abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138757882
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan? :? :?
pi_138757884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben hier vaste poster, maar als ik zeg dat het zelfmoord zou kunnen zijn, zie ik de link met al die conspiracy theories die jij post nog niet echt...
Ik zeg alleen maar dat er teveel langsgekomen is waar ik stilletjes van moet huilen. Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo. Daar hoef je geen onschuldige mensen mee om te brengen. Dus waarom zou ie dat doen? Er is geen aandacht voor hem, geen lol, niets.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757921
Maar he, gooi de aluhoedjes maar weer op, ik denk dat ie alvast naar Mars is voor die expeditie, dan kunnen jullie daar vast ook serieus over praten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757989
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:

[..] Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo.
Dat is een treurig, roemloos einde.
pi_138758036
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Die had toch een hersenbloeding gehad, of niet?
pi_138758117
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat er teveel langsgekomen is waar ik stilletjes van moet huilen. Die man had ook zelfmoord kunnen plegen door met een molensteen de zee in te hollen of zo. Daar hoef je geen onschuldige mensen mee om te brengen. Dus waarom zou ie dat doen? Er is geen aandacht voor hem, geen lol, niets.
Er is heel veel shit langsgekomen in dit topic wat echt belachelijk is. Dat betekent niet dat je dan opeens alles kunt dekwalificeren zoals jij doet en dan maar geloven dat het een technisch mankement moet zijn geweest :')

Over de motieven van zelfmoord kun je natuurlijk weinig zinnigs zeggen. Dat er geen aandacht is voor de piloot is een ander verhaal...

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:23 schreef Pheno het volgende:
Maar he, gooi de aluhoedjes maar weer op, ik denk dat ie alvast naar Mars is voor die expeditie, dan kunnen jullie daar vast ook serieus over praten.
Waar slaat dit nou weer op? Ben je altijd zo kinderachtig?
Alsjeblieft hé :')

Alsof zelfmoord een vreemde aluhoedjes conspiracy is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758201
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

Alsof zelfmoord een vreemde aluhoedjes conspiracy is.
Wel als gezichten van CHurchill erbij worden gehaald :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758246
Mij lijkt een technisch mankement waardoor de koers verlegd wordt en alle radars ontweken worden juist heel onwaarschijnlijk. Alsof er kortsluiting is in je auto en je bent stuurloos, maar wonder boven wonder rij je naar het volgende dorp en ook nog eens door een McDrive om precies op een parkeerplek uit te komen?

Feit is dat dat vliegtuig een aantal hele ongebruikelijke dingen heeft gedaan. Dingen waarvoor je ten eerste veel kennis moet hebben van vliegen en ten tweede dingen die zeer onlogisch zijn om te doen wanneer je te goeder trouw handelt.

Daarom blijven er voor mij twee scenario's over:
1) een zeer capabele terrorist heeft het vliegtuig overgenomen. Dit lijkt mij onwaarschijnlijk want het is niet opgeeist en een terrorist wil toch iets met meer impact.
2) de gezagsvoerder had psychische problemen (ofwel omdat zijn huwelijk niet lekker liep, of hij heeft gewoon individueel iets ontwikkeld: depressief, narcisme) en wilde met een big bang het leven uitstappen. Vliegen op een manier die hij nog nooit had gedaan (zeer hoog en zeer laag, richting de zuidpool) en tegelijk met een geweldig mysterie het leven uitstappen. Het vliegtuig heeft de radars ontweken en alle communicatie uitgezet. Het lijkt er dus op dat hij probeerde te voorkomen dat men doorhad dat hij naar de Indische oceaan is gevlogen. Het is daar heel diep dus het is heel moeilijk om het vliegtuig terug te vinden.Groot mysterie, wat een interessante man!
Dat er nog een paar honderd dood gaan is jammer, maar als het leven jou niets meer boeit dan boeit je de dood van anderen ook niet zo veel. Sterker: het kan zelfs een fijne gedachte zijn dat je anderen mee neemt in jouw misere..
pi_138758247
Dat roep ik toch nergens? Jij haalt hele andere discussies erbij.

Ik reageer enkel op het feit dat jij concludeert dat het een technisch mankement is, wat ik zelf moeilijk kan geloven.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758252
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Leuke hobby :')
Je plaatst vaak posts waarbij ik denk.. die lult maar wat om ons te laten lachen, maar er blijft altijd een spoortje twijfel of je stiekem toch serieus bent :+
pi_138758276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Leuke hobby :')
Je plaatst vaak posts waarbij ik denk.. die lult maar wat om ons te laten lachen, maar er blijft altijd een spoortje twijfel of je stiekem toch serieus bent :+
Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
pi_138758343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat roep ik toch nergens? Jij haalt hele andere discussies erbij.

Ik reageer enkel op het feit dat jij concludeert dat het een technisch mankement is, wat ik zelf moeilijk kan geloven.
Een vliegtuig dat in zee ligt noem ik toch een technisch mankement :P

Ik hoop alleen dat ze het ding vinden, voor de rest zal het me worst wezen wat het was. Iemand kan zo in paniek raken, daar kun je je niet op voorbereiden. Ook niet als piloot. Ik heb rare dingen gezien als duiker zijnde, mensen die van het ene op het andere moment niet meer zinnig kunnen nadenken als er iets niet gaat zoals gepland. En dat is best eng.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758349
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.
pi_138758370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:
Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Ik zou zeggen, schrijf een wetenschappelijk document en je staat zelf in de belangstelling!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758372
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Poolbal het volgende:
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.et.
Nee, ik ben kunstenaar. Geïnteresseerd in portret.
pi_138758386
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Persoonlijkheidsstoornis gespot.
pi_138758406
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Poolbal het volgende:
Ik stel me bij Loekie een meisje van 19 voor, een tikkeltje zweverig en naïef. Beetje verlegen maar niet sociaal invalide. Op de middelbare school (havo) een beetje een dromer en je zat niet bij de populairste groep. Nu ben je op zoek naar werk en binnenkort start je een opleiding voor Human Resource Management.et.

Nee, ik ben kunstenaar. Geinteresseerd in portret.
Serie "Lie to me" wel eens gezien? :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138758426
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een vliegtuig dat in zee ligt noem ik toch een technisch mankement :P
Een vliegtuig waar technisch niks mis mee is kan ook crashen hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758438
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Een vliegtuig waar technisch niks mis mee is kan ook crashen hoor.
Maar daarna is het om technische redenen niet meer in staat te vliegen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee, ik ben kunstenaar. Geïnteresseerd in portret.
Ok.. de kunstbusiness loopt even niet zo goed en daarom zie je jezelf noodgedwongen om een studie te gaan doen, waarschijnlijk HRM.
pi_138758484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Ok.. de kunstbusiness loopt even niet zo goed en daarom zie je jezelf noodgedwongen om een studie te gaan doen, waarschijnlijk HRM.
Nog iemand met een rijkelijke fantasie.
pi_138758500
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
pi_138758584
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar daarna is het om technische redenen niet meer in staat te vliegen :+
Leuk dat je zo flauw reageert, maar een cursus oorzaak-gevolg is wellicht interessant voor je.

Maar aangezien je toch lijkt aan te geven dat het je allemaal geen reet interesseert kun je wellicht beter het topic verlaten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:47:13 #174
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138758599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
Iemand met een bol of assymmetrisch gezicht, oh, het is waarschijnlijk geen denker, maar een doener.
In de vorige eeuwen deed men aan schedelmeting. Misschien is dat ook dan interessant leesvoer.
Wat een vooroordelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door ATan op 11-04-2014 11:52:28 ]
pi_138758660
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:46 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Leuk dat je zo flauw reageert, maar een cursus oorzaak-gevolg is wellicht interessant voor je.

Maar aangezien je toch lijkt aan te geven dat het je allemaal geen reet interesseert kun je wellicht beter het topic verlaten.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen en mag ik gewoon zeggen dat het een technisch mankement is, zoals anderen zonder enige reden/argument/feit aangeven dat het zelfmoord is, het ding rondom de aarde vliegt of dat het gebruikt gaat worden voor een aanslag.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138758778
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen en mag ik gewoon zeggen dat het een technisch mankement is, zoals anderen zonder enige reden/argument/feit aangeven dat het zelfmoord is, het ding rondom de aarde vliegt of dat het gebruikt gaat worden voor een aanslag.
Tuurlijk, maar dan mag je ook de discussie aangaan.
Er zijn enige argumenten te noemen dat het NIET om een simpel ongeluk gaat, dat is al meermalen aangegeven in dit topic (uitschakelen van ACARS, de diverse waypoints, de afwijkende route etc etc). Dat het vliegtuig is geland/baan om de Aarde/weet ik veel wat heb je mij nog nooit horen zeggen!

Dan mag je van mij ook wel lekker koppig blijven ontkennen maar graag hoor ik dan ook logische aanwijzingen wat dat technisch mankement is ontstaan en hoe dat in de huidige feiten past.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef Poolbal het volgende:
Mij lijkt een technisch mankement waardoor de koers verlegd wordt en alle radars ontweken worden juist heel onwaarschijnlijk. Alsof er kortsluiting is in je auto en je bent stuurloos, maar wonder boven wonder rij je naar het volgende dorp en ook nog eens door een McDrive om precies op een parkeerplek uit te komen?

Feit is dat dat vliegtuig een aantal hele ongebruikelijke dingen heeft gedaan. Dingen waarvoor je ten eerste veel kennis moet hebben van vliegen en ten tweede dingen die zeer onlogisch zijn om te doen wanneer je te goeder trouw handelt.

Daarom blijven er voor mij twee scenario's over:
1) een zeer capabele terrorist heeft het vliegtuig overgenomen. Dit lijkt mij onwaarschijnlijk want het is niet opgeeist en een terrorist wil toch iets met meer impact.
2) de gezagsvoerder had psychische problemen (ofwel omdat zijn huwelijk niet lekker liep, of hij heeft gewoon individueel iets ontwikkeld: depressief, narcisme) en wilde met een big bang het leven uitstappen. Vliegen op een manier die hij nog nooit had gedaan (zeer hoog en zeer laag, richting de zuidpool) en tegelijk met een geweldig mysterie het leven uitstappen. Het vliegtuig heeft de radars ontweken en alle communicatie uitgezet. Het lijkt er dus op dat hij probeerde te voorkomen dat men doorhad dat hij naar de Indische oceaan is gevlogen. Het is daar heel diep dus het is heel moeilijk om het vliegtuig terug te vinden.Groot mysterie, wat een interessante man!
Dat er nog een paar honderd dood gaan is jammer, maar als het leven jou niets meer boeit dan boeit je de dood van anderen ook niet zo veel. Sterker: het kan zelfs een fijne gedachte zijn dat je anderen mee neemt in jouw misere..
pi_138758871
Ik ben het compleet met je eens Poolbal.
Denk dat de piloot een soort DB Cooper achtige status wilde verwerven.

Dat soort mythes zijn vrij populair in de aviatie en maritieme wereld.
Het is hem ook trouwens bijna gelukt, ware het niet dat Inmarsat een nog nooit gebruikte technologie vond die op basis van een ping en een ingenieus rekensysteem alsnog de baan richting het Zuiden ontdekte.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138758884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
Het is trouwens niet zozeer in de belangstelling staan, maar het zijn 'doeners' (mensen met Churchill gezicht) terwijl het tegenovergestelde van een Churchillgezicht voorkomt bij piekeraars.
het kan zo lijken, zeker als jij veel met gezichten bezig bent, dat je een patroon ziet. Helaas is er in de wetenschap, psycho(bio)logie, hier geen aanwijzingen voor.
pi_138758945
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:47 schreef ATan het volgende:

[..]

Iemand met een bol of assymmetrisch gezicht, oh, het is waarschijnlijk geen denker, maar een doener.
In de vorige eeuwen deed men aan schedelmeting. Misschien is dat ook dan interessant leesvoer.
Wat een vooroordelen.
Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben. Dat doeners vaker komen bovendrijven in de media etc is niet gek, die piekeren niet van zal ik wel of zal ik niet. Wel denk ik dat mensen met een extreme scheve verhouding in hun gezicht, óf mensen zijn met heel veel lef (Churchill, deze gezagvoerder) óf mensen zijn die erg veel piekeren of gepiekerd hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Loekie1 op 11-04-2014 12:08:15 ]
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:01:46 #181
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138759033
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben.
Nou ik wel hoor. De ene dag ben ik een doener, de andere dag ben ik een denker. Al naar gelang wat er nodig is op dat moment. Als jij dan later misschien bedenkt dat ik aan de hand van mijn gezicht beter niet aangenomen kan worden voor een project of een baan omdat je denkt dat ik een doener ben terwijl je een denker zoekt ("vrouwen voelen dat nou eenmaal beter aan dan mannen", een uitspraak die ik vaak uit die hoek hoor), vind ik dat nogal bevooroordeeld en dan vind ik dat jij dat soort beslissingen beslist niet mag nemen.
pi_138759084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben. Bovendien kan iedereen het zelf controleren in zijn omgeving of op de tv.
Dat kan je dus niet zelf controleren omdat je zelf kijkt met je eigendenkkaders, dat is veel subjectiever dan je zelf door hebt. Daarnaast hebben mensen allerlei psychologisch valkuilen: onze hersenen zoeken naar verbanden, interpreteren richting eigen ideeën, enz.

Een typisch voorbeeld vind ik het onderzoek of er daadwerkelijk meer babies geboren werden tijdens volle maan. Dit was onder verloskundigen een zekerheid, want ze stelden het zelf vast. Geboortedata, vergeleken met volle maan data, liet zien dat het niets uitmaakte. Wat bleek: verloskundigen keken naar de maan en vonden het bij 90% volle maan ook al volle maan (dat lijkt ook gewoon volle maan met het blote oog).
pi_138759091
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat 'in de belangstelling willen staan' een negatieve connotatie kan hebben, het kan in verband staan met narcisme. Maar doeners versus piekeraars vind ik niet negatief of met vooroordelen te maken hebben. Dat doeners vaker komen bovendrijven in de media etc is niet gek, die piekeren niet van zal ik wel of zal ik niet.
Ironisch dat je een verband met narcisme ziet.
pi_138759256
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ironisch dat je een verband met narcisme ziet.
Hoezo ironisch?
Wat deze gezagvoerder betreft, mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis kunnen of willen zich niet inleven in anderen. Dat kán hier een rol spelen natuurlijk. Zijn vrouw zou daar meer duidelijkheid over kunnen geven.
Maar als hij zijn passagiers op een pijnloze manier en snel heeft willen doden, vind ik dat weinig met een narcistische persoonlijkheidsstoornis te maken hebben.
Mocht het natuurlijk allemaal kloppen wat ik denk: zelfmoordplan piloot, snel naar hoogte waar geen zuurstof is etc etc etc.
pi_138761164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dan mag je ook de discussie aangaan.
Er zijn enige argumenten te noemen dat het NIET om een simpel ongeluk gaat, dat is al meermalen aangegeven in dit topic (uitschakelen van ACARS, de diverse waypoints, de afwijkende route etc etc). Dat het vliegtuig is geland/baan om de Aarde/weet ik veel wat heb je mij nog nooit horen zeggen!

Dan mag je van mij ook wel lekker koppig blijven ontkennen maar graag hoor ik dan ook logische aanwijzingen wat dat technisch mankement is ontstaan en hoe dat in de huidige feiten past.
ACARs kan ook kapot zijn gegaan juist door een groter technisch mankement, dus waarom het niet zou kunnen weet ik niet. Door datzelfde technische mankement kan een vliegtuig onbestuurbaar worden, ergo een andere route 'vliegen'.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138761266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Volledig eens met dit verhaal
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:10:44 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138761379
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik twijfelde of ik het moest posten, maar ik ben echt serieus. Het verbaast me dat er nooit een psycholoog is geweest die mijn waarnemingen bevestigde.
Ik vind het raar dat dat je verbaast.
2000 light years from home
pi_138761495
hebben ze al iets gevonden?
pi_138762031
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:14 schreef mschol het volgende:
hebben ze al iets gevonden?
nope
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138762487
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

ACARs kan ook kapot zijn gegaan juist door een groter technisch mankement, dus waarom het niet zou kunnen weet ik niet. Door datzelfde technische mankement kan een vliegtuig onbestuurbaar worden, ergo een andere route 'vliegen'.
Een andere route vliegen is logisch, deze route via 3 waypoints die niet in 1 lijn liggen en vervolgens nogmaals weer 180 graden draaien is niet logisch.

Die verklaring van de waypoints heb ik nog niet gehoord.
Of zaten de piloot gewoon als volgt?

'Snel, zet koers naar VAMPI!'
'O paniek, nu snel richting GIVAL!'
'DE BRAND BREIDT UIT KOM OP NAAR IGREX!
'MAYDAY MAYDAY WE HEBBEN DE WAYPOINTS BEREIKT MAAR WE KEREN TOCH TERUG NAAR KUALA LUMPUR!'

It doesn't make any sense. Ik kan echt geen scenario bedenken hoe een technisch mankement de koers van MH370 zo heeft kunnen bepalen, behalve bewust willen verdwijnen.


Nogmaals, je staart je blind op je hypothese en probeert daar krampachtig de feiten in te passen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138762699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef ThePlaneteer het volgende:

Nogmaals, je staart je blind op je hypothese en probeert daar krampachtig de feiten in te passen.
Nee hoor. Jij weet precies hoe een vliegtuig bestuurt als ie mankementen heeft? Computerstoring door verkeerd ingelezen coordinaten van een ander apparaar aan boord, dat soort crap?

Ik vind het juist grappig dat iedereen hier van die krampachtige aannames doet en de meest normale verklaring (gewoon een ongeluk, kutzooi alles) als onzin wordt afgedaan :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138762827
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij weet precies hoe een vliegtuig bestuurt als ie mankementen heeft? Computerstoring door verkeerd ingelezen coordinaten van een ander apparaar aan boord, dat soort crap?

Ik vind het juist grappig dat iedereen hier van die krampachtige aannames doet en de meest normale verklaring (gewoon een ongeluk, kutzooi alles) als onzin wordt afgedaan :D
'Iedereen hier'?

Dit is gewoon de huidige aanname Pheno.
http://www.usatoday.com/s(...)ssing-plane/6907359/

Als het een technisch mankement is betekent dat Boeing miljarden mag gaan uitkeren, dus het is wel van enig nut dat dat goed onderzocht wordt.


En ik weet wel dat als je een vliegtuig hebt met brand aan boord dat je niet lukraak 3 waypoints intikt en dan opeens weer een hele andere kant uitvliegt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138763051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

'Iedereen hier'?

Dit is gewoon de huidige aanname Pheno.
http://www.usatoday.com/s(...)ssing-plane/6907359/

Als het een technisch mankement is betekent dat Boeing miljarden mag gaan uitkeren, dus het is wel van enig nut dat dat goed onderzocht wordt.

En ik weet wel dat als je een vliegtuig hebt met brand aan boord dat je niet lukraak 3 waypoints intikt en dan opeens weer een hele andere kant uitvliegt.
Ach, in ons kikkerlandje gingen de piloten van dat Turkse vliegtuig ook gigantisch mist in door wat misleidende hoogtemetertjes, terwijl ze even naar buiten kijkend ook hadden kunnen zien dat het niet klopte dus niets is onmogelijk.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763095
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, in ons kikkerlandje gingen de piloten van dat Turkse vliegtuig ook gigantisch mist in door wat misleidende hoogtemetertjes, terwijl ze even naar buiten kijkend ook hadden kunnen zien dat het niet klopte dus niets is onmogelijk.
Dus? Wat heeft dat hier mee te maken?
Dat was een combinatie van pilot error en verkeerde hoogtemeters, en dat was ook de conclusie van het onderzoek.

Ik snap je punt niet echt met dit voorbeeld.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138763229
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dus? Wat heeft dat hier mee te maken?
Dat was een combinatie van pilot error en verkeerde hoogtemeters, en dat was ook de conclusie van het onderzoek.

Ik snap je punt niet echt met dit voorbeeld.
Dan heb je oogkleppen op. Dus deze piloot kan geen error hebben gemaakt icm verkeerde getalletjes op <vul een meter in>. Want dat past niet in je eigen mooie verhaal dat er meer moet zijn dan een jammerlijk ongeluk bovenop zee..
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763305
Maar goed ik ga idd dit topic voor nu verlaten, ik heb mijn rechten gekregen zodat ik daadwerkelijk weer kan werken op een server in plaats van allerlei verhaaltjes te verzinnen omdat ik geen expert ben zoals jullie hier.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763380
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan heb je oogkleppen op. Dus deze piloot kan geen error hebben gemaakt icm verkeerde getalletjes op <vul een meter in>. Want dat past niet in je eigen mooie verhaal dat er meer moet zijn dan een jammerlijk ongeluk bovenop zee..
Ah ok.

De piloot maakte een foutje door alle communicatiesystemen uit te schakelen.
Daarna tikte hij in plaats van vliegveld Bejing de coördinaten in van een waypoint uit de route ten weste van zijn oorspronkelijke route.
Daarna wilde hij terugkeren maar tikte per ongeluk de coödinaten in van een waypoint dat nog verder westwaarts lag.
In een poging om terug te keren naar de oorspronkelijke route maakt hij nog een kleine foutje en vloog hij naar wederom een ander waypoint dat juist westelijk lag van zijn positie in plaats van oostelijk.
De piloot besloot het nogmaals te proberen, maar door een kleine vergissing vloog hij richting de Indische Oceaan in plaats van Bejing.

In de tussentijd lette hij ook even niet op zijn hoogte en steeg naar een hoogte waar alle passagiers geen lucht meer kregen en naar alle waarschijnlijkheid door gebrek aan zuurstof kwamen te overlijden.

Oeps, foutje!


Als ik kijk naar wat er exact is gebeurd (communicatie uitgezet en daarna via aviation waypoints die alleen bekend zijn bij ervaren piloten naar het westen gevlogen, precies buiten het bereik van de radar en daarna zuidwaarts is gekeerd...

Dat doet mij het volgende vermoeden:
A: geen kaping, want het vliegtuig werd bestuurd door mensen die er echt verstand van hebben (ivm waypoints en ACARS)
B: geen ernstige brand of mechanische pech, aangezien het vliegtuig 7 uur na het ACARS uitschakelen nog is doorgevlogen.

Dan kom ik al snel op het feit dat er opzet in het spel zit van iemand die veel verstand van vliegen heeft.. Dan kom ik al snel uit bij de piloot. Maar tja, dat is natuurlijk oogkleppen ophebben.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138763578
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
De piloot maakte een foutje door alle communicatiesystemen uit te schakelen.
Man, man man, je eigen verhaal moet kloppen he?
Je neemt al aan dat hij het heeft gedaan. Waarom kan het systeem niet kapot zijn gegaan? Waarom zou hij het uit hebben MOETEN zetten?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138763610
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Een andere route vliegen is logisch, deze route via 3 waypoints die niet in 1 lijn liggen en vervolgens nogmaals weer 180 graden draaien is niet logisch.

Die verklaring van de waypoints heb ik nog niet gehoord.
Of zaten de piloot gewoon als volgt?

'Snel, zet koers naar VAMPI!'
'O paniek, nu snel richting GIVAL!'
'DE BRAND BREIDT UIT KOM OP NAAR IGREX!
'MAYDAY MAYDAY WE HEBBEN DE WAYPOINTS BEREIKT MAAR WE KEREN TOCH TERUG NAAR KUALA LUMPUR!'

It doesn't make any sense. Ik kan echt geen scenario bedenken hoe een technisch mankement de koers van MH370 zo heeft kunnen bepalen, behalve bewust willen verdwijnen.

Nogmaals, je staart je blind op je hypothese en probeert daar krampachtig de feiten in te passen.
Het waypoint scenario schijnt wel reëel te zijn. Diverse serieuze media en kenners binnen de luchtvaart hebben hierover bericht.
Ik vermoed overigens ook dat het een bewuste actie is en geen technisch mankement.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de piloot eerst heeft gekozen om met de automatische piloot deze waypoints te kiezen om vervolgens later weer zelf de koers naar het zuiden te nemen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138763689
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Man, man man, je eigen verhaal moet kloppen he?
Je neemt al aan dat hij het heeft gedaan. Waarom kan het systeem niet kapot zijn gegaan? Waarom zou hij het uit hebben MOETEN zetten?
Dat is de conclusie van het voorlopige onderzoek man.
quote:
It has taken time to identify the correct search areas, Razak says, because it is now clear to investigators that the radar transponders and the flight data transmission system in the missing Malaysian airliner were deliberately disabled by somebody on the aircraft trying to hide its position and heading. Because an avionics failure could also have taken out those systems it left the possibility that the plane had come down somewhere on its original South China Sea flight track – hence the massive search that has been going on there.
Maar sorry, stom dat ik zo voorbarig was :')

Oja, en NADAT de ACARS uitviel/uit werd gezet, was er nog radio contact met MH370 waar de bemanning niets meldde over een eventuele brand. Wat is je verklaring daarvoor? Ze dachten dat iemand een peukje rookte? :D


Ga toch gewoon weg man.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138763718
Argumenten mensen, argumenten! Ontopic en stop even met het zwart maken van elkaar.
pi_138763921
Dat waypoint gedoe he.....is het niet zo dat alleen maar bevestigd is dat enkele waypoints zijn ingevoerd?

Want kan het dan bv zo zijn dat de piloot zelf daarvan is afgeweken?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_138764002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat is de conclusie van het voorlopige onderzoek man.

[..]

Maar sorry, stom dat ik zo voorbarig was :')
De ene keer is de prime minsiter een prutser en houden ze dingen achter en liegt ie en weet ik wat meer nu is opeens alles een feit wat ie zegt? Bij een voorlopig onderzoek zonder enige aanknopingspunt (geen zwarte doos en een paar pingpunten en dat is het). Het komt je wel uit he :P

quote:
Oja, en NADAT de ACARS uitviel/uit werd gezet, was er nog radio contact met MH370 waar de bemanning niets meldde over een eventuele brand. Wat is je verklaring daarvoor? Ze dachten dat iemand een peukje rookte? :D
Brand? Waar heb ik brand gezegd? Is een technisch mankement synoniem aan brand? Dus als de abn amro een technische storing heeft is er eigenlijk brand in de serverruimte?

quote:
Ga toch gewoon weg man.
Ja, dat was ik van plan, maar ik amuseer me te kostelijk. Het is te grappig. En het is heel simpel: we komen nooit te weten wat er gebeurd is. Al vinden ze het ding.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138764042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:27 schreef Montagui het volgende:
Dat waypoint gedoe he.....is het niet zo dat alleen maar bevestigd is dat enkele waypoints zijn ingevoerd?

Want kan het dan bv zo zijn dat de piloot zelf daarvan is afgeweken?
Dat denk ik dus ook. Maar die waypoints zijn dan waarschijnlijk ingevoerd door dezelfde persoon die daar later weer van afwijkt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138764055
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja, en NADAT de ACARS uitviel/uit werd gezet, was er nog radio contact met MH370 waar de bemanning niets meldde over een eventuele brand. Wat is je verklaring daarvoor? Ze dachten dat iemand een peukje rookte?
Nope, ACARS kan ook na het laatste contact uitgevallen/uitgezet zijn. Ze weten niet precies wanneer dit gebeurd is, alleen dat er geen contact meer was op het moment dat contact wel verwacht werd.

Afijn, mij lijkt het, gezien de aanwezige informatie, redelijk logisch dat het een bewuste actie is geweest.

Het vliegtuig moet maar snel gevonden worden, want anders zakt het niveau hier nog dieper dan dat het vliegtuig zelf momenteel ligt.
In the coolest little capital of the world
pi_138764147
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:31 schreef Drebbelman het volgende:

Het vliegtuig moet maar snel gevonden worden, want anders zakt het niveau hier nog dieper dan dat het vliegtuig zelf momenteel ligt.
Volgens mij zijn de echte diehards die aluhoedjes op hebben al een tijdje weg, dat scheelt. Ik houd alleen een spiegel voor, omdat ik het wel erg makkelijk vind elke theorie af te schieten met argumenten als kortzichtig, krampachtig en weet ik wat meer terwijl dat hier constant gebeurt door krampachtig vast te houden aan zinnen als "de piloot zette het uit". Geen enkel bewijs is er en dat gaan we ook niet krijgen.

Al zouden de wetenschappers die hier mee bezig gaan erachter komen wat er gebeurd is, en het is bewust gedaan, dan komt het in een enorme doofpot :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138764158
Uitgaan van zelfmoord vind ik juist onzin. Decompressie en hypoxia zijn veel logischer verklaringen.

Eens met Pheno, die zeker niet "wegmoet" hier. }:|
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138764196
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

De ene keer is de prime minsiter een prutser en houden ze dingen achter en liegt ie en weet ik wat meer nu is opeens alles een feit wat ie zegt? Bij een voorlopig onderzoek zonder enige aanknopingspunt (geen zwarte doos en een paar pingpunten en dat is het). Het komt je wel uit he :P

[..]

Brand? Waar heb ik brand gezegd? Is een technisch mankement synoniem aan brand? Dus als de abn amro een technische storing heeft is er eigenlijk brand in de serverruimte?

[..]

Ja, dat was ik van plan, maar ik amuseer me te kostelijk. Het is te grappig. En het is heel simpel: we komen nooit te weten wat er gebeurd is. Al vinden ze het ding.
Nu heb ik weer gezegd dat Razek een prutser is? Waar komt dit nou vandaan?
Anyway, een ACARS valt niet zomaar uit, daar moet een kortsluiting voor nodig zijn. Dat wordt grondig getest ivm veiligheidsmaatregelen.

Maar goed, ik zou even het onderzoeksteam bellen als ik jou was dat ze de verkeerde conclusies hebben gemaakt.

Verder staan er nog wel wat vragen open voor je. Je gaat alleen in op wat randzaken (Razek in twijfel trekken) in plaats van mijn argumenten te weerleggen zoals de koerswijzigingen etc. Over de plotselinge stijging.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138764200
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef El_Matador het volgende:
Uitgaan van zelfmoord vind ik juist onzin. Decompressie en hypoxia zijn veel logischer verklaringen.

Maar hoe verklaar je dan dat het vliegtuig ten westen van fucking Australië (!!!!) terecht komt?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138764206
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef El_Matador het volgende:
Uitgaan van zelfmoord vind ik juist onzin. Decompressie en hypoxia zijn veel logischer verklaringen.

Eens met Pheno, die zeker niet "wegmoet" hier. }:|
Oh, dat soort opmerkingen neem ik niet serieus. Iedereen mag een mening hebben, dat is het idee van een forum, hebben de Grieken geloof ik ooit bedacht. Zolang het geen "de marsmannetjes hebben het gedaan" want dat zou iets te fanta worden :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138764233
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef eight het volgende:

[..]

Maar hoe verklaar je dan dat het vliegtuig ten westen van fucking Australië (!!!!) terecht komt?
Sorry, ik heb nog nooti een kapotte Boeiing losgelaten boven een oceaan om zoiets te verklaren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138764260
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de echte diehards die aluhoedjes op hebben al een tijdje weg, dat scheelt. Ik houd alleen een spiegel voor, omdat ik het wel erg makkelijk vind elke theorie af te schieten met argumenten als kortzichtig, krampachtig en weet ik wat meer terwijl dat hier constant gebeurt door krampachtig vast te houden aan zinnen als "de piloot zette het uit". Geen enkel bewijs is er en dat gaan we ook niet krijgen.
Ik heb alleen mijn vermoeden uitgesproken naar aanleiding van de feiten die nu op tafel liggen. Op basis daarvan vind ik een bewuste actie het meest logische.
Ik houd me daar niet krampachtig aan vast, sterker nog, als jij een goed argument hebt die ik niet kan weerleggen hoor ik het graag :)

Oja, leuk dat je nu valt over de opmerking dat je weg moet, maar dat was je eigen voorstel ;)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138764274
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Sorry, ik heb nog nooti een kapotte Boeiing losgelaten boven een oceaan om zoiets te verklaren.
Het feit dat je geen normaal tegenargument kunt verzinnen geeft eigenlijk al aan hoe zwak je theorie is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:41:57 #214
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138764371
40 topics over iets waar nog geen splinter van gevonden is, knap. :7
Say what?
pi_138764404
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Anyway, een ACARS valt niet zomaar uit, daar moet een kortsluiting voor nodig zijn. Dat wordt grondig getest ivm veiligheidsmaatregelen.
Fouten maken is menselijk. Er wordt wel meer getest en gaat fout. Dat vliegtuig naar Detroit had een plaat los, dat soort dingen horen ook niet te gebeuren.
quote:
Maar goed, ik zou even het onderzoeksteam bellen als ik jou was dat ze de verkeerde conclusies hebben gemaakt.
Je hebt vast het telefoonnummer voor me.

quote:
Verder staan er nog wel wat vragen open voor je. Je gaat alleen in op wat randzaken (Razek in twijfel trekken) in plaats van mijn argumenten te weerleggen zoals de koerswijzigingen etc. Over de plotselinge stijging.
Jij weet blijkbaar wat er gebeurt met een defect vliegtuig, ik niet. Dus voor mij zijn koerswijzigingen en hoogteverschillen een mogelijk scenario als een vliegtuig defect is. Jij gaat er vanuit dat alles in alle kalmte bewust gedaan wordt. Ik denk eraan dat een computer defect kan geraken en weet ik wat. Weet jij of er niet kortsluiting is gemaakt waardoor d ehele shit stroomoosis geworden? Wat er dan gebeurt, weet jij niet, weet ik niet. En gaan we hopelijk ook nooit weten.

quote:
3s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef eight het volgende:

[..]

Het feit dat je geen normaal tegenargument kunt verzinnen geeft eigenlijk al aan hoe zwak je theorie is.
Zeg ik ergens dat ie sterk is? Maar zelfmoord geloof ik niet, dan kop je een trein ipv moelijk doen en een hoop mensen met je het graf meenemen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138764454
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef El_Matador het volgende:
Eens met Pheno, die zeker niet "wegmoet" hier. }:|
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:46:58 #217
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138764488
waar zitten de knoppen om alle transponders etc uit te zetten. Hoe krijg je het voor elkaar om je (co)-piloot mee te krijgen of dood je die eerst? Kan een vliegtuig op de automatische piloot doorvliegen als er een complete electrische storing heeft plaatsgevonden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138764535
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:43 schreef Pheno het volgende:

Zeg ik ergens dat ie sterk is? Maar zelfmoord geloof ik niet, dan kop je een trein ipv moelijk doen en een hoop mensen met je het graf meenemen.
Dat is de redenatie van een normaal denkend mens, maar iemand die in staat is om zelfmoord te plegen zit in een heel andere psychische toestand.
Gezien de locatie van het vliegtuig kun je een bewuste actie moeilijk uitsluiten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138764561
Gaat ie weer willekeurige van aircrashes opsommen...
Wat heeft het voor zin om ongelukken te noemen waar piloten fouten maakte?

Er zijn zoveel dingen anders aan MH370 dan aan bv. een ongeluk in Detroit... Niet te vergelijken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138764622
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaat ie weer willekeurige van aircrashes opsommen...
Wat heeft het voor zin om ongelukken te noemen waar piloten fouten maakte?

Er zijn zoveel dingen anders aan MH370 dan aan bv. een ongeluk in Detroit... Niet te vergelijken.
Waarom is dat willekeur?

Dat was ten eerste geen crash, dat is om aan te tonen dat mensen ook niet perfect zijn en dus mankementen aan vliegtuigen niet uit te sluiten zijn. Gelukkig is dat goedgegaan, maar als passagier schrik je je ook de tiefus.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138764626
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:46 schreef Re het volgende:
waar zitten de knoppen om alle transponders etc uit te zetten. Hoe krijg je het voor elkaar om je (co)-piloot mee te krijgen of dood je die eerst? Kan een vliegtuig op de automatische piloot doorvliegen als er een complete electrische storing heeft plaatsgevonden
Dat is vrijwel onmogelijk. De communicatiemiddelen zijn aangesloten op minstens 3 verschillende, los van elkaar werkende circuits.
Om al die circuits te slopen zou er eigenlijk een flinke brand moeten uitbreken maar dat is onwaarschijnlijk omdat hij daarna nog uren is doorgevlogen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138764660
Zoals het er nu voor staat met de kennis die we nu hebben denk ik niet dat het onderzoek met de conclusie zal komen dat het een technisch mankement was of een pilot error.

Dus hopelijk worden de black boxes gevonden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138764668
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaat ie weer willekeurige van aircrashes opsommen...
Wat heeft het voor zin om ongelukken te noemen waar piloten fouten maakte?

Er zijn zoveel dingen anders aan MH370 dan aan bv. een ongeluk in Detroit... Niet te vergelijken.
Leren van eerdere ongelukken kan je inzichten verschaffen, maar ik begrijp dat jij "die alle opties openhoudt [maar dan toch echt alleen maar zelfmoord/bewuste pilotenactie]" liever niet leert van de geschiedenis? :')

Die Air Crash Investigations kunnen juist heel nuttige informatie opleveren.

Bovendien negeer jij de feiten dat IEDEREEN die Zaharie kende, hetzelfde zegt over die piloot; een aardige, behulpzame man. Niet bepaald een massamoordenaarstypje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138764711
Tuurlijk moet je leren van andere crashes, maar als je gaat zeggen 'ja in Detroit maakte de piloot ook een fout dus wellicht dat dat bij MH370 ook is gebeurd' is echt hagelschieten.

Oja, en meestal worden massamoordenaars niet vantevoren door hun omgeving herkend. Helaas.


Nogmaals, ik houd alle opties open. Graag hoor ik wat overtuigende argumenten dat een techisch mankement tot het vluchtverloop kan leiden wat er met vlucht MH370 gebeurde.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138764865
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja, en meestal worden massamoordenaars niet vantevoren door hun omgeving herkend. Helaas.
Maar jij doet dat wel, vanaf een Nederlandse zolderkamer op 9000 km afstand? :D

quote:
Nogmaals, ik houd alle opties open. Graag hoor ik wat overtuigende argumenten dat een techisch mankement tot het vluchtverloop kan leiden wat er met vlucht MH370 gebeurde.
Decompressie en hypoxia; sterk verminderde toerekeningsvatbaarheid waardoor de route volledig raar is geworden.

Zou je het niet logischer vinden dat als de piloot iets had willen doen, het een (mislukte) spectaculaire landing op een eiland zou worden zoals ie zovaak op zijn sim geoefend heeft?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138765010
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar jij doet dat wel, vanaf een Nederlandse zolderkamer op 9000 km afstand? :D

Ik kan vanaf 9.000 kilometer inderdaad niet oordelen of het een hele lieve man is. Dat heb je goed gezien ;)
Ik bedoel juist te zeggen dat de vader van Tristan van de Vlis (Alpen) herkende hem ook niet als een massamoordenaar. Die vond het vast ook een lieve jongen en 'niemand had het zien aankomen'.

Oftewel zulke uitspraken moet je met een korrel zout nemen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138765061
Sowieso die speculaties over een brand en zo. Lijkt me sterk dat een vliegtuig zo lang kan doorvliegen als het in brand staat.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_138765069
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:54 schreef El_Matador het volgende:

Bovendien negeer jij de feiten dat IEDEREEN die Zaharie kende, hetzelfde zegt over die piloot; een aardige, behulpzame man. Niet bepaald een massamoordenaarstypje.
Komop mata ;(
Het verleden heeft inmiddels al talloze malen bewezen dat vele massamoordenaars vooraf niet ontmaskerd kunnen worden. Neem de sociale, aardige, behulpzame Breivik, die vervolgens 77 mensen (vnl. kinderen) koelbloedig vermoordde. En zo kunnen we er nog wel honderden opnoemen.
Je staart je blind op nietszeggende argumenten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138765100
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik kan vanaf 9.000 kilometer inderdaad niet oordelen of het een hele lieve man is. Dat heb je goed gezien ;)
Ik heb op 20.000 km afstand hem een airco-aansluiting zien presenteren op YouTube. Maar daar ga ik niet op af, wel op ALLE opmerkingen van zijn sociale omgeving. Ja, iemand kan een dubbelleven leiden, maar 238 mensen vermoorden en jezelf erbij is niet iets wat je zomaar eventjes doet.

Bovendien is het zwaar onlogisch om eerst rondjes te gaan vliegen en dan zelfmoord plegen. Direct nose down in de Golf van Thailand is een veel logischere actie als je per se zelfmoord wil plegen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138765132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:07 schreef eight het volgende:

[..]

Komop mata ;(
Het verleden heeft inmiddels al talloze malen bewezen dat vele massamoordenaars vooraf niet ontmaskerd kunnen worden. Neem de sociale, aardige, behulpzame Breivik, die vervolgens 77 mensen (vnl. kinderen) koelbloedig vermoordde. En zo kunnen we er nog wel honderden opnoemen.
Je staart je blind op nietszeggende argumenten.
Kom nou eight, je vergelijk nu serieus een autistische Breivik zonder sociale omgeving maar met een 1000 pagina's broddelwerkje over de Europese geschiedenis met een zachtaardige man en uitstekend piloot??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138765181
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik bedoel juist te zeggen dat de vader van Tristan van de Vlis (Alpen) herkende hem ook niet als een massamoordenaar. Die vond het vast ook een lieve jongen en 'niemand had het zien aankomen'.

Oftewel zulke uitspraken moet je met een korrel zout nemen.
Die gasten waren volgens mij allemaal dikke autisten; hadden juist weinig sociale omgeving, if any.

Zaharie voldoet absoluut niet aan dat beeld. Geen vergelijking.

prima dat je erover speculeert, maar brand anderen die ook speculeren (behalve als het over onzindingen als "baan om de Aarde" of "aliens") dan niet af.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:15:01 #232
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138765271
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:07 schreef Waffle het volgende:
Sowieso die speculaties over een brand en zo. Lijkt me sterk dat een vliegtuig zo lang kan doorvliegen als het in brand staat.
Een brand hoeft niet altijd voluit te woeden. De airco vullen met giftige rook is al voldoende om iedereen om te leggen.

De autopilot doet de rest. Er was een passagiersvliegtuig wat tegen een berg in Griekenland is gevlogen die nog een tijdlang gevolgd is door een jachtvliegtuig. Die zag de piloten gewoon netjes zitten achter de stuurknuppel terwijl ze de berg in ramden.
pi_138765282
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kom nou eight, je vergelijk nu serieus een autistische Breivik zonder sociale omgeving maar met een 1000 pagina's broddelwerkje over de Europese geschiedenis met een zachtaardige man en uitstekend piloot??
Hij had juist wel een sociale omgeving en stond bekend als zachtaardig en behulpzaam, net als Zaharie.
Pas later werd bekend dat er ook periodes waren waarin hij zich terugtrok.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138765319
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tuurlijk moet je leren van andere crashes, maar als je gaat zeggen 'ja in Detroit maakte de piloot ook een fout dus wellicht dat dat bij MH370 ook is gebeurd' is echt hagelschieten.
Aan een plaat die van een vliegtuig afvalt kan de piloot weinig doemn. Het ging erom dat een vliegtuig gecontrollerd wordt, maar blijkbaar is dat niet 100% fullproof. Dat jij wel vindt, want je zegt:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat wordt grondig getest ivm veiligheidsmaatregelen.
Dat wil dus geen reet zeggen, er worden overal fouten gemaakt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138765353
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die gasten waren volgens mij allemaal dikke autisten; hadden juist weinig sociale omgeving, if any.

Zaharie voldoet absoluut niet aan dat beeld. Geen vergelijking.

prima dat je erover speculeert, maar brand anderen die ook speculeren (behalve als het over onzindingen als "baan om de Aarde" of "aliens") dan niet af.
Eigenlijk zou je het karakter van Zaharie volledig buiten beschouwing moeten laten. Het verleden heeft immers vaak zat laten zien dat dit nietszeggend is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138765354
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:15 schreef ATan het volgende:

[..]

Een brand hoeft niet altijd voluit te woeden. De airco vullen met rook is al voldoende om iedereen om te leggen.
Brand alleen is altijd een mogelijkheid maar verklaart niet de Uturn naar de Straat van Malakka en niet de geruststellende woorden van de piloot.

Een ander technisch mankement en decompressie en hypoxia kan wel de vreemde route niet langs de waypoints verklaren. Of een kaping. Maar een piloot die niet opgemerkt wil worden, volgt de normale vliegroutes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138765400
Als jij nog de missing link kunt leggen tussen een technisch mankement en de volgende zaken ben ik iets meer overtuigd:

1: vliegtuig stijgt naar 45.000 ft
2. vliegtuig vliegt richting Andaman Islands via diverse waypoints ipv naar Beijng
3. vliegtuig vliegt 7 uur lang door zonder communciatie
4. vliegtuig beland in Indische Oceaan ipv in Beijing.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138765414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:18 schreef eight het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je het karakter van Zaharie volledig buiten beschouwing moeten laten. Het verleden heeft immers vaak zat laten zien dat dit nietszeggend is.
Dat is echt niet zo. Achteraf zijn al die "lone wolves" te verklaren door hun autisme/afkeer & boosheid van/op de maatschappij.

Het enige aanknopingspunt bij Zaharie is die veroordeling van die "homoseksuele" politicus, maar dan nog is een moord op 238 mensen gewoon onlogisch.

Zomaar iets buiten beschouwing laten om je eigen scenario erdoor te drukken is gewoon geen objectieve methode.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138765444
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als jij nog de missing link kunt leggen tussen een technisch mankement en de volgende zaken ben ik iets meer overtuigd:

1: vliegtuig stijgt naar 45.000 ft
niet bewezen, wordt gespeculeerd over de hoogte die zeer onbetrouwbaar is, want slechts met grondradar "gemeten".
quote:
2. vliegtuig vliegt richting Andaman Islands via diverse waypoints ipv naar Beijng
Hypoxia.
quote:
3. vliegtuig vliegt 7 uur lang door zonder communciatie
Hypoxia/iedereen allang dood en autopilot aan.
quote:
4. vliegtuig beland in Indische Oceaan ipv in Beijing.
Belandt, maar goed.

Het gevolg van 2 en 3.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:22:22 #240
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138765449
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]
Zomaar iets buiten beschouwing laten om je eigen scenario erdoor te drukken is gewoon geen objectieve methode.
Okee we zitten hier op Fok. Echte doemdenkers denken dat alle scenario's tegelijk van toepassing kunnen zijn. Is dat ook mogelijk? Ik wil het gewoon weten voor de volledigheid.

Dat het een autistische massamoordenaar was met een scheef gezicht terwijl tegelijk de batterijen in de fik vlogen die hem buiten bewustzijn brachten terwijl hij zijn snode plannen ten uitvoer wilde brengen waarna Iraanse kapers tevergeefs probeerden de cockpitdeur te forceren.

[ Bericht 8% gewijzigd door ATan op 11-04-2014 15:33:05 ]
pi_138765492
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is echt niet zo. Achteraf zijn al die "lone wolves" te verklaren door hun autisme/afkeer & boosheid van/op de maatschappij.

Het enige aanknopingspunt bij Zaharie is die veroordeling van die "homoseksuele" politicus, maar dan nog is een moord op 238 mensen gewoon onlogisch.

Zomaar iets buiten beschouwing laten om je eigen scenario erdoor te drukken is gewoon geen objectieve methode.
Achteraf ja, na lang en gedegen onderzoek.

Inhakend op je vorige opmerking:
quote:
een piloot die niet opgemerkt wil worden, volgt de normale vliegroutes.
Een lone wolf die niet opgemerkt wil worden gedraagt zich ook volkomen normaal. Hij moet immers iedereen op het verkeerde been zetten wil zijn missie slagen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138765535
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:22 schreef ATan het volgende:

[..]

Okee we zitten hier op Fok. Echte doemdenkers denken dat alle scenario's tegelijk van toepassing kunnen zijn. Is dat ook mogelijk? Ik wil het gewoon weten voor de volledigheid.
Je zou moeten denken in kansen. "Wat is de kans op" met de 'feiten' die we hebben.

Voorbeeld, die radars in de Straat van Malakka. Eerst werd bericht dat de route netjes langs die waypoints ging. In de laatste dagen is juist bekend geworden dat dat niet zo was.

Uitgaande van het eerste ging ik ook uit van een bewuste actie van de piloot als meest waarschijnlijke, juist omdat ie die radar netjes volgde.
Nu dat dus niet zo blijkt te zijn, is hypoxia of een kaping veel logischer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:34:54 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138765838
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb op 20.000 km afstand hem een airco-aansluiting zien presenteren op YouTube. Maar daar ga ik niet op af, wel op ALLE opmerkingen van zijn sociale omgeving. Ja, iemand kan een dubbelleven leiden, maar 238 mensen vermoorden en jezelf erbij is niet iets wat je zomaar eventjes doet.

Bovendien is het zwaar onlogisch om eerst rondjes te gaan vliegen en dan zelfmoord plegen. Direct nose down in de Golf van Thailand is een veel logischere actie als je per se zelfmoord wil plegen.
Ik denk dan ook dat hij zelfmoord wilde plegen en dat is inderdaad niet iets dat je zomaar even doet. Daar kan iemand legio redenen voor hebben, zo ook voor het meenemen van passagiers. Misschien dacht hij wel dat hij ze verloste van deze wereld, weten wij veel. Het kan best dat zijn motieven bekend zijn bij iemand, bij iemand die dat niet naar buiten wil brengen om hem niet af te vallen, en die gaat dan ook voorbij aan het belang van de nabestaanden van de 238 mensen aan boord.

Direct nose down voor een vliegfanaat lijkt me juist onlogisch.

Maar goed, het hoeft ook niet logisch te zijn.
Misschien wilde hij niet alleen zelfmoord plegen maar ook onvindbaar zijn.
Wie weet vinden ze het wrak, kunnen ze het bergen en vinden ze dna terug van alle inzittenden behalve de piloot. Kan ook nog :P
pi_138765860
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

niet bewezen, wordt gespeculeerd over de hoogte die zeer onbetrouwbaar is, want slechts met grondradar "gemeten".

[..]

Hypoxia.

[..]

Hypoxia/iedereen allang dood en autopilot aan.

[..]

Belandt, maar goed.

Het gevolg van 2 en 3.
Waarom zou je met hypoxia opeens naar 3 verschillende waypoints sturen?
En als iedereen dood is, wie heeft de coördinaten ingevoerd richting de Indische Oceaan?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138765921
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Waarom zou je met hypoxia opeens naar 3 verschillende waypoints sturen?
Je weet wat hypoxia met je doet? Staat een mooi filmpje in de OP erover. Met tests, ze moesten de presentator er sneller uithalen dan verwacht... Hij beweerde 21 jaar oud te zijn.

quote:
En als iedereen dood is, wie heeft de coördinaten ingevoerd richting de Indische Oceaan?
Van tevoren, verkeerde route uitgezet, door het verminderd beslissingsbewustzijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:38:34 #246
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138765938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar sorry, stom dat ik zo voorbarig was :')

Oja, en NADAT de ACARS uitviel/uit werd gezet, was er nog radio contact met MH370 waar de bemanning niets meldde over een eventuele brand. Wat is je verklaring daarvoor? Ze dachten dat iemand een peukje rookte? :D

Ga toch gewoon weg man.
Als jij een brand in de meterkast hebt, wanneer merk je dat?
Eerst gaat de ene groep in het huis uit. Niemand merkt wat.
Dan de volgende groep. Niemand merkt wat.
Totdat niets meer werkt.
En je denkt hee, om mij heen werkt niets meer, ik ga even kijken in de meterkast.
Waarna je bevangen wordt door de rook op de gang dichtbij de meterkast.
Terwijl er al die tijd geen vlammen te zien zijn geweest.
pi_138765957
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je zou moeten denken in kansen. "Wat is de kans op" met de 'feiten' die we hebben.

Voorbeeld, die radars in de Straat van Malakka. Eerst werd bericht dat de route netjes langs die waypoints ging. In de laatste dagen is juist bekend geworden dat dat niet zo was.

Uitgaande van het eerste ging ik ook uit van een bewuste actie van de piloot als meest waarschijnlijke, juist omdat ie die radar netjes volgde.
Nu dat dus niet zo blijkt te zijn, is hypoxia of een kaping veel logischer.
Wat is de kans dat een technisch mankement precies die uitwerking heeft op het vliegtuig dat het lijkt alsof de piloot alles bewust heeft gedaan zoals het gelopen is.
Communicatie valt weg op het meest ongelukkige moment, namelijk bij de 'grijze' zone tussen Maleisië en Vietnam, waar dus niet direct opgemerkt kon worden dat het vliegtuig een uturn maakte.
Vliegtuig vliegt om Indonesië heen om zo min mogelijk voor de radar zichtbaar te zijn.
Vliegtuig vliegt in een rechte lijn naar het diepste punt van de oceaan in deze regio.

Zou wel een rare en vooral toevallige samenloop van omstandigheden zijn als een brandje en een automatische piloot dit per ongeluk veroorzaken.
In the coolest little capital of the world
pi_138765967
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:38 schreef ATan het volgende:

[..]

Als jij een brand in de meterkast hebt, wanneer merk je dat?
Eerst gaat de ene groep in het huis uit. Niemand merkt wat.
Dan de volgende groep. Niemand merkt wat.
Totdat niets meer werkt.
En je denkt hee, om mij heen werkt niets meer, ik ga even kijken in de meterkast.
Waarna je bevangen wordt door de rook op de gang op weg naar de meterkast.
Ik merk dat er brand is zodra mijn TV uitvalt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:39:47 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138765968
Chinese panda's voor Maleisië langer thuis om MH 370

China ziet er voorlopig van af twee panda's voor langere tijd aan Maleisië uit te lenen. De Maleisische minister van Milieu zei vrijdag dat de twee niet zoals gepland 16 april naar Maleisië gaan.

Ze gaan volgens de bewindsman niet voor eind mei, als gevolg van de Chinese onvrede over de manier waarop Maleisië omgaat met de verdwenen Boeing-777 van Malaysia Airlines.

Dat vliegtuig verdween 8 maart op een vlucht van Kuala Lumpur naar Peking. De meeste van de 239 inzittenden waren Chinezen. In China is veel kritiek op de Maleisische autoriteiten, die de zoektocht naar de Boeing klungelig zouden hebben aangepakt.

China geeft panda's aan landen waar Peking het goed mee kan vinden. Deze 'pandadiplomatie' is eeuwenoud. Panda's worden tegenwoordig ook vaak voor langere tijd 'uitgeleend', maar daar staat dan vaak wel een vergoeding van de ontvanger tegenover. De panda's die naar Maleisië gaan zouden er tien jaar blijven.

nu.nl
pi_138765994
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef Marrije het volgende:
Chinese panda's voor Maleisië langer thuis om MH 370

China ziet er voorlopig van af twee panda's voor langere tijd aan Maleisië uit te lenen. De Maleisische minister van Milieu zei vrijdag dat de twee niet zoals gepland 16 april naar Maleisië gaan.

Ze gaan volgens de bewindsman niet voor eind mei, als gevolg van de Chinese onvrede over de manier waarop Maleisië omgaat met de verdwenen Boeing-777 van Malaysia Airlines.

Dat vliegtuig verdween 8 maart op een vlucht van Kuala Lumpur naar Peking. De meeste van de 239 inzittenden waren Chinezen. In China is veel kritiek op de Maleisische autoriteiten, die de zoektocht naar de Boeing klungelig zouden hebben aangepakt.

China geeft panda's aan landen waar Peking het goed mee kan vinden. Deze 'pandadiplomatie' is eeuwenoud. Panda's worden tegenwoordig ook vaak voor langere tijd 'uitgeleend', maar daar staat dan vaak wel een vergoeding van de ontvanger tegenover. De panda's die naar Maleisië gaan zouden er tien jaar blijven.

nu.nl
Uitruilen voor wat pinguïns (37,5 kHz).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:41:30 #251
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766018
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik merk dat er brand is zodra mijn TV uitvalt.
Dus je merkt het pas als het te laat is.
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:41:52 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138766030
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:38 schreef ATan het volgende:

[..]

Als jij een brand in de meterkast hebt, wanneer merk je dat?
Eerst gaat de ene groep in het huis uit. Niemand merkt wat.
Dan de volgende groep. Niemand merkt wat.
Totdat niets meer werkt.
En je denkt hee, om mij heen werkt niets meer, ik ga even kijken in de meterkast.
Waarna je bevangen wordt door de rook op de gang dichtbij de meterkast.
Terwijl er al die tijd geen vlammen te zien zijn geweest.
dan loeit er hier een melder
pi_138766032
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Wat is de kans dat een technisch mankement precies die uitwerking heeft op het vliegtuig dat het lijkt alsof de piloot alles bewust heeft gedaan zoals het gelopen is.
Dat laatste is dus niet (meer) zo; die waypoints werden niet precies gevolgd juist.

quote:
Communicatie valt weg op het meest ongelukkige moment, namelijk bij de 'grijze' zone tussen Maleisië en Vietnam, waar dus niet direct opgemerkt kon worden dat het vliegtuig een uturn maakte.
Vliegtuig vliegt om Indonesië heen om zo min mogelijk voor de radar zichtbaar te zijn.
Vliegtuig vliegt in een rechte lijn naar het diepste punt van de oceaan in deze regio.

Zou wel een rare en vooral toevallige samenloop van omstandigheden zijn als een brandje en een automatische piloot dit per ongeluk veroorzaken.
Is het ook, maar alles is raar aan deze zaak, dat is het hele punt. Zelfmoord ergens na 8 uur vliegen is ook raar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138766095
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef ATan het volgende:

[..]

Dus je merkt het pas als het te laat is.
Ja.

Om even uit je hypothetische wereldje te stappen, zodra ik realiseer dat mijn instrumenten uitvallen zoek ik het vliegveld op wat ik het snelste kan bereiken.
Ik vlieg niet opeens naar het westen en dan naar de open oceaan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:43:33 #255
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766101
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

dan loeit er hier een melder
Maar nu had je er goedkope batterijen van de hema in gedaan. De melder heeft nog een klein tijdje staan piepen, maar toen was je de hele dag op je werk.
pi_138766129
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste is dus niet (meer) zo; die waypoints werden niet precies gevolgd juist.

[..]

Is het ook, maar alles is raar aan deze zaak, dat is het hele punt. Zelfmoord ergens na 8 uur vliegen is ook raar.
tenzij de 'zelfmoord' daarvoor al gebeurd is, en het vliegtuig uiteindelijk uit zichzelf doorvloog tot de brandstof op was.
In the coolest little capital of the world
pi_138766175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

tenzij de 'zelfmoord' daarvoor al gebeurd is, en het vliegtuig uiteindelijk uit zichzelf doorvloog tot de brandstof op was.
En in dat scenario hoef je geen routes in te stellen, wat je als argument tegen een technisch mankement gebruikt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:46:06 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138766208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef ATan het volgende:

[..]

Maar nu had je er goedkope batterijen van de hema in gedaan. De melder heeft nog een klein tijdje staan piepen, maar toen was je de hele dag op je werk.
ik werk thuis

Maar goed, men komt met bevindingen, die dan later toch weer anders worden bevonden. Hoe kun je nu nog echt ergens op afgaan? We wisten al niet veel, maar nu bijna nog minder.
pi_138766210
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En in dat scenario hoef je geen routes in te stellen, wat je als argument tegen een technisch mankement gebruikt?
juist wel, als je wil dat het vliegtuig in het diepste deel van de oceaan verdwijnt ;)
In the coolest little capital of the world
pi_138766222
Je kan rustig zelfmoord plegen als je een waypoint ergens in het meest afgelegen stukje oceaan inprogrammeert met de wetenschap dat je vrijwel onmogelijk kan worden gevonden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766252
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

juist wel, als je wil dat het vliegtuig in het diepste deel van de oceaan verdwijnt ;)
Dan is het nogal slecht gedaan, want het diepste deel van de oceaan is duizenden kilometers verderop (Sundatrog). ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:48:01 #262
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766284
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja.

Om even uit je hypothetische wereldje te stappen, zodra ik realiseer dat mijn instrumenten uitvallen zoek ik het vliegveld op wat ik het snelste kan bereiken.
Ik vlieg niet opeens naar het westen en dan naar de open oceaan.
Er is een systeem aan boord, dat als de batterijen het niet meer doen, dat je een ventilatortje uit het vliegtuig kan laten klappen. Die geeft noodstroom aan de essential flight controls. Je ziet al bijna geen barst meer voor ogen dus je zet de autopilot aan en ramt op goed geluk wat waypoints in. Daarna verlies je het bewustzijn en je copiloot ook.
pi_138766353
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan is het nogal slecht gedaan, want het diepste deel van de oceaan is duizenden kilometers verderop (Sundatrog). ;)
Met 'het diepste deel' kun je wel een slag om de arm houden. Waar hij nu in alle waarschijnlijkheid ligt is het wel 'ietsje' dieper dan in de Thaise golf ;)
en als de brandstof niet al zo 'snel' op was, was er altijd kans dat hij in Diamantina deep terecht was gekomen. Als hij al buiten bewustzijn was toen het vliegtuig deze koers inzetten kon hij dat natuurlijk onmogelijk nog corrigeren of laatste moment bijsturen.
In the coolest little capital of the world
pi_138766372
Daarnaast leek de piloot ervan uit te gaan dat niemand kwam te weten dat hij uberhaupt naar het zuiden vloog.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daarnaast leek de piloot ervan uit te gaan dat niemand kwam te weten dat hij uberhaupt naar het zuiden vloog.
Zou hij niet geweten hebben van die pings?
pi_138766607
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daarnaast leek de piloot ervan uit te gaan dat niemand kwam te weten dat hij uberhaupt naar het zuiden vloog.
Misschien wist ie het zelf niet eens meer. ;)

Filmpje over hypoxia gezien?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:58:14 #267
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766611
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Marrije het volgende:

[..]
ik werk thuis
De piloot werkt niet de hele dag en nacht in het vliegtuig.
Misschien waren er 's nachts wel muizen aan boord gekropen die fijn krachtstroom kabeltjes gingen doorknagen, want die smaakten zo lekker.
En zo kan je nog eindeloos doorgaan. Maar ik denk wel dat het een technisch mankement moet zijn geweest. Die passagiers en stewards gaan toch ook niet 8 uur lang naar het water zitten staren voor zij zich afvragen of de piloot nog in orde is?
Iedereen heeft tegenwoordig GPS op zijn en/of haar telefoon!
Al weet niet iedereen hoe je wel de GPS ontvanger aan kan laten maar de radio van de telefoon uit..
Maar er moet bij iemand al zeer vroeg een belletje zijn gaan rinkelen aan boord.
pi_138766615
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zou hij niet geweten hebben van die pings?
Nee, want die techniek was nog onbekend en nog nooit gebruikt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766684
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nee, want die techniek was nog onbekend en nog nooit gebruikt.
Hoe kan het onbekend zijn als het bestaat?
pi_138766701
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef ATan het volgende:

[..]

De piloot werkt niet de hele dag en nacht in het vliegtuig.
Misschien waren er 's nachts wel muizen aan boord gekropen die fijn krachtstroom kabeltjes gingen doorknagen, want die smaakten zo lekker.
En zo kan je nog eindeloos doorgaan. Maar ik denk wel dat het een technisch mankement moet zijn geweest. Die passagiers en stewards gaan toch ook niet 8 uur lang naar het water zitten staren voor zij zich afvragen of de piloot nog in orde is?
Wellicht is het vliegtuig naar 46.000ft gestegen, waardoor er zuurstofgebrek ontstond bij de passagiers. De piloten hebben meer zuurstof dankzij de maskers, waardoor zij het wel kunnen overleven.

Zodra iedereen dood is dalen ze weer naar de normale hoogte en laten het vliegtuig verdwijnen.

Past nog prima in de feiten so far.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:00 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hoe kan het onbekend zijn als het bestaat?
Omdat te technologie hier achter nog nooit gebruikt is, kon de piloot niet van het bestaan afweten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:02:51 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138766739
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wellicht is het vliegtuig naar 46.000ft gestegen, waardoor er zuurstofgebrek ontstond bij de passagiers. De piloten hebben meer zuurstof dankzij de maskers, waardoor zij het wel kunnen overleven.

Zodra iedereen dood is dalen ze weer naar de normale hoogte en laten het vliegtuig verdwijnen.

Past nog prima in de feiten so far.

[..]

Omdat te technologie hier achter nog nooit gebruikt is, kon de piloot niet van het bestaan afweten.
dan lijkt me dat je de co-piloot toch eerst uitschakelt want die krijg je niet zo maar mee met je plan lijkt me?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138766746
Als het vliegtuig gevonden wordt, wordt snel duidelijk wat er gebeurd is n.a.v. de toestand van de copiloot. Vermoord? Buitengesloten?
pi_138766756
Ja dat zou best kunnen.
Co-piloot uitschakelen is ook niet heel lastig gok ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:03 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig gevonden wordt, wordt snel duidelijk wat er gebeurd is n.a.v. de toestand van de copiloot. Vermoord? Buitengesloten?
Dat mag je hopen.
Als het vliegtuig wordt gevonden...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766920
Waarom kan de copiloot er niet achter zitten en de piloot wel?
Vanwege dat vliegtuigspel en gevlogen routes die hij recentelijk zou hebben verwijderd?
pi_138766983
Het kan ook de co-piloot zijn ja.
Van verwijderde routes weet ik niks.

Dat de piloot een sim had is niet heel bijzonder trouwens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:10:28 #276
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138767008
Okee interessante vraag. Is het uberhaupt mogelijk de co-piloot buiten te sluiten?
Zit er geen cijferslot op zo'n cockpitdeur?
  Redactie Frontpage vrijdag 11 april 2014 @ 16:10:33 #277
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_138767009
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja.

Om even uit je hypothetische wereldje te stappen, zodra ik realiseer dat mijn instrumenten uitvallen zoek ik het vliegveld op wat ik het snelste kan bereiken.
Ik vlieg niet opeens naar het westen en dan naar de open oceaan.
Jij niet, maar wellicht wil een piloot geen mensen op de grond in gevaar brengen omdat hij weet dat een verloren zaak zal zijn, bijvoorbeeld omdat essentiële systemen welke nodig zijn voor het landen van het gevaarte defect waren? Geen idee wat er in die cockpit gebeurt is totdat men de BB's vindt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 11 april 2014 @ 16:12:01 #278
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_138767059
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja dat zou best kunnen.
Co-piloot uitschakelen is ook niet heel lastig gok ik.

[..]

Dat mag je hopen.
Als het vliegtuig wordt gevonden...
En dan nog, als de piloot hierachter zit heeft hij vast de main circuit jumpers gelicht en dan doen de black boxes het ook niet meer.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_138767458
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:10 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Jij niet, maar wellicht wil een piloot geen mensen op de grond in gevaar brengen omdat hij weet dat een verloren zaak zal zijn, bijvoorbeeld omdat essentiële systemen welke nodig zijn voor het landen van het gevaarte defect waren? Geen idee wat er in die cockpit gebeurt is totdat men de BB's vindt.
Blijft gissen, maar mochten de technische problemen zou ernstig zijn dat hij niet meer kan landen, of zelfs gewoon ergens boven een relatief ondiepe oceaan cirkelen (zoals Egyptian Airlines) dan is het des te vreemder dat hij gewoon 8 uur kan blijven doorvliegen tot dat brandstof op is.
Dan zou je zeggen dat de technische problemen niet heel ernstig waren.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:31:06 #280
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138767582
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef ATan het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig GPS op zijn en/of haar telefoon!
Al weet niet iedereen hoe je wel de GPS ontvanger aan kan laten maar de radio van de telefoon uit..
Maar er moet bij iemand al zeer vroeg een belletje zijn gaan rinkelen aan boord.
Gps doet het niet aan boord.

Edit: ah, schijnbaar wel, maar ik ben te ongeduldig met acquiren van signaal blijkbaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door matthijst op 11-04-2014 16:36:23 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:31:35 #281
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138767593
Elk scenario is gissen. Opzet is plausibel, een ongeluk is ook plausibel.
2000 light years from home
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:32:57 #282
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138767646
Pist een piloot on de cockpit, of in business class?
Anders kwestie van wachten tot piloot gaat pissen en dan kan die copiloot er toch zo mee vandoor gevlogen zijn?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138767798
Dames in de cockpit, beide piloten krijgen een hartaanval en vallen op het dashbord met knopjes, waardoor deze vreemde route is ontstaan en het vliegtuig ging stijgen. Daardoor alle passagiers ook dood en vliegtuig vliegt door tot einde. Ja, het kan allemaal. Nee dus.

Vastgesteld is dat de gezagvoerder de laatste woorden sprak dus er wordt van uitgegaan dat als een van de piloten de dader is, het de gezagvoerder is.
pi_138767897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:37 schreef Loekie1 het volgende:
Dames in de cockpit, beide piloten krijgen een hartaanval en vallen op het dashbord met knopjes, waardoor deze vreemde route is ontstaan en het vliegtuig ging stijgen. Daardoor alle passagiers ook dood en vliegtuig vliegt door tot einde. Ja, het kan allemaal. Nee dus.
Onmogelijk. Zo werkt een vliegtuig niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:37 schreef Loekie1 het volgende:
Vastgesteld is dat de gezagvoerder de laatste woorden sprak dus er wordt van uitgegaan dat als een van de piloten de dader is, het de gezagvoerder is.
Co-piloot kan toch hebben gewacht na het laatste radio contact en toen hebben toegeslagen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138767978
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:40 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Onmogelijk. Zo werkt een vliegtuig niet.

[..]

Co-piloot kan toch hebben gewacht na het laatste radio contact en toen hebben toegeslagen?
Binnen twee minuten viel de communicatie uit. Kort daarna de hoogtestijging. Gezagvoerder ondertussen uitgeschakeld. Moet de copiloot wel heel snel gehandeld hebben.
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:44:12 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138768000
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:43 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Binnen twee minuten viel de communicatie uit. Moet de copiloot wel heel snel gehandeld hebben.
Twee minuten, kan prima. Alles is mogelijk.
2000 light years from home
pi_138768077
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Twee minuten, kan prima. Alles is mogelijk.
Waarschijnlijker is dat ten tijde dat de laatste woorden werden uitgesproken, de co-piloot al uitgeschakeld was, waarschijnlijk buitengesloten.
pi_138768124
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:43 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Binnen twee minuten viel de communicatie uit. Kort daarna de hoogtestijging. Gezagvoerder ondertussen uitgeschakeld. Moet de copiloot wel heel snel gehandeld hebben.
Iemand een knal voor z'n harses geven duurt 5 seconden?
Daarnaast is dat van 2 minuten niet bekend hoor.
Zou ook 20 minuten kunnen zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138768259
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Iemand een knal voor z'n harses geven duurt 5 seconden?
Daarnaast is dat van 2 minuten niet bekend hoor.
Zou ook 20 minuten kunnen zijn.
Ik heb meerdere keren gelezen dat de communicatie twee minuten na het laatste contact werd uitgeschakeld.
pi_138768352
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:32 schreef matthijst het volgende:
Pist een piloot on de cockpit, of in business class?
Anders kwestie van wachten tot piloot gaat pissen en dan kan die copiloot er toch zo mee vandoor gevlogen zijn?
Piloten komen over het algemeen regelmatig buiten de cockpit dus de veilige deur is ook alleen maar schijn. Het kost echt niet veel moeite om daar binnen te komen als je dat zou willen
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:56:45 #291
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138768479
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom kan de copiloot er niet achter zitten en de piloot wel?
Vanwege dat vliegtuigspel en gevlogen routes die hij recentelijk zou hebben verwijderd?
copiloot zou ook kunnen
al denk ik niet dat dat het geval is geweest, met de info die we hebben. Hij had zn trouwerij gepland dacht ik? Het liefdesleven van de piloot stond er wat minder rooskleurig voor, wellicht ook niet meteen een reden om zo'n stunt uit te halen, maar op de een of andere manier denk ik dat er bij hemmeerachter zit, toch van de (onmogelijke?) herenliefde ofzo.
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:57:44 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138768516
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:46 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Waarschijnlijker is dat ten tijde dat de laatste woorden werden uitgesproken, de co-piloot al uitgeschakeld was, waarschijnlijk buitengesloten.
dat denk ik ook
pi_138768665
Iedereen buitengesloten en dat houdt die cockpitdeur niet al te lang, dus snel de hoogte in waardoor iedereen snel is uitgeschakeld.
pi_138768715
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

copiloot zou ook kunnen
al denk ik niet dat dat het geval is geweest, met de info die we hebben. Hij had zn trouwerij gepland dacht ik? Het liefdesleven van de piloot stond er wat minder rooskleurig voor, wellicht ook niet meteen een reden om zo'n stunt uit te halen, maar op de een of andere manier denk ik dat er bij hemmeerachter zit, toch van de (onmogelijke?) herenliefde ofzo.
Dit domme gespeculeer is echt te triest voor woorden.
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:04:17 #295
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138768754
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit domme gespeculeer is echt te triest voor woorden.
dan houden we het maar bij een baan om de aarde :{
pi_138768768
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit domme gespeculeer is echt te triest voor woorden.
Je hebt de "baan om de Aarde" gemist? En zij die dat zeggen, hun lessen natuurkunde.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138768886
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt de "baan om de Aarde" gemist? En zij die dat zeggen, hun lessen natuurkunde.
"Misschien was-ie homo." Ga een dokterromannetje lezen of cupcakes leren bakken op het Viva-forum ofzo.
pi_138768944
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Misschien was-ie homo." Ga een dokterromannetje lezen of cupcakes leren bakken op het Viva-forum ofzo.
Dat volgt uit de publieke verbazing over het veroordelen van die bevriende polticus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:11:54 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138769022
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Misschien was-ie homo." Ga een dokterromannetje lezen of cupcakes leren bakken op het Viva-forum ofzo.
mja die dingen boeien me dan weer een stuk minder
Ik vond dat wel opmerkelijk aan zijn youtube geschiedenis, wat ie leuk vond etc, en nee dat maakt hem nog geen homo, maar t zou wel een reden geweest kunnen zijn.
pi_138769075
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

mja die dingen boeien me dan weer een stuk minder
Ik vond dat wel opmerkelijk aan zijn youtube geschiedenis, wat ie leuk vond etc, en nee dat maakt hem nog geen homo, maar t zou wel een reden geweest kunnen zijn.
En dat zijn vrouw daarom wilde scheiden. Het kan allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')