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Oh... Ik wilde je vandaag vertellen dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd... En ik wilde je nu alvast uitnodigen voor de bruiloft, jij bent immers mijn beste vriend."
Handig is google hequote:Op zondag 13 april 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al ontdekt, loopt door provincie Utrecht. Ik kom uit het Zuiden des lands. Maar ik ben niet te flauw om kilometers te maken
quote:
Dat ze hem ziet als vriend en niet meer dan datquote:
Lijkt me wel zuur...quote:Op zondag 13 april 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze hem ziet als vriend en niet meer dan dat
Been there, done thatquote:
Tja, je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven zeg ik dan.quote:Op zondag 13 april 2014 21:21 schreef complicate het volgende:
Niets doen of zeggen en hopen dat hij dan niet gefriendzoned wordt
You never give up hequote:
idem.quote:
Na je eerste blauwtje wordt het wel steeds makkelijker.quote:Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven zeg ik dan.
quote:
Fijne avond Engeltje!quote:
Neen nooit en dat weet ik nu al.quote:Op zondag 13 april 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ooit wordt het nog wat tussen jullie twee. Ooit, over een jaar of 80 ofzo.
Toch welquote:
Ik heb me al een idee gemaakt over u. Niets aan te doen.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb al me al een idee gemaakt over u. Niets aan te doen.
Are you sure about that ?quote:Op zondag 13 april 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over 80 jaar ben je dement en kan je je dit niet meer herinneren.
Ik hou me er eerlijk gezegd niet zo mee bezig of het wel of niet gebeurt, just let it happen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat jij dat wel doet
It happens when you let it happenquote:Op zondag 13 april 2014 21:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik hou me er eerlijk gezegd niet zo mee bezig of het wel of niet gebeurt, just let it happen.
Ik ga het niet tegenhouden puur omdat het de eerste date is.quote:
OK just let it happen Habitue, let it happenquote:Op zondag 13 april 2014 21:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ga het niet tegenhouden puur omdat het de eerste date is.
quote:Op zondag 13 april 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb me al een idee gemaakt over u. Niets aan te doen.
Slaap zachtquote:
Trusten man!quote:
So true.quote:
Dat is wel heel knap jaquote:Op zondag 13 april 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Friendzoned vóór de eerste date.Wow!
Ik heb voorlopig geen eerste date geplandquote:Op zondag 13 april 2014 21:30 schreef complicate het volgende:
[..]
OK just let it happen Habitue, let it happen
Maar wel een 2e, 3e, 4e...quote:Op zondag 13 april 2014 21:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen eerste date gepland
Thought you were dating someonequote:Op zondag 13 april 2014 21:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen eerste date gepland
Plagiaatquote:
Moet ik een onderzoek instellen?quote:
Hou nu maar op neen is neenquote:
Arme Faxie. Doet zo zijn bestquote:
Ja graagquote:
Mooi. Doe ik wel even een intakegesprek en maak ik even een offertequote:
Sounds like a dealquote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi. Doe ik wel even een intakegesprek en maak ik even een offerte
Mooi. Een dezer dagen komt het concept jouw kant op.quote:
Half rolletje wc papier nodig?quote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet het niet [ afbeelding ] Ik ben altijd zo lief voor haar [ afbeelding ] Fuck my life [ afbeelding ]
Als er iets is wat ik vaak terug lees hier in R&P is dat vrouwen schijnbaar op klootzakken vallen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet het niet [ afbeelding ] Ik ben altijd zo lief voor haar [ afbeelding ] Fuck my life [ afbeelding ]
Doe maar een volle rol keukenpapierquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Half rolletje wc papier nodig?
Owjaquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik vaak terug lees hier in R&P is dat vrouwen schijnbaar op klootzakken vallen.
Conceptquote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi. Een dezer dagen komt het concept jouw kant op.
En op dikke broekzakkenquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik vaak terug lees hier in R&P is dat vrouwen schijnbaar op klootzakken vallen.
Wat ben je liefquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Half rolletje wc papier nodig?
quote:
DOA Beach Vollybal!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij fapt overal opquote:
Ik ben niet verbaasdquote:
Nee het idee dat je...quote:
Complicate strooit met alles wat ze kan missenquote:
Het heeft een gat...quote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelfs op een baksteen met een barst erin?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zat weer te modden, heb de medailles van bf3 in bf2 gekregen
Proficiat ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zondag 13 april 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Complicate strooit met alles wat ze kan missen
Gelukkig kun je toch geen voorstelling van me maken.quote:
Wie weet kan ik dat welquote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Gelukkig kun je toch geen voorstelling van me maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |