abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:41:30 #251
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766018
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik merk dat er brand is zodra mijn TV uitvalt.
Dus je merkt het pas als het te laat is.
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:41:52 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138766030
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:38 schreef ATan het volgende:

[..]

Als jij een brand in de meterkast hebt, wanneer merk je dat?
Eerst gaat de ene groep in het huis uit. Niemand merkt wat.
Dan de volgende groep. Niemand merkt wat.
Totdat niets meer werkt.
En je denkt hee, om mij heen werkt niets meer, ik ga even kijken in de meterkast.
Waarna je bevangen wordt door de rook op de gang dichtbij de meterkast.
Terwijl er al die tijd geen vlammen te zien zijn geweest.
dan loeit er hier een melder
pi_138766032
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Wat is de kans dat een technisch mankement precies die uitwerking heeft op het vliegtuig dat het lijkt alsof de piloot alles bewust heeft gedaan zoals het gelopen is.
Dat laatste is dus niet (meer) zo; die waypoints werden niet precies gevolgd juist.

quote:
Communicatie valt weg op het meest ongelukkige moment, namelijk bij de 'grijze' zone tussen Maleisië en Vietnam, waar dus niet direct opgemerkt kon worden dat het vliegtuig een uturn maakte.
Vliegtuig vliegt om Indonesië heen om zo min mogelijk voor de radar zichtbaar te zijn.
Vliegtuig vliegt in een rechte lijn naar het diepste punt van de oceaan in deze regio.

Zou wel een rare en vooral toevallige samenloop van omstandigheden zijn als een brandje en een automatische piloot dit per ongeluk veroorzaken.
Is het ook, maar alles is raar aan deze zaak, dat is het hele punt. Zelfmoord ergens na 8 uur vliegen is ook raar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138766095
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef ATan het volgende:

[..]

Dus je merkt het pas als het te laat is.
Ja.

Om even uit je hypothetische wereldje te stappen, zodra ik realiseer dat mijn instrumenten uitvallen zoek ik het vliegveld op wat ik het snelste kan bereiken.
Ik vlieg niet opeens naar het westen en dan naar de open oceaan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:43:33 #255
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766101
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

dan loeit er hier een melder
Maar nu had je er goedkope batterijen van de hema in gedaan. De melder heeft nog een klein tijdje staan piepen, maar toen was je de hele dag op je werk.
pi_138766129
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste is dus niet (meer) zo; die waypoints werden niet precies gevolgd juist.

[..]

Is het ook, maar alles is raar aan deze zaak, dat is het hele punt. Zelfmoord ergens na 8 uur vliegen is ook raar.
tenzij de 'zelfmoord' daarvoor al gebeurd is, en het vliegtuig uiteindelijk uit zichzelf doorvloog tot de brandstof op was.
In the coolest little capital of the world
pi_138766175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

tenzij de 'zelfmoord' daarvoor al gebeurd is, en het vliegtuig uiteindelijk uit zichzelf doorvloog tot de brandstof op was.
En in dat scenario hoef je geen routes in te stellen, wat je als argument tegen een technisch mankement gebruikt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:46:06 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138766208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef ATan het volgende:

[..]

Maar nu had je er goedkope batterijen van de hema in gedaan. De melder heeft nog een klein tijdje staan piepen, maar toen was je de hele dag op je werk.
ik werk thuis

Maar goed, men komt met bevindingen, die dan later toch weer anders worden bevonden. Hoe kun je nu nog echt ergens op afgaan? We wisten al niet veel, maar nu bijna nog minder.
pi_138766210
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En in dat scenario hoef je geen routes in te stellen, wat je als argument tegen een technisch mankement gebruikt?
juist wel, als je wil dat het vliegtuig in het diepste deel van de oceaan verdwijnt ;)
In the coolest little capital of the world
pi_138766222
Je kan rustig zelfmoord plegen als je een waypoint ergens in het meest afgelegen stukje oceaan inprogrammeert met de wetenschap dat je vrijwel onmogelijk kan worden gevonden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766252
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

juist wel, als je wil dat het vliegtuig in het diepste deel van de oceaan verdwijnt ;)
Dan is het nogal slecht gedaan, want het diepste deel van de oceaan is duizenden kilometers verderop (Sundatrog). ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:48:01 #262
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766284
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja.

Om even uit je hypothetische wereldje te stappen, zodra ik realiseer dat mijn instrumenten uitvallen zoek ik het vliegveld op wat ik het snelste kan bereiken.
Ik vlieg niet opeens naar het westen en dan naar de open oceaan.
Er is een systeem aan boord, dat als de batterijen het niet meer doen, dat je een ventilatortje uit het vliegtuig kan laten klappen. Die geeft noodstroom aan de essential flight controls. Je ziet al bijna geen barst meer voor ogen dus je zet de autopilot aan en ramt op goed geluk wat waypoints in. Daarna verlies je het bewustzijn en je copiloot ook.
pi_138766353
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan is het nogal slecht gedaan, want het diepste deel van de oceaan is duizenden kilometers verderop (Sundatrog). ;)
Met 'het diepste deel' kun je wel een slag om de arm houden. Waar hij nu in alle waarschijnlijkheid ligt is het wel 'ietsje' dieper dan in de Thaise golf ;)
en als de brandstof niet al zo 'snel' op was, was er altijd kans dat hij in Diamantina deep terecht was gekomen. Als hij al buiten bewustzijn was toen het vliegtuig deze koers inzetten kon hij dat natuurlijk onmogelijk nog corrigeren of laatste moment bijsturen.
In the coolest little capital of the world
pi_138766372
Daarnaast leek de piloot ervan uit te gaan dat niemand kwam te weten dat hij uberhaupt naar het zuiden vloog.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daarnaast leek de piloot ervan uit te gaan dat niemand kwam te weten dat hij uberhaupt naar het zuiden vloog.
Zou hij niet geweten hebben van die pings?
pi_138766607
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daarnaast leek de piloot ervan uit te gaan dat niemand kwam te weten dat hij uberhaupt naar het zuiden vloog.
Misschien wist ie het zelf niet eens meer. ;)

Filmpje over hypoxia gezien?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:58:14 #267
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138766611
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Marrije het volgende:

[..]
ik werk thuis
De piloot werkt niet de hele dag en nacht in het vliegtuig.
Misschien waren er 's nachts wel muizen aan boord gekropen die fijn krachtstroom kabeltjes gingen doorknagen, want die smaakten zo lekker.
En zo kan je nog eindeloos doorgaan. Maar ik denk wel dat het een technisch mankement moet zijn geweest. Die passagiers en stewards gaan toch ook niet 8 uur lang naar het water zitten staren voor zij zich afvragen of de piloot nog in orde is?
Iedereen heeft tegenwoordig GPS op zijn en/of haar telefoon!
Al weet niet iedereen hoe je wel de GPS ontvanger aan kan laten maar de radio van de telefoon uit..
Maar er moet bij iemand al zeer vroeg een belletje zijn gaan rinkelen aan boord.
pi_138766615
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zou hij niet geweten hebben van die pings?
Nee, want die techniek was nog onbekend en nog nooit gebruikt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766684
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nee, want die techniek was nog onbekend en nog nooit gebruikt.
Hoe kan het onbekend zijn als het bestaat?
pi_138766701
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef ATan het volgende:

[..]

De piloot werkt niet de hele dag en nacht in het vliegtuig.
Misschien waren er 's nachts wel muizen aan boord gekropen die fijn krachtstroom kabeltjes gingen doorknagen, want die smaakten zo lekker.
En zo kan je nog eindeloos doorgaan. Maar ik denk wel dat het een technisch mankement moet zijn geweest. Die passagiers en stewards gaan toch ook niet 8 uur lang naar het water zitten staren voor zij zich afvragen of de piloot nog in orde is?
Wellicht is het vliegtuig naar 46.000ft gestegen, waardoor er zuurstofgebrek ontstond bij de passagiers. De piloten hebben meer zuurstof dankzij de maskers, waardoor zij het wel kunnen overleven.

Zodra iedereen dood is dalen ze weer naar de normale hoogte en laten het vliegtuig verdwijnen.

Past nog prima in de feiten so far.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:00 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hoe kan het onbekend zijn als het bestaat?
Omdat te technologie hier achter nog nooit gebruikt is, kon de piloot niet van het bestaan afweten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:02:51 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138766739
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wellicht is het vliegtuig naar 46.000ft gestegen, waardoor er zuurstofgebrek ontstond bij de passagiers. De piloten hebben meer zuurstof dankzij de maskers, waardoor zij het wel kunnen overleven.

Zodra iedereen dood is dalen ze weer naar de normale hoogte en laten het vliegtuig verdwijnen.

Past nog prima in de feiten so far.

[..]

Omdat te technologie hier achter nog nooit gebruikt is, kon de piloot niet van het bestaan afweten.
dan lijkt me dat je de co-piloot toch eerst uitschakelt want die krijg je niet zo maar mee met je plan lijkt me?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138766746
Als het vliegtuig gevonden wordt, wordt snel duidelijk wat er gebeurd is n.a.v. de toestand van de copiloot. Vermoord? Buitengesloten?
pi_138766756
Ja dat zou best kunnen.
Co-piloot uitschakelen is ook niet heel lastig gok ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:03 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig gevonden wordt, wordt snel duidelijk wat er gebeurd is n.a.v. de toestand van de copiloot. Vermoord? Buitengesloten?
Dat mag je hopen.
Als het vliegtuig wordt gevonden...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138766920
Waarom kan de copiloot er niet achter zitten en de piloot wel?
Vanwege dat vliegtuigspel en gevlogen routes die hij recentelijk zou hebben verwijderd?
pi_138766983
Het kan ook de co-piloot zijn ja.
Van verwijderde routes weet ik niks.

Dat de piloot een sim had is niet heel bijzonder trouwens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')