Half rolletje wc papier nodig?quote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet het niet [ afbeelding ] Ik ben altijd zo lief voor haar [ afbeelding ] Fuck my life [ afbeelding ]
Als er iets is wat ik vaak terug lees hier in R&P is dat vrouwen schijnbaar op klootzakken vallen.quote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet het niet [ afbeelding ] Ik ben altijd zo lief voor haar [ afbeelding ] Fuck my life [ afbeelding ]
Doe maar een volle rol keukenpapierquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Half rolletje wc papier nodig?
Owjaquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik vaak terug lees hier in R&P is dat vrouwen schijnbaar op klootzakken vallen.
Conceptquote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi. Een dezer dagen komt het concept jouw kant op.
En op dikke broekzakkenquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik vaak terug lees hier in R&P is dat vrouwen schijnbaar op klootzakken vallen.
Wat ben je liefquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Half rolletje wc papier nodig?
quote:
DOA Beach Vollybal!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij fapt overal opquote:
Ik ben niet verbaasdquote:
Nee het idee dat je...quote:
Complicate strooit met alles wat ze kan missenquote:
Het heeft een gat...quote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelfs op een baksteen met een barst erin?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zat weer te modden, heb de medailles van bf3 in bf2 gekregen
Proficiat ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zondag 13 april 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Complicate strooit met alles wat ze kan missen
Gelukkig kun je toch geen voorstelling van me maken.quote:
Wie weet kan ik dat welquote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Gelukkig kun je toch geen voorstelling van me maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |