abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:37 #126
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan nog is het een flinke afstand tussen het laatste radarcontact (tijdstip van de brand dus) en het laatste ping moment... Plus niet logisch gezien je zou willen op WMKK zou willen landen.
Die hele brand verklaart die rare afwijking naar het westen niet, helemaal niet als hij daarna naar het zuiden is gevlogen, of volgens jou, weer terug naar het westen.
Hoezo verklaart een brand een rare afwijking niet? Als piloten bij het wateroppverlak aangekomen toch buiten bewustzijn geraakt zijn en dat toestel vrolijk op de autopilot verder vliegt en zelf bergen en andere vlieguigen en dergelijke ontwijkt, dan kan dat ding toch overal heen gevlogen zijn? Zo'n autopilot heeft ook input nodig, als die input af en toe aan gaat, dan weer uit gaat, dan weer aan, dan gaat die autopilot ook alle kanten op draaien.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:40:20 #127
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138756674
Een autopilot die uit gaat, gaat niet vanzelf weer aan...
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
pi_138756676
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hier hoor ik voor het eerst dat vaststaat dat de gezagvoerder de laatste woorden heeft gezegd en niet de co-piloot. Was dat hier al bekend?
Al een tijdje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef ATan het volgende:

[..]

Hoezo verklaart een brand een rare afwijking niet? Als piloten bij het wateroppverlak aangekomen toch buiten bewustzijn geraakt zijn en dat toestel vrolijk op de autopilot verder vliegt en zelf bergen en andere vlieguigen en dergelijke ontwijkt, dan kan dat ding toch overal heen gevlogen zijn?
Dus, er is brand, men besluit naar het westen uit te wijken... Waarvoor? Waar willen ze heen? En waarom vliegen ze wel volgens diverse waypoints?

En nadat de brand alle systemen heeft uitgeschakeld draaien ze opeens 180 graden, vliegen onder Maleisië door, ontwijken al het radarcontact en storten daar ergens neer?

Klinkt vrij onlogisch dat ze meerdere keren zomaar van de koers afwijken zonder een logisch idee er achter.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:44:55 #129
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138756805
Tijdens brand wordt er niet veel besloten denk ik, behalve dan te proberen zo snel mogelijk te landen. Wordt lastig als je op zee zit en je kan niet goed zien waar je bent. Als je genoeg brandstof hebt, verre waypoints programmeren die je toevallig uit je hoofd kent in een autopilot is dan geen slecht idee als je merkt dat je zelf bijna buiten westen gaat. Je hoopt met open cockpitraampjes weer bij kennis te komen later. Misschien was het zicht door de rook in de cockpit dermate slecht dat die piloot dan maar compleet willekeurig waypoints heeft ingetypt.
pi_138757020
Zou beroemd willen worden mee hebben gespeeld bij de gezagvoerder? Hij maakte Youtube filmpjes, stond karaoke te zingen, stond dus graag in de belangstelling.
pi_138757042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Loekie1 het volgende:
Zou beroemd willen worden mee hebben gespeeld bij de gezagvoerder?
Ja, denk het wel, want hij kan nu zo genieten van de roem.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_138757052
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:44 schreef ATan het volgende:
Tijdens brand wordt er niet veel besloten denk ik, behalve dan te proberen zo snel mogelijk te landen. Wordt lastig als je op zee zit en je kan niet goed zien waar je bent. Als je genoeg brandstof hebt, verre waypoints programmeren die je toevallig uit je hoofd kent in een autopilot is dan geen slecht idee als je merkt dat je zelf bijna buiten westen gaat. Je hoopt met open cockpitraampjes weer bij kennis te komen later. Misschien was het zicht door de rook in de cockpit dermate slecht dat die piloot dan maar compleet willekeurig waypoints heeft ingetypt.
Met alle respect, maar je hebt nu een theorie, en daar probeer je de feiten nu in te plakken.
Dat is compleet het omgekeerde pad. Je moet kijken naar de feiten en daar een hypothese op loslaten.

Mocht er brand uitbreken, is het niet logisch om te gaan zigzaggen tussen 4 diverse waypoints. In plaats daarvan zou je gewoon de coördinaten van het dichtstbijzijnde vliegveld intikken...

Want waar brak precies de brand uit volgens jou? GIVAL? VAMPI? IGARI?

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Loekie1 het volgende:
Hij maakte Youtube filmpjes, stond dus graag in de belangstelling.
Youtube heeft 1 miljard gebruikers.
pi_138757125
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:52 schreef ThePlaneteer het volgende:

Youtube heeft 1 miljard gebruikers.
Zijn dat 1 miljard mensen die filmpjes kijken of 1 miljard mensen die er ten minste 1 filmpje hebben staan?
pi_138757174
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:54 schreef Light het volgende:

[..]

Zijn dat 1 miljard mensen die filmpjes kijken of 1 miljard mensen die er ten minste 1 filmpje hebben staan?
Wil je dat echt weten? Mijn punt is, als je serieus gaat roepen dat de piloot beroemd wilde worden door middel van zelfmoord omdat hij Youtube filmpjes plaatste, kun je de halve wereldbevolking onder toezicht stellen.
pi_138757315
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wil je dat echt weten? Mijn punt is, als je serieus gaat roepen dat de piloot beroemd wilde worden door middel van zelfmoord omdat hij Youtube filmpjes plaatste, kun je de halve wereldbevolking onder toezicht stellen.
Naast andere factoren kunnen bepaalde karaktereigenschappen meespelen.
pi_138757356
Misschien een idee om daar op te focussen ipv algemene eigenschappen zoals Youtube gedrag.
pi_138757409
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
pi_138757423
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Selfie maken terwijl je een vliegtuig laat neerstorten!
pi_138757453
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb een tijdje plaatjes verzameld van mensen met een Churchill-gezicht: linker wenkbrauw en oog lager dan rechts en vaak linker mondhoek iets hoger dan rechts.
Dat zijn allemaal mensen die graag in de belangstelling staan. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Er zijn wel meer mensen die graag in de belangstelling staan. Laten we iedereen maar meteen 24/7 in de gaten houden.
pi_138757472
quote:
Dat zijn allemaal mensen die graag in de belangstelling staan. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Heb je toevallig zelf geen Churchill-gezicht?
pi_138757509
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mensen die graag in de belangstelling staan. Laten we iedereen maar meteen 24/7 in de gaten houden.
Daar gaat het niet om! Het gaat erom dat je wel moet DURVEN om zoiets te doen. En in de belangstelling willen staan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Heb je toevallig zelf geen Churchill-gezicht?
Helaas niet, ik ben niet zo dapper.
Je moet wel durven om zo een vliegtuig langs radar etc te voeren, om so wie so zoiets te ondernemen.
pi_138757522
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, denk het wel, want hij kan nu zo genieten van de roem.
Ik denk dat het wel klopt hoor.

Je kan ook voor je dood al genieten van hoe mensen na jouw dood bezig zullen zijn met jouw daad, en hoe inventief jij wel niet geweest moet zijn dat je een vliegtuig kan laten verdwijnen.
Het is dus een beetje een: "ik zal ze wel eens laten zien dat ze me onderschatten en hoe geweldig ik ben".
pi_138757562
quote:
Dat zijn meestal mensen die graag in de belangstelling staan, mensen die iets durven. Deze gezagvoerder heeft dat ook, ik zag dat direct.
Dit is dan weer in mijn ogen onzin. Er zullen net zoveel mensen zijn met die kenmerken die niet graag in de belangstelling staan, maar die zitten niet in je verzameling want die staan niet graag in de belangstelling.
Het doet denken aan Lombroso die bepaalde gezichts- en lichaamskenmerken aan criminelen wist toe te schrijven. Is door en door onderzocht, maar zonder resultaat.
pi_138757593
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:07 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om! Het gaat erom dat je wel moet DURVEN om zoiets te doen. En in de belangstelling willen staan.

En alleen mensen met een Churchill-kop doen dat en niemand anders?

Het vliegtuig is neergestort, heeft een malfunction, klaar. Waarom er van alles bij wordt gehaald is alleen maar omdat mensen graag geloven dat er meer aan de hand is dan een treurige technische storing.
pi_138757627
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

En alleen mensen met een Churchill-kop doen dat en niemand anders?

Het vliegtuig is neergestort, heeft een malfunction, klaar. Waarom er van alles bij wordt gehaald is alleen maar omdat mensen graag geloven dat er meer aan de hand is dan een treurige technische storing.
Eh hoe kom jij er bij dat het om een technische storing gaat?
Ik vind een zelfmoord theorie nog wel plausibel gezien de feiten.
pi_138757695
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Eh hoe kom jij er bij dat het om een technische storing gaat?
Ik vind een zelfmoord theorie nog wel plausibel gezien de feiten.
Omdat ik niet geloof in sprookjes en James Bond-achtige taferelen waarin vliegtuigen onder radars vliegen, landen op kokoseilanden of ergens achter een vliegtuig gaan aanvliegen om bommetje te spelen in Den Haag.
pi_138757781
Landen op kokoseilanden? Bommetje spelen in Den Haag?

Hoe kom je daar nou weer in godsnaam bij _O-

Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan? :? :?
pi_138757787
quote:
Je zit te trollen toch?
pi_138757819
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Landen op kokoseilanden? Bommetje spelen in Den Haag?

Hoe kom je daar nou weer in godsnaam bij _O-

Het kan toch gewoon zo zijn dat de piloot alle communicatie heeft afgebroken en koers heeft gezet naar de Indische Oceaan en daar het vliegtuig in zee heeft gedumpt? Wat is daar in godsnaam 'James Bond' achtig aan? :? :?
Je hebt het topic niet echt gevolgd he? Er is meer dan alleen een baan om de aarde langsgekomen :P
pi_138757841
Ik ben hier vaste poster, maar als ik zeg dat het zelfmoord zou kunnen zijn, zie ik de link met al die conspiracy theories die jij post nog niet echt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')